Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Saba, ik heb 2 fm gehad. Op stimulatiedag 8 en 11.

Is per persoon verschillend en idd afhankelijk hoe hard se follikels groeien.

Tobbert, balen dat je ongesteld bent geworden. Doe rustig aan! Digiknuffel..

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Geen blaasonsteking. Komt waarschijnlijk door de tp. Als ik last blijf houden van de week bellen. Nu gaat het. Dus hopelijk blijft het zo.

Geplaatst

Wat een hoop geschreven vanavond

Rabat gelukkig geen blaasontsteking hopelijk heb je er snel geen last meer van

Even vorige pagina terug lezen om te weten hoe het verder met iedereen is

Geplaatst

Fijn om te lezen dat het geen blaasontsteking is Raba. Heb je nog buikpijn?

Ik heb een zeurende buikpijn, in mijn onderbuik. Alsof m'n blaas heel vol zit, maar ik plas wel om de 2-3 uur..

Ga zo lekker slapen, fijne avond meiden!

Geplaatst

Melis succes met de tp morgen ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn

Saba eindelijk de eerste spuit is gezet veel succes verder

Medusa vervelend hè als je vanalles voelt maar niet weet waar je ze kan plaatsen hier vandaag flinke steken in m'n buik gehad en dus ook niet weet is dit nog van de punctie of van innesteling om gek van te worden

Iederen verder succes met waar ze ook staan in de behandeling

Geplaatst

bevruchting dag 1 (punctie)

2-tot 4 cellen dag 2

8 cellen dag 3

Morula dag 3/4

Compactie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

Cavitatie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

Blastocyste dag 5 (zijn veel cellen)

Hatching dag 6, na het hatchen kan de innesteling beginnen

Ik kreeg dit schemaatje van henne, ik vond het wel een mooi lijstje

Geplaatst

Ohh, dat is nog wel eennpaar dagen... Heb je de verleiding voor het testen kunnen weerstaan? Heb nog steeds een zeurende buikpijn, alsof m'n blaas continu vol is.. Heb jij ook nog last van je buik? Ga straks richting VU voor de tp..

Geplaatst

ja maar ik ga vanaf woensdag testen, dan moet het mogelijk zijn :-)

Nee ik heb geen last meer van mn buik, ja rechts en links een trekkend gevoel maar geen last meer van de punctie.

Dat is over een paar daagjes wel voer je buikpijn.

Hoeveel worden er terug geplaatst???

spannend hoor de ww in.

Geplaatst

Hoop het, wordt er een beetje onzeker van..Er wordt slechts 1 emmy teruggeplaatst ivm mijn leeftijd en dat dit onze 1e poging is.. Hoe gaat het broeden tot nu toe medusa?

Geplaatst

Kan me wel voorstellen dat je er onzeker van wordt, alles wat anders is word je zenuwachtig van/

ja gaat wel goed het broeden, ik heb niet het idee van ja ik denk dat ik zwanger ben, ik ben paar keer zwanger geweest en dat wist ik al vrij snel, maar aan de andere kant heb ik van dat trekkerig gevoel links en rechs wat me weer laat twijffelen.

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne: 19 Juni (vaderdag)

Tobbert: -

Inge: -

Medusa : 29 Juni

Veer : 30 Juni

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

Ik heb achter Inge en Tobbert een rood minnetje gezet, is niet echt duidelijk te zien, maar vind de namen rood maken ook zo wat, maar het is wel handig om aan te duiden hoe of wat de status is, als iemand een idee heeft.....

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne: 19 Juni (vaderdag)

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa : 29 Juni

Veer : 30 Juni

Melis25: 1 juli (bloedtest)

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

Jaaaa, een 8-cellige emmy...6 van de 10 eicellen waren bevrucht waarvan er 4 8-cellig zijn, 1 7-cellig en 1 6-cellig....Zijn enorm blij! Tot straks als ik meer schrijf als ik thuis en

Geplaatst

Medusa, alle overige 5 embryo's worden ingevroren :-D

Over twee weken krijgen wij een brief thuis met hoeveel er zijn ingevroren en wat de kwaliteit was toen ze ingevroren werden..

We zijn echt enorm blij. We hebben een echo-printje meegekregen waarop bibi goed zichtbaar is. Gyn zei dat bibi perfect is teruggeplaatst, mooi in het slijm van m'n baarmoeder.

Hoe is het verder met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?

Liefs xxx

Geplaatst

ooo das als er nog eens 5 cryo's zijn, hopen dat het niet nodig is ;-)

Nou ik heb ff een tukkie gedaan op de bank, ben best wel moe kon moeilijk mn ogen open houden, en Ilona ging fftjes slapen dacht ik doe ff mee.

Geplaatst

Gelijk heb je hoor Medusa, ik lig ook weer gestrekt op de bank.

Kennelijk was mijn punctie behoorlijk heftig, want ik kreeg een welkomscompliment van de gyn; heeeey bikkel, wat was jij stoer zeg vrijdag tijdens de punctie.

Weet ik totaal niks meer van, haha.. Maar verklaard wel waarom ik dus nog last heb van mijn buik.

Wanneer komt manlief weer thuis?

Geplaatst

Nou inderdaad duidelijk waarom je nog last heb van je buik :-) Bikkel

Volgende week donderdag komt hij weer thuis :-)

Kom je vanavond op de chat??? ik ben er wel, ben nu ook ff eten aan het koken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden