Ga naar inhoud

Uitgerekend januari 2012


Margot

Aanbevolen Berichten

hee henne....nee, je hebt ook gelijk maar dat is wel iets wat verteld word in het ziekenhuis, dus daar hou je je maar aan vast. volgens mij is er wat misgegaan met de rest van je bericht, hihi...ik hoop in ieder geval dat het hier allemaal goed gaat.....jij heel veel sterkte

 

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hee meiden..

Ik meld me af..

Vanochtend is het misgegaan met zodanig veel bloedverlies dat ik niet denk dat het nog wat wordt..

Niks bewust verloren...

maandag moet ik terugbellen voor een afspraak..

Ik baal baal baal! Ben heel verdrietig.

Het mag dan we zo zijn dat ik een luxe paardje ben met mijn 2 kinderen al in the pocket maar als je wens die je vanaf je jeugd bij je draagt (een groot gezin) niet in vervulling kan gaan doet dat pijn....)

We gaan wikken en wegen hoe nu verder met onze laatste cryo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooh meissie....das wel heel erg....ik hoop niet dat het bij mij zo ver komt....maak me er soms wel zorgen over als ik sommige verhalen lees....ik hoop dat het positief is voor je alsnog, maar je eigen gevoel is meestal wel goed :( heeeeeeeel veeeeeeeel knuffels van hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit topic gevuld met meiden die eerst de 12 weken af willen wachten....eerdere ervaringen wegen soms toch heel zwaar....

 

Lees ook dat het bij Tulpie mis is gegaan. Veel sterkte meis!

 

Enne mijn bericht was idd een beetje raar afgekapt hihi. Weer ook niet meer wat ik verder wilde zeggen? Wil mensen nooit bang of ongerust of onzeker maken, maar ik weet inmiddels veel te goed dat uitspraken als 'een streep is een streep', 'oud bloed is niet erg', 'zolang je geen krmap hebt' gewoon lang niet altijd opgaan. GELUKKIG meestal wél, maar ja ik ben er erg voorzichtig mee geworden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, begrijp het ook wel hoor...en tis altijd makkelijker gezegt dan gedaan, maar we kunnen elkaar beter hoop geven dan de hoop de grond in boren toch? :) pijnlijk blijft het toch wel als het misgaat....gelukkig heb ik nog geen ervaringen ermee (klop het nu ook heel drastisch af aan ongelakt hout) en hoop dat het ook gewoon goed zit nu, maar blijft spannend...zie dat jij vorige maand een bbz had...jij dus ook sterkte, dat is wel mijn angst ook hoor, dat het helemaal goed zit enzo, goed ontwikkeld, maar dat het dan ineens een bbz blijkt te zijn, voel ook continue mijn liezen/eierstokken...en geen flauw idee wat ik nou voel, volgende week donderdag de echo, denk dat ik dan wel iets meer kan ademhalen, dan weet je een hoop dingen zeker, bied geen garantie natuurlijk, maar dan weet ik wel meer dan nu....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is even een tijdje geleden alweer, alles gaat lekker zijn gangetje, ben niet meer misselijk gelukkig :).

Nog wel moe maar ja dat gaat hoop ik wel weer over. 17 juni gaan we voor de combinatie test dus afwachten maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

 

Hier inderdaad eentje die het nog te spannend vind om in een 'uitgerekend' bankje te schrijven... na de 12/13 weken vind ik het super om alle ervaringen met jullie te delen en gezellig mee te schrijven, maar voor nu hou ik het nog even bij de pauzemeisjes: veel kletsen over van alles en nog wat, maar weinig over mijn zwanger zijn.... :-).

 

Fijn dat het bij jou zo goed gaat Diaan! 17 juni al combinatietest: dat is snel! Ik mag morgen weer voor een echo, dan ben ik 9+4. Erg spannend!

 

Liefs,

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden,

 

toch even een berichtje posten hier :-) Heb een goede echo gehad vandaag! Ben er echt zo enorm blij mee, wat een opluchting! Nog een paar weekjes en dan zijn we voorbij het punt waar het de eerste zwangerschap fout ging. Kan niet wachten. Ben echt zo blij vandaag!

 

Tulpie: ik had nog helemaal niet op jou gereageerd omdat ik dit topic aan het vermijden was. Vind het echt heel erg rot voor je dat het mis is gegaan.... Ik haal je uit het lijstje, hoop niet dat je dat vervelend vindt, maar ik vond het zelf juist zo vervelend als ik mezelf van de lijstjes af moest halen.

 

Meiden, nog een paar weekjes en dan kom ik jullie volop lastig vallen met mijn geklets ;-)

 

IVFSH, 7 januari, eenling (2 cryos terug geplaatst), 9 juni eerste afspraak met gynaecoloog

Diaan 39 1 januari eenling ( 2 embryo's terg geplaatsts 30 mei 2e echo met 9 wkn en 3 dgn

Flma, 17 januari, eenling (2 embryo's terug geplaatst), 17 juni 2e echo met 9w 3d

Benbri, 1 februari, afwachten (1 cryo terug geplaatst)16 juni 1e echo met 7w, weten dan of het een 2ling is of een 1ling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor mij meiden....Het vruchtje is er mee opgehouden een week geleden....

Ik moet wachten op de bloeding/menstruatie zodat het er zelf uit kan komen. A.s. dinsdag nog een echo door andere arts voor de bevestiging dat het hartje niet klopt en de groei niet is toegenomen. Maar dat is alleen nog maar voor het officiële.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, ik weet hoe je je voelt. Ik heb het beide keren echt moeilijk gevonden..... Je bent er zo ontzettend mee bezig om zwanger te worden, dan is er het grote geluk van een positieve zwangerschapstest en gaat het alsnog fout....

Het enige dat ik kan zeggen is neem de tijd! Lichamelijk moet je dadelijk echt even rust nemen en dan weer goed opbouwen: lief en goed zijn voor je lijf! Emotioneel is het ook latsig, je moet afscheid nemen van een droom.

Ik weet niet of je het topic over miskramen al hebt gevonden? Ik heb daar destijds wel veel aan gehad, daar zitten meiden die helaas hetzelfde mee moeten maken.

 

Sterkte, en als je wil kletsen: weet me te vinden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is het verder met de andere dames eigenlijk? ik weet dat het wachtbankje mei niet zo heel groen was, want ik heb daar natuurlijk zelf op gezeten, maar ben toch zeker niet de enige hier? gewoon nieuwsgierig hoe het met de dames is iig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey benbri,

ik ben ook in januari uitgerekend, maar ik durf me hier nog niet te melden,

ik zit op de 12-weken bankje als de 12 weken goed verloopt of waneer de hartje(s) zie kloppen,

dan neem ik hier voorzichtig plaats,

woensdag heb ik mijn eerste echo dan weet ik meer.

 

liefs Marie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

hier weer een berichtje. Bij mij is alles goed. nu 8 weken en 5 dagen zwanger. We hebben al 2 echo's gehad en alles was goed en het hartje ook al gehoord. ik lees wel alleen vind het zelf naar om positief te reageren terwijl het zoveel mis gaat met alle vrouwen die uitgerekend zijn in januari. Zelf ben ik al onzeker en zenuwachtig aan gezien ik toch al 2 gezonde kids heb en hopelijk wordt nr 3 dat ook maar je weet het maar nooit. Ik heb nu al ergens angst... maar wil het ook al over de leuke dingen hebben. Dat je buik al groeit hoe mooi het is om het hartje weer te horen etc...ik hoop dat er na de 12 weken grens er meer geklets wordt :)

Gr Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop het ook floor :) tis zo jammer dat we eigenlijk niet durven te genieten van de zwangerschap (afgezien ik me erg zielig voel omdat ik zo ontzettend misselijk ben en uberhaupt het moeilijk vind om daardoor te genieten, ik kan helemaal niets doen, niets ruiken en niets eten zonder misselijk te zijn :(, maar ook weer begrijpelijk natuurlijk, maar wel zonde....tis idd bij het januari wel erg raak met dingen die mis gaan, gelukkig zijn er ook positieve verhalen...ik val zelf tussen januari en februari in, dus ik ben "actief" op beide forums.....hoeveel zijn er nou op het januari forum of in ieder geval uitgerekend in januari? heb het idee dat het er niet zo heel veel zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff Vrijdag 12 weken en meteen de combinatietest, kan niet wachten tot het zaterdag is, eigenlijk gek he dat je zo aan het wachten bent totdat

je de twaalf weken voorbij bent, ben ook niet meer misselijk, en tot mijn schrik 4 kilo aangekomen :).

De moeheid is er nog wel , zal ook wel minder worden hoop ik, zijn er dames die hun kindje voelen of ben ik de enige die dat heeft,

vind het wel erg vroeg, al had ik het bij mijn vorige zwangerschap ook al zo vroeg, kan tegenwoordig het beste op de wc gaan wonen pffff blijf lopen.

ik hou jullie op de hoogte meiden.

 

diaan39

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad...we hebben een mooi kloppende hartje gezien,

alleen was het hoog (boven) in de baarmoeder genesteld,(vlak bij de eileider)

nu wou de arts dat ik volgende week terug komt...om te kijken hoe het verder gegroeit is,

want als die de andere kant op gaat groeien dan is dat niet goed, van wegen te dicht bij de eileider,

dan zou het geen ruimte kunnen hebben om te groeien...dat was even schrikken,

(heb er wel even van moeten janken)

de andere was er met 5 weken mee gestopt.

nu is het wachten tot maandag dan weet ik meer.

vandaag ben ik 7 weken 4 dagen en uitgerekend op 28 januari 2012. (teruggeplaats 2 emmie's zwanger van 1)

 

marie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk de 12 weken zijn voorbij, de combinatietest gedaan en meteen ons spruitje gezien,

een lekkere druktemaker kan niet stil liggen, de echo mocht daarom ook wel ff duren 20 minuten lol.

dus we hebben ons spruitje goed kunnen bekijken.

Verder gaat het hier helemaal prima, hoop dat er snel meer meiden komen schrijven hier, het is zo stil,

 

groetjes Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden