Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier dan even een fotootje van vanochtend. Beetje raar dat ik er in bh opsta, maar ja we zijn met dames onder elkaar zullen we maar zeggen.....

Ik ben hier dus bijna 39 weken (morgen)

Ik heb trouwens geen voetenzak bij de maxicosi, maar zo'n wikkeldeken die wel speciaal bedoeld is voor een maxicosi. Je kunt er namelijk die riempjes makkelijk doorheen doen. Hij is van het merk Jollein. Hij heeft niet van die aparte vakjes waar je de beentjes indoet hoor, want die bestaan ook volgens mij....

[ATTACH=CONFIG]3448[/ATTACH]

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Onze doek is van Babynomade, red castle.

Zie de link hieronder voor foto's

http://www.google.nl/search?q=babynomade+redcastle&hl=nl&client=safari&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=FUIlT9inIoyr-gb8k9HSCA&ved=0CEgQsAQ&biw=768&bih=946

Baby Nomade van Red Castle

De babynomade is een multifunctionele wikkeldoek.*U kunt deze Babynomade meteen gebruiken vanaf de geboorte. Deze*super zachte wikkeldoek met beentjes*houdt*de baby lekker warm en is zeer comfortabel. Door het unieke model wordt*de baby beschermd tegen tocht en plotselinge veranderingen in temperatuur. Dankzij de klitteband sluiting, kunt*u*de Babynomade openen en sluiten zonder dat*u de*baby stoort.

De Babynomade is een fantastisch product voor zowel in de autostoel (dankzij de voeten)*als in de reiswieg, maar deze wikkeldoek is ook heel handig binnenshuis*wanneer de baby uit bad komt of lekker in de box ligt.*

De Babynomade is geschikt voor baby's van 0 tot*6 maanden

Geplaatst

**breek even in**

Zag dat jullie het hadden over een doek voor in de maxi cosi. Ik heb ook een doek waar de voetjes 'in' kunnen. Heb deze bij prenatal gehaald.

Succes met de laatste loodjes!

**breek weer uit**

Geplaatst

Eef ook al zon mooi buikje en inderdaad meiden onder elkaar!!

Ik heb bij de prenatal zon speciale doek gekocht waar je de beentjes apart in kan doen, zodat je hem in de maxicosi kan gebruiken.

Geplaatst

jeetje eef...wat een supermooie en bescheiden buikje zeg...had ik mijn laatste buikfoto geplaatst eigenlijk? wel op hyves geloof ik. zal hem hier ook plaatsen. mijn afscheidsbuikje...daar was ik dus 36.5 weken zwanger. kan ik toch nog even meedoen, ondanks dat ik hem niet meer heb, hihi...

ja, melis, je hebt zoveel verschillende doeken. je hebt ook een lodger die je kan gebruiken als buikdrager direct na de geboorte en als wikkeldoek voor de maxi cosi. die heb ik ook, samen met de buikdrager en dan een fleecedoekje van de ikea voor 4,99. werkt ook prima, zeker omdat de maxi cosi maar voor 9 maanden is. ik zou idd echt gaan voor een wikkeldoek.

nou ja...feyenoord heeft gewonnen dus tis vrolijke boel hier. helaas word jenna ziek denk ik (ik ben ook al ziek, manlief word verkouden en dochterlief loopt ook te hoesten) maar ze had net 37,6 graden...niet hoog natuurlijk en het mag, maar merk toch wel dat ik het eng vind, ondanks dat ik er 2 heb. die waren in de zomer en toen heerste er geen griep/verkoudheid/etc en als ze na 4 maanden ziek worden blijft het zielig, maar mogen ze iets meer hebben, dus vind het supereng en zielig :( en laatste foto is paps met dochterlief, hoezo ze lijken op elkaar, haha (dat was echt mijn eerste gedachte toen ze haar omhoog hielden..."jemig, wat lijk jij op je papa"

[ATTACH=CONFIG]3449[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3450[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3451[/ATTACH]

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3453[/ATTACH]buikje met 39wk 4dg vandaag dus. af en toe is de kleine heel druk en heb ik het gevoel dat ze door mijn vliezen heen probeerd te duwen, herkenbaar gevoel voor iemand???

Benbri, ze lijkt inderdaad op papa maar ik zou jou er ook echt in en wat een bos haar heeft ze al.

Jouw buik was trouwens ook wel lekker groot!!!

Geplaatst

hahaha, ja en kan je nagaan, dat was 3 weken geleden, dus kan je nagaan wat het nu geweest zou zijn hahaha....ja, ze heeft de frons, kin en ogen van papa en de voeten, mond en onderkin van mij :) een echte mengelmoes dus :) maar vond die foto leuk omdat ze hetzelfde kijken hihi

en ja, dat gevoel herken ik wel ja, apart gevoel van onderen vond ik dat, maar ja...jij mag zeker wel meez :)

nofjeeeeeeeeeeeeeeee, je verzuimt je meldplicht :)

Geplaatst

hihihi..... sorry... maar nog steeds niks!

Wat een mooie buikjes allemaal! Ik heb niet zoveel buikfotos gemaakt helaas achteraf. 1tje maar die dochterlief maakte en manlief heeft erlaatst ook 1 gemaakt. Hebben we morgen weer wat te doen hihihi. Als ik eraan denk.

vannacht was het weer loos hier hoor... flink last van voorweeen en zoals ik al zei een hele rare dag. Maar tegen half 4 viel ik in slaap en was t ook over. grrrrrr. Gistermiddag wel nog de stad ingegaan om de laatste gekke dingen te kopen, zoals haarverf (?!?! ik had mn haren net weer gedaan) en luiers! En vandaag heb ik dan toch eindelijk de vluchttas ingepakt... Ben de hele dag al hondsmoe en vanmiddag kwam er een vriendin op bezoek met haar 3 kids. Dus na het eten ben ik als een blok in slaap gevallen tot nu net. pffff.

Wanneer gaat het dan toch gebeuren?!?!?! Ik wil zo graag! Heb wel elke keer het idee dat het elk moment kan zijn.. Maar als ik dan denk ok nu gaan we beginnen dan zakt het allemaal weg en val ik inslaap ofzo. Dus ik heb het idee dat het nog wel een weekje ofzo gaat duren op deze manier. we zullen toch moeten afwachten denk ik..

Nou ik ga weer ff bij hubbie bankhangen!

Tot laterssssss!

xxx Nofje

Geplaatst

Ik heb juist t gevoel dat t hier nog wel ff gaat duren. Gyn zei vrijdag ook dat ze pas een klein beetje ingedaald is, ligt nog niet vast in het bekken. We zullen t morgen zien, heb weer een echo morgen.

Nofje wanneer was jij uitgerekend?

Geplaatst

Mag ik ook meedoen met een wedstrijd? Haha nee hoor als het goed is krijg ik een ks, niet dat ik dat wil, liefst gewoon bevallen hoor.

Spannend nofje.

Hier alles ok, wel erg moe en snel benauwd maar dat komt omdat ie zo met zijn bolletje op mijn longen drukt.

Zoonlief is nu naar school dus ik duik mijn bed weer in.

Tot later vandaag.

Geplaatst

Hihi Fren een wedstrijdje! Van mij mag hij nog wel even blijven zitten eigenlijk. Op de voorweeen na heb ik eindelijk geen pijn meer en vind ik het eigenlijk ook wel genieten geblazen. Op deze manier ga ik die buik nog missen hihi.

Daar hoorde je mij een paar weekjes geleden heel anders over praten.

Vannacht hier geen activiteit meer waargenomen. Beebje is wat rustiger dan anders... misschien stilte voor de storm of misschien was beebje ook wel gewoon een beetje moe vandaag. Ik hou t in ieder geval in de gaten. Woensdag mag ik pas weer op controle!

xxxx Nofje

Geplaatst

ze zeggen dat als beb stiller is dat het zou kunnen :) we horen het wel nof :) en zou nog wel een foto maken nu het nog kan :)

Geplaatst

Hihi, ik doe ook wel mee aan het wedstrijdje!!

Nofje ik weet niet hoe druk de kleine normaal is, die van mij is niet super druk maar af en toe heeft ze echt stille dagen. Maar ben nog niet bevallen. Helaas gaat benbri d'r voorspelling iet voor iedereen op ;((

Geplaatst

Mag ik ook mee doen met het wedstrijdje??? ;-)

Heb veel last van mijn bekken de laatste dagen, gisteren in bed draaien was een ramp en erg pijnlijk dus dat ga ik niet missen!

Verder is de kleine erg druk en beweegelijk, aslof hij iets aanvoelt, hopelijk is het manneke net zo blij met de ontmoeting als wij haha, wij zijn erg nieuwsgierig naar hem maar is dat ook andersom haha....we zullen zien!

Over 2 dgn hebben we rond deze tijd alles achter rug en liggen we hopelijk te genieten met een warm, klein mupke op mn borst....ohhh heb er z'on zin, het verheugen neemt de spannign rondom de ks helemaal weg, en ik denk maar zo, er zijn er vele voor gegaan en wat is nu 45 minuten op een heel mensenleven!!

Vanavond nog even lekker met 6 vriendinnen een hapje eten asl afsluiting, die gaan mijn buik nog meer missen haha, leven allemaal zo ontzettend mee vanaf het begin, 1 vriendin is tegelijkertijd gestopt met de pil toen in 2004 en heeft 2 kids van 5 en 6 jaar! De rest heeft ook allemaal kids dus wij sluiten af haha...kunnen we eindelijk ook uit ervaring mee gaan praten!!!

Poetsvrouw heeft gisteren afgebeld dus mijn ouders komen zo langs, met mam even de bovenverdieping doen, pap trappenhuis zuigen (drive-innwoning!) en de laatste vouwwas.....en dan zijn we ECHT klaar!!!

Geplaatst

We zitten nu echt allemaal te wachten..... Hier ook alles nog steeds rustig..... Van mij mag hij/zij nu wel komen. Maar dat hebben de meesten hier haha!

Ik ben nu ondertussen toch wel errug nieuwsgierig naar stiertje. Het zal toch allemaal wel goed gaan? Ik vind dat ze zo lang stil is..... Hopelijk betekent dat dat ze volop aan het genieten is van de tweeling. Ik neem aan dat ze zich wel meldt als ze daar weer aan toe is, maar stiertje..... mocht je hier lezen. Laat even in het kort weten of alles wel goed gaat??

Geplaatst

Op Facebook staan wel wat felicitaties met de geboorte van 2 meiden van Stiertje.

Voor de bevalling was ze nog vrij actief, maar ze zal het nu druk hebben met haar 2 prinsesjes!

Geplaatst

Oh, dat is in ieder geval goed om te weten. Dan ga ik er maar vanuit dat alles goed gaat!

Wisten we dat eigenlijk al, dat ze 2 meisjes zou krijgen? Ik ben de draad soms even een beetje kwijt.....

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jeanine: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jongen (P.) en een meisje (A.)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Lianne: 18 januari van een jongen (S.ven) en een meisje (L.ara)

Kiet: 19 januari van een jongen (M.ason)

Stiertje: 25 januari van 2 meisjes

Geplaatst

Ben ik ook weer. Echo was prima vanmorgen. Kindeke weer op de gemiddelde lijn. Wordt nu geschat op 2900 gram. Ach, we zien het allemaal wel. Wel grappig om te zien dat de echo's steeds duidelijker wordt, konden nu zelfs haartjes zien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden