Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joehoe!!! Ze zijn er! Gefeliciteerd Jeanine met jullie 2 kleine wondertjes. Zorg goed voor jezelf en rust goed uit.. en vooral: Geniet!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Jeanine van harte met jullie zoon en dochter

Geniet er van en heel veel geluk van de wereld

Liefs Jessica

Ps lianne heel veel succes

Geplaatst

Jeanine - van harte met jullie 2 kleine wondertjes! Rust lekker uit en geniet er van en dan horen we daarna graag je hele verhaal - ben ik altijd wel nieuwsgierig naar!!!

Lianne - we denken aan je hoor - ben zo benieuwd hoe het nu op dit zelfde moment met je gaat!

Eef - goed dat je het lijstje hebt geplaatst - die zal nu steeds vaker naar voren gehaald moeten worden ;-)...

Geplaatst

Caroline, ik denk daty jij twee x dezelfde smaak krijgt net als ik maar dan 2 jongens en dat Lianne ook een jongen en een meid krijgt, weet niet waarom ik dat denk want ben geen helderziende maar dat is mijn gevoel..ben benieuwd of het klopt.

Vanmiddag of morgenochtend hoor ik de datum van de keizersnede...spannend!!

liefs stiertje

Geplaatst

Spannend Stiertje dat je vandaag of morgenochtend hoort wanneer je je 2 meiden in je armen kan nemen. Houd je het nog beetje vol meis? Ben benieuwd of je voorspellingen uitkomen haha. Zou wel leuk zijn.

Geplaatst

Jeanine,

Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Wat een leuke namen en wat leuk dat het een jongen en een meisje is. Ze gaan vast snel goed groeien!!

Geniet ervan, heel veel geluk voor jullie vijfjes!

Geplaatst

lieve jeanine, super :) en vele knuffels :) blij dat het verder goed gaat, hoeklein (groot) zijn ze? lekker genieten nu! :) gaan we samen de tranen tuiten huilen dingesen :) en wachtend op de rest....lianne, hoop dat het er bij jou al op zit :)

vele ;iefs jullie allen kant op xxx

Geplaatst

Pffff, wat een dag... Op het werk de hele dag aan het overdragen geweeest, en aan het eind van de dag wat rampen... Voel me zo lullig dat mijn collega en mijn vervangster dit op moeten lossen. Sta ze natuurlijk wel bij met advies, maar met nog 2 dagen werk te gaan heeft het geen zin om me er nog echt mee te bemoeien. Kennelijk is het momen van loslaten echt aangebroken... Verder daardoor -en door de lange dagen gister en vandaag- al de hele dag harde buiken. Nie fijn!

Net thuis wel een opsteker: de proefdruk van ons kaartje. Zoooo mooi geworden! Schoot er zelfs een beetje vol van. Gek om de naam enzo nu 'in t echt' zwart op wit te zien staan. Lig nu lekker op de bank en kindeke is heftig aan het dansen. Denk dat ze ook blij is ;-)

Straks naar een lactatie/borstvoedings bijeenkomst in het ziekenhuis. Geloof niet dat ik vriendlief mee ga krijgen deze keer ;-) nou ja, maakt ook niet uit.

Oha, had ne ook eindelijk de ophaalbon van prenatal binnen, dus de box vrijdag ophalen. Mooi begin van m'n verlof!

Weet een van jullie hoe het zit met de tas van kruidvat? Heb een klantenkaar aangevraagd en geactiveerd, aangegeven dat ik zwanger ben, maar nog niets ontvangen qua bon ofzo.

Liane, gaat het goed?

Jeanine, hoe gaat hè met je?

Stiertje, ou je hè zoutloze eten no vol?

Het wordt druk hier de komende tijd met geboortes. Leuk!

Geplaatst

Fren als je hem hebt geactiveerd op jouw kruidvat dan kun je zelf de producten in de winkel halen, de luiers, fles en bodylotion moet je zelf uit het schap halen en de tas krijg je bij de kassa. als je ingelogd ben op jou kruidvat dan staan onderin vaak je geactiveerde artikelen, als hij daar onderin staat dan kun je hem halen. voor die tas geld een langere termijn, volgens mij tot een week na je uitgerekende datum, dan voor de andere aanbiedingen. succes!!!

Benbri, ben zo nieuwschierig naar jou bevallingsverhaal en ook van jeanine en lianne natuurlijk, maar voor hun misschien nog wat vroeg?

vandaag weer bij de vk geweest, bloeddruk is aardig omhoog 122/83 voor mij heel hoog want zat steeds rond de 110/63 maar is nog heel netjes. Vorige week 1,6 kilo aangekomen en deze week was ik die weer kwijt. Vorige week hield ik wel veel vocht vast, maar ben extra water gaan drinken omdat dat juist weer goed zou zijn. Mijn enkels waren wel een stuk slanker als vorige week dus misschien heeft dat ermee te maken.

ook nog een liggings echo gehad, de dame lag mooi met haar koppie naar beneden wat ze al gevoeld hadden. nog even naar het hartje gekeken, helaas was ze al uitgelopen en kon ze niet verder kijken, maar dit was alweer super om te zien.

Geplaatst

Fren ik kreeg een email met daarin dat ik de tas kon halen, alleen ben ik er al 2 x geweest en beide keren luiers op, nou heb de rest maar meegenomen en de luiers die heb ik tegoed, ik kan nog tot 24 februari de luiers halen maar het zijn de newborn kleine maatjes dus weet niet hoelang hij die aanheeft.

prenataldoos was echt heel leuk!!

denk je een beetje om jezelf? neem wat rust meid, je bent een erg bezig bijtje volgens mij:)

ik heb ook geen zittend vlees hoor maar denk nu echt even om mezelf en de kleine, hoef maar even wat te doen en ben kapot.

wel gaaf hoor een proefdruk van het kaartje!! echt echt he?:)

Geplaatst

volgens mij schreef ze dat ze geen iphone of iets dergelijks heeft, dus dan horen we pas iets als ze weer thuis is. Zou in theorie dus nog wel even kunnen duren.

Hier begonnen aan mn een na laatste dagje, had het erg zwaar vanmorgen met op gang komen, ga ook vroeg(er) weg vanmiddag, want morgen zal al hectisch genoeg zijn. Gaan jullie trakteren trouwens als je met verlof gaat?

Hier nog een fotootje van gister...

[ATTACH=CONFIG]3376[/ATTACH]

Geplaatst

Nog steeds een bescheiden buikie Fren! Hier valt niet veel te trakteren haha maar als ik zou werken zou ik het denk ik wel doen. Of je doet het als je je dochter een keer gaat laten zien, dat is toch gebruikelijk na een paar weken?

Geplaatst

Mooie bescheiden buik heb je Fren :-)

Ik zit natuurlijk al 7 weken thuis, maar volgende week dinsdag hebben we een afdelingslunch. Ik zit eraan te denken om die dag wel te gaan trakteren op m'n afdeling, ik zou tenslotte volgende week vrijdag met zwangerschapsverlof gaan.

Ik denk eraan om slagroomsoesjes met witte chocolade en blauwe muisjes te maken en die te trakteren, of hebben jullie andere leuke ideeen?

Geplaatst

Zelf cupcakes bakken? Daar ben ik te onhandig voor haha.

Of een (kant&klare?) cake overgieten met warme witte chocolade en dan bestrooien met muisjes?

Ga zo maar 's wat uitproberen denk ik, in het kader van niks moet alles mag!

Ben zoooo lui!!

Geplaatst

Hoop dat alles goed is gegaan met Lianne en dat ze nu kan genieten van haar 2 wondertjes.

Stiertje: heb je al gehoord wanneer de ks gepland staat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden