Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden begin nu toch wel zenuwachtig te worden gelukkig vroeg de echo

Ansje mooi dat je een kloppend hartje zag en dat verder alles er goed uit zag

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veer; succes he!! We horen het wel..:)

Chrish; ik kan daar ook echt naar uikijken ja, om de eerste maanden lekker alleen maar thuis te zijn bij m'n kindje. Misschien ga ik ook nog iets van ouderschapsverlof opnemen, weet het nog niet precies. En natuurlijk niet meer fulltime werken...heerlijk moederen!:)

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Ansje, fijn dat je gisteren een goede echo had. Veer, veel succes vandaag.

Ik heb het lijstje ff aangepast:

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer, 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH, 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83, 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy, 29 jaar, 1e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie, 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20, 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja, 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

1e echo

Ansje20: 19 juli (hartje klopt!)

Veer: 20 juli

Lynn: 21 juli

Caroline: 22 juli

Melis25: 23 juli

Simonja: 27 juli

Sissy: 28 juli

Pjessie: 28 juli

Sylvia83: 29 juli

ChrisH: 1 augustus

Uitgerekend op...

Ansje20: 6 maart

Lynn: 7 maart

Melis25: 9 maart

Sissy: 11 maart

Sylvia83: 14 maart

Pjessie: 15 maart

Geplaatst

Net de echo gehad en we hebben een mooi hartje zien kloppen ik was zo opgelucht zijn vandaag precies 7weken uitgerekend op 7maart 2012

Morgen weer een echo en dan om de week omdat we meedoen aan het 3D echo onderzoek zo leuk verdere controles bij de verloskundige

Geplaatst
Net de echo gehad en we hebben een mooi hartje zien kloppen ik was zo opgelucht zijn vandaag precies 7weken uitgerekend op 7maart 2012Morgen weer een echo en dan om de week omdat we meedoen aan het 3D echo onderzoek zo leuk verdere controles bij de verloskundige
Fantastisch Veer! Wat een opluchting!
Geplaatst

1e echo

Veer: 20 juli (hartje klopt!)

Melis25: 23 juli

Uitgerekend op...

Veer: 7 maart

Geplaatst
Veer, wat fijn om te lezen dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.
Veer, wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Ik had gisteravond een bloeding en heb daarom vandaag ook een echo gehad.Alles zag er voor nu goed uit en ze konden niet zien waar die bloeding vandaan kwam. We meenden ook een kloppend hartje te zien maar ik ben nogGeen 6w zwanger, erg klein dus.De meting gaf trouwens 6w5d aan???Ik ben voorzichtig blij, durf me nog niet aan dit gevoel over te geven. Maar goed, voor nu was het goed en vanaf nu ookElke week een echo.Veer, hoe laat was jj in het EMC, ik was er om 10.15 uur.Fijne avond allemaal
Geplaatst

Veer wat geweldig he om het hartje te zien kloppen! Wat fijn dat het goed is en wat leuk dat je morgen en volgende week al weer mag.

Chiara welkom, wanneer ben je uitgerekend?

Simonja, altijd schrikken als je bloed verliest, fijn dat je nu al terecht kon, ben je ook weer wat gerustgesteld. Jij krijgt ook elke week een echo, dat is wel fijn zeg, elke week naar je kleintje kijken hoe het groeit.

At ik vanavond een toetje, bleek er schimmel in te zitten, had ik eerst niet in de gaten totdat ik een stukje fruit proefde, gadver zeg, ik hing gelijk boven de toiletpot, brrr.

Liefs

Geplaatst

welkom chiara.

Ansje je kijk nu wel twee keer uit dat wil je niet nog een keer mee maken toetje met schimmel.

Simonja, dat was effe schikken gelukkig dat je gelijk terrecht kon, en dat het er volopig goed uit zie, het blijft spannend.

Meiden hoe voelen jullie je.

Ik had vanmorgen na twee slokjes thee dat ik misselijk werd, manlief kwam binnen en die zei gelijk wat zie je pips, ben toch gaan proberen om te eten en was er gelijk vanaf.

Lynn morgen ben jij aan de beurt voor een echo veel succes

Geplaatst

@ simona, vervelend zeg dat bloedverlies :-( hoop dat je na de echo deels gerust bent gesteld! Snap dat het een enorme schok is, maar in sommige gevallen betekent het helemaal niks!

@ chiara, welkom bij onze topic! schrijf gezellig mee, er zitten hier veel lieve meiden!

@ ansje20, jakkie... een beschimmeld toetje :-( Voel je je inmiddels weer oke?

Ik ben vandaag gevallen :-( Ik liep met in 1 hand een volle tas boodschappen en in de andere m'n telefoon en sleutels. Zo verstrooid als ik ben blijft één voet in een plastic touwtje handen en met m'n andere voet ga ik erop staan. Bam, ineens viel ik 1m90 naar beneden (ben groot!) en kwam op mijn rechterzij terecht, alles open geschaafd en kleren deels stuk.

Zielig he, of gewoon LOMP? Hahahaha

Fijne avond meiden, ik duik mijn bed in..

P.S. Lynn, succes morgen met je echo...

Geplaatst

Lynn, veel succes met je echo vandaag.

Melis.. haha... ik zag je al helemaal gaan. Het is idd zielig maar ook wel een beetje Lomp... maar dat vond je zelf ook al :-)

Hier verder alles goed. Af en toe misselijk maar dat valt allemaal nog wel mee.

Geplaatst

goeiemiddag iedereen,

wel vandaag is het precies 5 weken, dus ik vermoed rond 21 maart de bevallingsdatum ... maar binnen 2 weken mogen we naar de gynaecoloog en dan zullen we wel meer weten hé! ben wel benieuwd of alles goed zal zitten ... ik weet momenteel enkel dat mijn hcg op 4 weken rond de 500 was, morgen opnieuw een bloedname, ben heel benieuwd!!

leuk dat ik hier een topic heb gevonden dat ik me kan toevoegen, vond nog niet direct iets en altijd leuk om verhalen te horen.

veel groetjes en dat het van iedereen goed mag verdergaan!!!:laugh:

Geplaatst

@ benbri, ik vond mezelf ook heel erg zielig ja...Ach, gaat wel weer over joh.. Wanneer ga je naar de sauna met zoonlief ?

@ chiara, welkom bij onze topic, gezellig dat je komt meeschrijven! Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed mag verlopen bij je...

Meiden, ik ben brutaal geweest en ik mag morgen om 10.00 uur al een echo laten maken, joepppie!!

Geplaatst

Melis, spannend dat je echo morgen ook al is.

Tjemig, nu kan ik morgen niets doen want dan moet ik voor 2 personen duimen (jij en Caroline).

Lynn, hoe was je echo?

Geplaatst

1e echo

Veer: 20 juli (hartje klopt!)

Melis25: 22 juli

Uitgerekend op...

Veer: 7 maart

melis helemaal geweldig dat je morgen mag, heb het lijstje aangepast

Geplaatst

Melis, je mag al een dag eerder voor de echo, mooi zeg! Scheelt weer een dagje in de zenuwen zitten. Heb je nog pijn van je valpartij?

Lynn hoe was jouw echo?

Simonja is het bloedverlies al gestopt?

Ik heb vanaf vandaag lekker vakantie! Heerlijk uitrusten en volgende week naar de zon!

Geplaatst

Hoi meiden ik ben weer terug van een paar dagen vakantie en natuurlijk begon juist afgelopen week de misselijkheid en ... obstipatie. Gelukkig is dat laatste na 4 dagen opgelost maar misselijk ben ik af en aan heel hevig, moet dan echt heel snel iets eten...

Heb lekker afleiding gehad maar begin nu beetje nerveus te worden voor morgen, de echo...

Een paar van jullie hebben al kloppende hartjes gezien, gefeliciteerd!!

Ik ben benieuwd naar de foto van Ansje want wij zijn op de dag even ver...

Nadieh, gelukkig een oudje erbij! Al die jonge blommen op dit topic...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden