Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hè melis mooi dat je een dag eerder je echo hebt leuk voor je scheelt je weer een dag in spanning zitten

Caroline jij morgen ook de echo spannend ook voor jouw mijn duimen draaien voor jullie bijde

Hier vandaag weer echo gehad ivm 3D onderzoek en die hebben echt beter apparatuur t was beter te zien dan gisteren al is t dan in 3D naar mijn ogen nog steeds een vlekje maar t hartje zagen we nu gelijk heel goed en sloeg al 140x per minuut (als je dat zo zegt)

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja dank je... zit alleen met een dilemma want moet naar het Maasstad ziekenhuis en daar zwerft nog een enge resistente bacterie rond? Kom er dus liever niet meer, zit nu te dubben wat te doen... Proberen in mijn eigen (streek)ziekenhuis een echo te krijgen? Krijg tegengestelde adviezen over wat te doen!

Geplaatst

Snap goed dat je twijfels hebt persoonlijk zou ik er liever ook niet komen denk ik. Wanneer was de laatste besmetting dan eigenlijk en is die ook op de afdeling geweest waar je morgen moet zijn zo niet zal t dan niet meevallen?

En als je echt niet wilt kun je altijd navraag doen in een zkh bij jou in de buurt alleen dan is er misschien kans dat je iets langer moet wachten op een echo en wil je dat dan

In ieder geval succes met je keuze

Geplaatst

Melis fijn dat je morgen al je echo krijgt joh! Kon je niet langer meer wachten?:)

Veel succes, hopelijk ook een mooi hartje!!

Hier alles goed. Vandaag mvm langs geweest, dus ik ben nu ook aan het pot-plassen geslagen!:)

Welterusten dames!

Geplaatst

caroline, hoorde (of las...kweet het niet meer) dat de inspectie zelfs maasstad wil sluiten in een paar dagen als ze niet kunnen bewijzen dat ze de boel op orde hebben, afgezien van dat feit hebben ze gewoon dode mensen verzwegen (de doden door de bacterie)...ik zou er zelf echt voor geen goud heen gaan, normaal al niet, maar nu ik zwanger ben al helemaal niet....zeker zolang ze niets bewezen hebben dat het goed gaat daar, inspectie wil ze niet voor niets sluiten dan....maar succes met het nemen van een beslissing. je moet doen waar jij je goed bij voelt vrouwtje :)gelukkig heb ik dat dilemma niet :)

melis....zal je echo missen vandaag :( maar ga er morgen alles over lezen, hoop ik dan, hihi)

de rest....knuffel

Geplaatst

Caroline en Melis, veel succes met de echo's vandaag! Ik hoop dat jullie allebei een mooi kloppend hartje zien!

Veer leuk dat je weer een echo hebt gehad en dat alles zo duidelijk te zien was.

We hebben nog steeds niets van Lynn gehoord, nou maar hopen dat dat geen slecht teken is.

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Bedankt voor al jullie bemoedigende woorden voor de echo, volgens mij hebben ze geholpen, want..........

Ook wij zijn gezegend met een kloppend hartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw, het was erg mooi om te zien ondanks dat onze bibi nog erg klein is natuurlijk. Maar dat knipperlichtje heeft ons een goed gevoel gegeven, we zijn hier zo dankbaar voor!!

Caroline, succes met je echo!

Geplaatst

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer, 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH, 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83, 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy, 29 jaar, 1e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie, 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20, 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja, 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

1e echo

Ansje20: 19 juli (hartje klopt!)

Veer: 20 juli (hartje klopt!)

Lynn: 21 juli

Caroline: 22 juli

Melis25: 22 juli (hartje klopt!)

Simonja: 27 juli

Sissy: 28 juli

Pjessie: 28 juli

Sylvia83: 29 juli

ChrisH: 1 augustus

Uitgerekend op...

Ansje20: 6 maart

Lynn: 7 maart

Veer: 7 maart

Melis25: 9 maart

Sissy: 11 maart

Sylvia83: 14 maart

Pjessie: 15 maart

Geplaatst

hoi!

terug van bn en straks hoor ik of de hcg goed is gestegen, spannend ...

thx melis! hoe was de echo?

kan er mij iemand toevoegen op het lijstje?:-)

zwanger na icsi 2, 4de tp, leeftijd 31j, 1ste kindje

eerste echo: 1 augustus

vermoedelijke datum: 21 maart

leuk dat er al verschillende kloppende hartjes hebben gezien!

doei!

Geplaatst

Chiara, ik zet je gegevens in het lijstje...

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer, 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH, 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83, 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy, 29 jaar, 1e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie, 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20, 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn, 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja, 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

Chiara, 31 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 4e TP

1e echo

Ansje20: 19 juli (hartje klopt!)

Veer: 20 juli (hartje klopt!)

Lynn: 21 juli

Caroline: 22 juli

Melis25: 22 juli (hartje klopt!)

Simonja: 27 juli

Sissy: 28 juli

Pjessie: 28 juli

Sylvia83: 29 juli

ChrisH: 1 augustus

Chiara: 1 augustus

Uitgerekend op...

Ansje20: 6 maart

Lynn: 7 maart

Veer: 7 maart

Melis25: 9 maart

Sissy: 11 maart

Sylvia83: 14 maart

Pjessie: 15 maart

Chiara: 21 maart

Geplaatst

melis, gefeliciteerd met het kloppende hartje, super.

Lynn en Caroline, hoe waren jullie echo's.

Zag dat ik nu de volgende ben as woensdag. Helaas pas om 17.30 uur..ppff

Geplaatst

Nou meiden ik kan het zelf nog bijna niet geloven maar we hebben vanmiddag 2 hartjes zien kloppen! Ik had er echt niet op gerekend dus ben nu nog aan het bijkomen!

ik had het nog niet in de lijst gezet maar ik ben 42 en dan komt het bijna nooit voor dat je bij een TP van 2 ook echt een tweeling krijgt. Nu wel dus. Wat een nieuws he!

Inderdaad op mijn verjaardag, 6 maart, uitgerekend maar tweelingen komen vaak eerder. Ik moest er rekening mee houden dat er 1 zou stoppen met groeien maar nu zag alles er goed uit.

Geplaatst

meis gefeliciteerd!!!! toch niet voor niets misselijk ha ha :clap2:.

waarom moest je er rekening mee houden dat er 1 mee op kan houden? is die kleiner of zo, of is de kans groter volgens te statistieken?

geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs joske

Geplaatst

Super 2hartjes kan me voorstellen dat je hier aan moet wennen maar je hebt nog even de tijd om er aan te wennen haha wanneer heb je nu weer een echo

Geplaatst

Vanwege mijn leeftijd Joske, meer een algemene waarschuwing...

Ik ga morgen het lokale ziekenhuis bellen voor een echo op 3 of 4 augustus, net voor onze vakantie naar Kreta. Ik mocht ook wachten tot daarna maar dat vind ik veel te lang duren! Bovendien heb ik er niet echt van kunnen genieten door de schok...

Geplaatst

@Caroline, jeeeetje meid wat een nieuws!!! Wat geweldig vooral en ja natuurlijk ook wel even schrikken... Had je zelf al een idee dat het er twee konden zijn?

Geen extra klacht(jes)en?

@Melis, jij ook van harte proficiat met het eerste teken van leven van jullie kleine spruit!

Voelt het al echt?

liefs!

Geplaatst

Geen enkel idee ik was echt volkomen verrast!! Ik was pas sinds de afgelopen week misselijk dus dacht dat moet er 1 zijn, anders had ik het allang gemerkt...

Vraagje: hoe maak ik nou die ticker? ik heb het wel ingevuld op babybytes maar hoe krijg ik 'm onder mijn tekst??

Geplaatst

Je moet die link kopiëren en in je handtekening Plaatsen je moet alleen even kijken welke van de 2links het doet vlg mij de onderste en dan maakt het niet uit of

Je de puzzel, de kleine of de grote ticker gebruikt

Succes ermee, heb hem zelf ook gemaakt vandaag alleen reageer vaak met m'n tel dus zie je hem jammer genoeg niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden