Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha! Denk er wel regelmatig aan, maar als het erop aankomt.. Euhhh liever niet nee!

Ondanks dat het totaal geen kwaad kan, vind ik het een vreemd idee. En idd wat je zegt, praktisch is het ook niet echt..

En zo'n harde buik daarna is ook niet heel gezellig..

Jeetje, klink ik saai haha?!

Geplaatst

Die harde buik erna heb ik nooit gehad maar mijn buik is echt een 'lig-in-de-weg' en ik heb eerlijk gezegd niet genoeg zin om creatief te doen en allerlei rare standjes te verzinnen...

Zo en nu is het wel genoeg geweest met die intimiteiten! Tralalala ander onderwerp! Ga trouwens even het journaal kijken, over saai gesproken, tot later!

Geplaatst

Hè meiden ff een vraag ben de hele dag al verschikkelijk slap, duizelig, lichte hoofdpijn, moe en slechte eetlust heeft iemand tips wat ik hier aan kan doen.

Geplaatst

Jammer genoeg hebben we weer geen warm water dus souche of bad zit er niet in. Lig al wel lekker op bed met een warmte press. Zal zo dus wel in slaap vallen. Hoop dat ik me morgen beter voel en anders inderdaad even vk bellen. Weltruste iedereen

Geplaatst

Ilona heeft een pop waar ze heel serieus mee is en speelt, die pop heet maxi cosi ( ze heeft mij dat woord een keer horen zeggen en nu heet haar pop zo )

Nu heeft ze mijn vriendin vorige week haar zoontje borstvoeding zien geven en ja je raad het al, net kwam ze naar me toe dat maxi cosi melk gedronken heeft, ze trekt dr truitje naar beneden en houd dr pop bij dr borst, maxi cosi heeft dorst zegt ze.

Wat een fantasie

Geplaatst

Medusa, haha kinderen imiteren alles he? Wel grappig om te zien.

Leuk dat je je mannetje nu wat meer voelt. Je hebt er wel even op moeten wachten.

Melis alweer een blaasontsteking.. je blijft wel aan de gang zo.

Sissy wat heerlijk om steeds meer dingen van je lijstje weg te kunnen strepen.

Veer wat vervelend dat jullie weer geen warm water hebben. Hoe voel je je verder?

Diëtiste heeft me uiteindelijk niet teruggebeld dus morgen nog maar eens proberen...

Caro blij dat de drukte nu weg is, als je harde buiken krijgt daardoor lijkt me dat niet goed.

Geplaatst

Hahahahaha... Geweldig verhaal Medusa! Ik zie haar al helemaal rondlopen, wat een fantasie!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Wij krijgen straks visite van m'n zwager en z'n vent en verder niks gepland.

Fijne zondag meiden :)

Geplaatst

ja he wat een verhaal, ze doen echt alles na :-D

Ik ga vandaag naar mn schoonouders, Michel zn oma is jarig geweest, en ja ben wel beetje verplicht om te gaan ( 110 km rijden )

Naar mn schoonouders vidn ik wel leuk.

Geplaatst

Wat een leuk verhaal van Maxi cosi, moet je opschrijven voor later! Dat jij zin hebt om nog zo'n eind te rijden! Ik ben met Sinterklaas voor het laatst een eind gaan rijden en nu houd ik het op korte stukjes. Ik zit ook met mijn buik tegen het stuur aan nu, kan niet verder naar achteren en in- en uitstappen is niet echt elegant meer...

Vriendlief zegt net dat ie straks wil gaan wandelen, ik vroeg al of ik dan in de rolstoel mag? We zien het wel, het is lekker weer dus we moeten er wel effe uit.

Geplaatst

Medusa: haha wat een grappig verhaal van Ilona zeg. Hoe bedoel je dat ze alles imiteren? Ik heb ook zo'n foto van mezelf in mijn album dat ik als klein meisje ook een knuffel de borst geef (had toen net een zusje gekregen volgens mij). Nog een gezellige verjaardag gehad? Poeh, nog zo'n stuk rijden. Ik doe het niet meer. Ben de week voor Kerst nog naar mijn ouders geweest (zo'n 150 km) en dat was voor het laatst. En zelf rijd ik bijna niet meer, past ook zowat niet meer haha. Doordat ik vrij klein ben, moet normaal gesproken altijd de stoel erg naar voren omdat ik anders niet bij de pedalen kan. Maar ja, nu zit die buik ertussen...

Ansje: jammer dat de diëtiste niet meer heeft teruggebeld. Moet je er morgen weer achterheen bellen.

Melis: vervelend zeg, weer blaasontsteking. Schiet niet op bij jou.

Caro: nog naar buiten geweest? Heb nog even half uurtje met manlief buiten gelopen op slakkentempo weliswaar maar was wel even lekker zo in het zonnetje. Die muren komen anders wel erg op me af.

Veer: hoe is het met jou? Nog een beetje opgeknapt na een nachtje slapen?

Hier nog even 2 buikfoto's die manlief heeft gemaakt vanmorgen. Het behang wat je ziet is trouwens dat van de babykamer. Zal ook nog eens foto's van de babykamer maken en plaatsen.

[ATTACH=CONFIG]3345[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3346[/ATTACH]

Geplaatst

Heb ff het lijstje naar boven gehaald..

Moontje, succes morgen bij de gyn.

Caro, ben je nog wezen wandelen (in de rolstoel?) met manlief?

Controle/echo/afspraak:

16 januari : Moontje (controle gyn)

17 januari : Melis25 (controle vk)

17 januari : Caroline (groeiecho + controle gyn)

17 januari : Sissy (controle gyn)

19 januari : Medusa (vk in zh)

20 januari : Vlinder (controle VK)

24 januari : Vlinder (groeiecho)

25 januari: Ansje20 (groeiecho UMCG)

26 januari : ChrisH (groeiecho + controle gyn)

26 januari : Melis25 (groeiecho + controle gyn)

30 januari : Moontje (groeiecho)

2 februari : Medusa ( guo )

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geplaatst

Mooie buik zeg en wat ben je slank! Denk dat het wel erg zwaar is dan? Ik ben altijd blij dat ik stevig gebouwd ben, lijkt me makkelijker om een tweeling te dragen...

Jazeker zijn we gaan wandelen! Begonnen in de rolstoel maar na 1 minuut had mijn vriend al zo'n last van zijn rug, die stang is veel te laag voor hem, dat we hem terug naar huis hebben gebracht en ik ben gaan lopen. Wel drie kwartier ofzo, al ben ik tussendoor 2x op een bankje gaan zitten, anders is het niet te doen. Daarna gaan strijken, zittend, vriend moest lachen toen hij op zolder kwam en mij zag zitten maar staand strijken trek ik echt niet meer.

Vanochtend trouwens op de weegschaal zat ik op 6 kilo! Dus 2 kilo er weer bij, benieuwd of het er ook aan blijft nu... Ben heel nieuwsgierig wat ze wegen dinsdag.

Geplaatst

Gelukkig voel ik me nu weer wat beter slapen heeft me goed gedaan. Vanmiddag lekker even onder de douche gestaan en was gelijk weer helemaal mens.

Alleen een stukje fietsen was net iets te veel van het goede maarja dochter vond t geweldig.

Zijn net zelfs nog even uit eten geweest niet dat ik heel erg veel op heb want heb nog steeds niet extreme eetlust.

Melis balen zeg dat je nu weer blaasontsteking hebt

Sissy mooie buik heb je en ook een leuk behang voor op de babykamer zeg.

Medusa en ging de auto rit goed verder een gezellige dag gehad bij je schoonouders. Leuk verhaal trouwens van je dochter inderdaad op schrijven zo iets vergeet je altijd.

Geplaatst

Veer, gelukkig gaat het al weer wat beter met je.

Sissy, weer een mooie buik foto.

Ik had gisteren wat teveel gedaan, dus dat moest vandaag weer gecompenseerd worden met rust.

Verder merk ik de nadelen van de staaltabletten, mijn darmen doen wat lastig.

Dinsdag halen de kringloop en grofvuil het een en ander op, waaronder ons oude bed en oude matrassen. Dan is hopelijk deze week de babykamer helemaal af. Nu staan deze spullen nog op de babykamer, wel uit elkaar gemonteerd, gelukkig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden