Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Resultaat van een dag binnen zitten; 2 kaartjes voor de Toppers gekocht voor Hemelvaartsdag. Waarschijnlijk ons eerste uitje samen als papa & mama.

Heb al een beetje spijt als ik denk dat we hummel dan een avondje weg moeten brengen, haha!

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ga even liggen... en word wakker in een witte wereld! Alweer in slaap gevallen, ik lijk wel een marmot! Maar inderdaad: er ligt nu een aardig pak!

Ik ben normaalgesproken dol op sneeuw maar met deze buik... Dochter speelt bij vriendinnetje, heeft haar snowboots nog niet aan, die staan hier, mmm... zal lekker nat thuiskomen straks. En manlief moet twintig minuten fietsen straks. En mijn moeder moet een uur rijden... en naar het zwembad morgen voor A afzwemmen... Nu zie ik behalve het mooie vooral de mogelijke problemen, jammer...

Geplaatst

Melis, leuk dat je daar al mee bezig bent.

Dat is donderdag 17 mei, voor die tijd durf ik nog maar weinig te plannen.

Als het tegenzit, ben ik dan 5 weken mama.

Caro, ik begrijp helemaal wat je bedoel.

Je moet de problemen maar niet opzoeken. Laat je morgen gewoon begeleiden.

Dan komt het best goed en als je toch van plan bent te vallen, op je KONT.

Ik hoor zojuist dat er 775 km file staat en je krijgt het advies blijf binnen als je niet weg moet.

Geplaatst

Lekker geslapen Caro?

Kom net weer thuis, manlief en ik hebben ff een rondje gelopen door de sneeuw om een frisse neus te halen. Dacht misschien komt de hoofdpijn door frisse lucht tekort, maar het blijft zeuren :( Kijk het nog wel ff aan.

Staat inderdaad veel file her en der, ben blij dat wij de deur niet uit hoeven. Straks lekker patatjes eten!

Geplaatst (aangepast)

Controle/echo/afspraak:

7 februari : Caroline (controle gyn)

8 februari : Vlinder (controle vk)

8 februari : Ansje20 (groeiecho UMCG)

8 februari : Melis25 (controle gyn)

9 februari : Simonja (controle vk)

9 februari : ChrisH (controle gyn + groeiecho)

13 februari : Moontje controle gyn

17 februari: Rican(controle vk)

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart :
Veer (verrassing)

9 Maart :
Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart :
ChrisH
2ling (een babyGIRL!
en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart :
Sharon (een babyBOY!)

28 Maart :
Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 Maart :
Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

aangepast door RICAN
vergeten
Geplaatst

Hier in Zwolle een pak sneeuw, maar nu schijnt de zon. Ik ben lekker binnen gebleven en gisteren wat boodschapjes gedaan. Ik heb het gevoel dat het indalen is begonnen. Volgende week ben ik benieuwd of het klopt. Dan heb ik weer een controle.

Geplaatst

Ik heb ook patatjes op, met een kaassoufle en een bamihap.

Het was genieten.

gaan jullie nog leuke dingen doen komend weekend.

WIj gaan uit eten met de buurtjes, om te bedanken dat ze altijd voor ons klaar staan.

Geplaatst

Ik heb nog geen idee wat we gaan doen dit weekend. Mijn man moet met de trein vanuit Amsterdam komen en hij is nog niet thuis. Dus ik denk dat hij in ieder geval gaat uitslapen.

Geplaatst

Ik hoorde op het nieuws dat het drama is in het midden van het land en vooral rondom A'dam.

Hoe laat verwacht je hem thuis.

IK ben nu een spelletje aan het spelen of Facebook, maar mijn levens zijn voorbij.

Moet dus weer een dagje wachten.

Geplaatst

Chris, is je man veilig thuisgekomen?

Moontje, knap wat je gemaakt hebt, mag je zeker trots op zijn!

Fren, kan ik zo'n dekentje bij je bestellen? :p

Geplaatst

Hey dames,

het lukt me niet om alles bij te lezen en te reageren op iedereen, maar zal weer even kort vertellen hoe het met ons viertjes gaat.

Afgelopen zondag zijn we zelf thuis gekomen en man, dat was wel even zwaar hoor om weer 'gewoon' naar huis te gaan terwijl de twee meisjes nog in het zh lagen. Was erg dubbel en heb menig traantje gelaten die zondag. Gelukkig gaat het heel goed met de meiden, dus dat is echt fijn. Afgelopen dinsdag mocht A naar het zkh in Assen. Eigenlijk zouden ze beide die dag overgeplaatst worden, maar E werd die nacht ziek dus moest op de IC blijven. Dat was ook erg zwaar, om je ene dochter in Assen te hebben en de andere in Groningen. We moesten gaan kiezen naar welke dochter we wilden gaan. Gelukkig knapte E heel snel weer op en mocht ze gistermogen ook naar Assen. We zijn dus weer compleet. Beide meiden doen het heel goed, ze zijn lekker aan het groeien en we zijn aan het beginnen met aanleggen om ze te laten wennen aan zelfstandig te drinken bij mij aan de borst. Ze groeien nu in elk geval volledig op mijn melk, geeft me een goed gevoel.

Vanmorgen mochten we A voor het eerst in bad doen, zo heerlijk was dat! Dit zijn van die gewone dingetjes waardoor het steeds echter wordt en we steeds meer met onze meiden kunnen doen. Als het goed is, mogen ze zelfs morgen van de couveuse naar een bedje. Weer een stapje vooruit. Ze zullen nog wel een aantal weken in het zh moeten blijven omdat ze uiteraard nog eerst helemaal zelfstandig moeten leren drinken. Ook liggen ze nu nog aan de monitor omdat ze af en toe nog vergeten adem te halen, dat komt gewoon omdat ze nog zo jong zijn. Maar ze maken al elke keer kleine stapjes, dus wij zijn supertrots op ze. We genieten ook steeds meer en al blijft het af en toe echt moeilijk om thuis zonder ze te zijn, het is zo heerlijk om dan weer bij ze te zijn en met ze te knuffelen enzo.

Meiden: dikke knuffel voor jullie allemaal! Vind het wel gek hoor dat ik nou al bijna 2 weken mama ben en dat het voor sommigen van jullie als het goed is nog wel een aantal weekjes duurt. Soms is het echt gek dat ik niet meer zwanger ben. Zo zat ik met een behoorlijke toeter op de bank en nou heb ik toch echt twee dochters. Hopelijk gaat het jullie allemaal goed en zijn de laatste loodjes te doen voor jullie!

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy, wat leuk om van je te horen, fijn dat de meisjes naar Assen zijn en samen in 1 zh.

Ze maken kleine stapjes vooruit, wat heerlijk om te zien.

Ik weet nog wel hoe emotioneel ik was toen ik uit het zh mocht terwijl Ilona mee mocht, wat zal dat moeilijk geweest zijn.

Fijn dat aanleggen beetje lukt.

Leuk dat je ons op de hoogte houd, het is inderdaad heel erg gek, jij al bijna 2 weken mama en wij moeten nog wel aardig wat weekjes.

Langzaam aan kunnen der 1e maart mama's ook bijna bevallen.

Geniet van het echt mama dingen kunnen gaan doen.

Moontje wat een leuk rokje zeg, wat ben je crea.

Geplaatst

Sissy, wat fijn om een berichtje van je te lezen.

Wat geweldig dat je meiden het goed doen en gelukkig weer samen in een ziekenhuis liggen. Lijkt me vreselijk om te moeten 'kiezen' naar welk ziekenhuis je gaat.

Super dat je zo vaak kunt kolven zodat je meiden van jouw melk goed kunnen groeien. Stap voor stap, maar het ziet er volgens mij voorspoedig uit!

Doe rustig aan, geniet van alle mooie momenten en ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mogen zodat jullie thuis als gezin van elkaar kunnen genieten!

Geplaatst

Sissy, wat goed om van je te horen en wat fijn dat de meiden het al zo goed doen.

Zal je zeker een goed gevoel geven dat ze nu op jouw melk zo goed groeien.

Moontje, wat mooi gemaakt zeg, ziet er mooi uit.

Melis, ik heb je een pb gestuurd over de kleding.

Nou meiden, wij gaan onszelf weer dik inpakken want Wessel is helemaal gek van sleeen. Hij vond het gisteren zo leuk dat hij nu al de hele tijd voor het raam staat een 'slee' roept. We komen er dus niet onderuit om nog ff op pad te gaan. Maar goed , het is heerlijk om te zien dat hij hier zo van geniet.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Ilona stond ook al helemaal te trappelen om naar buiten te gaan, mnalief is nu naar bergen op zoom en zet Ilona ff bij mn zus af, ik trek het niet om te spelen met haar in de sneeuw, maar mn zwager,zus en de kinderen zijn thuis, dus kan ze daar ff in de sneeuw spelen.

Heb ik zowaar een poos het rijk voor mij alleen.

Vind het eigenlijk niet zo leuk dat hij weg is, ja voor hem wel,voor mijzelf niet.

Hij is naar eem vriend toe en gaat daar stappen vanavond en komt morgen weer thuis.

Geplaatst

Nee, ik kom niet uit de buurt, scherpenzeel, vlakbij Amersfoort is dat.

Ik weet niet hoe het heet, dat speelt bij ons allemaal niet, maar heeft wel carnaval te maken, het is daar traditioneel.

Geplaatst

Sissy, super om een goed bericht van jou te lezen. Ik hoop dat ze snel naar huis mogen.

Melis, mijn man was uiteindelijk om 21.50 uur thuis. We moeten toch serieus gaan overwegen of hij thuis moet gaan werken voor zijn opdrachtgever. Normaal gesproken werkt hij altijd op locatie in Amsterdam. Maar de bevalling komt steeds dichterbij en we willen niet dat hij door sneeuwval er niet tijdig is. Maar eerst maar eens afwachten hoelang dit weer aanhoudt.

Geplaatst

Wikkeldeken of niet??? ik zit te twijffelen om een wikkeldeken te kopen, die zijn meestal van fleece, en we gaan het voorjaar in is misschien te warm, de lodger shelter is ook een draakzak maar inderdaad van fleece, uhhh gewoon een draagdoek kopen en een los dekentje voor de maxi cosi??? wat hebben jullie???

Geplaatst

Heb een lodger wapper en vond die ideaal maar kan niet in de maxicosi. Kunt misschien wel beter een voetenzak universeel kopen. Ik heb die best wel lang gebruikt vorig jaar.

Geplaatst

Voetenzak heb ik, van de wandelwagen past in de maxi cosi, het gaat mij ook om het dragen, je heb van die draagdoeken, draagzakken, en sommige wikkeldekens zijn ook draagdoeken.

Nou zie ik op internet een minimonkey, is geen wikkeldeken maar een katoenen draagzak, misschien is dat

Geplaatst

Bij de Prenatal hebben ze zwarte universele voetenzakken in de aanbieding voor in de maxi-cosi, 15 euro.

Pfff, ben me toch een partij benauwd zeg, zit echt naar adem te snakken. Ook heb ik een enorm vol/opgeblazen gevoel bij m'n maag, blegh.

Zo maar ff een uurtje slapen denk ik, hopelijk is het daarna minder/weg.

Jullie nog plannen voor vandaag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden