Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo hier de fotoos van de babykamer

[ATTACH=CONFIG]3496[/ATTACH] heb ff de klamboe beetje aan de kant gedaan

[ATTACH=CONFIG]3497[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3498[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3499[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3500[/ATTACH]

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chris, fijn dat je man redelijk op tijd thuis was. Nu de bevalling nadert lijkt het mij idd verstandig dat er iets aan de reistijd/afstand wordt gedaan.

Medusa, mooi kamertje voor jullie knul! Zwart staat idd erg mooi bij het blauw. Manlief vanavond stappen? Mijn manlief heeft nachtdienst, vind er niks aan. Hoe dichterbij we bij de 40 weken komen, hoe minder ik het vindt als hij (zeker 's nachts) niet thuis is.

Caro, meldplicht! Waar hang je uit? Heb vandaag geen berichtje van je gezien.

Nog meer dames die kortademig/benauwd zijn? Soms als ik praat, ben ik zelfs buiten adem. Net wakker van een middagslaapje en voel me iets beter.

Geplaatst

Haha Melis ik ben er! Druk dagje vandaag met dochter die voor haar A diploma moest (gehaald, uiteraard), moeder op bezoek, daarna tukje, eten en nu in bed tv kijken...

Kortademig ben ik al maanden soms als ik een boterham smeer aan het aanrecht... En met douchen. Had een krukje neergezet vanmorgen maar veel te laag...

Coole kamer Meduus! Mijn moeder heeft vanmiddag de wiegbekleiding er in genaaid, nu alleen nog het plankje ophangen...

Geplaatst

Fijn om wat van je te lezen Caro!

Wat goed van je dochter, gefeliciteerd :-D

Dat benauwde gevoel, voelt dat alsof alles thv je maag/longen klem zit? Zodra ik enigzins jn elkaar zak op de bank, krijg ik amper lucht :(

Manlief gaat zo naar z'n werk, dus dan ga ik ook lekker in bed tv kijken!

Geplaatst

Dank jullie wel, vind hem zelf ook errrrrg mooi, komt dan alleen nog wat boven de commode maar dat komt er op het laatst pas te hangen.

Gefeliciteerd met diploma a van je dochter Caro.

Ik heb dat ook hoor kort ademig, je heb minder long in houd nu.

Ja manlief stappen, vind er ook niets aan, maar gun het hem wel, hij gaat maar heel weinig uit

Geplaatst

Ook benauwd?!

Vind het best eng soms.. Sta net thee in te schenken en te bellen, moest ik gewoon stoppen met praten om lucht te happen.

Hopelijk daalt ie snel verder of komt ie eruit, want dit is niks!

Geplaatst

Wauw stoer kamertje, meduus'!

Dat kortademig herken ik wel. Vandaag even in het bos geweest nou dan hijg ik als een paard. Maar heb het ook al bij traplopen enz. Ben daarbij nog eens flink verkouden. Kind zit nu bij mij ook erg hoof, las ergens dat een kwart van je longinhoud kan schelen.

@ sissy : wat fijn dat de meisjes nu alletwee in Assen zijn en dat het drinken ook al goed gaat. Hoop dat je een beetje kunt genieten.

@ melis: vind het ook niets als manlief weg is. Hij moest eigenlijk nog en keer naar London voor werk maar daar heb ik een stokje voor gestoken....

Ik ga nu nog naar een feestje, zal wel niet heel erg laat worden.

Geplaatst

Oh, vervelend dat kortademige, maar 'fijn' dat ik niet de enige ben.

Goed dat je voor het Londen bezoek een stokje hebt kunnen steken. Manlief werkt in Amsterdam, half uur rijden van hier. Als er nood aan de man is, kan ik het politiebureau bellen en komt hij met toeters & bellen naar huis. Maar Londen is wel erg ver ;-)

Veel plezier op het feestje, maak er wat leuks van!

Geplaatst

Boven de commode is nog kaal maar daar komt een muursticker van 100x100 van de voorkant van het geboortekaartje, die hangen we pas op het eind op.

Geplaatst

Medusa, het is idd carnaval alleen heet het in bergen vastenavend ;)

je kunt nu niks anders doen daar ;) ik woon in een dorpje ernaast vandaar.

Dames succes met de laatste loodjes!!!

Geplaatst

melis, is normaal hoor dat kortademigheid. zodra de beeb zakt in de bekken (indaalt) heb je ook weer wat meer ruimte en adem :) vervelend, maar niets om je druk over te maken iig :) alleen erg vervelend, hihi.

meduus, wat een leuk kamertje zeg :) gaat bij jullie trouwens ook wel hard allemaal hoor....spannend :)

fijne avond in ieder geval. manlief is wedstrijd kijken bij de buurman dus ik ga lekker mijn bedje in :)

Geplaatst

Na een half uur moed verzamelen eindelijk opgestaan om te plassen. Moet nl. langs een open raam, brrr...!!!

Heb mezelf voor de terugweg (3 meter, haha) maar in een fleecedekentje gewikkeld en ben zo weer in bed gaan liggen.

Zal blij zijn als manlief weer thuis zal zijn, lekker warm!

Medusa, is Michel veilig thuis gekomen na z'n stapavondje?

Geplaatst

Caro, maat 62 is zeker groot, duurt wel een aantal weken voor ze daar inpassen.

Melsi, nee hij blijft daar slapen, komt vanmiddag thuis, het is iets van 160 km bij ons vandaan.

Duurt niet lang meer of jou manlief komt thuis denk ik.

Ik zag gister op internet zo'n draagdoek maar die hoef je niet te knopen, denk dat dat wel wat is.

Denk voor maart dat een voetenzak te warm is, die zijn heeel warm die dingen, heb hem van de wandelwagen, koop een gewoon dekentje voor de maxicosi

Geplaatst

Oh, das verstandig dat ie daar is gebleven.

Manlief was om 7.30 uur thuis en ligt nu in coma. Ga zo lekker ontbijten met pannenkoeken, jammmie!

Wij hebben ook dekentjes voor in de maxicosi en een universele voetenzak. Ik heb nog steeds de hoop dat ons hummeltje eind februari komt en wellicht dat we de zak dan kunnen gebruiken voor uit het ziekenhuis.

Geplaatst

Ja hij heeft daar carnacal gevierd, of zoals Sandra vastenavond zei, maar dat kennen wij hier niet.

Past jou voetenzak van de wandelwagen niet in de maxi cosi, vaak is dat zo.

Ik ga echt wel aan Maart mama worden en ik hoop toch al wel beetje op lente weer, en anders is de voetenzak zo gepakt.

Lekker hoor voor ontbijt pannekoeken, doen wij ook altijd 1 x in de 3 weken dat manlief thuis is.

Geplaatst

Nee, helaas niet. Wij hebben een Stokke kinderwagen en de voetenzak daarvan is te groot voor de maxicosi.

Ach, die 15 euro voor de universele boeit me niet zoveel eigenlijk.

Als die kleine het maar niet koud krijgt!

Nog plannen voor vandaag?

Oh ja, niet vergeten af te spreken als onze kindjes geboren zijn hé?!

Geplaatst

Inderdaad voor die 15 euro maakt het ook niet uit.

Wij gaan vanmiddag op visite in Zeewolde

dit lijkt mij wel wat [ATTACH=CONFIG]3520[/ATTACH] het ziet er zo uit

[ATTACH=CONFIG]3521[/ATTACH] en je draagt het zo, maar na een paar maanden kan je baby ook vooruit erin zitten en kijken, je kan het tot 3 jaar gebruiken of zo iets

Geplaatst

Op verzoek van manlief maak ik hem om 13.00 uur wakker en gaan we samen een boswandeling(etje?) maken in Lage Vuursche. Daarna lekker een warme choco met slagroom drinken en rond 16.00 uur ff samen een middagdutje doen want hij moet vannacht weer werken.

Ik ga zo nog ff langs de Action voor een extra waterdicht molton hoeslaken, ligt erg lekker en altijd handig voor als m'n vliezen zouden breken.

Geplaatst

O lekker ff frisse neus in de sneeuw.

O wat kosten die waterdichte moltons?? hebben ze ook 1 persoons??

Als ik zo mn koffie op heb ga ik Ilona in bad doen, zei gaat nog steeds in het babybadje, heerlijk vind ze het, over een paar maanden ga ik een opvouwvaar kinderbadje kopen, is 90x90 maar als je hem opvouwt net zo groot als een droogrek, dan kan hij op zolder, kunnen de kinderen wel samen in bad elke week.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden