Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, jij ook succes vandaag!

Caro op van de zenuwen dus en dat merk je aan je lichaam, misschien al een lichte voorbereiding op wat komen gaat?

De rennies vliegen er hier ook met pakken doorheen. Overdag gaat het wel maar 's avonds? Gelukkig helpen ze wel heel goed.

Vandaag heb ik twee afspraken staan in het ziekenhuis. Ik moet eerst naar de endocrinoloog want die wil me ook nog zien. En dan vanmiddag ik denk de allerlaatste echo. Vanmiddag gaat mijn vader mee. Dat is dan weer een klein voordeel van de vele echo's dat je steeds iemand anders mee kan nemen.

Rican, wat een mooi nieuws van Sylvia83

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvia83 schrijft mee in Cryo tp januari, nieuwe rondes nieuwe kansen.

Ze vindt het te confronterend om hier mee te lezen/schrijven vertelde ze laatst, begrijpelijk natuurlijk.

Ansje, zullen we aandelen kopen bij Rennies? Soms ga ik er bijna van over m'n nek zo hoog zit het, jakkes!

Ik ga naar het zkh voor controle, tot straks!

Geplaatst

En ik vind die dingen toch smerig! Net of je een hap magnesium neemt ofzo, bah! Val standaard in slaap met een Rennie in m'n mond en dan wordt ik een uur later wakker en denk ik; gatver, wat is dit? Hahahah...

Geplaatst

Meiden, als jullie aandelen rennie kopen, koop er dan voor mij ook een paar! Ik ga nergens heen zonder. Heb ze standaard in m'n nachtkastje liggen en kan ze 's nachts blind pakken. Ik kauw ze altijd kapot, dan helpen ze sneller en zijn ze minder vies.

Geplaatst

Rennies: ik heb er een haat- liefde verhouding mee. Kan niet zonder maar vind ze erg smerig......

Vorige keer vanaf 14 weken gebruikt, nu gelukkig een stuk minder. Heb ook wel eens een drankje gehad van de huisarts (antagel) maar dat vond ik zooooo onhandig. Werkte wel redeiijk goed.

Melk en vanillevla werken ook erg goed!

Geplaatst

Meiden hebben jullie wel die met pepermuntsmaak? Die vallen toch wel mee? Ik kauw de eerste ook altijd fijn en tot een paar dagen geleden was eentje genoeg maar nu... Reminder dat ik ze op het boodschappenlijstje moet zetten voor mijn vriend straks, die heeft vandaag vrij genomen... Om het plankje op te hangen haha. Maar toen ik het net vroeg gromde hij naar me?

Geplaatst

Grommen??? Ohoh.. Manlief en ik hebben de hele wachtkamer van het zkh bij elkaar gelachen om je laatste zin, haha..

Vergeet je de Rennies niet op je boodschappenlijstje te zetten? ;-)

Geplaatst

Ben blij dat ik jullie kan entertainen dames, haha! Maar hij deed letterlijk: 'Grrr' tegen me omdat ik al dagen zeur over dat plankje natuurlijk. En hij doet zijn best want heeft al schoongemaakt, was gedraaid en begon net over dat hij gaat opruimen met dochterlief om plaats te maken voor de box! Pfff... ambitieus! Die staat nog in stukken op zolder! Dus eerst maar dat plankje? Hihihi

Geplaatst

Caro, wat fijn dat je nu een datum hebt. Spannend hoor! Ik vind het echt knap dat je de tweelingzwangerschap zolang hebt kunnen dragen. Fijn hoor!

Melis, hoe was het bij de gyn?

Rennies heb ik deze zwangerschap gelukkig bijna nog niet nodig gehad maar ik geloof dat jullie die van mij er wel bijnemen, zo als grootgebruikers :-)

Morgen eerst controle bij de vk en daarna mijn laatste werkdag. Mijn opdrachtgever heeft een heel afscheid voor mij georganiseerd. Ik mocht aangeven wie ik wilde uitnodigen en zij zorgen voor koffie en gebak. Echt super lief!

Vind het dan ook heel dubbel. Van de ene kant vind ik het heerlijk dat ik klaar ben met werken en van mijn verlof kan gaan genieten en van de andere kant weet ik helemaal niet wat ik moet gaan doen (tsja, dat klinkt een beetje vreemd he maar ik heb altijd zoveel gewerkt dat ik het maar moeilijk los kan laten. Hoezo een work-a-holic.. hahah).

Weer iemand bevallen in het februari-topic. Ben benieuwd wie er van ons allemaal in februari gaat bevallen ipv maart.

Geplaatst

Simonja, ik had precies hetzelfde. Werk ook veel en graag en ben 4 weken van te voren pas gestopt. Ik heb me eigenlijk de afgelopen 3 weken nog geen dag verveelt. Je tempo gaat omlaag, en ik vind telkens nog wel een klusje om te doen. Eigenlijk pas gister en vandaag voor het eerst het gevoel van 'wat zal ik eens gaan doen'. Geef je er maar gewoon aan over, het is ook wel luxe hoor, niks hoeven!

En leuk dat je baas echt iets georganiseerd heeft!

Geplaatst

Ja, snap er niks van.

Voel me moe en beetje lamlendig, maar dat zijn toch de laatste loodjes??

Net een tabletje gehad tegen de hoge bloeddruk, ben benieuwd of het helpt.

Ansje en Vlinder, hoe is jullie controle gegaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden