Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Veer: ik was vorige keer ook 17 kilo aangekomen. En na twee weken alweer 14 kwijt, na 4 maanden was ik alles kwijt. Als het veel vocht is gaat het snel.... En ik gaf ook borstvoeding en dat helpt ook. Enige tip die ik heb voor het vocht is: steunkousen.... Maar dat is ook vervelend op het einde van de dag en inderdaad voeten omhoog.

Caro: fijn de uitslagen goed zijn, rustig doen!!!!

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veer, je kilo's zijn inderdaad ook vocht en dat ben je heel snel kwijt na de bevalling, ik was 16 kilo aangekomen en had heeel veel vocht, na 14 dagen was ik 17 kwijt.

Is niet veel aan te doen aan het vocht, zoutloos eten misschien.

Caro, fijn dat er niets gevonden is, misschien inderdaad spanning, het komt wel ineens behoorlijk dichtbij :-)

Ik ben nu 13 kilo aangekomen en verwacht op eht eind ook wel iets van 17 a 18 kilo , ze zeggen dat je vaak nog aan het eind een spurt van 5 kilo heb dus daar hou ik maar rekening mee.

ja heb ff heerlijk gerust op de bank vanmiddag.

Geplaatst

Controle/echo/afspraak:

13 februari : Moontje (controle gyn)

13 februari : Vlinder (controle vk)

16 februari : Melis25 (controle gyn)

16 februari : ChrisH (controle gyn)

17 februari : Rican (controle vk)

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

Geplaatst

Controle/echo/afspraak:

13 februari : Moontje (controle gyn)

13 februari : Vlinder (controle vk)

14 februari : Medusa ( controle vk )

14 februari : Caroline ( inleiden !!! )

16 februari : Melis25 (controle gyn)

16 februari : ChrisH (controle gyn)

17 februari : Rican (controle vk)

18 februari : Ansje ( inleiden !!! )

29 februari : Medusa (echo gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart :Sissy 2ling ( 2 babyGIRLS )

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)[/color]

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

Geplaatst

Echt hé?! Kom nu serieus dichtbij..

Nog leuke plannen voor het weekend?

Wij gaan zo op kraamvisite en daarna roti eten bij m'n moeder! Waarschijnlijk eet ik twee happen want dat is zo mega machtig, manlief eet meestal voor een week haha!

Fijn weekend meiden! :-D

Geplaatst

Ja, komt zeker dichterbij, volgens mij mag Moontje vanaf morgen officieel thuis bevallen, de 1e Maart meiden komen al aan de beurt :-)

Straks komt een vriendinnetje ff bakkie doen, mn moeder komt denk ik ff.

Morgen ga ik bij een vriendin een bakkie doen en breng ik Ilona weer bij opa en oma heb ik de dag voor mijzelf.

Lekker roti eten :-)

Die molton van de action, is dat trouwens gewoon assortiment?? mn moeder gaat volgende week naar de action.

Ik hoorde dat wij een action krijgen, hopelijk is dat zo :-)

Geplaatst

Goeiemorgen dames!

Tja, ik heb ook geen afspraken meer, gister was de laatste en de belangrijkste is natuurlijk dinsdag, maar waar zet ik die er in? Kan net zo goed wachten tot ik in het lijstje "Geboren" kan toch?

Action heerlijke winkel Meduus, dus ik hoop het voor je.

Kreeg gister een foldertje van Zeeman van een vriendin die vanaf vandaag babykleertjes etc in de aanbieding hebben, waaronder schattige boxpakjes met sterretjes. Aangezien ik maar 4 boxpakjes heb, dus in mijn geval maar 2 per kind, zit ik te overwegen of ik de energie nog heb om even te gaan... En rompers voor 1 euro nog wat, rompers zonder mouwen heb ik eigenlijk niet, misschien ook even een paar halen voor als het ineens voorjaar wordt?

Vannacht redelijke nacht gehad, gaan wel straks de medium klossen halen want word een beetje gek van het veel te hoge bed. Zit zelfs te overwegen om de lage te nemen, misschien even het bed opmeten zo...

Heerlijk weer, wel koud!

Geplaatst

Je kan je afspraak van dinsdag gewoon in afspraken lijst zetten, is tenslotte en afspraak :-) dan de dag dat je daadwerkelijk bevalt ( wie weet wel gewoon dinsdag ) dan kom je onderaan bij bevallen te staan.

O ze hebben nieuw spul bij de zeeman.... mja heb nu al wel heeel veel hoef niets meer te kopen, box pakjes gebruik ik niet, heb ik bij Ilona ook niet gedaan.

Geplaatst

Caro, netjes hoor, je bloeddruk, gelukkig dat verder ook alles nog goed is. Nog drie nachtjes slapen.....

Goh werd vanmorgen wakker en zei al tegen mijn vriend, volgende week om deze tijd lig ik al in het ziekenhuis en heb ik misschien al wel weeën. Raar idee!

Medusa fijn dat je zoveel uit handen wordt genomen...lekker gebruik van maken hoor. Je man is er nu ook niet dis sta je er toch meer alleen voor, dan is alle hulp welkom.

Melis, nog steeds zo'n stoney van de medicijnen?

Veer pootjes omhoog, en wat ik laatst ergens las is dat bleekselderij vochtafdrijvend werkt.

Ik zit nog steeds op 8 kilo wat ik ben aangekomen, volgens mij eet die kleine al mijn reserves op haha.

Vanmiddag hebben we fotoshoot en gaan we nog even de stad in en vanavond lekker uit eten samen, ons laatste weekend met z'n tweetjes...

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ik heb een paar boxpakjes gekocht die ik als pyama wil gebruiken.

Gisteren eindelijk een lekkerzittend huispak weten te scoren voor na de bevalling.

Dames, kan je ontsluiting hebben zonder daar iets van te merken door bijv weeën gehad te hebben?

Geplaatst

O ja,je foto shoot leuk Ansje, en gek idee je laatste weekend saampjes :-)

Caro,ik heb nu ook dingen ineens anders als bij Ilona, ik word helemaal gek vanmijzelf wel merk babyvoeding ik moet nemen, terwijl ik bij Ilona geen twijffel had.

Ben er nog niet uit.

Ja wel lekker dat er van alles uit mn handen genomen word, maar ook fijn vandaag weer ff "normale "dag.

Geplaatst

Nee hoor, geen idee hoe je dat zou moeten merken.

Vroeg het me gewoon af ondat dit een soort meetpunt voor de gyn is geworden om wel of niet in te leiden, vandaar.

Begin je al zenuwachtig te worden voor dinsdag, Caro?

Geplaatst

Ik weet wel dat bij Ilona ik een keer in de winkel was met een vriendin, ik kreeg ineens heeel erg pijn in mn buik, ik trok helemaal wit weg. het duurde maar ff.

een week of 3 later bij de gyn hij voelde dat ik ontsluiting had en hij zei dit moet je gevoeld hebben, wist gelijk wanneer dat geweest moest zijn.

Maar je kan ook ontsluiting hebben zonder wat gevoeld te hebben.

ja inleiden zonder ontsluiting is verschrikkelijk, dan ga je echt forseren, maar als je iets ontsluiting heb dan ben je inleidbaar.

Geplaatst

Ik had vorige keer 1,5 cm ontsluiting met 38 weken en daar heb ik niets van gevoeld.... Heeft bij mij nog ruim een week geduurd voordat het echt begon...

Zo even naar het ziekenhuis, heb een schimmelinfectie, ze willen me even zien en dan hoogmis medicijnen te krijgen.

Geplaatst

Oh, dat is niet prettig Moontje :-( Succes!

Vandaag dag 4 van die klote medicijnen, ben zooooo onwijs moe en duf. Was om 9.30 uur opgestaan en heb net weer een uur in bed gelegen, wat een ellende!

Ga de was maar doen, ik hoor dat manlief druk aan de schoonmaak is.

Geplaatst

Inleiden zonder ontsluiting kan wel, dan krijg je eerst gel of vaginale tabletten in. Dat gaan ze dus bij mij doen als ik nog geen ontsluiting heb dinsdag en naar ik heb begrepen scheelt het van vrouw tot vrouw hoe heftig je daar op reageert...

Het gekke is: ik heb zin in dinsdag! Laat maar gebeuren!

Geplaatst

Moontje, vervelend zo´n schimmelinfectie.

Melis, lastig die medicijnen.

Verder hier niet veel te melden, behalve dat de nacht weer eens oncomfortabel was doordat ik veel naar de wc moest. Maar dat geldt vast voor (bijna) iedereen hier.

Allemaal een fijn weekend!

Geplaatst

Ja klopt Caro, maar dat is anders bij jou als bij Melsi, daar hangt het echt af of ze ontsluiting heb, bij jou gaan ze dinsdag hoe dan ook aan de gang, met een veter/tabletten of als je ontsluiting heb gelijk inleiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden