Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Controle/echo/afspraak:

16 februari : Melis25 (controle gyn)

16 februari : ChrisH (controle gyn)

16 februari : Simonja (controle vk)

17 februari : Rican (controle vk)

18 februari : Ansje ( inleiden !!! )

21 februari : Veer (controle vk)

28 februari : Medusa ( vk )

29 februari : Medusa (echo gyn)

6 Maart : Medusa (controle vk)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling ( 2 babyGIRLS )

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari: Anniek & Esmee (dochters van Sissy81)

14 februari: Kaat en Bram (dochter en zoon van Elinorac)

zo mijn afspraak er ook weer even tussen gezet vergeet het nog wel eens

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis, wie weet ben je aan het bevallen, het mag.

Ansje, jij bevalt a.s. zaterdag, wie weet wordt je wel de 4e van het maart groepje.

Caro, leuke namen.

Ik vind het wel raar, dat febr. is net op de helf en er zijn er al bevallen.

Medusa, gefeliciteerd met je 34 weken.

Leuk he dat getrappel in je buik.

Ik heb een heerlijke nacht gehad, geslapen van 22.30 tot 8.00.

Een keer uit bed geweest om te plassen.

Qua medicijnen gebruik ik Methyldopa 2x 250 PCH om 8.00 uur en om 18.00 uur.

Ik ben wel een beetje duf (als ik mijn bericht terug lees, moet ik hem aanpassen) Sorry daarvoor.

Ze trappelt er nog rustig op los, nu ook 'smorgens.

Geplaatst

Ik moet om 11.50 uur bij de gyn zijn.

Volgens mij gebeurd er van alles van binnen, maar wat??????

Net m'n darmen die ineens herrie begonnen te maken en nog geen 2 min later moest ik me toch naar het toilet, woow! Hahaha, sorry!

Vind het allemaal wel spannend hoor...

Geplaatst

Controle/echo/afspraak:

16 februari : Melis25 (controle gyn)

16 februari : ChrisH (controle gyn)

16 februari : Simonja (controle vk)

17 februari : Rican (controle vk)

17 februari : Vlinder (CTG)

18 februari : Ansje ( inleiden !!! )

21 februari : Veer (controle vk)

23 februari : Vlinder (controle gyn)

28 februari : Medusa ( vk )

29 februari : Medusa (echo gyn)

6 Maart : Medusa (controle vk)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : ChrisH 2ling (een babyGIRL! en een babyBOY!)

11 Maart : Sissy 2ling ( 2 babyGIRLS )

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari: Anniek & Esmee (dochters van Sissy81)

14 februari: Kaat en Bram (dochter en zoon van Elinorac)

Geplaatst

Tas???!?!?!!!

Ben ik nou zo naief of? Ik heb niet het idee dat er serieus iets gaande is hoor.. Mocht dat wel zo zijn, heb ik iig m'n iPhone bij me en kan ik jullie op de hoogte houden, haha!

Ik gebruik ook methyldopa, 3x daags 500mg.. De eerste paar dagen voelde ik me zwaar depri erdoor, heb toen wel als een roosje geslapen!

Geplaatst

Het kan, maar het komt wel altijd onverwachts, op het moment dat je denkt, moet het nu.

Ik wil/moet dit en dat nog doen. Het komt mij helemaal niet uit.

Kun je je armen nog omhoog doen.

Je hebt wel een serieuze dosering.

Ik hoop dat het help.

Geplaatst

dan zal het nog niet echt iets zijn denk ik melis...tas meenemen is nog niet zo nodig hoor, tis niet dat als je nu een wee hebt dat je over 2 uur bevallen bent (kan wel uiteraard, maar is niet gangbaar, haha) manlief kan dan altijd nog naar huis om je tas te halen als het moet, maar denk dat je gewoon lekker het voorwerk hebt nu en dat is prima en ideaal :)

succes straks bij de gyn mop.

Geplaatst

Succes Melsi, je bent bij de gyn nu als het goed is.

Vlinder, we zullen je spelfouten en rare woorden niet kwalijk nemen :-)

ja gek he dat er al Maart meiden bevallen, geeft mij het gevoel dat ik ook al snel zou kunnen bevallen ook al is dat niet zo.

Ja dat getrappel is fijn gevoel, vind het gek dat ik het nooit meer mee zal maken als ik bevallen ben.

Geplaatst

Vanmiddag om 13:30 uur heb ik de controle bij de gyn en daarna moeten mijn man en ik nog klossen gaan halen.

Melis, die steken die jij vannacht had, heb ik ook gehad. Daarbij voelde ik ook mijn rug. Ik heb weer het een en ander te bespreken met de gyn. Later in de middag / begin van de avond horen jullie meer van me.

Geplaatst

Heb 1 cm ontsluiting maar bmm is nog wat stug, dus inleiden heeft niet de voorkeur.

Echter is mijn bloeddruk ondanks de medicatie 160/110 dus de gyn heeft me doorgestuurd naar de verloskamers.

Ze gaan bloed prikken, urine checken en wordt aan CTG gelegd. Afhankelijk van die uitslagen zal ik worden opgenomen/ingeleid.

Wordt vervolgd!!

Chris, succes bij de gyn!!

Geplaatst

Spannedn melsi, je heb in ieder geval 1 cm, misschien doen ze wel ff een nachtje je bmm week maken met een vaginale pil en dan ben je wel inleidbaar.

Geplaatst

Melis, als je wel moet blijven..veel succes! Ze hebben genoeg methodes om je bmm weker te maken zodat je wel ingeleid mag worden. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik zal regelmatig even kijken hier.

Geplaatst

Melis, We zijn in afwachting.

Hopelijk zijn de uitslagen goed genoeg om toch naar huis te mogen.

Sterkte daar.

Medusa, dat gevoel heb ik ook, dat ik eind maart niet ga halen.

Chrish, hopelijk is je controle goed verlopen.

Geplaatst

Sorry voor het lange wachten lieve meiden...

Maar ik word morgen ingeleid!!

Heb dus 1 cm ontsluiting maar nog een iet wat staande bmm. Morgenochtend gaan ze een ballonkatheter inbrengen die tot 2-3 cm ontsluiting blijft zitten. Als dat is gelukt gaan ze m'n vliezen breken en wachten ze af om m'n lichaam vanzelf met weeën komt. Zo niet, krijg ik een infuus met weeën opwekkers.

Al met al kan het dus ff gaan duren, maar het begin is er!

Geplaatst

Oh Melis wat spannend, dan ben je me toch voor! Ze gaan jou op precies dezelfde manier inleiden zoals ze bij mij ook gaan doen. Ben benieuwd wie het eerste bevalt. Ik hoop voor je dat jij dat bent.

Geplaatst

Spanned Ansje!!

Ze zeiden tegen mij verwacht niet dat je vrijdag al bevallen bent.

Chris, hoe was je controle?

Simonja, hoe is het bij jou gegaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden