Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Manlief zit rustig een puzzel te maken in de Metro krant, haha. Hij gaat zo naar de Rituals voor me om Hammam douchegel te halen, heerlijk!

Hij is op zich niet zenuwachtig ofzo, maar vindt het wel spannend!

Ga straks wel ff slapen hoor, dus geen paniek!

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, ik heb ook de rituals douchegel in de kast staan om me lekker mee in te schuimen tijdens weeën ofzo ;-). Maar dan die van sweet sunrise ofzo - die oranje... Of ik er op dat moment dan ook nog aan denk ik misschien de vraag, maar het idee is aantrekkelijk...

Heb ik speciaal bewaard voor een speciale gelegenheid en dat gaat het eerdaags wel zijn lijkt me zo ;-)...

Fijn dat hij niet zenuwachtig is. Logisch wel spannend, maar dat vinden wij zelfs al voor jullie geloof ik, dus haha, das niet zo gek ;-P...

Medusa - er is een speciale poeppoli in amsterdam geloof ik - als ze daar echt heel veel last van heeft, is een doorverwijzing daarheen misschien wat? Is echt sneu ja als ze er zo'n pijn van heeft. En dan kan je al snel in een cirkeltje belanden - pijn, dus ophouden, dus verergeren, dus meer pijn etc. Zielig hoor...

Ja, ik ben ook blij dat ik nog mobiel ben. Komt misschien omdat ons ventje nog niet ingedaald is - heb daardoor denk ik minder snel last van m'n bekken / rug als wanneer hij wel ingedaald zou zijn? Maar neem wel een krukje mee hoor, voor bij de optocht, want heel lang op 1 plek stil staan zal denk ik niet echt heel goed bevallen...

Geplaatst

Het is druk vandaag, eigenlijk is het de dag van Melis en haar Queen.

Grappig dat je schrijft dat je toch nog wel genate situatie's kent, het klopt mannen zijn wat harthandiger.

Sterkte vandaag en probeer je te ontspannen, je schrijft dat je mag lopen, probeer dit ook af en toe een stukje.

Als tip wil ik je nog meegeven, drink na de bevalling een halve liter water, want je VK vind dat je moet plassen.

Ik ben weer thuis, CTG was in orde en de bloeddruk met twee pillentjes stukken beter.

De hoogste 138/89 - de laagste 122/83 en nog vele metingen ertussen.

Ik ga een tukkie doen.

Geplaatst

melis en Ansje, het is idd een klein ballonnetje dat ze inbrengen en dat er dus ook in z'n totaliteit uitvalt bij 3 cm. Dit doet geen pijn omdat je opening dan groot genoeg is..

Ik ga ook ff een dutje doen.

Geplaatst

Vlinder fijn dat de ctg goed was! Fijn dat de meds tegen de hoge bloeddruk ook helpen.

Ink heerlijk toch dat je nog redelijk mobiel bent, als je toch moet afwachten wanneer de kleine zich meldt is het wel zo fijn dat je af en toe nog de deur uitkunt, anders komen de muren ook wel op je af denk ik.

Medusa ik hoop dat je niet hetzelfde met Ilona krijgt als met oud en nieuw. Zo zielig als ze zo'n pijn hebben en leg maar eens uit dat het toch beter is wél te poepen. Dat doet natuurlijk zeer.

Ook ik heb rituals douchegel in mijn tas zitten :) Vind ik zo heerlijk ruiken he!

Geplaatst

iedereen tukt hier maar ;)...kwam even kijken of er wat spannends aan de gang is, maar behalve dat iedereen aan het tukken is nog niet echt dus, hahaha

fijn dat bart niet zo zenuwachtig is, komt vanzelf wel...wanneer de boel echt pijnlijker gaat worden :)

hoe vind je het trouwens nu dat je baby snel komt? toch niet stiekem onverwachts?

Geplaatst

Zo aan het tijdstip van mn laatste berichtje heb ik toch een tukje van bijna 2 uur gedaan, ben net wakker.

hahahah ouwe wijfen zijn we allemaal ff tukken.

Ink, Ilona heeft het met oud en nieuw gehad en ze heeft het toen echt uitgegild, heb haar toen klisma en medicijnen moeten geven, ze heeft het daar voor nooit eerdre gehad, maar na die tijd is het nooit helemaal goed geworden en je nu alweer dagen niet, als ze het vaker heeft ga ik zeker naar de huisarts.

Ansje, ze is inderdaad nog te klein om uit te leggen zij weet dat het heel zeer doet meer niet.

Benbri, je kwam gezellig ff kijken naar al die slaapmutsen :D

Ik heb tussen de middag een italiaanse bol op, heeeeerlijk zijn maar te groot momenteel, wist ik al ik eet al poos niet meer tussen de middag ehb genoeg ana ontbijt en avond eten. pfff valt me zwaar op de maag

Geplaatst

Haha Benbri - ik was aan het stofzuigen - heb nog slechts 1 keer in m'n verlof een tukkie gedaan tussen de middag - lukt me verder echt niet!

Medusa- wat zielig zeg! Ik hoop dat het dit keer niet zo ver komt met de obstipatie!

Joehoe Melis - wakker worden, we willen een update!

Vlinder - fijn dat alles goed was bi jde controle.

Ansje - ja, absoluut! Op dagen dat ik wat moe ben heb ik er al last van dat het huis te klein is haha, zou anders echt gek worden... Hoeveel uur nog voor jou ;-P?

Geplaatst

Ik ben weer wakker, nu slaapt onze koningin.

Als je het tukkie niet nodig hebt, heerlijk rustig door gaan.

Ik heb mijzelf tijdens de lunch getrakeert op een appelflap.

De douchegel van Rituals is heerlijk, welke kleur hebben jullie.

Nu stofzuigen en straks boodschappen doen met mijn man.

Ik heb besloten dat we chinees eten, vanavond lekker op de bank met flikken maastricht en daarna Moordvrouwen.

Geplaatst

Ik breek heel even in

medusa. Mijn zoontje heeft ook ineens stoelgang problemen gekregen. Ook rond die tijd alleen 2010. Nou bleek dat hij niet goed tegen chocolade kan (decrmbermaand) ik gebruik kindicol van vsm. Werkt echt super en is op natuurlijke basis. Doet echt wonderen hier!!

Succes want het is zo sneu bij die kleintjes!

Geplaatst

Bedankt voor de tip, ik ga morgen gelijk kijken daarvoor.

Ja het is heel sneu bij die kleintjes.

Vlinder ja echt balen, paar maanden geleden mocht ik er 1tje van mijzelf kopen was die me toch vies had hem bij de supermarkt gekocht, jak. baalde daar echt van

Geplaatst

Moorkoppen van de echte bakker zijn 't lekkerste maar die van de bakker bart ook :)

Ink nog 15 uur hihi. We moeten ons morgen rond 8 uur melden in het ziekenhuis.

Geplaatst

Wie van moorkoppen houdt moet serieus een keer naar Den Bosch gaan en bij Jan de Groot een bossche bol aan eten. Je weet niet wat je meemaakt!!

Pfff, harde buiken zijn zo goed als weg. Volgens mij werkt het voor geen meter :-(

Geplaatst
Wie van moorkoppen houdt moet serieus een keer naar Den Bosch gaan en bij Jan de Groot een bossche bol aan eten. Je weet niet wat je meemaakt!!

Pfff, harde buiken zijn zo goed als weg. Volgens mij werkt het voor geen meter :-(

Die zijn idd erg lekker!! :D

Geplaatst

Ja ik houd van Moorkoppen maar om er zover voor de rijden, ik haal morgen bij de bakker 1tje :-)Balen dat de hardebuiken weg zijn

Gaan ze tussen door nog toucheren of gewoon wachten tot ie eruit valt???

Geplaatst

Vanavond gaan ze eraan trekken om te kijken hoeveel weerstand er is. Ze wachten inderdaad tot hij eruit valt.

Vanavond gaat er niks meer gebeuren.

Stel me er maar op in dat ik morgen ook nog de hele dag met deze ballon mag rondlopen.

Geplaatst

idd apart....en eraan trekken klinkt ook zo raar, lijkt me een nog raarder gevoel dan. wie weet vannacht? vullen ze hem niet elk uur met weet ik veel water bij dan of zo? (weet ook echt niet hoe zoiets werkt hoor)

Geplaatst

Geen idee, het is allemaal best uiteenlopend qua tijden dat het kan duren.

Ze trekken maar hoor, ik vind het prima!

Ansjeeeeeeee, morgen is ook jouw dag aangebroken!

Heel veel succes!!

Geplaatst

Nou als het bij jou niet opschiet Melis dan ga ik je misschien nog inhalen ook :)

Ik heb trouwens gehoord dat ze de catheter wel weer bij kunnen vullen voor als het lang duurt. Waar ze dat mee doen weet ik niet...

Weet niet of ik vanavond nog online kom ga nog even genieten van laatste avond samen met manlief. Ik kom morgenvroeg nog wel even online voor we naar het ziekenhuis vertrekken.

Melis toi toi toi, misschien lees ik morgenvroeg wel héél leuk nieuws!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden