Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sissy, dat geeft niets, heel begrijpelijk dat je daar geen tijd voor heb.

Wel leuk dat je ff laat weten hoe het gaat.

Ik hoop dat de meisjes snel van de monitor af mogen en dat ze geen dipjes met ademen meer hebben.

Ik denk dat Moontje ff stiekem aan het bevallen is :-)

Jaaaaaaaa nog 2 nachtjes slapen dan is hij weer thuis

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou moontje je laat ons wel in spanning hoor met de vraag of je bezig bent. Ben benieuwd of we morgen geboorte nieuws van je mogen lezen.

Geplaatst

Lid weer eens wakker met lekker wat buikkrampen wordt er een beetje moe van. Manlief is niet helemaal lekker en zij gisteren van hoop niet dat de bevalling begint nou mooi is dat. Zo net uit bed om naar de wc te gaan en heb me toch een pijn in mijn rug. En dan eigenlijk alleen rechts en heel laag bij m'n bil kan amper vooruit komen. Hoop dat ik nog een beetje kan slapen. En dan strax even urine inleven voor de zekerheid dat ik geen blaasontsteking heb.

Geplaatst

Hier het eerste nachtje thuis overleefd. Bv loopt nog niet. Wij voeren bij met vingerfeeding, vooral Jasper heeft dat echt nodig. Lisanne snapt het aanhappen en zuigen wel, maar is erg ongeduldig. Lisanne is de sterkste van de twee. Bezoek trek ik nog niet, alleen ouders en schoonouders zijn welkom.

Geplaatst

Chris, wat fijn alles goed is gegaan thuis. Heb je een beetje kunnen slapen?

Geen zorgen over het aanhappen/zuigen; Vince was de eerste week ook niet sterk genoeg en viel vrijwel direct in slaap aan de borst.

Nu eet hij als een bootwerker, haha!

Geplaatst

Kan ik me heel goed voorstellen hoor..

Manlief is tot 13 maart vrij.. Zo hebben we alle tijd om met z'n 3en te wennen en te genieten.

Zit nu ff bij huisarts voor controle bloeddruk, afgelopen maandag mocht ik stoppen met de medicijnen. Ben meteen an dat sombere gevoel af.

Morgen zijn manlief en ik 6 jaar samen. Iemand een leuk idee voor cadeau?

Geplaatst

Chris, spannend de 1e nacht gehad, fijn dat je man nog een poosje thuis is.

Melsi, gefeliciteerd met jullie 6 jaar samen zijn :-)

Wij doen nooit aan zulke dingen, wij waren in januari 9 jaar samen en dat gaat eigenlijk ongemerkt/vergeten voorbij.

Ik ben gisteravond heel hard onderuit gegaan, zo echt heel zeer aan mn schaambeen echt tussen mn benen en laag in mn rug.

Zo naar de gyn, ben errrrrg benieuwd wat hij zegt, ook hoe groot de baby is en zo.

Veer, hopelijk heb je geen blaasontsteking, balen van die pijn en het slechte slapen.

Nog steeds niets van Moontje??

Geplaatst

Chris fijn dat je lekker thuis bent

Medusa succes vandaag bij de gyn

Toen ik vanochtend wakker werd had ik echt zonie van oje m'n vliezen breken. Alleen t was zo weinig en meer slijm en roze dus even in de gaten houden. Heb nu wel t idee dat ik elke keer iets verlies zo maar eens naar de wc gaan om te controleren. Verder word m'n rugpijn ook erger en heb ik t idee dat de krampen erger worden maarja denk al een week dat t gaat beginnen dus weet t ff niet meer.

Ben wel benieuwd hoe t met moontje is

Geplaatst

29 februari : Medusa (echo gyn)

2 maart: Rican (controle vk + liggings echo)

6 Maart : Medusa (controle vk)

6 maart : Veer (controle vk)

8 maart vlinder (controle gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

22 januari: A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

14 februari: Kaat en Bram (dochter en zoon van Elinorac)

18 februari: Vince (zoon van Melis25)

18 februari : J.oël A.lexander R.obert ( zoon van Ansje )

26 februari : Lauren ( dochter van Simonja )

27 februari : Lisanne en Jasper (dochter en zoon van Chris)

Geplaatst

Chris, fijn dat je thuis bent.

Datum is aangepast, volgens mij had ik dat gedaan.

Medusa, ik ben benieuwd of je een datum krijgt toegewezen.

Doe je een beetje voorzichtig, nog een dag en je mag alles uit handen geven.

Veer, hopelijk is het niets.

Melis, wij doen nooit aan cadeautjes, wij zijn dit jaar 18 jaar samen en 11 jaar getrouwd.

Wij gaan die dag lekker uit eten, wij zijn in juli getrouwd dan is de kleine dame alweer 3,5 mnd.

Ik zou dat met een kleintje van een paar weken niet zo snel doen.

Sissy, het is een heel gerij, van huis naar het ziekenhuis en dan nog kolven tussen door.

Je schrijft dat je geduld moet hebben met meenemen, maar hebben ze je ook een tijdslijn aangegeven.

Moontje is inderdaad wel erg stil, normaal reageert ze wel dagelijks met een berichtje.

Vanochtend bij V&D online een paar leuke pantoffels/sloffen gekocht. en nu ga ik de keuken soppen.:happydance:

Geplaatst

Nou Veer, ik denk dat het niet lang meer duurt bij jou, en het kan wel vruchtwater zijn, je kan het ook in hele kleine beetjes verliezen.

Vlinder lekker keuken soppen, heb ik van de week al gedaan :-D

De controlle was goed, maandag moet ik naar de anesthesist en bloed laten prikken daarna door naar buro opname en daar dan datum plannen, hij had het over maandag 19 Maart, dus als er dan plek is zal het die datum worden, maar dat weet ik maandag.

Mits de bevalling eerder begint, dan moet ik naar het zh en wordt het op dat moment een ks.

Geplaatst

5 maart : Medusa ( anesthesist en buro opname )

Uitgerekend op:

4 Maart : Moontje (verrassing)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

Geboren:

Geplaatst

Hoi dames, was inderdaad even uit de lucht omdat ik gisteren bevallen ben van een zoon: M.atthijs P.ieter.

Gisteren om 5 uur s ochtends wat buikpijn, werden om 6 uur weeën. Om 7.30 uur in het ziekenhuis. Om 8.45 uur 4 cm ontsluiting, om 10.30 uur de vliezen gebroken. M.atthijs had wel in het vruchtwater gepoept daarna ging hè weet wat langzamer dus min dosis weeopwekkers erbij, om 13 uur morginepompje erbij (wat een geweldige uitvinding!!) om 14.02 volledige ontsluiting en om 14.11 uur geboren 3 presseren en hij was er.

Hij doet het erg goed, nul geen kruiken en mutsje meer. Hij weegt dan ook 4290 gram. Bv begint op gang te komen....

We zijn een nachtje in het Zh gebleven omdat hij in het vruchtwater had gepoept, maar niets aan de hand.

Zelf twee minimale hechtingen, wel 700 cc bloed verloren... Maar het gaat best goed, heb een extra infuus gekregen om er voor te zorgen dat mijn baarmoeder goed samentrekt.

Ga nu even lekker slapen, spreek jullie later!

Geplaatst

Moontje van harte gefeliciteerd, met de geboorte van jullie zoon.

Ben blij voor je dat je wonder er is en dat alles goed met jullie gaat.

Ben je nu thuis of nog in het ziekenhuis.

Slaapse dat ga ik ook doen.

Medusa, spannend, een mooie dag is 19 maart, dat is de dag dat mijn schoonzusje jarig is.

Oja , ik heb 1 keukenkasje gedaan.

Geplaatst

5 maart : Medusa ( anesthesist en buro opname )

Uitgerekend op:

Geboren:

28 februari: M.atthijs P.ieter (zoon van Moontje)

Geplaatst

Moontje, gefeliciteerd met jullie zoontje, lekker genieten.

Nog op de valreep in februari.

Meer dan de helft van de maart mama's zijn al bevallen, veer misschien nog net in feb of ben jij de 1e mama in Maart.

Vlinder, je heb nog tijd zat dus 1 keukenkastje is toch prima :-)

Ik ben benieuwd maandag of er plek is die maandag, we zullen zien. anders zal het niet veel schelen met die dag

Geplaatst

Dus toch aan t bevallen geweest van harte gefeliciteerd geniet er samen van. Hoop dat je snel naar huis kunt of misschien al bent.

Zelf net maar even naar de vk gebeld en moest maar even een kraamverband indoen en dan om 5uur even bellen hoe of wat of het moest zijn dat hij al eerder echt nat was. Ben benieuwd hoe de dag hier verder gaat. Jammer genoeg ligt m'n man ziek op bed heb onze dochter maar even naar oma gebracht verder niets gezegd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden