Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O wat goed Melsi :-D wat een bikkel :-D

Ik heb hier ook al een dag of 3 de deuren open, net een poosje in het zonnetje gezeten heeeeeeerlijk.

Er is verder geen vocht meer, zal wel los lopen, misschien toch een beetje geplast ????

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

5 maart : Medusa ( anesthesist en buro opname )

6 Maart : Medusa (controle vk)

6 maart: Rican (control vk)

8 maart vlinder (controle gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

21 Maart :
Sharon (een babyBOY!)

28 Maart :
Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 Maart :
Rican (een babyBOY!)

Geboren:

* zoontje * ( sylvia 83 )

22 januari: A_nniek & E_smee (dochters van Sissy81)

14 februari: Kaat
en Bram
(dochter en
zoon van Elinorac)

18 februari: Vince (zoon va
n Melis25)

18 februari : J.oël A.lexander R.obert ( zoon van Ansje
)

26 februari : Lauren ( dochter van Simonja )

27 februari : Lisanne en
Jasper
(dochter en
zoon van Chris)

28 februari: M.atthijs P.ieter (zoon van Moontje)

1 Maart : I.a.n. J.a.r.i.c ( zoontje van Veer )

Geplaatst

@: Simonja, Chris, Moontje & Veer: Gefeliciteerd met jullie wonder.

Het is pas 2 maart, maar al meer dan de helft is al bevallen. Ben benieuwd dat wij met ze vieren (wie nu nog moeten) ook een maart mama worden of toch een april mama.

@: Melis: Wat geweldig dat jullie Vince boven ze geboortgewicht is. Top!

Vandaag liggingsecho gehad, en de kleine ligt keurig met ze hoofd naar beneden en ook al vast.

Tevens was vandaag ook mijn laatste werkdag, en kan ik nu eindelijk gaan genieten van me zwangerschapsverlof.

Aangezien ik nu met verlof ben en meer tijd heb hoop ik hier op het topic actiever mee kunnen gaan schrijven.

Geplaatst

Rican, fijn dat hij ingedaald is, en je heb verlof heeeeeerlijk zeg, nog ff genieten van de rust.

Gezellig als je meer mee kletst.

Melsi, lekker hoor ff een tukje doen

Geplaatst

Melis, wat een geweldig nieuws.

Medusa, hebben jullie zon gehad, wat heerlijk, wij aan de kust kregen dit pas om 17.00 uur.

Wel naar buiten geweest, de boodschappen zijn gedaan.

Rican, geniet van je verlof.

Ik ben inderdaad ook benieuwd wie de volgende is.

Zelf verwacht ik dat Medusa de eerste is.

Medusa, dit denk ik doordat jij nu een datum toegewezen krijg.

Geplaatst

Ja wij hadden vanmiddag heerlijk zonnetje, echt lekker krijg gelijk zin in van alles.

Jij, Rican en ik schelen steeds 1 dag meen ik dus, dat is niets, ik krijg tussen 38-39 week de ks, in theorie zou 1 van jullie eerder kunnen bevallen, maar bij mij kan ook eerder de bevalling beginnen dan de datum :-) wie weet wil hij zelf niet wachten tot de datum.

Ik ben ook wel benieuwd wie er nu komt, ik denk dat komende 2 weken niemand.

Maar eerdaags kunnen de 1e april mama's ook al bevallen :-) zometeen worden we nog ingehaald

Geplaatst

zo, sinds lange tijd weer even een blikje werpen hier en jeetje...zijn er al een boel bevallen van maart en maart is net 3 dagen jong, hihi :)...feli meiden voor degene die al bevallen zijn :) fijn dat alles verder hier helemaal goed gaat :) hier gaat het sinds gisteren ook een stuk beter. J.enna was nogal huilerig en ontevreden en ziekig wat een hoop onzekerheden mee bracht, maar gisteren was ze helemaal niet huilerig, erg vrolijk "praterig" en lachen :) dus kan er weer even tegen aan...zou alleen leuk zijn als die virussen ons huis verlaten, want we zijn continue achter elkaar ziek :(

veel liefs

Geplaatst

Hè meiden heb gewoon geen tijd om te reageren sorry We hebben her lekker druk. Gelukkig gaat t goed met I.an bortsboeding komt ook goed op gang en hij weet de borst goed te vinden. Vannacht eerste nacht met z'n viertjes ook dat ging helemaal goed. E.smee is helemaal trots. Kom snel weer meer hier.

Rican geniet van je verlof.

Medusa fijn dat je man weer thuis is geniet ervan.

Geplaatst

Fijn om te horen dat alles goed gaat Veer. Dat je geen tijd hebt om te reageren is herkenbaar hoor ;-) Geniet lekker van je gezin!

Kleine Vince is vandaag alweer twee weken oud, wat gaat de tijd snel zeg!

Dat wilde hij vannacht vieren door wakker te zijn van 3-5 uur, haha. Hij ligt nu nog heerlijk te slapen!

Fijn weekend meiden :-D

Geplaatst

Benbri, fijn dat het gister beter ging met J.enna, ja die virussen is niets zeker niet met een kleintje erbij.

Veer, fijn dat alles goed gaat en de bv ook opgang komt,begrijpelijk dat je minder bent suepr druk met een baby.

Alweer 2 weken oud melsi, dat gaat hard ineens he :-)

Geplaatst

Goh meiden, jullie gaan nu ook hard hier!

Alle nieuwe mama's - van harte gefeliciteerd met jullie ukkies!

Voor de aanstaande mama's die nog hoogzwanger rond lopen - succes nog even met de laatste loodjes - bijna jullie beurt!

Geplaatst

Jeetje, het is alweer 3 maart.. Wat gaat de tijd ineens hard!

Nu pas snap ik een beetje waarom iedereen zei; geniet nog maar ff van de rust en je zwangerschap, straks is dat voorbij en gaat alles onwijs snel!

Om heel eerlijk te zijn had ik vanmorgen even een emo-momentje omdat ik onder de douche tot de ontdekking kwam dat ik mijn buik toch wel mis. Ik voel me lichamelijk nu 1000x beter dan tijdens de zwangerschap, maar het was zo onwijs bijzonder om een kindje in je buik te hebben/voelen.

Maar dolgelukkig ben ik als ik in de wieg kijk en kleine Vince mij met z'n kleine kraaloogjes aankijkt en er een (stuip)lachje op z'n gezichtje verschijnt!

Wat is het heerlijk om moeder te zijn...

Geplaatst

5 maart : Medusa ( anesthesist en buro opname )

6 Maart : Medusa (controle vk)

6 maart: Rican (control vk)

8 maart vlinder (controle gyn)

14 Maart : Medusa (echo gyn)

Uitgerekend op:

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

28 Maart : Vlinder_1976 (een BabyGIRL!)

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 Maart : Rican (een babyBOY!)

Geboren:

* zoontje * ( sylvia 83 )

22 januari : A.nniek & E.smee (dochters van Sissy81)

14 februari : Kaat en Bram (dochter en zoon van Elinorac)

18 februari : Vince Ethan (zoon van Melis25)

18 februari : J.oël A.lexander R.obert (zoon van Ansje)

26 februari : Lauren (dochter van Simonja)

27 februari : Lisanne en Jasper (dochter en zoon van Chris)

28 februari : M.atthijs P.ieter (zoon van Moontje)

1 Maart : I.a.n. J.a.r.i.c (zoon van Veer)

Geplaatst

Melsi, ja als je zwanger ben kan het niet snel genoeg zijn voor je baby er is, maar zwanger zijn is iets heel bijzonders.

Ik heb nu zo iets, ik ga deze laatste paar weekjes nog ff genieten, dit zal ( naar alle waarschijnlijkheid ) mijn laatste zwangerschap zijn.

Hoewel ik ook bere nieuwsgierig bent naar onze kleine man.

Geplaatst

Als ik naar je ticker kijk, Meduus, denk ik, wauw... Lijkt me heerlijk om nog zwanger te zijn!

Beetje dubbel; ik ben onwijs blij met de komst van Vince, maar in m'n buik zat hij ook wel erg knus, veilig en vertrouwd!

Ik dank God op m'n blote knieen voor ons kleine wonder, alles erop en eraan. Het is haast niet te bevatten!

Ga lekker genieten van je laatste weken meis, voor je het weet is je kleine hummel er al!

Geplaatst

hier ook nog ff fotootje van 36 weken

[ATTACH=CONFIG]3698[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3699[/ATTACH]

Ja, het is ook heel dubbel, het gevoel van zwanger zijn en je baby geboren is, zijn 2 verschillende dingen allebei heel bijzonder.

Ik geniet er ook zeker nog ff van, helemaal omdat nu mn placenta ook niet meer voor ligt, voel ik hem zoooo goed heerlijk hoor

Geplaatst

Wat een mooie buik Medusa!! De laatste weekjes in.... op dit moment zal het wel

langzaam gaan, maar wat Melis ook al schreef, het is achteraf zo snel weer voorbij!!

GEniet er nog maar eventjes van, en sterkte met de laatste loodjes hoor!!

Melis; die emo momentjes, dat je je buik mist heb ik ook gehad ja!! Vooral omdat je

int begin nog boordevol hormonen zit, word je van dát soort dingen nu eenmaal emo!!

k had het ook erg bij de eerste kleertjes die A.ron niet meer paste etc.

Nu heb ik dat niet meer zo erg, maar zelfs nu, na 4 maanden, kan ik m'n buik en het

zwanger zijn gewoon nog missen!! Niet dat ik er nu nog emo van word, maar het was

ook zo'n bijzondere tijd!!

Geniet van je mannetje!!

Geplaatst

Meduus: wat een mooie buik!!!! Geniet er inderdaad ng maar van want daarna wordt het druk.... Poeh

Melis: heel herkenbaar!

Vandaag dachten we een rustige dag te hebben met frederique, geen bezoek. Maar nu stonden mijn schoonouders onverwacht op bezoek..... Grrr dus nog niet veel rust en manlief is ook een beetje op. M.atthijs wilde niet slapen en die begint nu met een boogje te spugen en toen wilde dochterlief ook niet slapen. Ik wilde ook slapen, kortom een groot feest.....

Nu net maar even geregeld dat Frederique morgen even tussendoor wordt opgepikt zodat manlief ook kan rusten.

Sorry jongens valt me nu gewoon even zwaar....

Geplaatst

Medusa, mooie buik. Geniet nog maar even van je dikke buik.

Rican, fijn dat je met verlof bent.

Hier gaat het weer wat beter. Vanmiddag veel geslapen, wat verhoging gehad. De kraamverzorgster raadde aan om een badje biotex te nemen voor de wond van de hechting. En ik mag wat ibuprofen. Morgen komt de vk weer langs en hopelijk mogen de hechtingen verwijderd worden, want als ik zonder pijn kan bewegen, kan ik beter en meer van ze genieten.

Geplaatst

Moontje, geen sorry hoor.. Kan het me heel erg goed voorstellen!

Vince heeft net 80cc gegeten en dat is kennelijk teveel geweest. Meneer is continu aan het huilen van de krampen, zo zielig. We hebben hem net in een warme tummytub gedaan en het lijkt erop dat hij nu gaat slapen!

Pfff...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden