Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012


Jheroen

Aanbevolen Berichten

Ooooo pas eind van de middag ook nog eens, heb je wel afleiding???

Ik begrijp het wel hoor, ik had vorig jaar bij de ruim 7 weken echo dat het hartje niet klopte ( zo goed als niet )

Ik heb het met de echo van volgende week, die wacht ik met super spanning af.

 

Ja achteraf gaat het wel snel, dat is altijd zo, ook als mijn man weer weggaat om te werken denk ik jeeeetje 3 weken weer weg en nu komt hij vanmiddag "alweer " thuis :-)

 

Ik kan niet wachten tot dinsdag als die echo goed is dan ben ik er vrij gerust op.

Heb trouwens niets meer gespot vanaf dinsdag, hoop dat het weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Simonja en Lynn: veel plezier bij de echo vandaag. Simonja: jij moet nog een paar uurtje wachten, heb je wel beetje afleiding? Zeker omdat je al een beetje tegen de echo opziet? Ik duim heel hard voor je dat je weer een hele mooie echo hebt vanmiddag.

 

Medusa: alweer 7 weken, gaat dan soms ook alweer snel he. Fijn dat het bloedverlies gestopt is. Houden zo! En straks je man ook weer thuis, heerlijk voor je.

 

Chris: wat vervelend dat je zo verkouden bent, dat kan je niet gebruiken nu. Dat helpt ook niet tegen de moeheid.

 

Melis: wat leuk al die cadeautjes al. Ik heb ook al wat dingetjes gekregen, echt lief van iedereen.

 

Merk zelf dat ik ook erg moe ben, misselijkheid valt mee, af en toe nog overgeven, maar het meeste blijft erin gelukkig. Ik merk wel dat mijn broeken strakker zitten trouwens. Hoewel ik volgens mij zelfs wat afgevallen ben. Vanmorgen had ik een broek aan, maar die zat me helemaal niet lekker, veel te straks om mijn buik. Heb maar weer een andere gepakt...

 

Hé, goede dag meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag aan het werk dus heb wel genoeg afleiding. Medusa, ik heb dan hetzelfde als jij. Ik denk dat ik een stuk geruster ben als de echo van vandaag goed is. Dan ben ik toch over dat voor mij zo 'kritische punt' heen. Ach ja, het grootste lijden is hetgeen dat men zichzelf aandoet, en dat klopt in dit geval wel.

 

Wat leuk dat jullie al allerlei cadeautjes hebben gehad. Ik heb nog niets gekregen maar nog bijna niemand weet dat ik zwanger ben. Alleen ouders en broers (en jullie) maar verder nog niemand. Wil het toch nog ff geheim houden.

 

Sissy, ik heb ook dat sommige broeken strak worden. Kan twee spijkerbroeken echt niet meer aan. Loop nu veel in rokjes / jurkjes (ook a is het weer dan minder hahah)

Ik ben zelf ook afgevallen, ben al bijna 2 kg kwijt sinds ik zwanger ben. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook terwijl ik normaal eet. Ik heb geen moeite met m'n avondeten dus alles gaat er goed in.

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik in totaal ook maar 8 kg aangekomen tov mijn oorspronkelijke gewicht omdat ik in het begin iets van 4 kg afgevallen was. Hoop dat dit deze keer weer zo gaat zijn want ik heb geen enkele moeite hoeven doen om zwangerschapskilo's kwijt te raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simonja: gelukkig heb je dan genoeg afleiding vandaag op je werk. Kan me voorstellen dat deze echo vooral spannend is. Dan kan je toch een stuk geruster zijn.

Heb zelf dat idee ook wel een beetje, afgelopen dinsdag was alles goed en toen waren ze al 9w2. Kans op alsnog miskraam is dan veel kleiner geworden.

 

Wij hebben het al iets meer mensen verteld. Zitten nu te denken wanneer we het algemeen bekend gaan maken. Ook mijn broer vroeg ernaar wanneer hij het bijvoorbeeld vrienden kan vertellen die ons ook kennen. Wat gaan jullie doen, wachten tot na de 12 weken? Of nu bijvoorbeeld als je goede echo's hebt gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e echo

12 Juli : Moontje (zit op de goede plek en hartje klopt)

19 Juli : Ansje20 (hartje klopt!)

20 Juli : Veer (hartje klopt!)

21 Juli : Lynn (hartje klopt!)

22 Juli : Caroline (2 hartjes kloppen!)

22 Juli : Melis25 (hartje klopt!)

26 Juli : Sissy (huh, 2 hartjes kloppen!)

27 Juli : Simonja (hartje klopt!)

28 Juli : Pjessie ( 2 hartjes kloppen)

29 Juli : Sylvia83 ( hartje klopt )

1 Augustus : ChrisH (2 hartjes kloppen)

1 Augustus : Chiara

8 Augustus : Sharon ( hartje klopt )

8 Augustus : Medusa ( hartje klopt )

15 Augustus : Disi

 

Volgende echo:

11 Augustus : Lynn

11 Augustus: Simonja

12 Augustus : Ansje20

12 Augustus : Melis25

16 Augustus : Medusa

16 Augustus : Veer

17 Augustus : Moontje gyn

17 Augustus : Simonja termijnecho (ivm nekplooimeting)

17 augustus : Pjessie

17 augustus : Veer (wekelijkse 3D echo)

18 augustus : Veer 1e afspraak verloskundige

23 Augustus : Caroline

2 September: ChrisH

​6 september: Sissy

6 September: Medusa v.k

17 Oktober: Moontje 20 weken echo

 

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline ( 2ling )

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH ( 2ling )

11 Maart : Sissy ( 2ling )

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie ( 2ling )

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

 

He Medusa kan me goed voorstellen dat je heel erg geschrokken was toen je bloed verloor gelukkig kon je snel terecht voor een echo en heb je ook nog een mooi kloppend hartje gezien aanstaande dinsdag lekker met vriend/man lief voor een tweede mooie echo. Ben blij voor je dat het bloeden nu minder/gestopt is, is en blijft zenuwslopend.

 

Lynn en Simonja veel plezier weer bij jullie echo's

 

Melis als je al zo veel last hebt van bandenpijn misschien ondergoed kopen voor zwangeren daar heb ik de vorige keer heel veel aan gehad. Doordat die meer stevigheid bieden had ik veel minder last

 

Chrish hoop dat je verkoudheid alweer iets aan het afnemen is dat er nu in de eerste weken bij hebben maakt je alleen maar lam lendiger

 

Sissy dat van strakker zittende broeken herken ik wel merk het zelf ook al en ook hier eigenlijk niets aangekomen maar zie verder dat jij pas in september je volgende echo hebt heb je verder nog wel controles bij de verloskundige dan?

Wij hebben het eigenlijk al aan (bijna) iedereen verteld doordat wij elke week een echo hebben ivm 3D onderzoek waar wij aan mee doen heb je toch meer zekerheid vind ik elke week zie je dat het goed gegroeid is en dat geeft vertrouwen (bij de vorige zwangerschap hebben wij het pas bij 12weken verteld)

 

Ansje en Melis jullie morgen weer een echo heel veel plezier

 

Voor alle andere hoop dat jullie je alweer iets beter voelen hier gaat het de ene dag super goed en de andere dag iets minder.

 

Gisteren hebben wij weer een echo gehad en hij was weer goed gegroeid was nu 3.67 met een hartslag van 165 per minuut was ook al lekker aan het bewegen en lag met de handjes voor het gezichtje zo lief om te zien. En met een 3D echo is het ook allemaal zo mooi en duidelijk echt niet normaal nu volgende week nog een keer en dan hebben we 24augustus alweer de laaste 3D echo jammer genoeg. (al vind ik het op en neer rijden wel vermoeiend worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simonja: wat fijn dat de echo weer goed was en dat alles goed gaat met jullie kleintje. Fijn weer zo'n geruststelling.

 

Veer: wat leuk dat jullie echo ook zo mooi was, dat lijkt me ook speciaal bij een 3D-echo. Helaas dus nog maar een paar keer zo'n echo.

Ik heb inderdaad pas over 4 weken weer een controle + echo. Tussendoor geen afspraken meer. Ik kom ook niet bij een vk, want omdat ik een tweeling verwacht, blijf ik bij de gyn in het zhk lopen. En ik heb dan pas over 4 weken weer controle. Dan heb ik ook een afspraak met de verpleegkundige om het nog over algemene dingen te hebben.

 

gyn belde me trouwens vandaag nog. Ze was dinsdag nog wat vergeten te zeggen. Ik moet extra ijzer en foliumzuur slikken en dus stuurt ze me de recepten toe. Bij een meerlingzwangerschap hebben ze de ervaring dat je HB ineens snel kan dalen, dus willen ze dat voor zijn ook al was mijn HB nu nog op een goed niveau. Chris, Caroline en Pjessie: moeten jullie ook extra ijzer en foliumzuur slikken?

 

liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Veer en Simonja, fijn dat de echo bij jullie weer goed is verlopen. Toch iedere keer weer spannend, maar ook erg leuk.

 

@ Sissy, ik heb alleen de instructie gekregen om door te gaan met foliumzuur. Ik slik nu mama compleet van Davitamon en ik neem sinds deze week ook nog een apart tabletje foliumzuur van het Kruidvat.

 

Vandaag moest ik voor mijn werk naar Almelol. Toen ik terugkwam, mocht ik meteen naar huis. Ik ben nog steeds erg moe. De verkoudheid is wat minder geworden, dankzij de kippensoep :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simonja en veer wat fijn dat de echo weer goed was.

 

Sissy heb nog niks gehoord dat ik extra moet slikken, misschien dat ik dat volgende week woensdag hoor, dan wordt het de laatste 10 weken echo bij de ivf-icsi en heb daarvoor een afspraak bij de gyn.

 

Hier gaan de broeken ook al strak zitten, heb vorige week 1 positie broek gekocht voor na de vakantie, ga over 2,5 week heerlijk naar frankrijk voor 2 weken en denk als ik terug kom dat ik mijn broeken niet meer pas zekere voor het onzekere.

 

fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veer en simonja, wat fijn weer een goede echo! Leuk hoor om je kleintje weer even te zien lijkt me!:) Zal vast weer een geruststelling zijn.

 

Ik ben vandaag voor het eerst bij vk geweest voor een intake. Over 3 weken krijg ik pas mijn 2e echo, dus nog even geduld voor ons.

Medus; na de 1e echo door de gyn ben ik daar uit verdere controle ontslagen ja. Ik ben nu 'normaal' zwanger:) Alleen voelt dit soms voor mij nog niet zo door alles wat we hebben meegemaakt.

Zijn sommigen van jullie ook al na de 1e echo naar de vk gestuurd of blijven jullie nog wat langer bij de gyn? (de dames die een tweeling verwachten sowieso natuurlijk:))

 

Sharon wat naar voor je dat je zo'n last hebt van de misselijkheid. Er schijnen medicijnen voor te zijn he, of heb je die? Sterkte in ieder geval!

 

Trusten allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yessssss!!

 

Vandaag 10 weken en vanmiddag naar ons prins(es)je kijken, ben zo benieuwd hoe het in mijn buik gaat!

 

Ansje20; hoe was je vakantie? Heb je wel gemist hoor... Veel plezier vandaag bij de echo :):)

 

Sylvia83; als de 10-weken echo vandaag goed is hoef ik ook niet meer op controle te komen bij de gyn. Ik heb de 1e intake al bij de vk gehad en heb a.s. maandag de termijnecho en 25 augustus de vervolgafspraak (hartje luisteren, bloeddruk meten, bloeduitslagen, baby voelen?).

 

Fijne dag lieve meiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne dag met de echo Melis.

 

Silvie, bij ons in het zh is het ook na de 10 weken echo mag je naar de VK, alleen ik verwacht dat ik in het zh blijf ( was bij Ilona ook zo ) omdat ik medicijnen slik, en moet de baby wat beter in de gaten gehouden worden.

ik mag ook niet thuis bevallen en moet 48 uur in het zh blijven met de baby.

Vind wel dat jij vroeg "los "gelaten wordt en helemaal naar de vk moet.

 

Sharon wat naar dat je zo misselijk bent, ze hebben het hier inderdaad wel een sover een medicijn gehad weet alleen niet meer hoe het heet.

 

Ik ben gister helemaal niet misselijk geweest, heb wel verschrikkelijk honger, het lijkt wel alles wat ik eet gelijk verteerd is.

Knaag de hele dag op soepstengels dan heb ik steeds wat binnen.

Maar maak me gelijk wel zorgen dat ik niet misselijk ben, pfff rot 1e 12 weken.

 

Ik draag zelf altijd leggings of leggingachtige broeken dus daar merk ik het niet aan wel aan mn slipjes die zitten niet prettig.

 

Chrish, fijn dat de kippensoep helpt, hoop dat het snel over is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e echo

12 Juli : Moontje (zit op de goede plek en hartje klopt)

19 Juli : Ansje20 (hartje klopt!)

20 Juli : Veer (hartje klopt!)

21 Juli : Lynn (hartje klopt!)

22 Juli : Caroline (2 hartjes kloppen!)

22 Juli : Melis25 (hartje klopt!)

26 Juli : Sissy (huh, 2 hartjes kloppen!)

27 Juli : Simonja (hartje klopt!)

28 Juli : Pjessie ( 2 hartjes kloppen)

29 Juli : Sylvia83 ( hartje klopt )

1 Augustus : ChrisH (2 hartjes kloppen)

1 Augustus : Chiara

8 Augustus : Sharon ( hartje klopt )

8 Augustus : Medusa ( hartje klopt )

15 Augustus : Disi

 

Volgende echo:

12 Augustus : Ansje20

12 Augustus : Melis25

16 Augustus : Medusa

16 Augustus : Veer

17 Augustus : Moontje gyn

17 Augustus : Simonja termijnecho (ivm nekplooimeting)

17 augustus : Pjessie

17 augustus : Veer (wekelijkse 3D echo)

18 augustus : Veer 1e afspraak verloskundige

23 Augustus : Caroline

2 September: ChrisH

​6 september: Sissy

6 September: Medusa v.k

17 Oktober: Moontje 20 weken echo

 

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline ( 2ling )

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH ( 2ling )

11 Maart : Sissy ( 2ling )

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie ( 2ling )

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

 

Alle meiden vandaag met de echo veel plezier

 

Veer kan me voorstellen dat het weer mooi was om te zien en jammer dat het bijna afgelopen is, ondanks het heen en weer rijden

 

Wij zijn het weekend weg, wens jullie allen een pretig weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvie ook wij zijn gelijk doorverwezen naar de verloskundige toen wij de eerste echo hadden gehad maar doordat wij wel elke week een 3D echo hebben ivm een onderzoek in het zkh vind ik dit niet erg

 

Er was iemand die vroeg of er meerdere meiden zijn die te horen hebben gekregen dat ze meer vitamines moeten gebruiken zeg maar. Nou zei mijn verloskundige dat ik wel 10mg vitamine D moet slikken is weer een nieuwe regel in Nederland zei ze doen jullie dat ook allemaal

 

Medusa fijn weekend en dan dinsdag op naar een mooie echo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Veer, dus jij was ook al meteen doorgestuurd naar de vk? Ja ik vind het ook niet erg ofzo hoor, maar het is overal best verschillend heb ik het idee. En je moet dan weer zolang wanchten op de volgende echo...ik ben ook veel te nieuwsgierig naar dat kleintje!!:)

Wel leuk dat je steeds die 3d echo's kreeg. Jammer genoeg houdt het bijna op voor je!

Ik heb ook vanuit Dusseldorf het advies gekregen om gedurende de hele zwangerschap vitamine D te slikken. Dus dat doe ik dan ook maar braaf. Ik heb Gravitamon, zit meteen ook foliumzuur en vit. D in.

 

Medusa; ik heb ook zo'n verschrikkelijke honger!! Als ik opsta moet ik meteen ontbijten, en dan op mijn werk zit ik steeds te verlangen naar de boterham die ik om 10 uur mag..haha.. er zit echt een mee-etertje in mijn buik:)

Ik eet nu gewoon wat extra brood en fruit, dus probeer het wel een beetje gezond te houden.

Zijn jullie ook al wat aangekomen trouwens? Ik nu een kilo. Maar hoop niet dat dit door het vele eten komt;)

 

Zijn jullie trouwens ook al aan het kijken voor kraamzorg en kinderopvang?? Het schijnt dat je dat al vroeg in je zwangerschap een beetje moet gaan regelen he! Ik heb gisteren de kraamzorg alvast geregeld, maar de kinderopvang vind ik eigenlijk nog wel heel erg vroeg! Ik wacht toch nog maar een paar weekjes denk ik.

 

Melis en Ansje; veel plezier weer bij de echo! Hopen dat het allemaal nog gaat in die buikjes van jullie!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e echo

12 Juli : Moontje (zit op de goede plek en hartje klopt)

19 Juli : Ansje20 (hartje klopt!)

20 Juli : Veer (hartje klopt!)

21 Juli : Lynn (hartje klopt!)

22 Juli : Caroline (2 hartjes kloppen!)

22 Juli : Melis25 (hartje klopt!)

26 Juli : Sissy (huh, 2 hartjes kloppen!)

27 Juli : Simonja (hartje klopt!)

28 Juli : Pjessie ( 2 hartjes kloppen)

29 Juli : Sylvia83 ( hartje klopt )

1 Augustus : ChrisH (2 hartjes kloppen)

1 Augustus : Chiara

8 Augustus : Sharon ( hartje klopt )

8 Augustus : Medusa ( hartje klopt )

15 Augustus : Disi

 

Volgende echo:

12 Augustus : Ansje20

12 Augustus : Melis25

16 Augustus : Medusa

16 Augustus : Veer

17 Augustus : Moontje gyn

17 Augustus : Simonja termijnecho (ivm nekplooimeting)

17 augustus : Pjessie

17 augustus : Veer (wekelijkse 3D echo)

18 augustus : Veer 1e afspraak verloskundige

23 Augustus : Caroline

2 September: ChrisH

3 september: Sylvia

​6 september: Sissy

6 September: Medusa v.k

17 Oktober: Moontje 20 weken echo

 

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline ( 2ling )

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH ( 2ling )

11 Maart : Sissy ( 2ling )

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie ( 2ling )

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ansje en Melis: veel plezier weer bij jullie echo vandaag.

Ansje: hoe was je vakantie meid? Lekker gehad?

 

Sylvia: als het bij ons geen tweeling was geweest, was ik ook direct na de 1e echo met 7 weken naar de vk doorgestuurd. Dat is in het UMCG het nieuwe beleid, dat je na 1 echo al ontslagen wordt uit het zkh. Ik weet dat dit bij Ansje ook zo is gegaan.

 

Ik slik van Davitamon een multivitamine, zit ook vitamine D in. Ook ijzer en foliumzuur, maar blijkbaar moet ik door de twins dus extra ijzer gaan gebruiken. Dus daarvoor krijg ik een receptje van de gyn.

 

Ik ga denk ik volgende week kraamzorg regelen. Volgens mij moet ik dat via mijn zorgverzekeraar doen? Of wel rechtstreeks met een kraamzorgorganisatie?

Verder hebben wij een kdv hier vlakbij in de buurt. We willen daar graag een keer een afspraak maken, maar vanwege de vakantie lukte dat nog niet. Ik denk over een week of 2. Wel heb ik de aanmeldingsformulieren alvast van internet gehaald zodat ik ze kan invullen. Vind het nog wel lastig om te bedenken voor hoeveel dagdelen wij de kdv willen regelen. Op mijn werk heb ik al gevraagd om proefberekeningen van wat mijn salaris wordt als ik een bepaald aantal uren ouderschapsverlof opneem. Heb nog geen antwoord gehad, dus ben benieuwd...

 

Ik eet momenteel trouwens niet zo heel veel, in elk geval niet meer dan eerder. Probeer gedurende de hele dag kleine beetjes te eten zodat dit binnenblijft. Aangekomen ben ik dus nog niet, maar buikje is al wel zichtbaar aan het worden. Dat belooft wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Weer een prima echo gehad zojuist, we zijn zo gelukkig en dankbaar!

Onze baby is nu 3,23 cm en ligt prima op schema, mijn uitgerekende datum blijft staan op 9 maart.

We hebben zelfs even het hartje mogen horen die maar liefst 178 keer per minuut slaat, toen schoot ik vol! Wauw, prachtig!

Baby was enorm aan het bewegen en draaide even zijn kont naar ons toe, haha.

 

Voor verdere controle hoef ik niet meer naar het zkh, a.s. maandag heb ik de termijnecho bij de vk.

 

Sorry voor deze liefdesverklaring over mijn eigen kindje, maar ik ben er ff helemaal stil van....

 

Ansje20, hoe was jouw echo?!

 

Fijne avond/fijn weekend meiden!

 

Liefs een stralende & verliefde Melissa

 

Volgende echo/afspraak:

15 augustus : Melis25 (termijnecho vk)

16 Augustus : Medusa (echo)

16 Augustus : Veer (echo)

17 Augustus : Moontje gyn

17 Augustus : Simonja termijnecho (ivm nekplooimeting)

17 augustus : Pjessie (echo)

17 augustus : Veer (wekelijkse 3D echo)

18 augustus : Veer 1e afspraak verloskundige

23 Augustus : Caroline (echo)

25 augustus : Melis25 2e afspraak vk

2 September: ChrisH (echo)

3 september: Sylvia (echo)

​6 september: Sissy (echo)

6 September: Medusa 1e afspraak vk

17 Oktober: Moontje 20 weken echo

 

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline ( 2ling )

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH ( 2ling )

11 Maart : Sissy ( 2ling )

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie ( 2ling )

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net binnenvallen op dit forum over maart... En wil me hier graag bij aan melden. Wij zijn uitgeteld op 5 maart 2012 van 1 kindje. We hadden 2 emmy`s terug laten plaatsen naar onze tweede poging icsi/tese en daar is er 1 van blijven zitten. We zijn helemaal blij!!! Nu ga ik jullie verhalen even lezen. Ik ben hier niet zo heel vaak aanwezig maar vind het wel leuk om af en toe mee te lezen.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meeeeeeliiiiiiissssss :) wat leuk :) wilde je al smsen, wat ik natuurlijk nog steeds kan doen, maar heb even geen zin om de telefoon te zoeken, want die is even kwijt (ligt ergens in huis, maar weet niet meer waar ik hem heb neergelegt, handig he, hahahaha) maar wat super hoor :) en dan maandag de termijnecho....je had nog een weekje later moeten vragen joh...is ie weer iets groter, hihi :)....tis zo leuk he om zoiets kleins te zien bewegen en zo...zo apart ook :) wel fijn dat je naar de vk mag :) overigens vind ik het helemaal super dat jullie allemaal visjes krijgen, dat zijn zuuuuuulke leuke mensen (*grijns* ben zelf 20 maart jarig, vandaar, hahaha) enne....nou ja, superleuk iig :)....ik kan niet wachten tot ik de 20 weken echo krijg...ben er nu al zenuwachtig voor, ten eerst omdat ik dan hopelijk te weten kom wat we krijgen en ten tweede zie ik het dan weer en ten derde...of het iig op het eerste gezicht helemaal oke is :)

 

hoest met de rest van de echos gegaan hier bij maart topic? en met de misselijkheid meiden, hoeveel zijn dat er nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom boomer en gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

Melis wat fijn dat alles goed ga met de kleine, en je liefdesverklaring vinden we allemaal leuk, en wat leuk dat hij/zij de kont naar je toe keerde haha.

 

Heb zelf ook al kraamzorg geregeld eerst de zorgverzekeraar gebeld en hun vragen welke kraamzorg en meld je aan, en je moet zelf ook nog effe bellen naar de kraamzorg waar je heen wilt.

Heb me aangemeld bij careyn kraamzorg, omdat ik er zelf ook werk alleen in de zorg.

 

Eet smakelijk allemaal en een fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit een beetje stom mee te lullen hier op het maart topic...maar goed :) aangezien jullie toch allemaal jullie zorgverzekering hebben gebeld, weet iemand hoe het zit met het kraampakket?? vroeger kon je die gewoon ophalen bij je verzekering, maar tegenwoordig moet je geloof ik betalen? of zit dat er nog in of? of? of? ga het gewoon in elke topic vragen...ik bedoel, waarom zou ik zilveren kruis bellen, dit is goedkoper, whahahahahaha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden