Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Testr, welkom en gefeliciteerd!

Tascha, succes met de echo morgen, spannend.. Ga voor je duimen.

Ik hoef die witte bollen niet meer te gebruiken gelukkig en kan mijn eigen kleren gewoon nog aan. Net als bij Joekie is mijn buik 's avonds na het eten opgezet en 's ochtends weer normaal. Valt nog niks te zien.

Hier ook soms last van onderrug/ stuitje. Vooral bij opstaan en als je dan gaat lopen. Verder af en toe 'buikpijn', maar lang niet meer zo erg als in het begin. Soms gevoelige borsten, maar ook niet continue.. Verder gaat het eigenlijk prima. Ben ook nog niet misselijk geweest.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[breek in]

@Testr: 9 juni, 9 juni!?!?! t wordt toch echt 10 juni :clap2: hoor!

@ alle meiden: van harte gefeliciteerd, ik volg jullie topic omdat het voor mij allemaal precies een jaar geleden begon en ik het door jullie verhalen weer helemaal herbeleef, lekker genieten van jullie zwangerschappen, t is echt top!

[breek uit]

Liefs,

Lot, trotse mama van K.arlijn (10 juni 2011)

Geplaatst

Hihi Lot, ik ga mijn best doen!

Tascha, succes morgen. 1e echo, spannend.

En wie nou nog meer? De 1e uit het echo lijstje is zonder naam!

Geplaatst

Bedankt voor jullie steun alvast! Ik ben bloednerveus voor de echo straks... Heb al 2 nachten nachtmerries dat het niet goed is, dus hoop echt dat dit geen voorteken is... Over enkele uurtjes weten we iets meer... Ik hou jullie zeker op de hoogte!

En testr welkom en proficiat!

Geplaatst

Wie is wie:

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door ?

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Uitgerekende datum:

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

Geplande afspraken/echo's:

31 Oktober: MommySoonIHope :1e afspraak bij de gewone gyneacoloog en 3e echo

31 oktober: Tascha 1ste (vroege) echo

4 november: sweetskilly 1e echo

8 november: Joekie 3e echo

8 november: Mywish 1e echo

9 november: minoes 1 e echo

9 november: Jes28 2e echo

14 november: Testr/Miki 2e echo

16 november: kvdfernandez 1e echo

Ik was degene die verdwenen was met mijn naam ,ik heb vandaag ook mijn 3e echo en intake bij de gewone gyneacoloog voor onze twee wondertjes

LIefs H

Geplaatst

Wie is wie:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Geplaatst

Wie is wie:

Geplaatst

Zo het lijstje de letters weer even gelijk getrokken qua grote. Jes, bewust alles weer dik gedrukt? Dat doet soms de html met opmaak, alles in de war. :) Nu lijkt het op mobiel of er allemaal ruimte tussen de laatste 2 lijstjes zit. Ah!

Tascha en Mommysoonihope, hoe ging het vandaag???

Geplaatst

hier is de nachtmerrie bevestigd.... buitenbaarmoederlijke zwangerschap en stijgend hcg, dus heb daarnet een spuit gehad om te proberen een miskraam uit te lokken... Als dat niet zou lukken moeten ze opereren en de eileider verwijderen... Nu een week wachten en volgende maandag opnieuw bloedname om te zien of de hcg zakt. pfff, het stopt echt maar niet!

Geplaatst

Achnee, Tascha! Verdorie. Wat oneerlijk en bruut! Sterkte meissie, ik hoop dat je de ellende van opereren bespaart blijft. Dit is al heftig genoeg. Sterkte, samen.

Geplaatst

Taschaa.. wat een verschrikkelijk nieuwss ik schrik er gewoon van dit is echt een nachtmerrie ja ik kan me nie voor stelle hoe jullie je nu moeten voelen ik ben ook al vanaf dag 1 bang voor een bbz omdat met dichte eileiders de kans daar iets mee verhoogd is dus ik heb ook die angst maar voor jullie is dit werkelijk heid al .. maar dat jullie dit nu moet over komen echt gewoon vreselijk na de ellende die jullie vorige x hebben meegemaakt...

ik wil jou en je vriend/man heel veel sterkte wensen de komende tijd en dat je maar geen operatie hoeft te krijge aan je eileider.. maar die heb je eigenlijk nie eens nodig bij ivf kijk maar naar mij met 2 pot dichte eileiders maar ja het is toch weer een operatie en snap heel goed dat je daar niet op zit te wachten.. hoever was je eigelijk.. ? maar meid heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd

xxxxxxx mywish

Geplaatst
Zo het lijstje de letters weer even gelijk getrokken qua grote. Jes, bewust alles weer dik gedrukt? Dat doet soms de html met opmaak, alles in de war. :) Nu lijkt het op mobiel of er allemaal ruimte tussen de laatste 2 lijstjes zit. Ah!

Bedankt Testr, dat ziet er idd netter uit. Nee niet bewust. Had gewoon de laatste gekopieerd :)

Had gister iets rood bloed bij het afvegen.. Dus mag vrijdag 4 nov komen ipv 9 nov. Voor de zekerheid zei de verpleegkundige. Ook omdat de echo donderdag 2 dagen achter liep. Maar bloedverlies komt bij 20% voor, zei ze. Dus hopelijk is het niet erg..

Geplaatst

bedankt voor jullie steun! 't Is heel moeilijk... Nu hopen we vooral op geen verdere complicaties... Afwachten wat die spuit gaat doen... Lastig dat we een week moeten wachten voor ze kunnen zien of die werkt of niet!

Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat! Probeer alleszins positief te blijven!

Mywish, ik duim dat jouw angst ongegrond is en alles goed zal gaan! Ik was vandaag ongeveer 7 weken... Inderdaad wel een geruststelling dat je voor IVF je eileiders niet meer nodig hebt (moesten ze dan toch moeten verwijderen is er toch nog altijd hoop)

xxx

Geplaatst

Jeetje Tascha ik heb er geen woorden voor echt gewoon zo oneerlijk ik wens jullie heel veel sterkte.

Jes ik hoop dat het niets ernstig is succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

Jes ik heb ook een paar keer bloed verloren hoor! Wel kleine beetjes en soms een periode ertussen. De echo bleek steeds prima dus maak je niet te bang hoor! Zolang je geen buikkrampen hebt en het bloed verlies niet doorzet is het ws loos alarm!

Geplaatst
Jes ik heb ook een paar keer bloed verloren hoor! Wel kleine beetjes en soms een periode ertussen. De echo bleek steeds prima dus maak je niet te bang hoor! Zolang je geen buikkrampen hebt en het bloed verlies niet doorzet is het ws loos alarm!

Ja, ik dacht ook aan jou. Dat het bij jou ook goed was en is. Dus dat houd ik in gedachten. Het was ook niet veel en had geen krampen, wel dat zeurende gevoel. Maar vond het wel fijn dat de verpleegkundige zelf zei dat ik eerder langs mocht komen, anders had ik wel gewacht tot volgende week woensdag. Dus we blijven positief..

Geplaatst

Ook al ze lekker vroeg wakker Jes!

Fijn dat dat je eerder mag. spannend allemaal. Maar van bliedverlies hoor ik bestvaak. Doodeng, maar kan er zeker bijhoren.

Ik sinds gister overdag echt misselijk. Nu al (heul erg) sinds vannacht bij het plassen vanaf 5u. Wow, en ik maar denken dat het niet meer kwam. :)

Geplaatst

Tascha meid! wat vind ik dit erg!!!! en je hebt al zoveel mee moeten maken, het leven is niet eerlijk he! ik wil je heeel veel sterkte wensen!

jes ik nheb bij mijn vorige zwangerschap ook of 3 keer wat bloedverlies gehad, ook totale paniek maar achteraf niets aan de hand!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden