Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden,

Veel plezier en succes met jullie echo's & testen vandaag!!

Nog 1 nachtje en dan heb ik mijn volgende echo, kijk er naar uit!

Groetjes

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heey Dames...

Ik kom net terug van het ziekenhuis.. De echo zag er goed uit ze zijn allebei al goed gegroeit de hartjes kloppen goed dus het zag er goed uit GELUKKIG..

We hebben 3 gesprekken gehad met de Verpleegkundige , Gynacoloog , en een echo gehad.. we hebben veel informatie mee gekregen en gehoord.. ik ben ook best een beetje geschrokken want bij een-eige tweeling komt iets voor dan heeft de 1 teveel bloed en de ander te weinig.. en dan komt er een operatie aan te pas met risico's voor allebei de kinderen of 1 dat heb je bij twee-eige tweelingen niet want die hebben ieder hun eigen placenta.. en dat gebeurt meestal vanaf 16 weken.. dus ik dacht w bij 13 weken eindelijk wat minder risico's komt het volgende risico om de hoek kijke... ik vind een tweeling zo bijzonder en leuk.. ! maar nu word ik wel een beetje bang dat er iets met 1 of de ander gebeurt.. ik hoop het natuurlijk niet ik moet er ook nog niet aan denken dat er iets gebeurt het liefst wil ik nu genieten omdat het nu wel goed gaat met ze maar ik wou dit ff vertellen aan jullie ..

groetjes mywish

Geplaatst

Hey dames

Hier een super goeie echo de baby zit al goed vast aam de navelstreng loopt weer gelijk op ben zo blij onz eerste kindje was dit allemaal niet zo helemaal in de wolken.

Mywish gefeliciteerd met je goeie echo spannend een tweeling dus goeie hoop houden komt goed.

Liefs Jessica

Geplaatst

@kvdfernandez

Even voor de volledigheid de voorwaarden van Baby-Dump:

Garantie bij Baby-Dump: zo gemakkelijk gaat dat!

Bij Baby-Dump koop je zonder zorgen. Wij staan 100% achter de kwaliteit van onze artikelen. Daarom hebben wij het Baby-Dump garantiecertificaat. Dat geeft je garantie op onze producten gedurende je hele zwangerschap, tot je kindje is geboren. Daarnaast garanderen wij:

- elders goedkoper, geld terug

- geen aanbetaling bij bestellingen

- gratis reservering van je bestelling

- bij teleurstellende zwangerschap geld terug

Garantie en service

Voor al de door jou bestelde artikelen geldt in principe de wettelijke garantietermijn. Is een product binnen deze termijn kapot, dan heb je recht op deze garantie en zullen wij het product kosteloos bij je vervangen. Mocht deze periode verstreken zijn, dan kun je te allen tijden contact opnemen met Baby-Dump om tot een oplossing te komen.

Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby-Dump alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds betaalde bedrag voor deze artikelen terugbetaald.

Baby-Dump geeft een prijsgarantie. Vind je je aankoop, gedaan bij Baby-Dump tijdens jou zwangerschap elders goedkoper, dan betaalt Baby-Dump je het verschil terug. Dit betreft goederen die nieuw zijn, nabesteld kunnen worden en onder dezelfde verkoop- en leveringsvoorwaarden en kortingen (hoe dan ook genaamd) verkocht worden.

Veel plezier met shoppen!

Lot

Geplaatst

Mywish en minoes geweldig dat alles goed is!!!

Lot69 erg bedank voor jou reacties!!!! Ik wacht tot 1 december dan heb ik de echo van 10weken dan heb je normal veel meer zekerheid!! Bedank dat je dat voor me heb gezocht is wel fijn dat de winkel dat doet.

Groetjes

Geplaatst

Minoes en Mywish, wat fijn dat de echo's vandaag weer goed waren! En ik kan het me voorstellen

Mywish dat je het super spannend vindt. Je hebt toch weer met andere dingen te maken. Maar de

echo was goed en in juni heb je hopelijk 2 mooie gezonde kindjes in je armen. Daar gaan we voor!!

Joemie jij heel veel succes morgen met je echo! Spannend weer he..

Geplaatst

@ kvdfernandez: ik heb ook de kinderwagen bij Babydump besteld het is zo'n leuke aanbieding met een gratis autostoel/maxi cosi twv € 149. En de leveringsvoorwaarden zijn perfect daar.

@ mywish gelukkig dat alles goed was. En je hebt de kleintjes weer even gezien.

@ minous, fijn dat alles goed was. Het is toch altijd weer spannend!

@ joemi succes morgen met je echo.

Ik mag donderdag weer. Altijd weer spannend.

Hoe is het met de zieke/misselijke onder ons.. gaat het inmiddels al weer wat beter, houden het eten weer een beetje binnen??

Groetjes Tobbert

Geplaatst

Lieve Meiden ,

Ik lees wel alles mee ,maar op het moment kan ik niet met jullie meeschrijven .

Aan de ene kant omdat ik nog steeds heel erg misselijk ben maar aan de andere kant hebben we iets te verwerken met onze twee wondertjes ...................................

Namelijk het volgende ,zoalls jullie weten hadden we vorige week donderdag de nekplooi meting van quick en flupke ,daar klonk het opeens van O,Oh .

Nou om een lang verhaal kort te maken; een van de kindjes heeft vocht tussen de schedel en de hoofdhuid en een nekplooi van 8,5mm en daarbij heeft het kindje een groot open buikje ,ook het hartje zat bijna buiten het lichaampje .

Het andere kindje ziet er heel goed uit ,dat was dan wel weer een opluchting voor ons .

Nu heb ik komende maamdag weer een echo in het AZM in maastricht en voor de 13e december hebben we een vruchtwaterpunktie gepland staan .

Daarvan krijgen we de 20e DEcember de 1e uitslagen en op 3 januari de definitieve resultaten.

Ik kan niks meer typen ik zit te janken achet mijn pc

liefs H

Geplaatst

Oh Mommysoonihope, wat heftig voor jullie... En wat zitten jullie nu in spanning. Ik hoop

dat alles goed mag komen voor jullie. Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel!!

Liefs Jessica

Geplaatst

Dankjewel ,ik kan de steun van het forum goed gebruiken !!

Hadden we er ons net op verheugd dat de 12 weken grens bereikbaar was en ik ook eens bekend kon maken dat ik zwanger was ,maar dat hebben we nu nog maar ff op ijs gelegd om onnodige kwetsende vragen te vermijjden

Liefs H

Geplaatst

Jeetje mommy ben er stil van getver weet even niet wat ik zeggen moet. Wens jullie heel veel sterkte en dat alles goed mag komen.

Dikke knuffel Jessica

Geplaatst

Mommysoonihope wat verschrikkelijk voor jullie.. !!

ik heb er gewoon geen woorden voor ik denk dat iedereen hier angst voor heeft..

ik wil je veeeeel sterkte wensen !!

dikke knuffel mywish

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

Geplande afspraken/echo's:

25 november: Miki/Testr 3e echo

1 december: kvdfernandez 2e echo

1 december: Joekie 5e echo

2 december: Jes28 3e echo

6 december: Jes28 intake verloskundige

6 december : mywish 4de echo nekplooimeting

Geplaatst

JAWEL: de 12 weken echo was weer prachtig! Alles doet het en de kleine loopt niet op schema, maar zelfs een paar dagen voor! Te wow zeg. Ook weer lekker aan bewegen joh.. Sjeeee!!! Wij geloven het nu echt hoor.

We doen geen combitest, maar de nek zag er net wel goed uit. Dat is fijn!

Geplaatst

Wie is wie:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Uitgerekende datum:

25 november: Miki/Testr 3e echo

30 november: Minoes afspraak verloskundige

Geplaatst

Testr, wat fijn dat de echo weer goed was! Heb je het al aan iedereen verteld.. Leuk dat je zelfs een paar dagen voor

loopt. Geniet er lekker van.

Minoes, ik heb je erop gezet. Leuk dat je dan al naar de verloskundige mag. Ik mag een klein weekje na jou. Als 1 dec de 12 weken echo goed is, dan is dat het laatste bezoekje aan het ziekenhuis. De verloskundige zit bij ons in de straat. Dus dat is wel fijn :)

Geplaatst

Beetje in de war. Niet 1 dec, maar 2 dec.. Ben een beetje ongeduldig haha

Testr, wat fijn dat de echo weer goed was! Heb je het al aan iedereen verteld.. Leuk dat je zelfs een paar dagen voor

loopt. Geniet er lekker van.

Minoes, ik heb je erop gezet. Leuk dat je dan al naar de verloskundige mag. Ik mag een klein weekje na jou. Als 1 dec de 12 weken echo goed is, dan is dat het laatste bezoekje aan het ziekenhuis. De verloskundige zit bij ons in de straat. Dus dat is wel fijn :)

Geplaatst

Haha Jes een dag tevroeg willen hè .

Wel fijn dat de Vk bij je in de straat woond lekker dichtbij.

Thanks om me er even weer op te zetten.

Testr wat goed dat de kleine voor loopt en al 12 week heen heerlijk.

Iedereen fijn weekend Jessica

Geplaatst

Wie is wie:

Uitgerekende datum:

30 november: Minoes afspraak verloskundige

19 december: Miki/Testr 4e echo + controle gyn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden