Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Testr wat goed al 12 week heen heerlijk!!!

hier gaat goed veel spugen iedere dag maar voor de rest alles prima.

ik heb wel weer zien in de volgende echo om de 2 kleintjes te zien!!!en ik hoop dat alles nog ook is!!!

gr

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[h=2]icon1.png[/h]

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s
:

30 november: Minoes afspraak verloskundige

1 december: kvdfernandez 2e echo

1 december: Joekie 5e echo

2 december: Jes28 3e echo

6 december: Jes28 intake verloskundige

6 december : mywish 4de echo nekplooimeting

19 december: Miki/Testr 4e echo + controle gyn

23 december: Joemie 4e echo + nekplooimeting

Geplaatst

He meiden,

Ik ben een beetje laat met mijn reactie maar toen ik hier donderdag kwam op te schrijven dat ik een fantastische echo had gehad, stond er net een bericht van mommysoon en dat vond ik zo zielig dat ik even geen vrolijke reactie wou plaatsen! Ik wens haar dan ook veel sterkte.

Met ons kindje was alles goed, we hebben het hartje gehoord en dat ging nogal te keer.

Ik had niet verwacht dat ik op de echo al zo goed de vorm van een kindje zou kunnen zien.... nu aftellen naar 23 december voor de volgende echo en nekplooimeting.

Groetjes

Geplaatst

Van harte Joemie! En dank KFrenandez!

Ik had ook moeite met mijn vrolijke bericht na zulk verdrietig nieuws. Maar op dit forum gaan blijdschap en verdriet hand in hand, dat is ook juist onze gezamenlijke kracht.

Geplaatst

Van harte joemie dat alles goed was met de kleine.

Ja ik vond het ook een triest bericht van mommy

Er heerst dat blijdschap en verdriet samen zo oneerlijk.

Hoest met de andere dames?

Het is hier best rustig

Hier ook alles ok woensdag na de Vk kan niet wachten haha.

Liefs Jessica

Geplaatst

wat fijn dat alles goed was Joemie!!

ik ben vandaag voor de eerste niet misselijk wat fijn maar zou dat een slechte teken zijn??!!!

haha misselijk zijn is niet leuk maar ik heb en beter gevoel!!!

Geplaatst

Mijn misselijkheid wisselt ook heel sterk hoor! Ik hoef niet te spugen, maar soms wel wat kokhalzen. Het hangt bij mij heel erg samen met hoe leeg mijn maag is. Als ik langer dan een uur niet eet is het mis.

Geplaatst

Wat fijn Joemie dat de echo weer goed was! Nu aftellen tot de 23e :)

Testr, idd al 12 weken geweest. Gefeliciteerd!! Heb je het iedereen al verteld?

Kvdfernandez, zou er lekker van genieten dat je je vandaag goed voelt, morgen kan het weer anders zijn. Dus eet smakelijk :)

Minoes jij bent de eerstvolgende die een afspraak heeft. Ga je voor een intake naar de vk of krijg je ook gelijk een echo. Als jij bent geweest ben ik bijna aan de beurt. Kan ook niet wachten hahah. Ben zo benieuwd. Heb de laatste echo gehad met 8 weekjes. En vrijdag is dat al weer 4 weken geleden, als het goed is, zie je het dan veel beter he. Spannend..

Hoe is het met jouw misselijkheid. Hou je al wat eten binnen..

Hoe gaat het met de rest? Wanneer vertellen jullie het aan iedereen? Bij mij weten ouders, broer en schoonzus en een paar vrienden het wel. Maar op het werk heb ik nog niks verteld..

Joekie, hoe gaat het met jou meid?

Geplaatst

Kvdfernades ik zou er ook van genieten misschien krijg je het morgen dubbel en dwars ik hoop het niet voor je

Testr van harte met je 12 week.

Jes ja ik kreeg om de 2 week echo je ziet het veschil elke x echt bijzonder. Ik krijg echo en de rest haha

Waf duurd dat bij jou lang zeg 4 Weel logies dat je niet kan wachten Pfff.

Ja s'morgens spug ik en verder heel kleine beetjes eten.

Ik ga niet uit eten haha zonde mag ik een kinder menu haha. Zijn jullie ook nog zo moe?

En trekkerig gevoel in mijn buik logies als je ziet hoe ik groei

Liefs Jessica

Geplaatst

minoes, wel fijn dat je om de 2 weken een echo krijgt. tot wanneer is dat. tot de 12 weken? of heb je daarna

ook om de 2 weken echo's. dus je buik groeit al goed :) bij mij nog niet echt veel te zien. man zegt van wel. ben benieuwd wanneer het begint. kan nu nog gewoon mijn broeken aan.

ik ga donderdag uit eten. ben benieuwd. misschien idd maar een kindermenu nemen hahah.

ik ben ook wel moe hoor. zaterdagmiddag zelfs even een tukkie gedaan.. was wel even lekker.

maar doordeweeks kan dat niet. werk 32 uur..

Geplaatst

onze echo was donderdag ook goed.. de kleine lag lekker te spartelen. De benen gingen de lucht in. Echt lache!! Donderdag hebben we de nekplooimeting en dat gaat samen met een echo. Dus dan mogen we weer even bij onze kleine kijken. Wel spannend hoor... je gaat er vanuit dat alles altijd goed gaat... maar ja.. je weet het tenslotte nooit. Doen er nog meerdere alleen een nekplooi meting?

Als alles goed is mag ik daarna naar de vk.

@mommyhoopso ik denk aan je

Fijn dat iedereen die een echo heeft gehad dat het allemaal zo goed gaat. Ook heel prettig dat het onder onze misselijke iets beter gaat.

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s
:

1 december: Joekie 5e echo

1 december: Tobbert 4e echo Nekplooimeting

Geplaatst

Hier ontzettend moe, niet normaal, alles is teveel.

Dit heb ik al sinds een week of vijf maar sinds vorige week is het echt aan het pieken.

Misselijk ook nog wel maar dat blijft bij kokhalzen nu of zo n misselijk gevoel.

Vrijdag hebben we de nekplooimeting.

Nou nog even en ik duik mijn bedje weer in ;)

Geplaatst

Hey meiden,

Wat fijn, al die goede echo's !!

Hier alles rustig. Vandaag twaalf weken. Ik zou donderdag een echo hebben maar die móet ik wegens werk verzetten. Mijn moeder zou mee gaan en dan gingen we er een dagje stad aan vast plakken. Wel lastig nu want de eerste vrije dag heb ik pas over twee weken... Effe zien te plannen dus..

Verder lijkt de moeheid iets te minderen gelukkig!

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s
:

Mijn afspraak effe weggehaald. Morgenochtend even bellen wanneer we kunnen komen..

Geplaatst

Van harte Joekie! Hier ook minder moe sinds een paar dagen, dus wat dat betreft kloppen de boeken :-)

Sommige gyn's en echo centrum hebben avond spreekuur. Kan dat niet voor jou? Ik zou niet zolang willen wachten op een echo hoor. Veel belangrijker dan werk hoor!

Geplaatst

Nee, kan op mijn werk niets regelen.

Ik ga em nu voor een keer 's avonds inplannen. Jammer genoeg kan mijn moeder dan niet mee. Ik had het graag een week of twee weken uitgesteld als mijn moeder dan mee had gekunt maar ik film het nu wel. Ze kan altijd met een latere echo mee.

Morgenochtend bel ik ze effe...

Sweetformesweet: Wat balen dat alles er weer uit is :-( Sterkte!

Geplaatst

Hi Joekie alweer 12 weken, wat fijn! En wat lekker dat je vermoeidheid minder wordt.

Jammer dat je moeder niet meekan, maar je hebt vast nog wel een keer een echo idd die ze wel meekan. Sowieso met 20 weken toch. Gaan jullie ook geslachtsbepaling laten doen?

Tobbert wat leuk dat je de kleine hebt zien bewegen, kan ook niet wachten om het ook te zien :)

Wij doen geen nekplooimeting. Succes morgen!

Minoes, veel succes en plezier ;) vandaag bij de vk. Weer lekker naar de kleine kijken..

Geplaatst

Tobbert van harte met hè goeie echo.

Als iemand vergeet sorry ook van harte met je goeie echo

Joekie balen dat je nog zolang moet wachten maar van harte met je 12 weken grens.

Jes ja heel fijn om de twee week na 12 week weet ik het niet bij de vorige x ook om de twee week.

Wij doen ook geen nekplooi meting.

Ja ben benieuwd wat de bij de Vk gaat gebeuren.

Liefs Jessica

Geplaatst

Hey dames

Hier een super baby was aan het zwaaien en draaien en op het laast draaide die zich ons de rug toe haha alles is perfect ze;fs een buik echo gemaakt echt super

Oja en het eerste kindje die we verloren hebben was geen 11 week ze heeft het op gezocht die is na de 2 de echo is het hartje gestopt met kloppen en ze wisten van af het begin dat het niet goed was dus nu maakt het me zo'n stuk zekerder wou ik nog even kwijt

Jes morgen 11 week joehoe

Liefs Jessica

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

14 december: 4 de echo afspraak vk en arts

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden