Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

1 december: kvdfernandez 2e echo

1 december: Tobbert 4e echo Nekplooimeting

2 december: Jes28 3e echo

6 december: Jes28 intake verloskundige

6 december : mywish 4de echo nekplooimeting

14 december: Jessica 4 de echo afspraak vk en arts

19 december: Miki/Testr 4e echo + controle gyn

23 december: Joemie 4e echo + nekplooimeting

Vergeten naam bij te zetten haha.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yeeeeh, wat fijn Minoes!! En hij/zij is al lekker eigenwijs, dat die jullie de rug toe keerde haaha. Maar super hoor dat

alles er goed uit ziet. Mooie banner :) En fijn dat je wat meer gerust gesteld bent. Geniet er lekker van!!!

Geplaatst

ik was toch niet misselijk hahahaha ik had het gisteren dubbelen!!!!!!!!!!!!!echt 6 of 7 keer gespuug!!ik was echt ziek.

nou dames minoes wat fijn dat alles goed gaat!!!ik ga zo meten naar de gynaecoloog in de ziekenhuis, dat moet omdat ik zwanger ben van een tweeling.

ik ben benieuw ik krijgt de echo en de intake gesprek als het goed is.

vanmiddag ga ik zwangerschap kleren kopen ik kan niet langer wachten mijn broeken gaan niet Ens de rits dicht!!

ik laat het straks iets weten!!!

tobbert je ook succes straks!!!!

gr

Geplaatst

Kvdfernandez ik blijf ook in het ziekenhuis lopen alleen bij ons lopen daar Vk weer niet of jij die ook krijgt

Ja ik heb van de week ook kleren gekocht pas ook niks meer haha veel plezier straks

Tobbert ook succes en veel plezier

Liefs hessic

Geplaatst

Jes ja echt heel fijn die bannen had ik al maar ik zit meestal op mijn tel en dan laat die hem niet zien heel gemeen haha

Ja heb nu volle vertrouwen

Liefs Jessica

Geplaatst

Wie is wie:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Uitgerekende datum:

Geplande afspraken/echo's:

1 december: Tobbert 4e echo Nekplooimeting

15 december:kvdfernandez nekplooimeting

23 december:kvdfernandez 3e echo

Geplaatst

super kvdfernadez gefeliciteerd joehoe je hebt bij de zelfde week en dagen echo gehad als mij gister joepie geniet er van mied

Liefs jessica

Geplaatst

Had vandaag een beetje een dubbele dag. Had eerst vanmorgen nog een crematie van de vrouw van een collega van me 55 jaar.. en 2 uur later zaten we in het ziekenhuis voor een echo van onze kleine. De echo was echt heel leuk en super duidelijk De kleine was erg druk de benen en armen vliegen door m'n buik. Eigenlijk nog zo onbegrijpelijk dat je de kleine ziet bewegen in je buik maar je voelt helemaal niet.. Dan denk je.. is dat in mijn buik??? zit dat in mij???

De nekplooimeting was gelukkig goed. Nu nog even het bloedonderzoek afwachten.

Kan nu naar de verloskundige, alleen kan ik die heel slecht bereiken. alleen op ma, woe, don, en vrijdag tussen 12:00 en 13:00 uur is er telefonisch spreek uur en kan je afspraken maken. Als je op een ander tijdstip belt krijg je een bandje. Kan ook niet mailen. Morgen maar weer proberen. gister was de lijn alleen maar ingesprek. Hoop dat ik er morgen wel door kom.

Vanmidddag hebben we het kinderkamertje besteld.., echt leuk.. ook weer bij de Babydump. Vind het een leuke zaak. Hebben er al meer aankopen gedaan voor de kleine??

Kvdfernandez fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Jes jij heekl veel succes met je echo morgen

Fijn dat de moeheid klachten iets af gaan nemen. Ik hoop voor de misselijke onder ons dat dat nu ook af gaat nemen.

Nou.... hier laat ik het weer even bij. Zal het lijstje weer even bijwerken en mijn afspraak er af halen. Ik haal die van Kvdfernandez ook af. Nu maar even afwachten wanneer ik naar de vk mag en of ik daar nu weer een echo krijg.. hoop het stiekem van wel :)

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

23 december:kvdfernandez
3e echo

Geplaatst

Lieve Meiden ,

Bedankt voor jullie meelevende reacties .

Ik wilde jullie even op de hoogte houden van wat er vervolgens gebeurd is,we hadden afgelopen maandag weer een echo in het AZM met maar liefst 3!doktoren erbij om te kijken wat er toch met ons hummeltje aan de hand is .

De omphalocele(buikwanddefekt) was nog groter geworden en het hartje zat er nog meer in en de vochtophoping onder de huid van het hoofdje en het ruggetje was ook schrikbarend meer geworden.

De artsen hebben niet lang beraden ,maar voor ons een afspraak in het Universitair Ziekenhuis in Leuven geregeld voor de dag erna bij proffesor Lewi .

Wij de dag erna naar Leuven gereden en daar kregen we het verschrikkelijke nieuws te horen dat het frummeltje geen overlevingskansen buiten mijn baarmoeder heeft en na een heel lang gesprek met diverse artsen en proffesoren van het UZ hebben we besloten dat het hetbeste voor de kansen van ons andere menneke is dat we op het zieke kindje en zogenaamde reductie voornemen (dan word de navelstreng van het zieke menneke doorgelaserd en blijft hij in de buik tot aan de bevalling )

Volgende week (8 December) heb ik nog een echo in maastricht en de 16e December nog een afspraak in Leuven en de ingreep staat gepland voor de 20e December

Voor ons dus een hele klote tijd .................

Een lichtpuntje hebben we wel we weten dat ik zwanger ben van 2 kereltjes !!waarvan eentje helaas over een tijdje een engeltje moet worden om zijn broertje te redden

Maar ik hoop in ruil daarvoor dat het jullie kindjes allemaal goed gaat en dat ze gezond op de wereld mogen koen in Juni!!

Liefs en ik leef met ieder van julilie mee !!

H

Geplaatst

ooo mommy van een verschrikkelijk verhaal en wat een keuses moeten jullie maken ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet heel veel sterkte de komende tijd.

Tobbert gefeliciteerd wat voeld dit dubbel om er neer te zetten maar voor ik het vergeet.

Liefs Jessica

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

6 december: Joekie 5e echo

23 december:kvdfernandez
3e echo

Geplaatst

ff inbreken:

mommysoonihope wat heftig allemaal zeg. Er is bijna niets wat je kunt zeggen. Maar toch heel veel sterkte voor jou en je man de komende tijd.

Geplaatst

mommysoonihope, heel veel sterkte en kracht voor de periode dat je het nodig hebt.

vind het zo erg voor jullie dat jullie dit mee moeten maken...

knuf jessica

Geplaatst

Wie is wie:

Uitgerekende datum:

Geplande afspraken/echo's:

6 december: Joekie 5e echo

23 december:kvdfernandez 3e echo

Geplaatst

Hi allemaal,

Gister de Nekplooimeting gehad en bloedonderzoek. Zag er super uit!

We mogen zelfs als we dat willen naar de verloskundige :)

Ik heb alleen de placenta voor het geboortekanaal liggen dus als ik nu een bevalling zou moeten doen dat zou ik sowieso een keizersnee moeten. Gelukkig trekt dit meestal weer recht!

Lieve groetjes Sweet

Geplaatst

mommysoonihope, heel veel sterkte en krach!!!

sweetformysweet mooi dat alles goed is!!

hoi allemaal. hier alles goed,we hebben gisteren pakjes avond gevierd met de hele familie, ja een beetje vroeg maar mijn man is vandag naar Israël vertrokken voor zakenreis 2 weken.

we hebben leuke dingen gekregen voor de baby's de meeste dingen dubbel natuurlijk hahaha.

ik begin sommige dagen al beter te voelen maar nog niet helemaal zou fijn zijn als ik niet oef te spugen!!!

hoe haat het met jullie??

gr

Geplaatst

Sweet super zeg dat alles goed is met jullie kleine.

Geniet er lekker van.

Kvsfernadez leuk dat je veel baby's hebt gekregen

Wij gaan maandag Sinterklaas spel doen heel gezellig allemaal Fam volwassen en 2 kids over de 16 jaar haha

Vandaag piet geweest zo leuk maar zo vermoeiend haha.

Ik zou blij zijn als ik weer normaal portie avond eten binnen kan houden en meer kunnen eten anders word het een apparte kerst haha.

Fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

Hoi, we hebben vrijdag echo gehad en hij/zij bewoog goed en hartslag was regelmatig.

Zo leuk om te zien dat hij/zij aan het springen is enzo. Dinsdag naar de verloskundige. Ik ben benieuwd...

Wij gaan ook morgen sinterklaas vieren met schoonfamilie. Net de laatste dingetjes gehaald.

Morgen ga ik het op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Spannend...

Sweetformysweet, wat fijn dat de resultaten goed zijn!

Fijne zondag nog dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden