Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is ook fren!

En Minoes, juist nu ben je niet en waarschijnlijk nooit meer alleen: de kleine uk is in jou! Probeer ook in je eentje een feestje te bouwen, lekker gezond eten maken, muziekje erbij, dansje (met uk!), rondje lopen, kappertje, shopjes kijken etc. Helpt mij altijd om het gezellig en leuk te hebben!

Succes morgen, xxx

Geplaatst

Testr wat ben je ook een schat

Ja ik moet ook meer genieten maar ben zo bang dat het afgepakt word

Ga ook feestje bouwen ;)

Xx liefs Jessica

Geplaatst

Ik heb ook regelmatig een harde buik. Na klaarkomen ook *schaam*

Voelt niet prettig hoor..

Zit de hele tijd tegen iedereen te vertellen dat 17 januari de 20 weken echo is maar het blijkt gewoon 19 januari te zijn... Stom hé!! Weet niet hoe ik erbij kom dat het de 17e is.. Moet de lijst ook maar effe vernieuwen!

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

14 juni: Tobbert

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

Geplande afspraken/echo's:

9 januari: Tobbert verloskundige

11 januari: Minoes 5 de echo verloskundige

17 januari: Mywish 7de echo

19 januari: Jes28 20 weken echo zh

19 januari: Miki/Testr 20 weken echo VU

19 januari: Joekie 20 weken echo

20 januari: Joemie 5e echo 17weken

23 januari: Tobbert 20 weken echo

13 februari: Jessica VK

Geplaatst

he meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Lees wel regelmatig mee hoor, maar niet altijd de tijd en zin om te reageren. Heb tot 31-12-2011 altijd 38 uur per week gewerkt, en ben dan 's avonds af gedraaid. Vanaf 01-01-2012 ga ik 34 uur werken. Dus iedere week een dagje vij.

Lees dat het gelukkig met iedereen goed gaat!!. Een aantal zitten wat met bloedgroepen, heb er geen verstand van maar als ik het zo lees, komt het voor hun ook allemaal gelukkig wel goed.

Lekker skieen..oh.. echt heerlijk... met een boek voor de haard, of als het zonnetje lekker schijnt uit de wind boven bij de lift bij een berghut, warme chocomel met een lekkere Germ Knodel of keizersmarren.... ben echt jaloers!!

Met mij gaat alles prima. Bij de verloskundige geweest, en die zijn dat de kleine erg druk was in mijn buik. Bij de 12 weken echo werdt dat ook al verteld.. denk dat ik straks mijn lol op kan met zo'n druk kleintje in mijn buik... haha,

6 februari weer terug. Maar eerst uitkijken naar de 20 weken echo. Spannend!!

Ben me ook aan het orienteren voor een cusus samen bevallen. 6 lessen met partner.. wil niet helemaal blanco de bevalling in gaan. Ook voorlichtingavond in het ziekenhuis bevallen lijkt me wel nuttig.. dan weet je wat je kan gaan verwachten als je in het ziekenhuis bevalt... waar gaat jullie keuze naar uit?? thuis, ziekenhuis, kraamhotel???

Wij zijn in huis ook druk bezig met het kamertje voor de kleine, maar moeten eerst een kamer leeg halen en dat is een behoorlijke klus. PFFFFFFFFFFF Wij willen het kamertje behangen 1 kant geel en de andere wit. de kleuren van de meubeltjes zijn wit met grijs. Denk dat dat wel leuk wordt. Ook gaan we een beetje op de Woezel en Pip tour. 2 grote woezel en pip van Foam 30 cm groot voor aan de muur, en dekbed overtrek, gordijnen. Leuke knuffel op de kast...En heb van familie en kennissen al veel gekregen en veel van Woezel en Pip. Echt leuk..

Vanavond ga ik voor een zwangerschapsreportage. Wel spannend wat moet ik allemaal meenemen. Ik ga nu en dan over 1.5 maand weer en dan ongeveer 1.5 maand later nog een keertje. Dan kan je goed zien hoe je buik gegroeid is in al die maanden.

Ik zal het lijstje even bijwerken met mijn nieuwe gegevens...

Ik zou zeggen tot mails.

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope
TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

15 juni: Tobbert

15 juni: Jes28
BABYGIRL!!
:binkybaby:

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

29 juni: Joemie

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

11 januari: Minoes 5 de echo verloskundige

17 januari: Mywish 7de echo

19 januari: Jes28 20 weken echo zh

19 januari: Miki/Testr 20 weken echo VU

19 januari: Joekie 20 weken echo

20 januari: Joemie 5e echo 17weken

23 januari: Tobbert 20 weken echo WKZ

6 februari: Tobbert VK

13 februari: Jessica VK

Geplaatst

Tobbert fijn dat alles goed met jullie gaat

Ja dat ik de baby voel zo erg komt omdat we drukte maker hebben haha zo gelachen benen in de nek handen gekruist zo mooi ben helemaal verliefd

En ik krijg twee 20 weken echo's 1 medische en gewone beter

Hoest met de andere dames en jullie ukkie's

Liefs

Geplaatst

minoes en tobbert fijn dat jullie een mooie echo hebben ..

Willen julie het weten wat het word?

wij zijn nog steeds aant twijfelen wel of niet maar hebben nog de tijd ;)

xxx

Geplaatst

Mywish ik wou het eerst nooit weten tot we een mk kregen en mijn man wil het zo graag haha en ik nu ook

Ik zou er goed over na denken als je het eenmaal weet is er geen weg terug dan kan je beter wachten tot je het zeker weet

Wanneer hebben jullie 20 week echo?

Liefs

Geplaatst

Testr harde buik bij mij voelt net als bij fren als een harde bal in je buik, heel gek, maar is niet erg zei de vk, kwam bij mij vrijdags door het continue spugen en zaterdag weet ik niet.. misschien gespannen idd.. als het maar niet elke 10 min is, zei ze.. Maar er hebben er meer last van lees ik..

Maar jullie gaan misschien ook op wintersport. Leuk! Nog even en dan heb je de 20 weken echo en dan kan je los gaan :)

Minoes fijn dat alles goed is en leuk dat de kleine zo lekker druk en lenig was hahah. En fijn hoor, 2 keer 20 weken echo. Weet je al wanneer? Hier nog een weekje wachten. Spannend..

Tobbert ook fijn dat met jou en de kleine alles goed gaat. Dus je bent nu lekker 1 dag in de week vrij. Lekker he. Ik werk 32 uur. Vind het echt lekker, de vrijdag vrij...

Wat leuk dat je al helemaal een idee hebt voor de babykamer. Klinkt leuk! Heb wel de meubeltjes al, maar de muren weet ik nog niet. Er zijn zo veel mooie dingen...

Wij willen in het zh bevallen, in mei komt er waarschijnlijk ook een kraamhotel in een zh bij ons in de buurt, zei de vk. Ze zijn er druk mee bezig... Misschien wordt dat het, maar niet thuis denk ik, jij? Heb iig het zh doorgegeven..

Ja skieen..... Zin in. Nooit op wintersport geweest, dus vind het wel leuk om mee te gaan om de sfeer mee te maken.. Maar het is dus leuk als ik jou zo hoor ;).

Geplaatst

Jes ik moet wachten ze belde voor medische echo maar werd niet opgenomen en ze willen het op 1 dag dus krijg afspraak met de post

Nee ze konden niet zien wat het word omdat uk niet stil lag en gek deed haha

Jij al bijna de 20 weken echo wel zin in zeker

Dus jij ook bevallen in ziekenhuis ja hier ook

Spannend hè allemaal

Liefs

Geplaatst

Oh helaas Minoes, maar voor je het weet, is het zover en weet je het... Je hebt in ieder geval naar hele mooie kunstjes van je kleine mogen kijken :) Leuk!

Ja wil graag bevallen in het ziekenhuis, maar geen medische indicatie, maar lijkt me zelf wel fijn. Bij jou ook? Of is het beter ivm je bloedgroep of dat je nu ook in het ziekenhuis onder controle bent.

De 19e hebben we de 20 weken echo. Lekker vroeg :) Ben dan 18 weken en 6 dagen.

Geplaatst

Jes ik krijg echt rond de 20 weken echo wel lekker dat je zo vroeg mag

Ik heb epilepsie gekregen toen mijn ouders gingen scheiden vandaar dat ik in het ziekenhuis loop en moet blijven dus ook bevallen en die medische echo ook vandaar

Bloed groep zegt dan niet zoveel

Wel lekker dat je het al weet maat krijg je dan tijdens de 20 weken geen echo ??

Och we horen vanzelf wel waf hef word en anders als het geboren word haha

Hebben jullie ook fb misschien wel gezellig;)

Liefs

Geplaatst

eey dames

ik ga ook in het ziekenhuis bevallen omdat het een tweeling is maar denk dat ik het anders ook wel gedaan had is toch allemaal nieuw enz

zit hier wel 1 kraamhotel mij vriendin heeft daar pas geleden haar kraam tijd door gebracht echt super de luxee !! hier in tilburg mag je partner ook blijven slapen en je krijgt 3x per dag goed te eten 24 uur kraamverzorgende om je heen echt heel leuk ik was trouwens ook bij haar bevalling toen haar zoontje werd geboren dus heb wel een x een bevalling gezien .. was reuze spanned ik was heel blij voor haar maar ook dubbele gevoelens om dat ik die maand ervoor te horen had gekregen dat ik dichte eileiders had dus alleen nog via ivf zwanger kon worden .. maar ben nu gelukkig blij dat ik zwanger ben en hoop op 2 gezonde kinderen en voor jullie natuurlijk ook allemaal

minoes ik heb trouwens wel facebook kan je wel priveberichtje sturen

xxx

Geplaatst

Spannend he Jes, we mogen alweer over 1 week! Hoelaat jij? Ik gelukkig in de ochtend, dat wachten op een middag echo duurt altijd zo lang! Veel wintersport plezier jij ook.

Minoes, de kleine had de beentjes gekruist? :) Jammer, maar komt gauw hoor.

Wat gaaf Mywish dat je al een bevalling van dichtbij hebt meegemaakt. Heftig in die periode. Maar nu ga je het zelf meemaken!

Qua ziekenhuis, ik heb bewust via een kennis een gyn uitgezocht in een ziekenhuis waar ook de kindergeneeskunde erg hoog staat aangeschreven. Mogelijk gaan wij wel op medische indicatie daar bevallen, maar hoe dan ook in het ziekenhuis. We hebben zoveel meegemaakt, ik voel me daar denk ik het veiligst.

Gister zwangerschapsyoga. Lekker en emotioneel joh! Contact met je lijf en de kleine maken, wow. Was bijna een priveles, dat was luxe maar ook jammer want dan leer je minder andere zwangere dames kennen. Maar denk toch dat ik blijf, beetje extra aandacht ook niet verkeerd.

Geplaatst

Mywish ja lekker in het ziekenhuis bevallen

Is goed op fb gezellig ik zie je berichtje wel en voeg je toe

Testr heb jij ook fb

Lekker yoga ik wil gaan zwemmen en cursus weet alleen nog niet welke

Liefs

Geplaatst

Mywish: je kraamtijd door brengen in het kraam hotel… inderdaad een luxe, wij gaan denk ik ook in het ziekenhuis bevallen. Zie dat je in Tilburg woont. Welk ziekenhuis loop je?? Ik woon in Gorinchem en zal dus in Gorinchen naar het ziekenhuis gaan. Wel apart hoor om de bevalling van een goede vriendin bij te wonen en begrijp voor je dat het heel dubbel en moeilijk is als je zelf net te horen hebt gekregen dat je alleen via IVF zwanger kunt worden . Bij ons was dat ook het geval.. wij kregen te horen dat we niet op d normale manier zwanger konden worden en goede vrienden (die hier vanaf wisten) moesten ons vertellen dat ze in verwachting waren van nummer 3. Ze waren ook erg bang dat het onze vriendschap zou gaan kosten.. gelukkig is dat niet het geval en zijn we nog steeds goede vrienden.

Minoes.. mijn kleine is ook zo bewegelijk… ook daarom zal ik het wel vaak voelen.. nu is dat nog wel leuk, je weet dat goed gaat, maar straks zullen we het wel fijn vinden als het wat rustiger is.. dan kunnen we tenminste nog lekker slapen haha.. 2 x een 20 weken echo kan je 2 x lekker naar de kleine kijken.. leuk hoor. Ik ga ook iedere maandag zwangerschaps zwemmen. Wel lekker en leuk. Verder willen we een cursus samenbevallen gaan doen. Dat is zes lessen samen met je partner. www.samenbevallen.nl wordt in diverse provincies gegeven. Misschien ook wel bij jullie in de buurt.

Jes, echt wel lekker 4 dagen werken en dan heb jij de vrijdag vrij. Ik heb de oneven weken op maandag vrij en de even weken op woensdag een lekker break de week.

Ben 5 jaar geleden voor het laatst op wintersport geweest, mijn huidige man kan niet skieen heeft het ook nooit gedaan. Ook heeft hij veel last van zijn knie.. dus ook niet echt slim om dan te gaan. Ook heb ik 2 stief kinderen, en ja.. kan hun dan moeilijk thuis laten en zeggen wij gaan skieen.. en 2 kids mee met skiën…skiles, spullen, skipas, eten, kindervakantie, apreski… dan gaat dat wel heel erg in de kosten lopen . Ik weet niet of je naar Oostenrijk gaat, maar zo ja doe de groeten aan Heidi und Peter :). Veel plezier in ieder geval.

Trestr ben het wel met je eens hoor een veilig gevoel in een goed ziekenhuis! Wel jammer dat je op je cusus niet meer zwangere dames tegenkomt om ervaringen te delen, maar ja… wat je schrijft je hebt wel veel aandacht. Mss is er bij jouw in de buurt zwangerschapszwemmen.. bij ons kan je komen wanneer je wilt je betaald per les.. kan je een keertje niet.. geen paniek je hoeft niet te betalen.

Goed ik ga er maar weer eens een eind aan maken. Net 2 uur op bed gelegen… snip verkouden.. zakdoeken zijn niet aan te slepen :( dacht er vanaf te zijn, maar helaas… verkoudheid is weer terug.

Groetjes Linda

Geplaatst

Beterschap Linda!

Ik wist eigenlijk niet wat een kraamhotel is.. :) Is er een site waar alle vestigingen staan! Wil wel eens snuffelen.

Fijn weekend ladies, xxx

Geplaatst

trester.. een kraamhotel is eigenlijk een hotel speciaal om te bevallen. Je ligt eigenlijk op een luxe hotel kamer en je wordt op je wenken bedient en alle vasiliteiten zijn aanwezig voor een bevalling. En na de bevalling mag je daar nog je een aantal kraamdagen blijven met alle luxe en van al het luxe van het hotel genieten. Volgens mij is er geen site waar dat opstaat. Ik weet niet in welke regio je woon je zal bij jouw in de regio eens moeten google,..

heb al even voor je geken over een globale beschijving van een kraam hotel en heb het volgende gevonden.

------

Een kraamzorghotel is geen alternatief voor het ziekenhuis - ze beschikken niet over medische apparatuur - maar je moet het zien als een alternatieve thuisbevalling. Het kraamzorghotel biedt je een optimale gelegenheid om na de bevalling uit te rusten. Daarnaast kun je van alles leren over de verzorging van je baby.

Je kamer is vergelijkbaar met die in een vier-sterren hotel; in plaats van roomservice bieden ze 24 uur per dag professionele kraamzorg. Een team van gediplomeerde kraamverzorgenden werken in wisselende diensten. Eén kraamverzorgende zorgt voor ongeveer vijf moeders en hun baby's.

topGroen.gif

Belangrijkste motieven

Belangrijkste motieven voor de keuze voor het kraamzorghotel zijn:

• Mogelijkheid om goed uit te rusten en te herstellen na de bevalling.
  • In een professionele omgeving onder deskundige begeleiding wennen aan de nieuwe situatie.
  • Doordat je nergens anders aan hoeft te denken, kan de borstvoeding rustig op gang komen.
  • Je huis is te klein voor het ontvangen van kraamvisite.
  • Als alleenstaande a.s. moeder (of je partner is niet in de gelegenheid je deze dagen te ondersteunen) krijg je de eerste dagen na de bevalling, ondersteuning en begeleiding.
  • Je woont in het buitenland en wilt toch in Nederland bevallen.
  • Je huis is een chaos (bijvoorbeeld door verhuizing) en je wilt graag in een rustige omgeving bevallen.
  • Je hebt een bedrijf aan huis waardoor de omgeving te onrustig is.
  • Het deskundige team zal mogelijke complicaties direct gesignaleerd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden