Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja leuk hoor! Ik heb ooit geprobeerd om niet alles dikgedrukt te maken. Iets meer leesbaar wellicht. Maar dat bleek bij kopiëren toch elke keer weer lastig te behouden.

Even een foto van onze bink delen hoor. Hij zegt: "Sjjjt" hier (lief he?) :laugh:

[ATTACH=CONFIG]3215[/ATTACH]

(klik voor grote versie)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Ben nog niet naar babypark geweest we hadden lekkage op het dak en dat moest natuurlijk eerst gerepareerd worden :)

Ik viel nog niets :( maar dat kan misschien komen door de placenta die of nog voor het geboortekanaal ligt of aan de voorzijde.

Even geduld nog maar het lijkt me zo speciaal!

Ik ben gelukkig wat gerustgsteld over de brief die ik kreeg van de volksgezondheid ivm rhesus d negatief. Het komt zelfs vaker in mijn familie voor.

Nu nog even lekker nagenieten vsn zo n bijkomdagje...

Geplaatst

Sweetformysweet, wat ook helpt bij mij is iets kouds drinken. Dan wordt binkie binnen 30 seconden even heel erg druk. En niet liggend, maar juist rustig zittend. Maar goed, het is ook nog best vroeg. Duurt bij de meeste langer! Toch apart dat ik het wel voel, zelfs met voorliggende placenta. De artsen verklaren mij ook voor gek hoor. Maar dat kan ook wel kloppen. :)

Fijn dat je gerust gesteld bent. Geniet van je dag!

Geplaatst

Oh wat zag ik een mooie echo!!! Ik wil ook zoow graag weten wat het gaat worden!! Nog even geduld tot de 17e. En dan hoop ik maar dat we het zien tijdens die 20 weken echo... Anders wordt ik gek :-)

Mommysoonihope veel sterkte meid! Twee stoere boys!

Iedereen een enorm liefdevol en gezond 2012 meiden!!

Geplaatst

Joekie, als je het niet volhoudt... kan ik een pretecho aanraden. :-) Hoever ben je nu? Wij konden het eigenlijk al zien met 15 weken... Dan heb je in ieder geval 2 kansen om het te zien!

Geplaatst

Joekie spannend hè haha vind ik ook

Iedereen leuke jaarwisseling gehad ?

Wij wel en wat hadden we een vuurwerk ik met kids champagne haha bij de slijter weg was erg lekker haha beter dan echte met appel smaak

Testr wel leuk zeker ol te weten wat het is?

Heb je al dingen gekocht

Sweetformy dus zelf heb je geen resus d

Gelukkig ben je er achter

Liefs Jessica

Geplaatst

Hi minous,

Ik ben zelf wel resus d negatief, straks even afwachten wat de baby heeft, mocht deze positief zijn dan inderdaad de spuit.

Wij willen niet weten wat het wordt :)

Zijn er meerdere die het niet willen weten?

Geplaatst

Allemaal een gelukkig en gezond 2012!!

Mywish leuk hoor het lijstje zo.. Nee ben wel aan het denken aan namen, maar vind het zooooo moeilijk. Maar Emma is een leuke naam hoor. Hou zelf ook wel van korte namen..

Mooi mannetje Testr :) Zal die van mij er ook proberen op te zetten binnenkort, maar dan moet mijn man even helpen...

Geplaatst

Dus jij ook Sweetformysweet! Wij ook al een antistoffen ding. Bloeduitslag hebben we vrijdag, dan weten wij of ik ook iets moet gaan doen om bloedafbraak bij de kleine te gaan voorkomen.

Het niet willen weten doen vele hoor! Zou wel vaak herhalen dat je het niet weten wil, hoor wel dat het er anders per ongeluk uitgeflapt kan worden.

Jes ook benieuwd naar jouw foto!

Minoes, kids champagne eigenlijk gewoon lekkerder he? :) Nog niets gekocht, wel wat maternity wear nog. Ik denk dat we na (een hopelijk goede) 20 weken echo los gaan. Weet het wel zeker. :)

Ja qua namen hadden wij sowieso al meer inspiratie voor een jongen. We zitten gelukkig op 1 lijn. Maar zal nog wel ff puzzelen worden. Met name qua afkorten enzo. Veel korte namen komen al veel voor en we willen wel een beetje anders of uitgesproken zijn. Maar moet zeggen, in Scandinavië doen we inspiratie op. Heel verrassend!

Hoe voelt iedereen zich in het nieuwe jaar?

Geplaatst

Nee, ik vind dat ik wat geduld moet opbrengen tot de 20 weken echo :)

We horen het vanzelf :D

We hebben namen voor zowel jongen als meisje..Roepnamen dan. Extra namen zijn we nog mee bezig.

Vandaag weer leuke spulletjes gekocht voor de baby. Kleertjes is bijna enige wat ik nog niet heb gekocht maar ik wil wachten tot ik weet wat het gaat worden.

Rompertjes heb ik al.

Vandaag een wieghoeslaken en wieglakentje gekocht. Als de wieg binnenkomt en de maten kloppen ga ik nog een set halen.

Verder kammetje/borsteltje/nagelset/waterthermomether/sokjes/rompertjes/slabbetjes/hydrofyldoeken/1 pakje new born luiers/pak voeding voor als borstvoeding niet lukt/kruikenzakken zijn binnen.. Ik vergeet vast nog wat :D

Ik voel me goed op het moment! Gelukkig geen klachtjes. Buikje groeit flink.

Geplaatst

Sweetformy ja ik ben ook resus weer niet of dat d is mijn bloedgroep is à negatief

Wel fijn dat je het nu weet

Testr ja die bubbels waren erg lekker haha

Dus jij ook resus

Jes ik ga eerdaags om even verder met spulletjes kopen

Kleren wacht ik ook nog even mee tot we weten wat het word

In groei als kool doet ook best pijn trekkerig en mijn borsten poehe haha word wat

Liefs

Geplaatst

Verstandig klinkt zo belerend, maar je snapt me vast wel als ik zeg dat je verstandig bent dat je een 3D echo hebt laten maken.

Lijkt me zo'n mooie herinnering; zowel voor nu als voor later!

Bij ons lag ons mannetje tegen de baarmoederwand aan dus we mochten terugkomen, maar toen was ik opgenomen in het ziekenhuis :-(

We hebben dus nu helaas niks op 3D, maar des te groter is de verrassing als hij wordt geboren!

Geniet van jullie zwangerschap meiden, het gaat zo vreselijk snel!

Geplaatst

Geweldig Jes, woohoo! Zooo lief en al best duidelijk zeg. Wat ontroerend he?

Melis, jij sterkte ook he. Je maakt wat mee, heb het gevolgd, maar bent ook al heel ver! Nog ff geduld..

Geplaatst

Thanks Testr!!

Vandaag ook weer in het zkh geweest en aan het CTG gelegen. Had menstruatie krampen, meneer ligt met z'n hoofd tegen m'n schaambot aan te beuken, haha! Zwanger zijn is (niet altijd) makkelijk, maar heb het er graag voor over!

Hoe gaat het met jou tot nu toe?

Geplaatst

Wou mooie echo Jes geweldig

Melis nog even en jullie hebben de kleine in jullie armen

Ik had mijn hand op mijn buik ik voelde ineens iets hard ik mijn moeder roepen en die voelde het zelfde en toen was het weg zo speciaal ben er helemaal onderste boven van geweldig

Liefs

Geplaatst

Melis, ja we gingen voor een echo voor geslachtsbepaling, maar ze maakte gelijk een paar 3D foto's. Hadden echt een hele lieve vrouw. Dus ben er heel blij mee. Jij heeeel veel succes de laatste weken.

Testr, bedankt! Ja he, had ik ook niet gedacht. Heb er wel meer, maar alles is nog zo iel. Deze vond ik wel mooi om te laten zien. Zo'n scheetje :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden