Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Minoes ja heb ik ook regelmatig. Nu is het weer minder.. Denk dat het er bij hoort.. Hoe is het met behang uitzoeken? Ik heb wel leuke van pip gezien. wit behang met roze stippen met een glans laagje en nog een andere... maar er is zoveel... vind het ook moeilijk hoor.

Heb ook nog dat ik af en toe moet spugen. Gelukkig niet elke dag, maar als het raak is, dan gelijk de hele dag door.

Ja vind het ook wel vroeg dat kraamzorg komt.. Ben benieuwd.. Wij hebben ook al gekeken bij de kdv, daar gaat ze straks 1 keer per week naar toe.

Die zwangerschapscursus heet gezond en fit zwanger van Icare. Dat is ook de enige cursus die in ons dorp gehouden wordt volgens mij, maar wil wel wat doen, dus denk dat ik maar naar een andere plaats ga..

Straks met moeders shoppen in Zwolle. Het is wel heeeel koud..

Fijne dag dames!

Geplaatst

Er ligt hier wel 6 cm sneeuw getver echt nu geen zin in bah haha

Ik ben ook gek van Winnie de pooh ik heb hele mooie muur stickers weet niet of ik ook 1 wand met behang doe moeilijk haha ik heb ook mrt sterren gezien als het licht uit gaat schijnt het op ok leuk haha

Jes wat vervelend dat je nog zo misselijk bent

Bij jullie ook sneeuw?

Ik ga morgen die stevige buikband echt kopen

Dank jullie voor jullie reactie

Liefs x

Geplaatst

Jes veel shop plezier!

Hier ook een pakje sneeuw, vind juist wel leuk :)

Minoes, het is niet goedkoop maar zij geld wel waard!

Geplaatst

Testr nou hier ligt echt een pak word er scheel van

Weet je waarom ik het niet leuk vind ik rollebol graag in de sneeuw en met soort van quad door de sneeuw en ben nu alleen maar bang dat ik val haha het is ook nooit goed

Ja die band ga ik echt halen testr ik word hier gek van

Oja lag ik gister eindelijk in bed krijg ik geen trap in mijn zei waar ik op lig haha ik sprong om hoog en mijn man lag te slapen en die schrok we moesten daarna zo lachen haha

Liefs

Geplaatst

Ik word ook in mijn zij gekickt als ik schuin lig ja, heel komisch idd. :)

Hier ook een rollebollen in de sneeuw normaal. Nu extra voorzichtig. Maar wil er zo wel in!

Geplaatst

Hier ook sneeuw. Zo mooi :) Maar ben blij dat ik weer veilig binnen ben haha. Was behoorlijk glad op de weg... Heb nog wel een leuk jurkje gehaald bij de WE waar ik nog in kan groeien ;)

Geplaatst

Dus je bent wel geslaagd met shoppen

Wat een licht zeg met de sneeuw haha mooi foto's gemaakt van uit mijn raam

Iedereen fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope
TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet
Veras
sing!!
:binkybaby:

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert
Veras
sing!!

15 juni: Jes28
BABYGIRL!!

22 juni: Mywish
Veras
sing !!
:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

6 februari: Tobbert vk

8 februari: kvdfernandez 20 weken echo en controle

13 februari: Jessica 2 x 20 weken echo

13 februari: Jes28 vk

13 februari: Joemie 20 weken echo

13 februari: Joekie controle vk

14 februari: Mywish echo+ Controle

21 februari: Testr/Miki echo + check gyn

23 februari: Testr/Miki 4D echo dr. Papa

31 Maart : Minoes/Jessica 4D echo

19 april: Tobbert 32 weken echo

Geplaatst

Voel al twee dagen niet meer zo die plofjes volgens mij ligt de ukkepuk nu ook steeds heel hoog. Heb de hele dag al pijn in mijn zij niet onder de ribben maar wat lager. Hebben jullie dat ook weleens?

Oh en vanmiddag ineens een

Enorme bloedneus

Hier ligt maar een heel klein beetje sneeuw jammer

Geplaatst

Sweetformy ik denk dat je baby veel op 1 kant ligt en daarom pijn hebt in je zei ik heb ook wel spierpijn gevoel

Is wel een kwaal bloed neus hoop dat je dat niet tevaak krijgt

Hier ligt echt een pak sneeuw heel koud haha

Vanaf bingo geweest bloemen en gereedschap gewonnen leuk

Liefs

Geplaatst

Lachen Minoes, bingo!

Jes, WE ook positiekleding dan of gewoon een ruim model gescoord?

Sweetformysweet, in het begin dat ik de kleine voelde was het soms ook dagen minder. Pijn in zij onder ruben kan ook organen zijn.

Bij mij ook maag na eten, echt steken rechts onder ribben. Pas na boeren en rennie zakt het. Ook ik heb al tijden 1 rib rechtsachter die in avond zeer doet, 1 plek. Merk toch dat dit van verkeerd zitten/bewegen komt. Ene dag beter dan andere.

Ben heel erg vekouden, maar gebruij geen prednisolon meer dus vind het minder erg. Mijn immuun kan het nu wel aan verwacht ik. Voelde binkie deze ochtend ook ff niet (maar ja hoofd zat ook zo vol). Maar toen ik zei tegen man "kunnen we niet ff herrie maken om hem wakker te krijgen?" sprong hij gelijk achter piano. Heeft ie jaren niet gedaan en nu elke dag. Hij kan het zo goed ook! En -jawel- binkie ging er spontaan van dansen. Mama blij :-)

Hoe is met kou bij jullie? Voorzichtig maar he!

Geplaatst

Testr verkouden bah niks aan maar vind je het gek zo is het 10 graden boven nul en nu onder nul brrr

Lekker dat jullie binkie zo op muziek reageerd

Die van ons doet het zelfs bij de bingo ik roep arggg nog 1 voor de hoofdprijs en ik krijg daar een trap haha zo lachen

Word alleen maar erger zeggen ze kan niet wachten

Fijn weekend iedereen liefs

Geplaatst

Vandaag ook een leuk jurkje gekocht 

Pijn in de zij wordt gelukkig minder.

Ik kijk nu ook vaak naar jurkjes waar stretch in zit, dat gaat eigenlijk prima. Niet altijd trouwens ligt wel een beetje aam de pasvorm. Vandaag heerlijk een stuk gewandeld Mhhh

Geplaatst

Hee dames

ik heb volgens mij ook de kleintjes gevoelt.. !! gisteren.. onder me ribben rechts had ik tog heletijd pijn afgelopen week gisteren voelde ik da bobbelende gevoel dus denk dat er daar 1tje ligt :)

Verder is mij man gisteren heeeeeel ziek geworden paar x overgegeven 4/5 flauwgevallen was echt eng hoe heftig dat was We waren een dag na preston palace toen het gebeurde dokter dacht dat het voedsel vergiftiging was of buikgriep... ! vandaag gaat het al veel beter met de medicijnen ik hoop alleen niet dat het buikgriep is en ik ook zoo ziek word ben er wel beetje bang voor de dokter zegt dat het geen kwaad kan voor de kleintjes als ik het zou krijgen maar ik zelf ben daar niet zo gerust op kan ook nooit niet goed ziijn voor ze lijkt mij ..dus ik hoop van niet en dat mij man snel beter word.. want in die jaren dat ik hem ken is ie pas 2 x ziek geweest en nooit zo heftig als gisteren dus vind het echt zieligg

maar hopen nu dat ik niks krijg

xxx

Geplaatst

Mywish leuk zeg de kleintjes gevoeld

Wat naar van je man hoop dat jij het niet krijgt

Wij hebben boodschappen gedaan en koud brrr

Vanaf visite van onze oude buren

En in huis wil het ook niet warm worden brrrr haha

Nog weekje en dan vakantie met mijn man

Liefs

Geplaatst

Hebben jullie ook steeds problemen met de site. Heb ik een verhaaltje getypt wil je het versuren ben je uit gelogt. Log je opnieuw in ben je je verhaaltje kwijt en kan je weer opnieuw beginnen. GRRRR

Geplaatst

My wish wat leuk! Geniet er maar van ;) Ik voel het juist heel laag.. Net boven mijn schaambeen zeg maar.. Weet soms niet eens precies at ik voel.. Soort plopjes..

Beterschap voor je man!

Minoes gaan jullie nog weg? Wij gaan over 1.5 week lekker nog even op vakantie! We gaan naar Thailand.. Heerlijk!

Tobbert ik heb er geen last van gehad tot nu toe... Wel erg vervelend!

Ik moet nodig naar bed maar de hondjes moeten we nog effe uitlaten..

Dat wordt een koude boel!

Gelukkig morgen lekker uitslapen, douchen en om 2 uur richting mijn werk voor een late dienst..

Geplaatst

He meiden, hier inmiddels echt goed verkouden. Echt brak ook, maar kleine lekker druk dus ziek met een smile. Helaas man ook heel erg overgegeven vannacht, hopelijk alleen een voedselding en geen buikgriep. Ik hoop ook dat bij jullie mee valt en gauw over is mywish!

Geplaatst

Tobbert nee nog niet gehad maar snap dat her heel vervelend is

Joekie ja we gaan volgende week maandag week centerparks

Ik voel de kleine ook laag

Dus naar Thailand lekker warm zeker heerlijk geniet er van

Testr ook ziek dus ik begin ook al verkouden en keel pijn

En je man gezellig samen in bed haha

Liefs

Geplaatst
He meiden, hier inmiddels echt goed verkouden. Echt brak ook, maar kleine lekker druk dus ziek met een smile. Helaas man ook heel erg overgegeven vannacht, hopelijk alleen een voedselding en geen buikgriep. Ik hoop ook dat bij jullie mee valt en gauw over is mywish!

Beterschap :-( Gelukkig voel je de kleine goed! Dat is dan wel weer genieten ;-)

Geplaatst

Lekker clupje zijn we allemaal ziek haha

Ik ga lekker op tijd op bed heb slaap voor 10 en heb uitgelslapen? Snap er niks van

Oja mijn man heeft gister voor het eerst de baby gevoel hij was daarvoor altijd te laat wel speciaal

Iedereen fijne zondag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden