Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik slaap lekker

Mijn kleertjes

Haha testr die van jou vind ik het leukst ;)

Wij hadden de Disney fantasie hier in de haven liggen gaan we kijken haha weg zo jammer

Iemand nog leuke dingen gedaan het weekend

Liefs

Geplaatst

Ha dat zijn al leuke ideetjes 

Wij hadden bonne nuit, la penderie, Pour mon bebe Cherie ( beetje rivera maison achting) maar Nederlands is ook leuk! Leuk met manden en zo 

Wij hebben visite gehad, geluierd, samen huishouden gedaan.

Wat ga je precies naartoe minous en was het leuk?!

Geplaatst

Haha sweetformy Eemshaven maar de boot was al weg haha moest zo hard lachen wij wel weer

Leuke teks van jou is eens wat anders leuk

Ik kan niet terug kijken maar volgens mij heeft iemand echo vandaag? Heel veel plezier en succes

Liefs

Geplaatst

Tobbert al geweest? Succes en geniet!

Sweetformysweet, nu begrijp ik jouw naam ook beter. Heel sweet die teksten! Zelf ben ik niet zo goed in frans (had altijd een 1). :)

Bloedonderzoek van de kleine heeft net de beste uitslag die we konden wensen gegeven! Dus kans dat de antistoffen effect op binkie hebben (bloedarmoede o.a.) is nagenoeg 0. We blijven wel om de 4 weken prikken, want bloedbeeld kan veranderen. Maar gaan we niet vanuit!

Nu dr. Pfeiffer mailen, maar ik weet al wat hij zeggen gaat. Nu kan stoppen met Prednisolon denk ik wel. Jeetje, worden we dan gewoon een keer (een beetje) "normaal"???

Geplaatst

Moest van 't weekend werken :( Het was nog druk ook! Gisteravond nog een verjaardag erna.

Vandaag 1 dag vrij die vol zit met stofzuigen, dweilen, wassen draaien en andere huishoudelijke dingen.

Ook nog eens vanmorgen mijn telefoon laten vallen waardoor er nog allemaal barsten in het glas zitten :( :( Balen!!

Wel leuk: Heb drie mooie setjes kleding voor de kleine gekocht via marktplaats voor 10 euro totaal :) Zo goed als nieuw!

Ik koop alles 2e hands haha. Niemand die het ziet ;)

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope
TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet
Veras
sing!! :binkybaby:

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert
Veras
sing!!:binkybaby:

15 juni: Jes28
BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish
Veras
sing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!
:binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!
:binkybaby:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

31 januari: Mywish 20 weken echo

31 januari: Testr/Miki echo + controle gyn

6 februari: Tobbert vk

8 februari: kvdfernandez 20 weken echo en controle

13 februari: Jessica 2 x 20 weken echo

13 februari: Jes28 vk

13 februari: Joemie 20 weken echo

25 februari: Testr/Miki 4D echo dr. Papa

19 april: Tobbert 32 weken echo

Geplaatst

Joekie dus drukke dag vandaag

Ik morgen bah gelukkig helpt mijn mama mij ;)

Dus ook al aan het inkopen geslagen

Ik heb vandaag genoeg geld uitgegeven

Leuke baby dingen gekocht samen met mijn mams haha

Mooie roze fles van mijn mams gekregen

En nog naar wat kleren gekocht voel me zo naar om al in de zelfde te lopen haha

Liefs

Geplaatst

Nou de 20 weken echo was helemaal goed. Er was op de kleine niets aan te merken. Dat was dus een hele geruststelling Wat het wordt weten we niet.. dat is dus een verrassing. Ik heb zoals jullie al kunnen zien weer een afspraak staan voor een 32 weken echo. Mijn placenta ligt waarschijnlijk voor de opening, en dan kan de kleine er dus niet uit. Met 32 weken gaan ze het nog eens bekijken om niet voor verrassingen te staan bij de bevalling. Ligt de placenta voor de opening dan wordt het een keizersnee. Het is niet anders, maar het kan ook zo zijn dat het nog goed komt. We wachten het maar af.

Ook ik ben op facebook actief. Ik heb Minous al gevonden, en ik denk kvdfernandez ook. Ik heb jouw ook toegevoegd.En veel plezier met je vader. De ander mogen zich uiteraard ook bij me aanmelden.

Voorlopig even geen echo's in het vooruitzicht. 31 januari is mywish aan de beurt.

Gr. Linda

Geplaatst

He wat fijn Testr!! Dat zijn de berichten :) En ook wel fijn dat je onder controle blijft...

En Tobbert ook een goede echo. Super!! Gefeliciteerd.

Sweetformysweet, je bent al lekker bezig met de kinderkamer. Leuk hoor een landelijke kamer en een leuk idee om zelf tekst op de meubels te zetten. Ben je er al uit welke kleur je de kamer gaat doen?

Minoes, leuk he shoppen voor de kleine.. En natuurlijk voor jezelf. Heb ook weer zin in nieuwe kleren voor mezelf, maar wacht nog even..

Joekie houdt ook wel van shoppen volgens mij ;) Volgens mij heb jij bijna alles al of niet haha. Maar 2e hands kan toch prima. Ze hebben het in het begin toch maar even aan gehad en ze kunnen nog niet lopen/kruipen, dus dan is het ook zo goed als nieuw. De hema vind ik ook wel leuk en niet duur.. Mag bij mijn schoonzusje nog even op zolder kijken, hebben ook een meisje..

Kvdfernandez, wat leuk dat je vader in NL is. Hoe reageerde hij dat hij een kleindochter en kleinzoon krijgt. Een hele fijne week samen.

Hier gaat het ook goed. Heb alleen nog steeds buikpijn, zullen wel banden zijn.. Gister heeft mijn man de boel opgemeten en dan gaan we binnenkort even kijken voor laminaat en behang voor de babykamer. Nu al zin om de kamer in te richten...

Moet nog even geduld hebben :)

Geplaatst

Tobbert wat fijn dat je 20 weken echo er goed uit zag.. kan niet wachten tot volgende week dinsdag dan heb ik de mijne ben heeel benieuwd..

ik zal je pb sturen voor facebook

xxx mywish

Geplaatst

Tobbert wat super dat alles goed is gefeliciteerd

Joekie stuur je me pb hier zoek ik jou wel

Jes ik heb ook steeds buikpijn en steken daar beneden sorry weet niet hoe ik het netjes kan zeggen

Dus ook druk met de baby kamer Jes leuk zeg

Liefs Jessica

Geplaatst

Hihi ik heb nu testr en minous of Facebook, maar wil ook de anderen uiteraard!

Het babykamertje wordt in naturel tinten jes en misschien ga ik dan straks nog met zacht rosé of lichtblauw een paar spulletjes zoals een dekentje, hoes voor het aankleedkussen. We moeten straks maar foto 's plaatsen als het klaar is 

Geplaatst

Gezellig hier. :)

Tobbert, van harte mooi nieuws! Van die placemta jammer, maar wellicht kan het nog goed komen.

Wie wil, kan mij ook een privebericht sturen met hun naam: zoek ik je op facebook op!

Wij durven toch pas in te slaan als we nog wat verder zijn. Nu is met name man nog voorzichtig. Ook al gaat zo goed nu, we hebben teveel meegemaakt en gezien. Maar genieten is er niet minder om!

Wel leuk om te lezen dat jullie zo los gaan al!

Geplaatst

Had ik ook minoes! Paar weken terug vooral. Nu zit baarmoeder hoger, merk het ook aan minder druk op de blaas. Nachtje doorgeslapen!

Geplaatst

Ha meiden!

Net nog even voor controle bij de vk geweest.

Alleen hartje geluisterd hoor maar dat was allemaal goed.

Bloeddruk en hoogte bm was ook allemaal in orde.

Nog 2 zwangerschapsverklaringen meegekregen voor het vliegen in de vakantie, moest ook nog geregeld worden..

Tot nu toe ben ik 6 kg aangekomen en ook dat vond ze gelukkig netjes..

Kreeg trouwens een brief binnen van mijn werk dat 9 mei mijn verlof ingaat! :) Ik heb gekozen voor 5 weken van tevoren maar als ik eerder ziek wordt moet ik verplicht 6 weken van tevoren mijn verlof in laten gaan..

Vind het toch wel allemaal snel gaan nu hoor! Jullie niet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden