Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jes28 ik weet eigelijk niet wat normaal is bij een tweelingzwangerschap ben nu over de helft dus hoop niet nog eens 10 kilo dan val ik egtttt om ik ben maar 1.60 dus deze 72 kilo meesjouwe is al een hele opgave en inderdaad na de zomer kunnen we weer afvallen en denk dat we het zoo druk gaan krijgen dat het er tog wel afvliegt ik kan niet wachten tot het zover is en ze er zijn fantaseer er iedere dag over gelukkig bevallen wij in de zomer kunnen we lekker met de kindjes buiten wandelen enz.. lijkt me egt geweldiggg

minoess ook gestopt met roken dus ging het bij jou gemakkelijk ? ik heb trouwens ook weleens last van witte afscheiding vooral als ik veel gelopen of bewogen heb na gemeenschap volgens mij niet maar wij hebben weinig gemeenschap haha sorry maar ik durff egt niet heb medelijden met me vriend :)maar als ik klaarkom dan doet me hart zeer die gaat dan zo snel dat het gwn pijn doet dus daar ben ik ook een beetje bang voor

maar ik wil ook echt een 3d echo ik ben mischien maar 1x zwanger dus wil ook van alles genieten en vind het zo leuk om echt al een gezichtje te kunen zien

xxx mywish

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ik ben heel makelijk gestopt en al een paar x gestopt toen ik mk kreeg gelijk weer begonnen en toen we weer begonnen gestopt als ik het nu ruik ga ik over mijn nek

Nou wij doen het ook haast niet maar ik moest gewoon mijn hart klopte ook als een gek haha vind dat ook best eng

Mywish ik denk dat die kilo's er zo weer af zijn

Liefs Xx

Geplaatst

hee dames

hier weer doodziek pffff word wakker vanacht was zoooo duizelig draaierig , weer alles onder gekots paar x nu kan ik dus niet meer slapen :( morgen vroeg eerst na de dokter

dit kan tog niet weerrrr die buikgriep zijn ? hij heerst wel heel erg in mij omgeving zowat iedereen heeft um al gehad dacht dat nu wel klaar was maar ik ben ook zoo duizelig dat was ik vorige x niet eens alleen kotsen ik ben haast nooit ziek en nu ik zwanger ben lijkt wel of ik alles dubbel krijg :S

xxx mywish

Geplaatst

Hee dames

Vanochtend bij dok geweest, hij had bloed getest op ijzer of iets maar dat was allemaal goed ik moet gewoon echt rustiger aan gaan doen maarja is soms moeilijk maar ga wel proberen gaat nu wel stuk beter maar nog steeds duizeligg ..

xxx

Geplaatst

Lekker rustig aan doen mywish!

Ik ben inmiddels roosvicee ferro aan het drinken ( tegen ijzer tekort) dacht dan krijg ik in ieder geval genoeg binnen.

Vandaag lekker een dagje thuis prutsen, heerlijk  ik heb nog heel veel leesboekjes liggen van ouders van nu tot dikke leesboeken.

Geplaatst

Ik eet ook extra ijzerrijk voedsel inderdaad!

En hier ook een serieuze boekenwurm. Zo bijzonder dat we dit mogen meemaken! Erg emo ook wel hoor, elke ochtend wel tranen. Meestal van geluk!

Geplaatst

Hey dames

Sweet balen van je ijzer waar roosvicee niet goed voor is ik ga van de week aan de laxo

Jeetje kan niet na de wc normaal geen last van met mijn spastische darm auw doet het wel haha

Ik ben normaal kou kleum maar nu smoor heet normaal snacht kleren tot mijn oren en nu alles uit gedaan normaal??? Haha

Oja en ik heb stekken in mijn ..... Auw

Raar persoon ben ik haha even mijn ei kwijt heb de hele nacht wakker gelegen

Man besloten vandaag eigen huis tegaan bed licht slecht en twee pp bank haha die niet zit

Sorry voor mijn gezeur maar zit er doorheen wil naar huis terwijl het zo leuk is

Liefs Xx

Testr fijn hè dat we alles mogen mee maken ondanks mijn gezeur

Geplaatst

Zeuren mag hoor dame, het is ook pittig allemaal!

Sja die bedden op vakantie, precies de reden dat wij alleen maar gaan als we zeker weten dat er een topbed aanwezig is. Maar voorlopig geen vakantie behoefte, genoeg jaren met z'n 2 erop uit geweest. :)

Warm hoort er nu bij, lees ik in alle boekjes!

Voor je darmen, zorg je dat je veel vezels, meergranen eet Minoes? Ook fruit helpt en elke dag een half uurtje lopen. Echt doen hoor! En wiebelen op de wc, ene bil andere bil. Komt als het goed is dan vanzelf. Wel een boekje mee, kan ff duren. :)

Mijn maag blijft nog flink steken, maar Gaviscon verlicht ietsje. Dus dat is fijn!

Kleine draaide van de week in de avond, voelde in ene midden hoog, best ver boven navel een paar fikse trappen. Man was er op tijd bij, wiehoe erg grappig!

Geplaatst

Testr ik eet genoeg vezels en fruit maar mijn darmen werken nu tegen over gesteld haha

Ooo dus warm hoord er bij

En die steken in mijn vagina echt zo auw naar mijn anus toe

Leuk zeg de trappen zo hoog ik krijg er ook flink van langs zo leuk gister ging ik in bubbel bad naar op trappertje zitten op en ging te x haha zo leuk

Ja ik wil niet zeuren maar ben ook zo onzeker dan

Krijg dat dan soms ook niet uit mijn kop

Heb jij ook van die steken???

Oja hoeveel gebruik je die buikband waar hoe en wat ben bang dat ik hem te veel gebruik

Liefs Xx

Geplaatst

Ik gebruik buikband alleen als ik lang sta/loop, altijd als ik de deur uitga maar nooit als ik zit. Te vaak kan niet lijkt me hoor. Zeker niet als je zo last hebt!

Geplaatst

Oké nee ik dacht het zelfde er over maar vraag de ervaring deskundige omdat jij hem al tijdje gebruikt

Lief dat je op me reageerd

Trouwens ken jij de steken ook?? Sorry voor al de vragen ik weet het wel maar bevestiging is fijn sorry

Liefs

Geplaatst

He minoes ik heb die steken ook !! in me ... en soms ook bij me anus maar niet veel maar af en toe wel en is zeker geen prettig gevoel.. !! weet ook niet hoe dat komt maar denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken .. als ik volgende week dinsdag na ziekenhuis ga kan ik het wel aan de gyncoloog vragen als ik het niet vergeet..:)

ik draag de buikband eigelijk veel te weinig ga er meer op letten dat ik hem om doe af entoe kan ik bekant niet lopen pijn bij me liezen en heel erg in me onderrug , maarja komt goed zolang de kleintjes maar goed zitten :)

Testr leuk dat je de kleine al zo goed voelt ik voel ze ook wel denk ik.. ik weet nog niet zeker maar voel af en toe van alles :) mijn man heeft ze nog niet gevoelt hoop dat dat snel komt

slikken jullie trouwens vitamine's? ik slik multivitamine voor zwangere vrouwen van de tuinen en visolie daar ben ik mee begonnen toen we in augustus aan onze ivf behandeling begonnen en ben er altijd mee door gegaan verder probeer ik ook gezond te eten

xxx

Geplaatst

Mywish zo heb ik dagen heel erg en zo een paar niet

Het zijn hè banden heb ik net gezocht haha

Oja wat voel je dan popjes die je adem even doet in houden

Ik krijg nu rake schopjes haha jij hebt voor liggende placenta toch? Zal straks alleen maar duidelijk worden

Ja weet straks niet waar je moet voelen net 2 ukkies haha

Ik draag die band ook te weinig

Ja vitamine slik ik ook speciaal voor zwangere plus extra foliumzuur dat moet

Hoe gaat het nu met je dan? Vervelend als je zo ellendig voeld

Liefs Xx

Geplaatst

Dat voelen komt vanzelf als je verder bent! Ook met voorliggende placenta, merk ik.

Hier ook multi zwanger zijn van etos. Zit foliumzuur in, maar dat hoeft eigenlijk alleen de 1e weken ivm vorming gehemelte en ruggetje begrijp ik.

Heftig hoor die steken, sterkte, hier minimaal wel geluk mee dus.

Fijn weekend!

Geplaatst

Testr ja de slik ik ook maar de foliumzuur moet ik de hele zwangerschap hoge dosis blijven slikken door mijn medicijnen

Ja ik krijg al meer last van die steken ach ja hoord er bij

Liefs

Geplaatst

Ja steken lies ook banden idd.

Ik nu 24 wkn en 8/9 kilo. Vind best veel, maar zit wel alleen op de buik en wat vocht onderin benen (ook al hou ik die zo vaak mogelijk omhoog).

Ze zeggen 12 kilo gemiddeld in totaal maar gyn vindt het netjes zo. Denk ieder geval dat ik daar wel iets over heen ga. Normaal 52 kilo bij 1.59m, nu dus stuk meer, maar pas nog steeds H&M mama maat 36 broeken, dus loopt vast wel los en anders ook ok.

Jes, Joekie, Joemie, hoe is het met jullie? En mommysoonihope?

Geplaatst

hallo!!

hier al de hele week met de griep!!! het lijkt of het geen einde komt!!

ik ben 13kilo aangekomen!!!!!!!!!!!!!

ook erg banden pijn soms schrik ik van.

en de baby's bewegen erg veel!!sommige dagen moet ik iedere 5 minuten naar de toilet omdat de jongen tegen de blaas is aan het schoppen!!

Geplaatst

Wat duurt die griep lamg als je zwamger bent he! Beterschap hoor.

Ja met 2 gaan de kilo's ook harder denk ik. Pfoeh zwaar gewicht mee tillen he zo? Ook al zo sloom de trap op? :)

Ja dat vaker plassen, hier ook nu wel heeel erg vaak. Jij dus door getrappel? Hihi.

Geplaatst

He meiden,

Hier weer een berichtje van mij… lees wel mee hoor… maar niet altijd tijd en eerlijk is eerlijk niet altijd zin om te reageren… werk veel en in de weekende ook erg druk.

Wat een nieuws weer allemaal. Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat het met de aanstaande moeders en de kleintjes goed gaat. Hellaas een paar die maar niet op willen knappen van de griep. Van de kwaaltjes waar jullie over schrijven.. banden misselijk duizelig enzo heb ik nog niet zo’n last. Waarschijnlijk ook omdat ik nog niet zo veel ben aangekomen. Ongeveer 1 a 2 kilo nu… Wel al een dikke buik… zit wel al af en toe in de weg.. schoenen en sokken aandoen.. nee gaat allemaal niet meer zo makkelijk.

De baby kamer is behangen en eigenlijk klaar de meubeltjes die in de 2e week van maart worden geleverd. Nu is het er nog een enorme bende. .. Onze badkamer wordt opnieuw betelgeld.. dus ik kan niet dochen, de wastafel is er ook uit enzo.. Ook de WC boven is nu even weg en moet nu ’s nachts naar bedenen. Hoop dat eind volgende week de badkamer klaar is zodat we weer thuis kunnen douchen.

Moet 7 maart weer naar de VK. Echo’s zitten er voor ons voolopige niet in … moet met 32 weken een echo om te kijken hoe de placenta ligt.. dus dan kunnen we ff kijken.

Iedere week ga ik nog trouw naar zwangerschapszwemmen.. vind het wel erg lekker.. het houd je bekken soepel en het is ook gezellig.. met alle dik buiken.. haha… die drijven dan allemaal boven water als je op je rug ligt..echt heel grappig.

Hebben jullie allemaal al een kamertje, wagen e.d. uitgezocht…?? Kunnen we het werkt allemaal nog volhouden… of zijn er al een aantal die minder zijn gaan werken.. De gene die in verwachting van 2 kleintjes zullen het nu wel moeilijker gaan krijgen.

Ben wel blij dat de gladheid weer weg is.. vond het toch wel een beetje eng.. voor je het weet lig je languit…

Via mijn werk gaan we over 2 weken 2 dagen naar Euro Disney.. daar heb ik wel zin in .. ben er nog nooit geweest dus erg spannend allemaal.

Goed, welterusten ik ga lekker mijn bedje in.

Liefs Tobbert /Linda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden