Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow die is ook super zeg mooi hoor ben toch wel benieuwd maar foto van jou

Als onze foto's zijn sepia vind die van jou echt heel mooi

Liefs x

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh, wat een mooie foto's!!! Prachtig!

Ik ben vanmorgen ook weer bij de vk geweest.

Alles goed gelukkig. Ligt met koppie naar beneden in mijn bekken en billetjes tegen mijn maag/ribben aan.

Hb geprikt en was 8,4 dus hoog! Mooi!!

Hartje geluisterd, alles oké.

Was maar een halve kg aangekomen in vergelijking met 3 weken geleden dus dat is ook netjes. Totaal nu zo'n 12 kg.

Over twee weken weer terug voor controle.

Heb me voor as zaterdag opgegeven voor rondleiding in een geboortehuis waar ik wil bevallen en half mei heb ik in het ziekenhuis nog een info avond over bv geven staan.

Leuk die laatste loodjes :D

Nu de vluchttas nog klaarzetten..

De rest is allemaal rond behalve de geboortekaartjes.

Vandaag trouwens bij 4 weken oud neefje geweest (van mijn broer) Kan niet wachten op mijn eigen moppie!! :D

Geplaatst

Joekiee je ziet er goed uit !! mooie buik hoor

En ook jij de 30 weken bereiktt haha ik ben ook aant aftellen tja eigelijk vanaf het begin al maar nu nog meer

Gelukkig was alles goed bij je verloskundige ik heb aankomende dinsdag weer een echo gelukkigg want ik voel mij kleintjes bijna echt niet en geloof me dat is om gek van te worden

maar laatste x op ziekenhuis was da ook al zo maar gyn zag genoeg beweging dus vind dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken maarja tis tog wel fijn om x teken van leven te krijgen ik denk dat ik deze week x na verpleegkundige ga om het hartje te horen daar mag je altijd voor langskomen bij ons ziekenhuis .. anders maak ik me weer hele week druk voelde ik ze maar wat meer

hier nog druk bezig met de zolder en de baby kamerr denk dat het over 2/3 weken wel af is.. hoop ik

xxxx mywish

Geplaatst

Joekie mooi buikje hoor zeker ook alleen daar aan gekomen?

Wat fijn dat alles goed was bij Vk super zeg

Mywish kan me voorstellen dat je onzeker word dat je niet veel voeld komt door je voor liggende placenta toch?

Hier gister rondleiding gehad doof Umcg wat een mensen waren er haha wij konden niet vinden dus telaat grrr ik liep al op de gang ga naar huis hoeft niet mee haha

Was wel leuk vanaf cursus samen bevallen

En we kunnen niet eens worden over de naam haha moet ook maar eens en kaartjes oja kraamhulp was hier gister middag word wel echt allemaal nu

Liefs x

Geplaatst

Joekie mooie buik hoor! Leuk zaterdag naar geboortehuis.. Ik ga binnenkort ook een keer. De vk zei dat het elke zaterdagochtend is, als ik het goed begreep. Moet morgen weer naar vk. Fijn dat alles goed was weer.

Heb afgelopen 2 dinsdagavonden bv cursus gehad. Toch altijd leerzaam...

Minoes ook eindelijk aangekomen haaha. Je hebt nog even de tijd om 'ruzie' te maken over de naam :)

Hier al wel een beetje uit denk ik. Veel plezier vanavond met cursus.

Mywish zijn jullie al over de namen van jullie meisjes uit.

Zaterdag krijgen wij de babykamer. Leuk!! En dan kan ik het eindelijk inrichten. Zin in. Laminaat ligt gelukkig, alles behangen en nu nog de plintjes en is het klaar..

Geplaatst

Jes dus ook druk met cursus ik heb er ook veel zin in vanaf

Dus de kamer is ook klaar op meubels na leuk zeg wel even foto's hè haha

Ja de naam heb twee leuke haha

Ik heb hier elke x bobbels op mijn buik haha ziet er heel gek uit wel heel leuk

Liefs x

Geplaatst

Hee minoes, ja ik weet niet of het aan de voorliggende placenta ligt denk dat het wel iets tegen houd ik hoop deze week nog x te kunnen luistere naar de hartjes maar mij vriend is druk deze week.. en ik kan zelf niet naar het ziekenhuis toe dus moet ff kijken

dus al 2 leuke namen in je hoofd

jes28 ja wij hebben al 2 namen en als het goed is blijven het die namen haha wel echt moeilijk ze moeten er toch hun hele leven mee doen ;)

mij vriend heeft er 1 gekozen en ik heb er 1 gekozen .. maar vind ze naturlijk allebei mooi en jullie ook al eens over de naam?

Hier vandaag een nieuw bed want ons bed was te groot om na de zolder te krijgen vrijdag word het laminaat gelegt in de kinderkamer dus ergens volgende week gaan we mischien de kinderkamer al halen ohh kan niet wachten dat is het leukste inrichten enz kleertjes wasse :)

ben blij als alles af is en we nog ff kunne genieten van onze rust :) want we hebben het echt druk gehad laatste tijd

xxmywish

Geplaatst

Mywish dat is wel vervellend maar je voeld ze wel woont je huisarts niet dichtbij kan je daar ook heen voor luisteren van de hartjes

Baby kamer dus ook bijna klaar leuk hè

Hier druk aan het strijken pfff wat veel

Oja de cursus was heel leuk mijn man is gek maar er is nog een man en die is nog gekker haha

Liefs Jessica

Geplaatst

Hee minoes

dus je cursus was leuk? wat doe je allemaal tijdens zon cursus ? en er zaten dus wel leuke stellen bij ?

Wij doen geen cursus soms wel jammer we wilde wel naar zon opendag gaan in het ziekenhuis om de kraamafdeling en de verloskamers te zien maar dat was gisteren :S volgende is 30 mei hopelijk haal ik die want ben dan volgens mij al 36/37 weken ach we zien het wel

leuk dat jij al kennis heb gemaakt met de kraamzorg.. hier nog helemaal niks gehoord en volgens mij vriendin komen ze hier niet langs of wat dan ook en zie je ze pas als je bevallen bent vind dat wel een beetje jammer

vandaag de proefdruk van ons geboorte kaartje gezien via email zo leukkkkkk haha en jullie al klaar met kaartjes of al iets uit gezocht ?

xxx mywish

Geplaatst

Mywish wij doen de cursus samen bevallen en je doet bekken oefeningen rug ademhaling puffen krijgen nog film te zien echt van alles van voor de bevalling voeding baby echt alles en de man word we helemaal bij betrokken echt heel leuk

En er was nog een stel via Ivf zwanger geworden die verwachten ook tweeling

Echt alle stellen zijn leuk

Kaartje hebben we nog niet

Haha mag je wel opschieten met rondleiding haha is wel leerzaam onder red je het ook wel;)

Jammer ja dat je geen intake krijgt ach gaan ze ook niet zeuren haha

Liefs x

Geplaatst

minoess wat denk je ik werd toen straks gebeld door de kraamhulp ze willen 19 april een huisbezoek komen doen echt toeval da ze vandaag bellen !

waar gingen ze bij jou opletten en waar hebben ze het over gehad? kan ik me beetje voorbereiden

cursus van je klinkt erg leukk denk alleen niet dat ik mij vriend oooit zo ver krijg dus ook een tweeling hoever was ze en had ze al een flinke buik ?

ik heb ook een flinke buik vind zelf soms wel mee valle maar andere mensen vrage vaak of ik bijna moet bevalle ;)

ben benieuwd volgende week of ik weer ben aangekomen straks woog 2 weken geleden 79 ! en moet nog minstens 9 weken teminste da hoop ik wel te halen als alles goed mee blijft zitten

xxx mywish

Geplaatst

Mywish bij ons gekeken ze nergens na was gewoon gesprek waarom we moeten denken en gewoon eerlijk zijn dat deed ik ook mijn vriendin niet en daar gingen ze over alles moeilijk doen dat haar vriend rookt en over de katten bij ons helemaal niet

Ik hou je wel op de hoogte van de cursus haha

Oja wat ook heel lekker is je gaat plat op je rug liggen(Twee sokken dubbel gevouwen on elkaar)en die leg je onder je rug bij je bobbels en dan pak je met je rechter hand je rechter knie vast en maak je rond draaiende beweging mot je wel aan wennen masseert zo je rug en links doe je precies het zelfde

Die vrouw was ik juli uitgerekend was niet heel groot iets groter dan mij

Plaats eens foto van je buik om fb vind wel leuk om te zien;)

Zijn jullie ook zo moe ik wel word alleen maar erger haha

Liefs x

Geplaatst

Hi allemaal!

Hier vanmorgen de uitslag gehad ivm rhesus negatief. De baby blijkt rhesus positief te zijn dus een prik in

De bil! Hoe zit het met jullie verlof?

Schiet lekker op hè?

Hier gaat alles goed alleen af en toe echt moe en ik voel het de ene dag meer bewegen als de andere dat maakt me weleens onzeker.

Liefs Sweet

Geplaatst

Sweet dus baby positief dus prik ik ben ook heel benieuwd anders moet ik ook prik

Ik ben eigen baas maar heb wel recht op verlof krijg dan uitkering

Hier ook de ene dag mee als de andere maar wel regelmatig

Hier lekker lang weekend joehoe

Liefs

Geplaatst

Minoess gingen ze moeilijk doen ja omdat die vriend rookt mij man rookt ook maar hij rookt buiten wij hebben soort washok aan ons huis toen ik zelf nog rookte rookte ik ook buiten dus hoop niet da ze gaan zeuren daarover .. ik zal van de week een x fototje op facebook zetten kun je zien of het een heel verschil is met jullie ik vind het op zich wel mee vallen maar denk dat als je iedere dag na je buik kijkt tog nie zo snel ziet groeien als andere

ik ben ook vaak moe hoor merk wel dat ik steeds minder kan en wij hebben het nog zo druk hier in huis zolder is eindelijk af zijn vandaag de vloer aant leggen in de babykamer en hopelijk volgende week ergens de meubeltjess :):) ik kan niet wachten tot alles af is en de kleintjes !

hier nog steeds niks gehoord van die refus factor moet dinsdag naar het ziekenhuis dan ga ik het vragen

maarja fijn weekend damess !! xxxxx

Geplaatst

Mywish nee ze deed niet moeilijk over dingen

Bij mijn vriendin wel haha

Mijn man rookt in de schuur ook niet in huis

Ik zal even vragen naar resus weet je het zeker

Dus babykamer ook bijna klaar

Haha wij waren met kinderwagen bezig lijkt makelijker in te klappen dan dat het is haha weten nu hoe het moet

28 weken wave joehoe

Iedereen fijne paasdagen

Liefs x

Geplaatst

meiden ik had me buik al een paar weken niet meer van de onderkant gezien want da lukt nie meer maar liet net me buik zien en me vriend zo je staat helemaal onder de striemen !!!!! ik spiegel gepakt het is egt erg hoor dag buik :( waar da ineens zo erg vandaan komtt ik zie er egt nie uit me buik & borsten zitten onder de striemen nu ik had wel verwacht wa striemen te krijgen maar zo ergg

zijn er meer dames die daar last van hebben ? ik baal er wel een beetje van maar een gezonde tweeling vind ik belangrijker maar leuk is anders maar ja zolang de kindjes goed blijven groeien en doen maakt dat alles wel weer goed !

Geplaatst

Hé Mywish wat balen dat het nu ineens zo op komt!!!

Natuurlijk is de gezondheid van je kindjes het belangrijkst maar je mag best balen hoor ;)

Zou ik ook doen! Het is toch jammer..

Ik heb het wat zwaar gisteravond en vanmorgen..

Gisteravond met de honden uitlaten kon ik amper vooruitkomen. Moest elke keer effe stilstaan omdat het niet ging. Hele stijve buik... :(

Lekker naar bed gegaan.. Kon nauwelijks een houding vinden maar toch wel goed geslapen. Helaas gvamorgen nog precies hetzelfde :(

Moet zometeen gaan werken tot 23:30 maar ga het wel rustig aan doen. Gelukkig sta ik al als halve kracht ingepland..

Geplaatst

Mywish ik heb wel wat striemen op mijn borsten maar niet heel veel buik niet

Natuurlijk baal je mar goed wat je ook zegt als je kleintjes het maar goed doen

Jes balen dat je zo'n laat van je buik hebt denk wel goed om je zelf hè

Liefs x

Geplaatst

Zo eindelijk de slaapkamer zo goed als klaar. Hoeven we niet meer op zolder te slapen joehoe.

Morgenochtend komen ze de meubeltjes brengen voor de kinderkamer. Hebben we weer een klusproject.

En we krijgen ook de kinderwagen, dus dan kan ik ook alvast oefenen Minoes hahah.

Joekie vervelend dat je zo last van je buik hebt. Hier merk ik het wel als ik druk ben geweest. Rustig aan!

Veel plezier morgen met de rondleiding. Laat je weten hoe het was. Ik ben benieuwd..

Mywish balen van de striemen. Hier nog geen, tenminste niet gezien...

Ook namens mij een heel fijn paasweekend!!

Geplaatst

Ons meisje heeft iets nieuws draaien ze licht me voeten naar beneden heel raar heb gewoon bobbel op zei kant van mijn buik haha ze blijft maar draaien haha

Jes succes met oefenen

Leuk kamer klaar succes met volgend project

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden