Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het gaat gelukkig weer veel beter! Heb gewoon teveel getilt afgelopen week.

Zaterdag rondleiding gehad in geboortehuis.

Was wel leuk! Aopart om de kamer te zien waar de kleine waarschijnlijk geboren gaat worden.

Stond ook een koffieapp, waterkoker, tv, douche, bad en je krijgt ontbijt/lunch diner van het ziekenhuis dus dat is wel netjes.

Krijg bijna zin om te bevallen haha! :D

Geplaatst

Joekie ja leuk hè om te zien hoe en waar je gaat bevallen

Leuk trouwens geboorte huis kennen we hier niet

Wij hebben vandaag gegourmet en nu word ik ziek heb geen vlees gehad even in de gaten houden komt er van boven en onder uit bah sorry voor details

Morgen gaan we noten schieten hopen dat ik me beter voel

En moet weer naar dokter heb steeds pijn in 1 kant van mijn rug trekt naar buik en helemaal door mijn been zal wel zenuw in de knel zitten

Iedereen fijne paasdagen

Geplaatst

Joekie wat leuk om te zien waar je gaat bevallen is een geboortehuis zoiets als een kraamhotel?

je zult nog wel paar weken moet wachten met bevallen maar wel fijn dat je er een goed gevoel bij de ruimte hebt

Minoes nie zo mooi dat je ziek bent hopelijk voel je je vandaag wat beter

ik heb echt heel erg veel last van dikke voeten en me handen doen pijn bij het buigen niet normaal lijken wel olifantenpoten ik moet morgen gelukkig na het ziekenhuis tog ff na laten kijken

ik hoop dat alles er morgen goed uit ziet en ze flink aan groeie zijn .. :)

fijne paasdag iedereen nog xxx mywish

Geplaatst

Mywish dikke voeten zo erg drink je goef?

Als ik veel drink zakt het op den duur door plassen enz

Mooi buikje heb je hoor leuk jasje trouwens

Ik heb de hele nacht gelopen hoop dat ik me zo beter voel

En het is niet zo gek dat ik moet spugen de kleine zit met haar hoofd onder mijn ribben schrok van morgen haha en maar draaien heb er nu weer voeten

Liefs x

Geplaatst

Hee minoes

Ja ik drink best redelijk veel.. moet proberen meer met me voeten omhoog te gaan zitten

ik heb dat ook weleens dat er 1 net onder me ribben zit kan soms behoorlijk zeer doen

vond je me buik groot of vond je het meevallen?

morgen weer een groeiecho en controle en ik moet ook na de verpleegkundige hoop dat alles weer in orde is laat het morgen wel weten

mommysoon ik vroeg me af hoe het met jou gaat en natuurlijk met de kleine lukas denk regelmatig aan jullie

xxx mywish

Geplaatst

Mywish je hebt denk ik normale buik en mooi geen

Gigantische haha

Mijn buik ging in begin hart en nu ook maar ook gewoon bescheiden denk ik haha zal ook eens 1 plaatsen

Wat vond je van onze Winnie sticker

Ik hoop ook dat alles goed is morgen vast wel en je bent gevaren zone uit met tweeling toch?

Ja mommysoon ik hoop dat alles goed is met Lucas en of jullie het allemaal nog beetje trekke?

Liefs

Geplaatst

Mywish, hoe was de echo+controle? Het geboortehuis is in het ziekenhuis maar wel zonder medisch personeel en in een hotelachtige sfeer.

Je eigen verloskundige gaat mee, maar als het mis gaat is er natuurlijk wel sneller hulp en je hoeft niet in de stress naar het ziekenhuis want je bent er al en je kunt met bed en al gereden worden.

Mommysoon hoe is het meis? Ik ben ook benieuwd! Hopelijk gaat het goed met de kleine!!

Minoes: Grappig dat jou kleine nog zo duikelt in je buik! Hier ligt de kleine al van meet af aan met het koppie naar beneden en lijkt het wel een prima houding te vinden :D

Hier: 31 weken wave vandaag :D Vanmorgen belde de kraamzorg! Ze komt volgende week dinsdag avond langs.

Alles is klaar. Vriendlief had gister een geboortekaartjegedichtje in elkaar geflanst en ik vond em wel mooi dus dat is ook weer af :D Nu mag hij het kaartje zelf nog uitzoeken..

Geplaatst

Joekie onze kleine lag ook bang begin met koppie naar beneden maar heeft nu iets nieuws ondekt haha

Wat leuk dat je vriend gedicht heeft gemaakt

Hier ook drie model kaartjes besteld kijken welke leukst is

Ik kom net bij dokter weg verging van de pijn in mijn rug drie spuiten gehad kan geen kwaad voor de baby

En nu onderweg bloed prikken waarschijnlijk kalk gebrek ach we zien het wel weer paar pillen meer of minder maakt ook niet uit haha

Liefs x

Geplaatst

He meiden,

Mywish vervelend van die striemen. Begrijp dat je daar wel een beetje van baalt. Zou ik ook doen hoor!!

Vervelend Joekie dat je zo’n last van je buik hebt en amper vooruit komt. Rustig aan doen hoor!!

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het geboortehuis. Je moet je bij je bevalling toch wel thuis voelen.

Minous; vervelend dat je zo beroerd bent geweest, ben je nog wezen noten schieten?? Wat is dat eigenlijk??? Ken ik niet.

Hoop voor je dat de medicijnen helpen.

Mommysoon hoe is het met je, en met kleine Lucas??

Hier gaat alles prima, mijn buik begint nu iets meer te groeien, ben ook weer een kilo aangekomen… mag ook wel… totaal nu 2,5 kilo aangekomen. De kleine is bij mij ook aardig aan het draaien. Gelukkig alleen overdag. ’s Nachts is het rustig en kan ik goed slapen. Slapen jullie nog een beetje??

Het kamertje is klaar, Ook de wieg waar ik zelf vroeger in heb gelegen is klaar. Mijn mams heeft hem opnieuw bekleed. Erg mooi geworden.

Paasweekend nog ff lekker een nachtje naar Vaals geweest.. we waren 1 jaar getrouwd, en hadden nog een leuke tegoedbon.

Gr. Tobbert

Geplaatst

bijgaand een paar fototjes van het kamertje[ATTACH=CONFIG]3915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3914[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3916[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3917[/ATTACH]

Geplaatst

Tobbert mooi kamertje hoor echt wow en wat een mooie wiegje

Ja hier word er overdag ook flink op los gedraaid haha

S'nachts ook redelijk rustig slaap niet zo best

Nee heb geen noten geschoten haha rij met noten en dan moet je met een noot rollen en dat e zoveel weg hebt en de laaste in de rij moet dan ook weg zijn

De cursus die we doen is echt te gek ook heel intiem hij moest de baby wiegen dus handen op de buik en heel zachtjes heen en weer duwen en handen onder mijn bibs ik mijn voeten in zijn lies en ik moet me dan consenteren op ademhaling en hij gaat heel langzaam met zijn handen er onder weg heel leuk en speciaal

Wou ik even delen

Liefs x

Ps mywish hoest gegaan gister?

Geplaatst

tobbert wat een mooie kamer!! echt knus. wat zal de kleine lekker slapen :) wiegje ook super mooi!

minoes dat lijkt me ook een leuke cursus. bijzonder dat je de kleine al kunt wiegen he.

hier is het slapen ook minder, maar heb gelukkig niet zoveel nodig. kunnen we alvast wennen ;)

en ben aan het aftellen met werken. nog 4 weekjes.. wel aan toe.

Geplaatst

Hee Dames

Hier een berichtje van mij .. ik ging afgelopen dinsdag op controle in het ziekenhuis en toen zag de gyn dat de hartslag van 1 van de 2 babys te hoog was.. vervolgens na de verloskamers voor een uitgebreide ctg van 5 uur in het begin was er een hoop stress en dachten ze dat de babys die dag nog moesten gaan halen wat gelukkig nog niet het geval is nu lig ik zowiezo nog tot aankomende dinsdag in het ziekenhuis krijg iedere dag 2 ctg;s en vanaf vandaag ook 1 echo per dag want vanochtend zag ie iets van bloed stroming verschil in de hersenen en dat willen ze toch in de gaten houden welke kant dat op gaat want dat kan dus zon soort tts syndroom worden hoef niet maar kan wel.. ik hoop dat ik ze nog een tijd bij me mag dragen maar ben echt bang nu kan niet meer genieten zo ben blij voor iedere dag die ik erbij krijg en van mij kunnen de weken niet snel genoeg voor bij gaan.. ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat

tobbert hele mooie kamer trouwens.. minoes jou kamerr is ook egt leuk geworden ja met die stickers van winnie de pooh echt mooi gedaan

mij vriend is ook nog steeds hard aan het werk met de babykamer ben benieuwd hoe alles gaat worden

xxxx mywish

Geplaatst

Jeetje mywish, wat heftig!!! Dat is even schrikken zeg!

Natuurlijk hoop ik met je mee dat je ze nog eventjes langer bij je kunt dragen meid!!

Veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

Ben ook benieuwd hoe het met mommysoonihope gaat trouwens..

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet
Veras
sing!!
:binkybaby:

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert
Veras
sing!!

15 juni: Jes28
BABYGIRL!!

22 juni: Mywish
BABYGIRLS!!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

19 april: Tobbert 32 weken echo

G
e
b
o
r
e
n
!
!
:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2
ZOONS!!
Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

Geplaatst

Lieve lieve mywish ik las je verhaal op fb ik hoop zo dat ze nog even paar week bij je mag houden

Lieve schat wens je heel wel sterkte en dat ze het allemaal verkeer hebben gezien ik duim voor jullie meid

Dikke knuff Jessi

Geplaatst

Nou hier rondje ziekenhuis had al 3 dagen last en Vk vertrouwde het ook niet dus direct komen

Gelukkig was alles goed alleen urine word nu gecontroleerd

Gaan nu kijken wat ze aan de pijn in mijn rug en buik doen

Liefs

Geplaatst

Mywish, sterkte en ik hoop dat je de kleintjes nog even bij je kan houden. Ik denk aan je!!

Vervelend Minous dat jé nog steeds zo'n last van je rug en buik hebt. Hoop dat ze erachter komen wat het is.

Joekie fijn dat het met jouw goed gaat.

Kom op meiden allemaal nog even volhouden!!

Liefs Tobbert

Geplaatst

Tobbert dank je

Zat er ook echt door vanmiddag en ze zei aan de tel dat het wel weeën konden zijn pfff kom ik ook nog mensen in de lift tegen en hun dochter had al onsluiting mijn man in paniek haha

Het is zo raar alles is goed baby beweegt goed genoeg vruchtwater hartslag noem maar op urine moet met Vk dinsdag overleggen van hoe of wat

Ik ben nu wel lekker rustig en fijn dat alles uitgesloten is

Mywish sterkte meid denk aan je

Alles goed bij jullie

Tobbert hoe gaat het met jou?

Liefs nog even en dan is het juni

Geplaatst

hee dames hier nog steeds in het ziekenhuis tot nu toe zien de ctg's er goed uit wel af en toe weer een verhoogde hartslag het onderste kleine kindje maar ze maken zich voor nu nog geen zorgen gelukkig ! ik wel alleen maar sinds ik hier ben dat het maar snel dinsdag is dan krijg ik weer een echo van de hersenen beneden en dan gaan ze besluiten hoe nu verder ze zegge wel dat ik strenger onder controle moet blijve staan maarja dat is ook juist wat ik nu wil vertrouw het oook niet als ze zomaar zegge blijf ma thuis dusja hopen dat alles goed mag blijven gaan ben blij voor iedere dag die er voorbij gaat

ik hou jullie op de hoogte

xxxx mywish

Geplaatst

Mywish jeetje wat een toestand zeg

En waardoor kan die hartslag zo hoog zijn weten ze dat ook

Elke dag dat ze bij je zitten is weer een stap verder

Waarom maak je zorgen over de kleine baby.?

Nee ik zou het op niet vertrouwen als ze je zomaar weg sturen

Ik hoop dat het zo dinsdag voor je is

Liefs dikke knuf

Geplaatst

minoes tot nu toe gaat alles rustig en hebben ze alles onder controle en is er op dit moment niks aan de hand.. ze maken zich zorgen om het kleinste kindje omdat die een verhoogde hartslag heeft en bij tts kan dat 1 van de tekenen zijn dat de grootste baby de kleinste te weinig bloed geef omdat ze samen een placenta delen .. ik moet morgen de echo nog afwachten dan krijgen we weer een uitgebreide echo en als die goed is dan mischien na huis of anders mischien einde van de week..maar ik ga zowiezo om meer controles vragen want ben er echt van geschrokken en wil gewoon goed in de gaten worden gehouden

ik hou jullie op de hoogte

xxx mywish

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden