Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk dat je langskomt Joemie! Laat je het ons weten als er bij jou iets gebeurt? ;)

We blijven nieuwsgierig :)

Jij ook sterkte met de laatste loodjes!

Hier alles rustig al heb ik wel giga veel pijn aan mijn onderkantje..Kan er slecht van lopen :(

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier doet onderkantje ook nog goed zeer. :)

Verder gaat 't inmiddels echt goed. Binkie weer op geboorte gewicht, borstvoeding (na hard werken om verplichte ziekenhuisfles af te leren) gaat nu heel soepel. Verder kan ik her en der best wat slaapjes pakken, dus iedereen happy en tevree. Enorme ontdekkingstocht samen, vet genieten!

Bevalling is mega snel gegaan. Inbreng ballon om 2 cm te ontsluiten, deed binnen 24u zijn werk zoals men hoopt. Donderdag om 10u de vliezen gebroken en als dat de weeenopwekkers aangaan, gaat het feestje echt beginnen. Het was eerst prima te doen, maar rond 4/5 cm was de pijn zo alles omvattend dat ik toch om een ruggeprik vroeg. Met name omdat men aangaf dat het nu nog met een uur of 7 kon gaan duren. Alleen op weg naar de prik kreeg ik persweeen. Kon helemaal niet zei men, moest nog maar ff inhouden. Hoofdje zou te hoog liggen nog. Nou echt niet, hij komt er NU aan riep ik maar. Echt NU. En jawel wat bleek, volledig ontsloten. Daarna ging het nog sneller, in 17 min persen kwam binkie eruit! Wat een pijn, wat een beloning...

Verhaal van erna kennen jullie, paar dagen op neonatalogie en 1 nacht onder blauwe lamp (heftig in ene "zover" bij je vandaan). Risico op bloedabraak strak gemonitoord en na een piekdag (zag ie kanariegeel), gaat het nu elke dag beter.

Zijn er al veel bevallen, van harte zeg! Benieuwd ook naar jouw verhaal Sweetformysweet! Toch geen zw.vergiftiging omdat je in ene zoveel vocht vast hirld? Had ik ook, maar pas na bevalling door de hitte.

De rest succes met aftellen. Minoes, draaien gelukt?

Kan iemand in het lijstje mijn periode aanpassen aan 37w5d? Merci!

Geplaatst

Hee dames die bevallen zijn allemaal gefeliciteerd !!! wat een leuke namen ook ben blij dat het met iedereen goed gaat en met de kindjes

hier gaat het ook steeds beter 1van de meisjes is al thuis 1tje moet nog blijven want die moet geopereerd worden en daar wille ze nog ff mee wachten er is veel gebeurt maar ze doen het alle 2 super !

ben benieuwd de komende tijd hoe het met de rest van jullie gaat

kus mywish

Geplaatst

Jeetje dames hier beetje dizzy

Vanmorgen heen voor draaien eest aan de ctg had ook last van weeën toen infus met weeën remmers en toen draai poging zat muur vast en ja hoor hup kontje kwam en toen nadere arts overgenomen en bij mijn ribben ging niet makkelijk zijn broos van koppie en ging bijna van mijn stokje toen aan het grappen en grollen en toen was ons meisje gedraaid ben zo blij ben net junk tril er over van medicijnen oja heb ook spuit d weer gehad

Testr geniet van binkie heftig allemaal klint het

Mywish sterkte met jullie meisje en dan snel samen mogen

Zijn

Liefs x Jessica

Geplaatst

Minoes jee wat een verhaal, maar fijn dat het gelukt is :) Doe maar lekker rustig aan!!

Mywish en Testr fijn om weer eens van jullie te horen en fijn dat het goed gaat. Mywish sterkte idd met de operatie van jullie meisje. Hoop niks ernstigs.. Geniet lekker van jullie kindjes!!

Geplaatst

Minoes, wat fijn dat het draaien toch gelukt is meid! Hopelijk blijft ze nu zo liggen!

Mywish, fijn dat het goed gaat! Jammer dat één kleine nog in het zh ligt. Hopelijk mogen jullie snel samen thuis zijn!

Kunnen jullie thuis al een beetje een ritme vinden met de andere?

Testr, heftige start meid! Maar wel fijn dat alles nu zo goed gaat!

Leuk dat jullie hier komen updaten!

Er is ook een april mei juni topic voor alle bevallen dames hé! Ik hoop dat we daar allemaal gezellig onze ervaringen zullen blijven uitwisselen!!

De link is http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?15546-April-mei-en-juni-mama-s-2012

Hier alles rustig. Voor mijn gevoel zit ik hier nog wel tot de 42 weken :(

Geplaatst

Hey dames

Gister draai poging gehad en gelukt joehoe

En loop nu de hele middag al met weeën

Ben in ziekenhuis geweest en en flink bezig nog niet veel ontsluiting viel me ze kom met vingertop hoofdje voelen en ze heeft van onder flink lopen draaien nou nog meer last afwachten duurd geen twee week meer

Hoest met de rest?

Liefs Jessica

Geplaatst

spannend minoes, dus binnenkort ook mama. hoe zijn de weeen?

houd je ons op de hoogte?

hier gaat het goed. denk dat de kleine nog wel even blijft zitten.. morgen weer naar de vk..

Geplaatst

Oh spannend Minoes!! Fijn dat de draai poging gelukt is!!

Hou je ons op de hoogte!

Hier alles rustig helaas ;)

Morgen komt mijn moeder een dagje. Lekker effe de stad in samen.

Ik hoop snel een update van je te lezen :)

Geplaatst

Hey joekie

Alleen weeën verder schiet er niet op ik heb en kop pijn van Ooo wat is dit spannend duurd zoizo geen weken meer Ooo haha zolang ik lig kan ik de weeën redelijk opvangen en slapen maar door de draai poging is alles beurs dus zitten enz worden de weeën nog erger ben heel benieuwd hou jullie op de hoogte

Liefs

Geplaatst

Neee weeën alleen maar ben nu wel schijterig want wat ik normaal overdag en s'avond beetje had met flink wat pinken dat heb ik nu terwijl ik s'nachts geen last had we ademen rustig door

Dokter zei al ze moet gelijk dalen en nu in de weeën ben wel bezig spannend

Hou jullie op de hoogte haha ik heb ook altijd wat ;) duurd zoizo geen weken meer haha

Liefs

Geplaatst

Spannend Minoes!!

Hier gaat het nog een tijd duren denk ik.

Vandaag bij de vk geweest, alles goed. Gaf wel aan dat ik hem beduidend minder vaak voel als voorheen, maar wel dagelijks een paar keer.

De vk wilde toch dat ik in het zh even een filmpje liet maken. Daar aangekomen was hij een kwartier lang aan het gymnastieken in mijn buik. Een beetje genant dus als je komt voor verminderd leven :(

Echo nog even gemaakt voor vruchtwater maar daar heeft ie nog ruim voldoende van en qua grootte ligt ie ws iets boven gemiddeld.

De gyn zei dat hij het voorlopig ws nog prima naar zijn zin heeft in mijn buik. ;)

Geplaatst

Haha joekie nou al boefje zal die arts gek gekeken hebben

Voelde je toen ook dat die dat dee ?

Hier flinke menstu pijn maar goed geslapen eindelijk joehoe

Morgen hebben er nog feest verkleed haha maar even kijken ga zoizo voetbal kijken

Hoest met de rest?

Ik wil mooi weer

Liefs Jessica

Geplaatst

Hallo Lieve Meiden ,

Na lange tijd weer een kort berichtje van mij ,

Allereerst ben ik zeer ontroerd hoe vaak jullie aan mij en mijn mannen denken .

Dan wil ik graag de mamas die ondertussen bevallen zijn ,van harte feliciteren en de mamas die nog aan hetw achten zijn veel succes met de bevalling wensen !

Helaas heb ik nog steeds weinig tijd om op het forum te komen ,maar ik wilde me toch eens even kort melden.

Gisteren was Lukas al 14 weken oud en ik mocht voor de 1e keer met de kinderwagen met hem naar buiten van de arts in het ziekenhuis (wel met een monitor ,maar dan nog)

Hij ligt dus nog steeds in het ziekenhuis ,maar is van de beademing af en doet dat super !

Hij is ondertussen 48 cm groot en weegt vandaag 3195 gram .

Hij drinkt ook uit het flesje ,maar 2 van de 6 maaltijden krijgt hij nog over de sonde om hem niet te vermoeien ,vaal gaat het zuurstofgehalte in zijn bloed nog te zeer omlaag omdat hij te gulzig drinkt en vergeet om te ademen hahaha

Vandaag is het ook 13 weken geleden dat we onze Niels naar de hemel hebben moeten laten gaan ,maar hij is altijd bij ons ,en als we Lukas zien dan weten we hoe hij er nu uit had gezien .

Als alles goed gaat mag hij misschien eind volgende week naar huis EINDELIJK!!!

Ik hoop dat ik mee mag blijven kijken en als Lukas thuis is ,heb ik ook weer vaker een pc ter beschikking

Liefs en een hele dikke knuff voor jullie allemaal !!

H

Geplaatst

Lieve mommysoon

Meid wat heb ik het met je te doen

Zoveel moeten doorstaan wat moet een mens veel doorstaan

Ondanks alle ellende klink je zo positief

En wat fijn dat Niels het zo goed doet en dat jullie volgende week naar huis mogen wat zou dat fijn zijn

Lukas waakt nu over jullie en weet dat elke x als jullie Niels aan kijken aan hem denken

Heel veel sterkte deze komende periode ik hoop dat je straks ondanks alles kan gaan genieten van een periode van geluk en verdriet wand wat ligt dat voor jullie dicht bij elkaar

Mag mee schrijven je moet haha

Liefs x

Geplaatst

Mommysoon wat fijn om wat van je te horen!!

Wat zou het mooi zijn als je hem eind volgende week mee naar huis mag nemen!

Petje af voor wat jullie allemaal mee hebben moeten maken in de afgelopen periode!

Ik hoop dat je zeker mee blijft schrijven!

Minoes het is andersom ;) (Lukas en Niels)

Geplaatst

Geeft niks toch ;)

Wat is het stil hier!!

Bij mij BIB.

De kleine is actief met spelen...Vraag me af hoe lang hij het nog zo naar zijn zin gaat hebben..

Morgen is de dag (op papier dan) ;)

Hoe is het met de rest??

Geplaatst

hallo meiden, las op een ander forum, waar ik alleen meelees, tips over bitter lemon, ananas etc.. nou geprobeerd dit weekend en ja hoor, heel toevallig, vanochtend iets vruchtwater verloren :) het kwam niet met een plons, maar steeds iets... de vk gebeld zij twijfelde of het vruchtwater was toen ze er aan rook ;), maar gelukkig had ik iets opgevangen in een glas. dus zij een testje doen en kleurde blauw, ja hoor vruchtwater. wel wat krampen ook, maar niet om de 3 minuten nog. dus moet het in de gaten houden.. binnen 24 uur mag ik thuis/ geboortehuis bevallen en anders naar het zh.. vind het zoooo spannend...

mommysoonihope, fijn dat het met lukas goed gaat en hoop zo dat hij eindelijk met jullie mee naar huis mag. dikke knuffel!

joekie, jouw mannetje heeft het dus ook nog fijn in je buik. dacht gister ook, zal wel 2 weken overlopen, was nog goed actief en nergens last van.. het kan dus zo gebeuren ;)

minoes, hoe gaat het met jou en de weeen?

Geplaatst

Oh Jes, bij jou gaat het dus nu echt gebeuren! Spannend! Hopelijk komt het vlot op gang zodat je zelf thuis of in het geboortehuis kunt bevallen!

Ik zit hier met harde buiken op de bank maar dat heb ik vaker dus verwacht niks bijzonders. Zodra ik weer aan het werk ga lijkt het over...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden