Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

joekiieee gefeliciteerd ik denk kom ff kijken hoe het er mee stond met jou en het is al gebeurt haha gelukkig alles uit eindelijk wel goed gegaan en hoe is het met je kleintje wat woog ie en wat is zen naam dat horen we allemaal vast nog wel nu eerst genieten met zen 3tjes xxxx

joemiee ben benieuwd waneer het bij jou begint en dan zijn alle dames hier moeder geworden :) xxx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He joekie van harte gefeliciteerd met je zoon. Gelukkig is alles goed gekomen. Geniet van je mannetje.

Joemie: voor jouw wordt het nu ook spannend. Het slijm kan inderdaad al een voorteken zijn. Ik heel hart voor je duimen.

Hier gaat alles helemaal super. Laura doet het goed. Ze komt 1 x per nacht en overdag slaapt ze veel. We moeten haar voor ieder voeding wakker maken. Ik moet me ivm de keizersnee erg rustig houden.. en probeer dat dan ook maar te doen.. des te eerder ben ik weer de oude. Wel heb ik iedere middag nog mijn middagdutje nodig. Ook hier vandaag de gehoor test gehad. Deze was helemaal goed. Ze was ook al weer lekker gegroeit.. Ze weegt nu 2800 en is 49 cm lang.. Dus helemaal super is dat.. geboorte gewicht 2620 en 47 cm.. Nu is ze 2 weken oud..

Hoe is het met de andere moeders.. komen jullie een beetje aan nachtrust toe.. ik hoop het wel voor jullie.

Geniet allemaal van jullie kleintje en Joemie kom op he....

Liefs Tobbert

Geplaatst

Joekie gefeliciteerd! Ik dacht net als minous heel even kijken hoe het gaat, lekker genieten meid :) ben ook benieuwd naar je verhaal en de naam :)Uitrusten komt er hier niet echt vsn overdag en s nachts om de drie uur ongeveer. Dit heeft te maken met reflux. Ons meisje spuugt veel en is daardoor niet lekker. Dat is zoo zielig :(Begin nu ook echt moe te worden ( vandaag weer prikken voor hb die is nog steeds erg laag door het bloedverlies)Wat is dit mooi hè?! Wat een overweldigend gevoel om papa en mama te zijn :) Zitten jullie allemaal nog op fb?

Geplaatst

Volgens mij moet alleen Joemie nog bevallen of heb ik het mis?

Ja heerlijk druk lekker aan het genieten

Hoest met de rest ?

Liefs Jessica

Geplaatst

Wie is wie:

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

12 juni: Joekie BABYBOY!!:binkybaby:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geboren!!:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2 Zoons!! Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

28 april: Mywish bevallen van 2 Dochters (32,0 wk)

20 mei: Kvdfernandez bevallen van Zoon Ruben en Dochter Nadia (34,3 wk)

24 mei: Trestr bevallen van een Zoon (37,5 wk)

26 mei: Sweetformesweet bevallen van een Dochter Lise (37,6 wk)

8 juni: Tobbert bevallen van een Dochter Laura (39.0 wk)

12 juni: Jes28 bevallen van een Dochter Jasmijn (39.4 wk)

16 juni: Minous van een Dochter Ilana (38.2 wk)

Geplaatst

Meiden van harte, jij ook Joekie (vul je zelf het lijstje in?)! Wat zijn alle clichés waar he? Zo fantastisch en tegelijk zo vermoeiend, haha!

Hier heeft ons mannetje een sprong gemaakt, slaapt langer (spuugt ook minder) en tussendoor erg alert en wakker. Is al aan het kijken (met grooote ogen) en grijpen, geweldig. Doordat ik nu iets langer slaap (ipv max 2u aaneengesloten), ben ik ook weer een beetje mens. Kan nu elke dag lekker een beetje naar buiten met mijn binkie in de wagen!

Lukt het met iedereen qua borstvoeding? Vind dat zo speciaal. :)

Hoe is het met de rest?

Joemie, zet hem op meis!

Geplaatst

Wie is wie:

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Uitgerekende datum:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geboren!!:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2 Zoons!! Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

16 juni: Minous bevallen van een Dochter Ilana (38.2 wk)

21 juni: Joekie bevallen van een Zoon J.ari (42.2 wk)

Geplaatst

Volgens mij ook alleen joemi nog!

We blijven het in de gaten houden.

Gelukkig wordt het spugen bij jou minder testr, hier nog niet ivm reflux. Ze heeft er echt last van, ben benieuwd wat de kinderarts weer zegt.

Heb je veel van het sprongetje gemerkt? Wij

Zitten er volgens mij middenin ;)

Wat een geweldig weer hebben we hè kunnen we lekker wandelen :)

Geplaatst

Ja alleen ik nog.... ik ga me maar bij juli mama's aanmelden haha...

Morgen moet ik weer op controle, ben benieuwd wanneer het nu echt gaat beginnen.

Jullie horen het wel wanneer het zover is!!

Groetjes

Geplaatst

Joemie meid zal wel niet zolang meer duren succes meid

Hier gaat het super om 1 uur krijgt ze de fles en dan weer op half 6 en ze doet het zo goed ons boefje

Ze word ook wat meer wakker en kan gillen haha als ze honger heeft

Vind wel jammer dat ik geen bv mag geven door medicijnen ze hapt steeds in mijn shirt haha

We zijn gister voor het eerst op visite geweest met bbq was heel gezellig

Hoest met jullie allemaal?

Liefs

Geplaatst

He meiden,

Wat is het hier stil de afgelopen dagen.

Joemie hoe is het met je ... kan je het nog een beetje volhouden.

Hoe is het met alle mama's en hun kids...

Met mij gaat alles prima.. nog wel erg moe, maar Laura doet het prima.

Vannacht heeft ze van 23:00 uur tot 06:00 geslapen echt super!! .. mama heeft dus ook even lekker bij kunnen tanken.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Op 3 juli hebben ze in het ziekenhuis er alles aan gedaan om mij op zo een natuurlijk mogelijke manier te laten bevallen maar na 15 u toch nog een keizersnee gekregen.

Maar het aller belangrijkste dat ons kleine meisje eindelijk geboren werd om 20u59 en ze is gelukkig gezond en we zijn nu terug thuis.

Ons dochtertje heet JOWENA en woog bij de geboorte 3,4kg en was 51 cm.

Groetjes !!!

Geplaatst

Wie is wie:

Uitgerekende datum:

IEDEREEN BEVALLEN!!!!

Geboren!!:

16 juni: Minous bevallen van een Dochter Ilana (38.2 wk)

21 juni: Joekie bevallen van een Zoon J.ari (42.2 wk)

3 juli: Joemie bevallen van een Dochter Jowena (40.1 wk)

:happydance:

Geplaatst

Joemie van harte met jullie dochter en wat een mooie naam

Ging bij ons net zo voor de ks maar goed jullie meisje is gezond

Heel veel geluk en gezondheid

Liefs

Geplaatst

Hoe is het met iedereen? Hier wisselend. Soms hele dagen een zoet mannetje, soms hele dagen een huilbaby. Nu gaat het al twee dage. Best goed. Kan komen door hey bezoek aan de osteopaat dinsdag of de Infacol die ik nu voor iedere voeding geef.

Er komt em veel melk op en hij heeft last van krampjes. De huisarts stuurde ons direct weer naar huis met de mededeling dat het erbij hoorde :(

Ben benieuwd hoe het met iedereen is!

Geplaatst

Hi joekie,

Hier hetzelfde, ons meisje heeft reflux, ben al onder behandeling met haar bij kinderarts, kinderfysio en nu ook naar osteopaat geweest.

Heel veel spugen en heel veel huilen en ook krampjes

Overstrekt jouw mannetje veel?

Mocht je iets willen weten, laat maar horen.

Hoop dat het gauw minder wordt voor jullie!

Het is pittig als een babytje veel huilt.....maar gewoon knuffelen hoor baby 's huilen niet zomaar

• 9 maanden later...
Geplaatst

Ik dacht haal het topic weer naar boven

Nog een maandje en dan zijn alle kindjes jarig

Wat gaat de tijd hard

Hoest met iedereen?

Hier gaat alles goed kleine meid groeit als kool en is zo ondeugend haha

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat

Oja moet deze week ongie worden en dan gaan we weer van start voor een brusje

Liefs Jessica

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ja hier dan de 1e die reageerd haha .

Mijn ventje is dan ook al dik een jaar oud haha hij word op 2 mei al 14 maandjes !

Hij loopt langs de meubels ,kruipt sneller als mama lopen kan .

De hele dag Mama Papa en ham (honger)

Hij is inmiddels 8,6 kg en 69 cm groot .

Zoals jullie in mijn handtekening kunnen lezen zijn ook wij bezig voor een brusje voor Lukie en ons engeltje Niels ,de 1e poging is mislukt en vanavond gaat de 1e spuit Menopur erin voor de 2e poging !!

Duimen jullie voor ons ??

Veel leifs H

Geplaatst

Hoi meiden, ik kom hier eigenlijk nooit meer maar toevallig zag ik net dit topic voorbij komen en dan kan ik het toch even niet laten ;)

MommySoonIHope wat ontzettend fijn om iets van je te horen!!!! Jee, wat is je ventje alweer groot zeg!! Fijn dat het zo goed gaat!!

Waarom moet de de behandeling zelf betalen??? Héél veel succes! Hoop dat het snel raak is!

Minoes wat leuk dat jullie ook weer een poging gaan doen! Leuk hé dat die kleintjes steeds slimmer en sneller worden! ;)

Hier ook alles goed met de kleine. Hij kruipt heel snel, kan overal aan staan maar loopt nog niet.

Hij zegt mama, kan zwaaien als je naar hem zwaait *smelt* hihi

Een lekker schatje is het!

Ik ben nu weer 15 weken zwanger na ICSI. De eerste 3 maand erg moe geweest maar voel me nu weer prima!

Ben benieuwd hoe het straks zal gaan met 2 kinderen!

Geplaatst

Wow dames wat leuk dat jullie zo snel reageren

Mommysoon lieverd wat fijn wat van je te horen en dat het met de kleine man zo goed gaat ;-)

En ook beginnen voor een brusje op de dag van het verlies jullie bescherm engeltje

Ik ga me tot duimen misschien zitten we dan wel weer samen zou heel speciaal zijn

Mama in love wow alweer 15 week zwanger willen jullie ook weten wat het word?

Wat gaat het snel he heb met tranen in mijn ogen dingen terug gelezen

Vooral dat van mommysoon

Ja onze dame loopt niet tijgert en rolt als een malle en haar hele lijfje beweegt zo leuk klapt in haar handjes n roept nu de hele dag mam mam mama haha zo lief oja n dada zwaaien zo leuk

Ze woog de laatste x bijna 10 kilo en was 70 cm lang

Ik moet woensdag ongie worden en dan gaan we ook weer los zo spannend

Succes meiden hopelijk blijven we beetje kletsen en elkaar op de hoogte houden😉

Sent from my iPhone using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden