Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Och mommysoon ik las verkeerd wat jammer dat jullie eerste poging mislukt is we gaan kei hard voor je duimen

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey! Dat is lang geleden. Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie kleintjes. En de 1e alweer een jaar geweest. De tijd vliegt...

Hier ook alles goed. Een beetje hetzelfde als de kleine van Minoes, tijgeren, rollen, op handen en knieen staan, papa, mama, opa, oma zeggen. Zwaaien en handje klap. Schat haar rond de 8 kilo en 71 cm. Blijft een kleintje, maar doet het goed. Wat gaat het snel he. Alweer bijna 1.

Mama in love gefeliciteerd! Leuk dat het weer zo snel gelukt is. Fijn dat je je goed voelt.

Mommysoon en Minoes spannend, weer beginnen voor hopelijk een broertje of zusje. Heel veel succes meiden!

Hier gaan we ook weer beginnen als ik ongi wordt, verwacht over 2 weken. Hadden 4 cryo's over, waarvan 1 goed is ontdooit en een tp gehad vorig jaar. Niet gelukt helaas. In maart de rest laten ontdooien, maar niet gehaald. Dus gaan nu weer met een hele nieuwe poging beginnen. Spannend..

Geplaatst

Jes wat leuk ook weer beginnen zitten we strak allemaal samen haha leuk zeg

En helaas dat je poging mislukt was

Stond je er nou ook anders in?

Wat mooi dat de kindjes toch verschillen qua ontwikkeling echt leuk

Geplaatst

Minoes, ja dat zou leuk zijn he. Hopelijk allemaal met een positief resultaat. Gaan we voor haha.

Ja ik sta er heel anders in. Ben zo blij met de kleine meid. En ben al helemaal gelukkig en blij dat we haar hebben mogen krijgen. Zou het voor haar wel heel leuk vinden als ze een broertje of zusje zou mogen krijgen. Ik ben benieuwd..

Jij dan? Hoe sta jij erin.

Jij doet toch de behandeling in eigen cyclus toch? Hier doen we mee met een studie. Hoef gelukkig niet eerst weer aan de pil.

Geplaatst

Ja jes ik doe ook mee aan positieve vibe ;-)

Ik sta er ook wel vrij rustig in de druk is niet zo hoog en we zijn zo tijd onderweg daarom beginnen er ook weer

Ja eigen cyclus gaan we weer doen ;-)

Geplaatst

Hier morgenmiddag de eerste fm .

We moeten zelf betalen omdat we in Duitsland wonen helaas is het in NL veeeeeeeeel beter geregeld als hier .

Vandaag is hier in Duitsland feestdag en vanmiddag gaan we lekker naar de dierentuin in Dortmund met de kleine man .

Liefs H

Geplaatst

Mommysoon wat belachelijk dat je zelf moet betalen als J Ivf in DD doet dan krijg je wel vergoed?

Heel veel succes ik zal voor je duimen

Dus lekker naar de dierentuin en normale leven is hier weer begonnen niks aan man weer aan het werk

Fijne dag

Geplaatst

Ja maar dan word het door de NL ziektekostenverzekering betaald ,en ik ben nu in Duitsland verzekerd omdat ik hier woon en met een duitse man getrouwd ben .

Mommysoon wat belachelijk dat je zelf moet betalen als J Ivf in DD doet dan krijg je wel vergoed?

Heel veel succes ik zal voor je duimen

Dus lekker naar de dierentuin en normale leven is hier weer begonnen niks aan man weer aan het werk

Fijne dag

Geplaatst

Oké je vorige pogingen werden wel vergoed?

Maar als ik het goed begrijp voor het dan wel in Duitsland vergoed

Sorry hoor voor alle vragen ;-)

Geplaatst

Succes Minoes en Mommysoon! Jullie poging is gestart. Spannend hoor.. Ik ga duimen.

Ok dus in Duitsland moet je het zelf betalen. Is een hoop geld of niet. Dus dan hebben we geluk in Nederland dat het een paar keer vergoed wordt..

Geplaatst

Heee wat leuk dat er weer wat reacties zijn !! ik kom hier bijna nooit meer eigelijk terwijl ik soms de tijd wel miste dat we met zen alle onze zwangerschap deelde .. wat leuk om te zien dat minoes, jes en mommysoonihope , weer bezig zijn voor een brusje en dat mama-in-love zelfs zwanger is !!! GEFELICITEERD!!! hier zijn de meiden net 1 geworden en als het aan mijn man ligt komt er geen derde meer bij .. ik denk dat de drukte van de 2 meiden iets te hard aankwam :):) we hebben nog wel 3 cryo''s en 2 ivf behandelingen maar ik wil zowiezo geen ivf behandeling meer ga niet meer aan het spuiten beginnen zag er toen al tegen op( ben echt een mietje kwa spuitjes ) maar zou nog wel graag de 3 cryos een kans geven voor 1 broertje of zusje maar ik zie het hier de komende jaren niet gebeuren en gelukkig heb ik me handen vol aan 2 schattige meisjes dus het is niet dat ze alleen zijn ofso ze hebben altijd elkaar nog maaaar het was leuk geweest :) verder gaat het goed met de meisjes ze kunnen supersnel kruipen zichzelf optrekken en rond lopen in de box of bed en aan tafel een beetje ze brabbelen heel veel maar ik versta er niks van dus hoop snel ook mama of papa te horen xxxx

Geplaatst

Oh hier zijn jullie!!!!!

Oh heb zo vaak gekeken maar zat steeds in een ander forum waar we met sommige al eerder gekletst hebben

Wat leuk om te horen dat het allemaal goed zeg! :)

Wat gaat het snel hè? Sommige al jarig geweest of binnenkort de eerste verjaardag.

Zitten jullie ook nog op Facebook?

Liefs x

Geplaatst

Mywish jeetje gaat d tijd hard he alweer 1 ze doen het ook zo goed zie alles op fb haha

Sweet ja zit op fb heb ik jou niet ?

Geplaatst

Mommysoon jeetje meid dat is niet niks zeg

Vind zo erg voor je sterkte lieverd

Wij zijn ook niet begonnen

Ons meisje was heel een ziek zaten tegen opname aan

Ze had me zo nodig

Geplaatst

Oh wat erg wat had de kleine meid?

Hier nu eerst weer sparen en hopen dat misschien hier meiden ons kunnen uithelpen met Meds die ze over hebben .

Liefs en heel veel beterschap voor de kleine meid ,H

Geplaatst

Och jeetje mommysoon ik wou dat ik je kon helpen

Ze had koorts hield heel raar adem verkouden hoesten niet eten en drinken

Ben ook zo bang geweest maar gelukkig knapt ze nu op

Het is niks natuurlijk vergeleken wat jij mee hebt moeten maken

Hopelijk word je snel geholpen

Liefs

Geplaatst

Mommysoonihope wat rot zeg :( Zo balen dat er niets van vergoed wordt :(

Hopelijk hebben jullie snel voldoende om door te gaan meis!

Minoes wat sneu voor je dochtertje dat ze zo ziek was! Fijn dat ze aan de beterende hand is. Wel erg jammer dat ook jullie de behandeling hebben moeten verzetten!

Wat leuk dat we hier weer wat meer contact kunnen hebben!

Hier een mannetje met waterpokken :( Ziet er zielig uit. Helemaal onder de rode pukkels, vooral zijn hoofd (gelukkig niet zijn gezicht) Hij lijkt er weinig last van te hebben maar is wel hangerig, weinig eten en snel moe.

Hopelijk is het snel weer weg! Wel fijn dat ie het nu heeft gehad en er dan klaar mee is!

Geplaatst

Mama in love wat zielig waterpokken dat is al best wel jong toch

Och dan ben je er wel van af ;-)

Nou vind niet zo erg dat we even moeten verzetten ons meisje had ons zo nodig

Ja leuk dat we zo beetje contact hebben

Hoest verder met jou?

Liefs

Geplaatst

Mommysoonihopee wat jammer dat het niet gelukt is :(:(:(:( het is jullie zooo gegunt he en idd is er niet iets met meds te regelen hier op het forum ? die zwanger zijn en iets over hebben .. vind het zowiezo zo krom dat je maar zo weinig kansen krijgt 3x is niksgewoon.. en minoes je kleine meid weer beter ? is niks he als ze zo ziek zijn .. en mama-in-love de waterpokke? lijkt me ook niks maar idd je kan ze maar gehad hebben vriendin van me haar kindje was pas paar maande oud 3 maande ofso toen hij ze kreeg terwijl cb had gezegt dat het niet kon maar ik wist van utrecht dat het wel kon omda het daar een x voor gekomen is op de medium care bij de babytjes ! .. sweet ik heb jou niet op fb volgens mij wat is je fb? xxx

Geplaatst

Hoi Mama's (& kindjes),

Het was lang stil hier, ik kwam af en toe nog eens kijken zoals vandaag!

Aan iedereen die terug zwanger is 'GEFELICITEERD' & 'HEEL VEEL SUCCES' aan degene die weer gaan proberen!

Ons kindje heeft vorig jaar het langst op zich laten wachten van de groep! 3 juli is ze jarig!! Wat gaat het snel he!!

Wij gaan eerst trouwen eind juli en dan gaan wij ook voor een brusje... eerst spontaan proberen, misschien tegen beter weten in maar wie weet?

We hebben gelukkig nog 3 ivf pogingen over!

Groetjes en veel liefs

Geplaatst

Hey dames

Joemie wat leuk je gaat trouwen leuk zeg al vast van harte gefeliciteerd

Mywish jullie kleintjes alweer een jaar gaat de tijd hard zeg

Staan al jullie kindjes al?

De kleine van ons niet cb zei dat ze dat al moeten ?

Liefs

• 2 weken later...
Geplaatst

Ha meiden, was ik weer eens ;)

Minoes hier staat ons ventje wel. Maar het is een redelijk vlotte jongen dus snap niet waarom het CB er direct een opmerking over moet plaatsen als ze nog niet staan met 11 maanden :confused:

Zijn er al weer meiden begonnen met een behandeling? Spannend hoor!!

Hier alles rustig. Zoontje zit te zeuren dus we gaan een middagdutje doen (jaja, ik doe lekker mee ;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden