Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog even het lijstje bijgewerkt met mijn nieuwe afspraak. Staan jullie afspraken er ook nog allemaal op? Dat gaat nog wel eens mis volgens mij.

Femmie80 - 31jaar - 2e IVF- 1e kindje

Bikergirl - 33 jaar - 1e ICSI - 1e 2 kindjes (zwanger van een tweeling)

Apple - 28 jaar -1e IVF - 1e kindje

Esseke - 34 jaar - 1e IVF - 1e kindje

Amy81 - 30 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Tulpie - 33 jaar - zomaar ineens spontaan na alles opgegeven te hebben - 3e kindje

Piekje - 30 jaar - 3e ICSI - 2e kindje

Amber - 35 jaar - 2e IVF - 2e kindje

Ilcsike - 32 jaar - 1e ECD (allerlaatste cryo) - 2e kindje

Simone77 – 34 jaar – 1e IVF – 1e kindje

Sabine86 - 25 jaar - 2e ICSI 6e terugplaatsing - 1e kindje

Linda1978 - 33 jaar - spontaan zwanger tijdens IVF-traject - 1e kindje

An83 - 28 jaar - 3e ICSI: 2 cryo's teruggeplaatst - 1e kindje

S€N - 39 jaar - 5e ICSI (en vele afgeblazen pogingen) - 1e kindje

Mirella31 - 31 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Uitgerekend

02 augustus - Mirella31

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

24 augustus - S€N

25 augustus - Linda1978

26 augustus - Sabine86

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

31 augustus - An83

1 september - Apple

Controles

24 januari - Tulpie eerste afspraak verloskundige

25 januari - Linda1978 3e echo

25 januari - Piekje 4de echo

26 januari - Sabine86 3e echo

27 januari - Ilcsike 2e echo, eerste afspraak in ziekenhuis

30 januari - Apple 2e echo

30 januari - Femmie80 1e afspraak verloskundige

2 februari - Amy81 - 4e echo

06 februari - Simone77 4e echo en combinatietest

07 februari - Esseke 3e echo

10 februari - S€N 5e (termijn) echo

13 februari - Mirella31 controle

16 februari - Linda 1978 4e echo en combinatietest

23 februari - Bikergirl 3e echo

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat leuk al die goede echo's, proficiat aan iedereen!

echt opbeurend om steeds goed nieuws te lezen hier

hier nog een weekje wachten, maar mag eigenlijk niet klagen heb pas vorige week nog een gehad :-)

morgen ben ik 9 weken, de 12 komt langzaam dichtbij, maar toch ook weer die onzekerheid of alles nog wel goed is

maar ik probeer er niet meer aan toe te geven! alles MOET gewoon goed zijn

ik ben tot nu toe ook niets bijgekomen, hoeft ook niet want heb al die behandelingen hebben al serieus wat achtergelaten, vooral op mijn buik

ik zal dan ook lang mogen wachten eer er iets te zien gaat zijn denk ik :-(

Geplaatst

Meiden, even een laatste berichtje voor mijn vakantie. Allemaal heel veel succes in de komende 2 weken, vooral met de zo bekende kwaaltjes en de onzekerheid die af en toe de kop opsteekt. Ik zal waarschijnlijk niet posten, maar hoop toch af en toe te kunnen meelezen. Ik hoop op meer mooie echo's voor jullie in de tussentijd!!

liefs, Simone

Geplaatst

@ Esseke ik ga dit jaar ook naar de negen maanden beurs...Ik ga elk jaar naar de huishoudbeurs en heb elke keer die beurs overgeslagen...of bewust andere data gegaan zodat je niet werd geconfronteerd!!

Maar eindelijk wil en kan ik er naar toe ;-)

@ Sabine Leuk idee om een cadeau te geven , heb er zelf niet bij stil gestaan... Maar een bos bloemen is al erg leuk denk ik!!

@ Bikergirl Wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad en dat alles goed is...

@ all hebben jullie wel foto's meegekregen? niemand post zn echo foto's...lijkt me juist zo leuk om te zien..haha Kan natuurlijk zijn dat jullie het lekker voor jullie zelf willen houden ( snap ik ook wel )

@ Simone hele fijne vakantie, ben gewoon jaloers..heerlijk lekker naar de zon! Geniet er van!

Fijne avond dames

Geplaatst

fijne vakantie simone, geniet van de zon!

femmie ik wil graag mijn echo met jullie delen maar ik heb nog niet zo'n mooie als jij om te tonen :-)

was bij de laatste net 8 weken dus nog niet zo heel duidelijk te zien

misschien dat ik volgende week wel ook zo'n duidelijk heb, zou dan 10 weken zijn

en dan wil ik hem graag vol trots laten zien :-)

maar hoe doe je dat?

Geplaatst

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij!

Bikergirl, fijn dat je echo weer zo mooi was! Heerlijk lijk me dat om te zien dat die frummeltjes zijn gegroeid!

Simone, heerlijk op vakantie! Mooie tijd zo met dit pokkeweer in NL! Geniet er maar lekker van!! Hoop niet dat je de 11 stedentocht gaat missen ;).

Sabine, wat lief dat je een cadeau wil kopen voor de afdeling! Doosje Merci, is misschien een ideetje?

Hoe gaat het met mij? Nou prima eigenlijk. Nu 8w5d, en nog steeds bijna geen symptomen. Ik heb me maar bedacht dat ik me daar maar niet te druk om ga maken. Las dat geen klachten toch ook prachtige echo's hebben opgeleverd. Het enige waar ik nu een beetje 'last' van ga krijgen is verstopping. En m'n bed blijft toch wel erg lekker om 's avonds in te stappen :)! Qua sporten ben ik nog 2x per week aan het hardlopen. En eerlijk gezegd merk ik daar nog niet zoveel van. Gaat nog prima qua conditie! Maar zwemmen lijkt me straks ook wel leuk!

Komende maandag weer de echo! Ben zoooo benieuwd!!

Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

@Simone: Hele fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan!! En nog een tip: teveel zon in je gezicht kan een zwangerschapsmasker opleveren.. Voorzichtig dus.. Oh ja en neem je een beetje zon mee terug naar Nederland??

@Linda en Piekje: Jullie zijn morgen aan de beurt! Spannend en leuk! Veel plezier!

@ Bikergirl: één prulletje in je buik is al leuk om naar te kijken maar 2 lijkt me helemaal bijzonder!

@Sabine: Ik ben zelf altijd van de kleinigheidjes.. wij hebben een leuk winkeltje waar mensen met een beperking kaarsen en andere leuke dingen maken... Ze maken ook cakejes van kaarsmateriaal!

Het is altijd lastig om iets te bedenken..

Ik weet ook niet hoeveel je wilt uitgeven..

Succes in ieder geval!

@ Vandaag bij de verloskundige geweest. Ze wist nog wie ik was (bijna 4 jaar geleden..). Leuk gesprek gehad en ze heeft even aan mijn buik gevoeld. Ook nog even hartje geluisterd en je hoorde ook even geschop tegen het apparaat! Erg leuk. Ik heb pas over 4 weken weer een afspraak en begin maart al mijn 20 weken echo (ben dan ruim 18 weken maar dat kon wel zei ze)

Vandaag kon ik echt genieten van de zwangerschap! Het gaat me steeds beter af, maar ik voel me ook beter.

Ik hoop voor iedereen dat alle kwaaltjes bij 12 weken een beetje ten einde lopen!

Succes weer!

@An In het 'reactiekopje' zie je een aantal plaatjes. Wanneer je je echo hebt gescand kun je het derde logootje van rechts gebruiken, wanneer je met je muis daar iets langer op staat staat er ook : insert image.. volgens mij gaat het daarna redelijk makkelijk!

Succes en we wachten af!

Geplaatst

@ Femmie, je hebt gelijk, is natuurlijk best leuk om de echofoto's van elkaar te zien. Hier mijn 2 beebjes, en ik ben zo trots als een pauw!

[ATTACH=CONFIG]3421[/ATTACH]

Zijn ze een beetje te zien? Nog niet zo'n duidelijke foto dan die van jou, maar wel veel duidelijker dan die van 2 week geleden...

@ Linda en Piekje: Succes en veel plezier met jullie echo!

@ Sabine en Ilcsike: jullie ook morgen en overmorgen!

@ Apple: Fijn zeg dat je weinig last hebt! Kun je extra genieten!

@ Simone: Fijne vakantie meis! En denk om de zon, had ik ook al eens gelezen.

@ Tulpie: Wauw, het hartje gehoord. Was dit de 1e keer dat je het hartje hoorde? Lijkt me heel bijzonder.

Have a nice day!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bij ons was de echo gelukkig weer goed! Echt heel bijzonder! Het is gewoon al een compleet mensje! En het bewoog lekker. Het is gewoon bijna niet te bevatten. Hierbij een foto van een beentje met voetje :-)

[ATTACH=CONFIG]3422[/ATTACH]

Vandaag ook positiebroeken gekocht. Daar ben ik zo blij mee! Het zit echt heerlijk!

Onze dag is weer goed. Ik hoop die van jullie ook!

Liefs, Linda

Geplaatst

@ Bikergirl wooow geweldig om te zien ... Je zegt niet duidelijk...nou ik vind hem heel duidelijk... Wat is het toch een wonder he... ? en jij bent in het bezit van 2 wondertjes... ;-)

En wat fijn Linda dat je weer een mooie echo hebt gehad...lekker nagenieten ;-) lief zo he die beentjes en voetjes... je hart breekt toch ;-)

fijne avond dames...

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Niet veel bijzonders te melden vanaf hier. Ik ben wel flink misselijk maar ja daar ben ik intussen wel enigzins aan gewend, haha.

@Bikergirl, Tulpie, Linda: wat fijn dat jullie weer een goede controle hebben gehad. Mooie foto's en geweldig dat je het hartje hebt gehoord Linda!

@Piekje: hoe was je echo gisteren?

@Sabine: veel succes vandaag met je echo!

Ik moet zelf nog iets minder dan 2 weken wachten op de volgende echo, dan ben ik 12 weken en 4 dagen. Ben heel erg benieuwd ernaar. Vind dat het nu toch wel lang duurt sinds de laatste echo, hihi.

Geplaatst

goedemorgen meiden,

wat leuk om te zien zeg al die echo foto's!

Pff moet nog ruim 2 weken wachten tot de volgende echo (afgelopen maandag echo gehad). Vind het ook zooo lang duren iedere keer. Ga misschien toch maar zo'n angelsound kopen.

Linda, Bronovo zie ik. Leuke mensen daar, dr. Sas.kia N.ienhuis vind ik heel lief

Sabine, misschien een lekkere doos chocolade voor de mensen van de fertiliteitsafdeling?

Simone, lekker in het zonnetje aan een non-alcoholische cocktail *jaloers*

Ik heb afgelopen maandag een drankje gehad voor mn maag. Je kan het gewoon bij de apotheek kopen, het heet Antigel. Het legt een soort filmlaagje op je maagwand. Ik heb gelukkig niet meer zo heel erg zuur en veel minder kokhalzen en niet meer gespuugd. Mn maag is nog wel raar, dat dan weer wel maarja beter zo. Moet natuurlijk wel wat kwaaltjes blijven houden, anders word ik weer ongerust. Wel nog steeds moe ben blij dat dit de laatste werkdag van de week is.

Waar kopen jullie positiebroeken en zijn die niet nog te groot?! ik heb namelijk normaalgesproken maat 38/40 en niet echt een buik (alleen sinds de MM en alle kuren wel laagje vet erop gekregen). Maar nu heb ik dus een opgeblazen buik, wat met name nog door de opgezette darmen en obstipatie komt. Ik pas mn normale broeken nog wel alleen zit het niet lekker tegen mn buik. Kan iemand mij adviseren wat ik heb beste kan kopen. Loop nu in leggings met lange trui vest maar ben eigenlijk helemaal geen legging type.

ga weer even werken.. zo geen zin, mn hoofd staat naar hele andere dingen :-)

Geplaatst

@Esseke: ik heb het hartje niet gehoord... Maar toch was het geweldig. Ik had weer een inwendige echo, omdat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld ligt. Volgende keer wel een uitwendige echo :-)

@S€N: ik vind het Bronovo een fijn ziekenhuis. Ik kom er natuurlijk vaak en voel me er op mijn gemak. Dat is wel belangrijk. Ik ga daar ook bevallen en ze hebben een hele nieuwe kraamafdeling met allemaal 1-persoonskamers. Heel erg prettig! Saskia is inderdaad een lieverd. Zij was mijn vaste gyno en heeft ook de echo gedaan toen ik zo ongerust was.

Over de positiekleding: ik heb maat 40. Ik was mijn normale broeken zo zat omdat het allemaal niet lekker meer zat, dat ik er gewoon aan toe was om positiebroeken te kopen. En dat was echt een goede beslissing. Het is helemaal niet erg als je nog weinig buik hebt. Om je kont en heupen is het namelijk een gewone broek. Er zit een buikband aan vast die steeds meer opgerekt gaat worden, maar in het begin kan je die ook gewoon een beetje omslaan. Maar dragen zoals de bedoeling is kan ook.

Ik ben bij de H&M geweest. Alle broeken die ik heb gepast, zaten goed, dus ik de leukste uitkiezen. 3 broeken voor 110 euro. Ik ben ook bij Prenatal geweest. Die broeken pasten mij helemaal niet. Dat zijn meer broeken voor mensen met wat meer kont. Gewoon een andere pasvorm. Bij Miss Etam ben ik nog niet geweest. Als je eenmaal weet wat jemaat is, kan je ook kleding gaan bestellen op internet. Daar hebben ze ook leuke dingen, zoals korte broeken, die wij waarschijnlijk ook allemaal nodig gaan hebben :-). Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Linda

Geplaatst

Ik kom heel ff snel reageren ben zo druk.

Wij hebben gister een hele mooie echo gehad met wederom een mooi kloppend hartje. Maar ook een bewegelijk kindje. Meteen een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalende echo over 4 weken. Ben dan 16 weken. Maar de verloskundige heeft al ff gespiekd en een uitspraak gedaan ( was ook wel heel goed te zien vond ik zelf) maar ze geeft nog helemaal geen garantie haha.

Willen jullie allemaal weten wat het gaat worden? Wij namelijk wel.

[ATTACH=CONFIG]3432[/ATTACH]

Hier een foto van ons kleine wondertje.

Ik moet er snel weer vandoor.

Groetjes

Geplaatst

@Piekje: Wauw! Wat mooi! Je zal wel trots zijn :-). Wij kunnen ook niet wachten totdat we het weten. Ik denk een jongen en mijn man denkt een meisje. Ik neem aan dat jij dus een jongen krijgt :-). Misschien moeten we daar ook weer een lijstje van maken :-)

Geplaatst

@S€N en andere misselijke meiden: ik ben 37 wk zwanger en eigenlijk al vanaf het begin last van maagzuur. Heb ook antigel gebruikt, werk goed, maar je neemt het niet mee naar je werk bijvoorbeeld. Ik zweer daarom al maanden bij rennie kauwtabletten. Mag je gewoon nemen en werken direct. En makkelijk mee te nemen, heb in iedere tas geloof ik wel een voorraadje ;-) succes!

Geplaatst

Hoi meiden!

Moet even wat kwijt! Ik ken sommigen van jullie van het wachtbankje december.. Mijn tweede IVF-poging was toen mislukt.. maar nu.. mijn menstruatie bleef maar uit, ben nu twee weken overtijd, gisteren een test gedaan en wat denk je? Hartstikke positief!! Niet te geloven dit. Na zes jaar, zes keer iui, twee keer ivf en zes keer een vroege miskraam.. daar ben ik dan nu natuurlijk ook erg bang voor.. ik durf nog niet heel veel te hopen, maar meestal heb ik wel eerder wat bloedverlies en een positieve test, nu dus al twee weken overtijd zonder bloedverlies.. Volgens de berekeningen zou ik in september uitgerekend zijn, dus eigenlijk hoor ik op dat forum thuis, maar omdat ik jullie ken van de ivf wilde ik het jullie laten weten. Ik zie dat het met velen van jullie gewoon nog steeds goed gaat!! Fantastisch. Maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor bloedprikken en een echo. Wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit..

Liefs Rifka

Geplaatst

Joehoeeee wat geweldig rifka! Stap 1 is gezet en ik hoop KEIhard dat er hierna nog heeeeeeel veel gaan volgen! Leuk dat je het laat weten:-)!

Geplaatst

Haha Linda!

Zat het stukje van S€N te lezen en wilde gaan schrijven dat ik heel goed geslaagd ben bij prenatal!

Die zat mij perfect.

ik mag helaas al mijn kleding van vorige zwangerschappen weg doen.

Ben 10 kg afgevallen en moet nu echt in een 38!

Tja die kont.. Blijkbaar heb ik dan een beste kont! Ik vond hem zelf niet overdreven.. haha!

Zo moet je inderdaad her en der passen..

Noppies en mama licious zijn ook fijne merken maar daar is het prijskaartje dan ook wel naar.

Als je nu goed rond struint kun je her en der nog aanbiedingen vinden.

Prenatal heeft tot half februari 20 % korting op alle kleding.

Bij de H&M had ik 3 broeken voor 28 (!!!!) euro!

1 voegde niet en de anderen zijn echt op de zomer gericht..

Zo.

Ben op ik ga slapen.

Tot morgen!

Liefs Tulpie

Geplaatst

Hee Bedankt Amy en Femmie!!

Las dat het bij jou heel spannend is geweest Amy, wat een schrik, kan me het zo goed voorstellen. Wat een opluchting dat alles wel goed was. Hoe gaat het nu met je? En met jou Femmie?

doei! Rifka

Geplaatst

Wauw Rifka! Wat super! Van harte meis! Heel veel succes maandag bij de echo, ik hoop dat je een prachtig klein frummeltje met misschien al een kloppend hartje ziet! You go girl!!!

Geplaatst

@ Piekje: Mooi meis, een hele duidelijke echo met een klein minimensje! Prachtig! In eerste instantie zeiden wij ook dat we het wilden weten, maar na een paar gesprekjes met familie en vrienden twijfelen we toch weer of we willen weten wat het wordt... Heel handig om te weten wat het wordt maar als je al die leuke verhalen hoort over de verrassing bij de geboorte... hmmm, wij weten het nog niet. Vraag ik me dan af, ga je ook aan iedereen vertellen wat het wordt? Mijzelf kennende zou ik me zomaar verspreken. Voordeel voor ons is dat we het over 'ze' moeten hebben en niet over 'hij' of 'zij', hihihi.

@ allemaal: Gisteravond zat ik bij de kapper en trof een oude bekende. Hij vertelde mij in geur en kleur over dat zijn vrouw over 5 weken uitgerekend is. En dan ben ik zo enthousiast, dat ik me in moet houden om niet te vertellen dat ik ook zwanger ben. Maar ik vind 9,5 week te vroeg om het al aan iedereen te vertellen. Toch heb ik al een paar keer gehad dat het op het puntje van m'n tong ligt. Ik wil het wel van de daken schreeuwen. Hup naar week 12!

Ook hebben we gisteravond op bed nog even gebrainstormd over namen, en zowaar 2 mooie jongensnamen bedacht (dit vond ik op de een of andere manier heel moeilijk). En een stuk of 6 meisjesnamen (want daar heb ik dan totaal geen moeite mee). Hebben jullie ook al een beetje over namen nagedacht?

Fijne dag ladies.

Geplaatst

@rifka, wat een goed nieuws zeg! Helemaal geweldig!

@fren, dan moet ik misschien toch ook maar eens rennies gaan proberen. Vandaag weer thuiswerken omdat alles weer eruit blijft komen, zelfs slokje water komt binnen 2 min terug nu.

@bikergirl, namen hebben wij ook al wel over nagedacht. We hebben definitief 2 meisjesnamen die we allebei heel mooi vinden dus bij een meisje wordt het kiezen tussen tussen die 2. Een jongensnaam vinden we allebei heel moeilijk eigenlijk. Ik wil een leuke simpele naam maar liever niet een naam van van iemand die we al kennen met dezelfde naam.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden