Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Simone, hier ook veel migraine achtige hoofdpijn en huisarts deed heel laconiek maar in het ziekenhuis zeiden ze dat je het altijd in de gaten moet houden dat het niet de spuigaten uitloopt. Drink je wel genoeg? je hebt meer vocht nodig dan normaal hè. Bij mij komt het waarschijnlijk door de uitdroging.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Tulpie: oef, wat spannend om het geslacht te weten!!! Zit jij dan al op de 20 weken?! Ik kan mij jouw omschakeling wel voorstellen hoor, je bent tenslotte zo gericht op meisjes de afgelopen tijd, zou daarom ook wel weer leuk zijn, de meisjes met een klein broertje:-)

Sen: fijn dat je weer lekker in je huissie bent!!!! Nu in de relax hoor!

Apple: geniet ervan dat je zo weinig klachtjes hebt! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de hele zwangerschap ook heel weinig klachten heb hoor, op dat irritante bloedverlies en die baarmoederkrampen na grrr...een combi die ik nou net niet zo prettig vind!

Simone: Grappig, ik herken een hoop in jouw woorden! Ik ben ook altijd zo van 'niet aanstellen en gewoon je ding doen' daarom baalde ik ervan dat ik de afgelopen dagen ziek was (ook migraine-achtige hoofdpijn, heb ik normaal haast nooit). Ben ook een beetje bang dat ik straks verplicht rust krijg opgelegd met die bloedingen, is echt niks voor mij! Bovendien voel ik mij ook erg verantwoordelijk voor mijn werk en daar ben ik niet graag sjakie-afhakie...doen jullie eigenlijk fysiek werk of allemaal een zit-functie? Bij dat laatste kan je ook behoorlijk last krijgen van kwaaltjes he, beweging is goed.

@all; hier gaat tie gelukkig een stuk beter, bloedverlies lijkt gestopt (we hebben alleen hier op het werk van dat receycel-wc papier dus helemaal goed inschatten kan ik het niet maar dan zou het minimaal zijn). Verder zijn de krampen bijna helemaal weg dus de rust is volgens mij een klein beetje terug al blijf ik bang. Vanavond gaat de echo gewoon door, dus dat zal ook wel weer een boost vertrouwen geven:-)

Fijne dag!!!!

Geplaatst

@Apple: op onzekere momenten pak ik de angelsound erbij. Dat is gelukkig een quick fix. Maar er is eigenlijk geen reden om onzeker te zijn, want ik zie er superzwanger uit. Collega's die niet op de hoogte zijn beginnen me al te feliciteren, want ze hoeven niet meer te twijfelen of ik wel zwanger ben. Sterker nog: mensen zijn verbaasd dat ik pas op bijna 15 weken zit hahaha! Ik zit inmiddels ook op 5kg extra :-). Geen kwalen dus, maar duidelijk wel symptomen! :-).

Geplaatst

Sen - ik let er inderdaad goed op dat ik genoeg drink. Minimaal 1 liter water per dag en daarnaast nog wat koffie, kruidenthee en sap/fris. Dat kan haast de oorzaak niet zijn... Maar ik lees op internet dat hoofdpijnklachten heel veel voorkomen tijdens de zwangerschap. Ik hoop stiekem toch dat het nog minder wordt de komende weken/maanden.

Hetzelfde geldt voor de spierpijn, maar volgens mij heb ik het ontstaan daarvan net kunnen verklaren door een heel andere oorzaak. In gedachten zag ik mezelf nl. ineens slepen met een enorme tas dossiers, ca. een week geleden was dit. Die tas was zo zwaar dat ik 'm om de paar meter even moest neerzetten. Waarschijnlijk is er dus gewoon even iets overbelast geraakt en gaat het gauw weer over. Les geleerd: minder zwaar tillen.

Amy - die dossiers waren voor mijn werk, maar gewoonlijk sleep ik er niet mee rond hoor. Ik zit doorgaans achter m'n buro en doe dus zittend werk. Je hebt gelijk dat bewegen goed is. Misschien moet ik binnenkort maar zwangerschapszwemmen gaan doen of zoiets. Is iemand anders ook al iets dergelijks gaan doen?

Linda - ook bij mij heeft het buikje ineens een groeispurt ingezet, het is nu snel steeds beter te zien. Even wennen, maar wel leuk!

Een heuglijk moment: vanochtend heb ik de laatste blauwe flessen voor Moeders voor Moeders bij de deur gezet. Het was goed en belangrijk om mee te doen, maar het is lekker dat het nu klaar is!

Geplaatst

Ik herken dat ook heel erg dat niet willen afhaken en daarmee heb ik dus m'n eigen grenzen overschreden en mezelf uitgeput. Met als resultaat dat ik al 3 weken niet werk en zelfs in het ziekenhuis ben beland. Ik voel nog wel die verantwoordelijkheid maar voel gewoon dat het nu echt niet gaat en dat ik aan mezelf en m'n kindje moet denken. Werken kan ik nog jaren....

Geplaatst

Breek ff in...

Meiden, denk aub aan jezelf en je kindje in je buik. Luister goed naar je lichaam!! Ik ben ook maar doorgegaan met als resultaat dat ik met 25 weken ben opgenomen wegens hoge bloeddruk en met 37 weken ben ingeleid. Wil jullie niet bang maken, maar zwanger zijn is niet voor iedereen makkelijk. Dus geef gehoor aan de signalen die je lichaam geeft!

Geniet van jullie zwangerschap!!

Breek weer uit..

Geplaatst

Sen en Melis - heftig zeg, wat jullie meegemaakt hebben / nog meemaken. In de waan en drukte van de dag willen we het nog weleens vergeten, maar het is inderdaad goed dat we ons bewust blijven van wat jullie zojuist hebben aangegeven. Gezondheid voorop!

Melis - nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Fijne avond allemaal! In navolging van jullie wijze woorden laat ik mijn paps zo lekker voor me koken en ga ik daarna thuis met de voetjes omhoog op de bank ;-).

Geplaatst

Graag gedaan girls..

Echt hoor, je beseft niet hoeveel lichamelijke dingen doorgaan naar je kindje. Mijn kleine man is geboren met slechts 2760 gram terwijl de voorspelling 8 pond was, laag geboortegewicht is gevolg van m'n hoge bloeddruk zei de gyn. Vijf keer antibiotica voor blaasontsteking hakt er ook in.

Het is je kostbaarste bezit, zorg goed voor jezelf en de wondertjes in jullie buik! Voor je het weet ligt hij/zij op je buik!

Fijne avond meiden :-D

Geplaatst

Hee hee,

@Amy, mijn 20 weken echo is relatief vroeg hoor. hij mag vanaf 18 weken uitgevoerd worden en ik ben volgende week 18+4.. Maar ik kan je wel vertellen dat het na 14 weken als een razende gaat! Ik heb het gevoel dat de weken voorbij vliegen!

@all ik hou er ook niet van om me er bij neer te leggen en ga gewoon door! Best lastig met een winterdepressieve man die niet tot actie komt... ik doe dubbel zoveel. Maar zorg inmiddels ook wel dat ik mijn rust momenten neem.. Harde buiken met 17 weken lijken me ook niet de bedoeling hoewel de vk zei dat het zeker geen kwaad kon!

En de hoofdpijn is ook hier herkenbaar hoewel ik merk dat ik er deze week weinig last van heb (vakantie??)

@ Simone

Je stukje hiervoor: in de roos! Helemaal herkenbaar!

Fijne dag meiden en laten we hopen dat het zonnetje zijn best gaat doen!

Geplaatst

Hee meiden,

@Apple, hoe was je controle deze week? Heb je het hartje weer mogen horen?

@Tulpie, harde buiken met 17 weken, ik wist helemaal niet dat dat kon.. Nu is dit mijn eerste zwangerschap, dus weet ik sowiezo nog vrij weinig :-). Maar als ik ernaar zou moeten raden, dan lijkt het me inderdaad een signaal om te proberen het een beetje rustig aan te doen. Hoewel dat met een baan en 2 kids waarschijnlijk niet makkelijk is... Wel fijn dat je deze week vakantie hebt! En als ik hier uit het raam kijk, zie ik een blauwe lucht met een bleek zonnetje. Ca. 11 graden daarbij, hmm, zou de lente al in aantocht zijn? En merk je dan doorgaans dat je man snel opknapt?

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Femmie80 - 31jaar - 2e IVF- 1e kindje

Bikergirl - 33 jaar - 1e ICSI - 1e 2 kindjes (zwanger van een tweeling)

Apple - 28 jaar -1e IVF - 1e kindje

Esseke - 34 jaar - 1e IVF - 1e kindje

Amy81 - 30 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Tulpie - 33 jaar - zomaar ineens spontaan na alles opgegeven te hebben - 3e kindje

Piekje - 30 jaar - 3e ICSI - 2e kindje

Amber - 35 jaar - 2e IVF - 2e kindje

Ilcsike - 32 jaar - 1e ECD (allerlaatste cryo) - 2e kindje

Simone77 – 34 jaar – 1e IVF – 1e kindje

Sabine86 - 25 jaar - 2e ICSI 6e terugplaatsing - 1e kindje

Linda1978 - 33 jaar - spontaan zwanger tijdens IVF-traject - 1e kindje

An83 - 28 jaar - 3e ICSI: 2 cryo's teruggeplaatst - 1e kindje

S€N - 39 jaar - 5e ICSI (en vele afgeblazen pogingen) - 1e kindje

Mirella31 - 31 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Uitgerekend

02 augustus - Mirella31

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

24 augustus - S€N

25 augustus - Linda1978

26 augustus - Sabine86

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

30 augustus - Apple

31 augustus - An83

Controles

28 februari - Esseke controle vk

28 februari - Tulpie controle vk

29 februari - Simone77 - controle gyn

1 maart - Amy81 - 15 weken echo

1 maart - Apple - controle vk

8 maart - Tulpie - 20 weken echo

11 maart - Linda1978 - pretecho incl. geslachtsbepaling

16 maart - Bikergirl - controle gyn

19 maart - Sen - controle VK

27 maart - Simone77 - 20 weken echo

11 april - Bikergirl -20 weken echo

12 april - Sen - 20 weken echo

zo heb het lijstje even geupdate v.w.b. mezelf... er staan nog wat afspraken bovenaan. Dames hoe is het gegaan? jullie mogen hem zelf updaten :-)

Geplaatst

Femmie80 - 31jaar - 2e IVF- 1e kindje

Bikergirl - 33 jaar - 1e ICSI - 1e 2 kindjes (zwanger van een tweeling)

Apple - 28 jaar -1e IVF - 1e kindje

Esseke - 34 jaar - 1e IVF - 1e kindje

Amy81 - 30 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Tulpie - 33 jaar - zomaar ineens spontaan na alles opgegeven te hebben - 3e kindje

Piekje - 30 jaar - 3e ICSI - 2e kindje

Amber - 35 jaar - 2e IVF - 2e kindje

Ilcsike - 32 jaar - 1e ECD (allerlaatste cryo) - 2e kindje

Simone77 – 34 jaar – 1e IVF – 1e kindje

Sabine86 - 25 jaar - 2e ICSI 6e terugplaatsing - 1e kindje

Linda1978 - 33 jaar - spontaan zwanger tijdens IVF-traject - 1e kindje

An83 - 28 jaar - 3e ICSI: 2 cryo's teruggeplaatst - 1e kindje

S€N - 39 jaar - 5e ICSI (en vele afgeblazen pogingen) - 1e kindje

Mirella31 - 31 jaar - 3e ICSI - 1e kindje

Uitgerekend

02 augustus - Mirella31

05 augustus - Tulpie

08 augustus - Piekje

14 augustus - Femmie80

14 augustus – Simone77

18 augustus - Esseke

21 augustus - Amy 81

23 augustus - Amber76

24 augustus - S€N

25 augustus - Linda1978

26 augustus - Sabine86

27 augustus - Ilcsike

28 augustus - Bikergirl

30 augustus - Apple

31 augustus - An83

Controles

28 februari - Esseke controle vk

28 februari - Tulpie controle vk

29 februari - Simone77 - controle gyn

1 maart - Amy81 - 15 weken echo

1 maart - Apple - controle vk

8 maart - Tulpie - 20 weken echo

11 maart - Linda1978 - pretecho incl. geslachtsbepaling

16 maart - Bikergirl - controle gyn

19 maart - Sen - controle VK

27 maart - Simone77 - 20 weken echo

3 april - Linda1978 - 20 weken echo

11 april - Bikergirl -20 weken echo

12 april - Sen - 20 weken echo

Geplaatst

Hi meiden,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad. Even een vraag:

Ik moet me nog aanmelden voor kraamzorg en ben daar kennelijk al vrij laat mee. Via de zorgverzekering kan ik in mijn regio kiezen uit ca. 12 buro's. Maar welke...?

Hebben jullie je al aangemeld? En waar zou ik op moeten letten?

groet, Simone

Geplaatst

Kraamzorg inmiddels geregeld, check! Even een rondje sms langs vriendinnen en die hadden veelal goede ervaringen met hetzelfde buro. Mijn verzekering had er ook nog een contract mee, dus toen was de keuze gauw gemaakt.

Sen, wat een goed idee, van die stamcellen. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Toevallig hebben we laatst nog over stamcellen gesproken, omdat een vriendin stamceldonor is geweest. Toen ze vroeger bloeddonor was, is ook haar stamcelinformatie opgenomen in een wereldwijde databank. Onlangs werd er contact met haar opgenomen: ze bleek een match voor een ziek persoon, ergens ter wereld. Ik vind het heel mooi dat ze vervolgens heeft besloten om te doneren (gaat door beenmergafname, dus het is niet niks) en zo wellicht een leven heeft kunnen redden.

Fijn om te bedenken dat deze waardevolle cellen bij de bevalling juist zo eenvoudig kunnen worden verkregen. Ik ga het eens met mijn gyn bespreken.

Geplaatst

Ik twijfel over voor ons zelf bewaren of afstaan voor andere ernstig zieke mensen (vaak ook kindjes). Hoe groot is nou de kans dat je het zelf nodig hebt Maarja aan de andere kant. Stel dat dat toch gebeurt... Ik ga er eens een mailtje tegenaan gooien en vragen of het ook 50/50 kan

Geplaatst

Hoi dames,

Wat gebeurd er toch veel in een week!

Ik heb jullie verhalen een beetje doorgelezen.

@ Simone, ik las dat je een masage liet doen, dan ga je op je buik liggen denk ik? Dat kan geen kwaad? Ik durf niet meer op mijn buik liggen, gelukkig slaap ik op mijn rug of zij. En de laatste MvM ingeleverd, fijn hoor. Ik moet nog een dikke week en dan ben ik ook klaar. De volle 10 weken meegedaan. En lekker veel hormoon ingeleverd, volgens de ivf-arts had ik extra hormoon ivm tweeling... Fijn gevoel, maar ook wel lekker dat ik niet zo lang meer hoef.

@ Amy, hier ook zittend werk, zwaar tillen doe ik ook vanaf het begin niet meer. Manlief gaat iedere week mee boodschappen doen, de schat.

@ allemaal: rekken moet ook slecht zijn, hoorde ik. Als je er op let, wil je niet weten hoe vaak je rekt op een dag! En ik hoorde dat wc schoonmaken met chloor ook slecht is - Maar zwemmen in een chloorbad mag wel? Beetje vreemd. Weet iemand hoe dit zit?

@ Tulpie en Linda, eind deze week weten jullie wat het geslacht is, SPANNEND... Gaan jullie het aan iedereen (en hier) vertellen of houden jullie het voor jezelf? Wij hebben besloten dat we het wel willen weten, maar dan waarschijnlijk stil houden. Voor onszelf is het wel heel practisch om het te weten. Ook omdat we wat leuke spulletjes op marktplaats hebben gezien, maar soms wel echt jongen/meisje is.

@ Apple, ik heb ook weinig klachten, wij gaan haast gelijk op volgens mij. Ik zit morgen op week 15. Ben 3 kg aangekomen maar zit al wel sinds week 10,5 in de positie. Maar dat heeft te maken met mijn opgezette buik door darmen.

@ Sen, wij gaan ons ook eens verdiepen in stamcellen bewaren/doneren. Combi lijkt mij ook een ideale optie. benieuwd wat voor reactie op je mailtje komt...

Hier gaat het prima, lekker uitgerust na een weekje vakantie. Lekker rustig aan gedaan, kids iedere dag na het ontbijt zwemmen, wij boekje lezen, wandelen, spelletjes doen en 2 keer gezwommen. Ik wilde iedere dag zwemmen, ik had voor onze vakantie nog even gekeken naar een zwempak. Helaas was er niets leuks te vinden aan badpakken en de nieuwe collectie komt nog binnen, dus dacht ik, ik pas mijn bikini vast nog wel, en ben trots op mijn buikje, dus eigen bikini maar mee. Niet gedacht aan mijn gegroeide borsten... Ze kwamen er aan alle kanten uit... Ik voelde me niet echt op mijn gemak, maar manlief vond het wel fijn....

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Er was toevallig net een programma op Discovery over stamcelonderzoek. Ontzettend interessant! Er zijn gewoon al mensen die rondlopen met een orgaandat in een lab gekweekt is. Ongelooflijk! Ook voor huidtransplantaties zijn er geweldige resultaten. Als je brandwonden het en ze behandelen het met stamcellen dan zie je er gewoon helemaal niets meer van!

Ik ga zeker kijken of wij dit ook voor onze beeb gaan doen.

@Bikergirl: van mij mag iedereen weten wat het wordt. Ik zie de toegevoegde waarde niet van het geheimhouden. Jullie horen het dus zondag (als ze het kunnen zien) :-)

Geplaatst

Ha ladies,

@Bikergirl - Lekker dat jullie vakantie zo leuk was! Van op mijn buik liggen bij de massage had ik gelukkig geen last. Het was heerlijk, maar heeft helaas niet echt geholpen aan de zere nek en schouder. Plan B is nu een bezoek aan de fysio; de eerste keer in mijn leven is dat.

Dames, die hormonen zijn af en toe echt rare dingen hoor... Ik heb al eens verteld dat ik plotseling de slappe lach kan krijgen om dingen die ik anders niet zo grappig vind en ook sneller kan huilen. Nu lijken ze echter ook mijn intelligentie aan te tasten. Bij het doen van spelletjes met vrienden haal ik ineens de raarste en domste manoeuvres uit. Vergeetachtig ben ik ook. Laatst was ik ergens vertrokken terwijl de autosleutels en telefoon van een vriendin nog in mijn tas zaten. Die zat vervolgens dus 'vast' op locatie, en kon mij niet bereiken. Gelukkig was iemand zo lief om haar naar huis te brengen :-). En gisteren tot nu toe het toppunt: bleek ik ineens 2 verschillende schoenen te hebben aangetrokken! Gelukkig allebei zwarte laarzen met hakken, dus het viel niet heel erg op, maar toch...

Hebben jullie ook van die rare / stomme acties?

Fijne dag!

Geplaatst

Haha Simone wat een akties ;-)

Hier veel kast van vergeetachtigheid

Nog even over de stamcelbewaring: heb antwoord gehad van de stamcelbank. Het is helaas of doneren of voor jezelf bewaren. Half half is dus geen optie. Dat vind ik nou jammer zeg!

Zijn jullie trouwens al naar kinderwagens aan het uitkijken? Wij willen een 4-wielige combi met reiswieg en autostoeltje type quinny buzz 4, maxi cosi mura 4 en bugaboo cameleon. Iemand tips? Of misschien ervaring, Tulpie jij hebt al 2 meiden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden