Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat gevoel heb ik ook nog wel hoor het is en blijft onwerkelijk volgens mij totdat we het in de armen hebben

Maar jammer dan kan het inderdaad wat langer duren voor je het voelt maar ach komt vanzelf is wel heel apart hoor

• 3 weken later...
  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Meiden,

Het is even geleden maar daar ben ik weer... Ik heb even een heftige tijd achter de rug en schrijven was even geen prioriteit.. Ik heb 1,5-2 mnd geleden een hele heftige bloeding gehad waarbij ik echt dat dacht ik de kleine kwijt was. Het bloed stroomde er gewoon uit.. Dat het gebeurde was ik niet thuis en heb ik gelijk me de verloskundige gebeld. Ik ben toen naar huis gegaan (moesten een half uur rijden!) en thuis kwam de verloskundige om naar het hartje te luisteren. Eerst kon ze die niet vinden maar toen hoorde we het kloppen gelukkig! Ik heb daarna een nachtje in het ziekenhuis gelegen. Nu vloei ik nog steeds (alleen oud bloed) maar de kleine doet het gelukkig goed!!! Ik ben nu overgenomen door de gyn en heb om de 2 wkn een echo. Ik heb nu helaas nog steeds veel moeite met het genieten van mijn zwangerschap. Ik maak me zoveel zorgen dat ik ook bijna niets durf te kopen enz. Wel erg vervelend. :(

Nu hadden we gister weer een echo en die was gelukkig helemaal goed. De kleine spartelde lekker rond en loopt zelfs wat voor in de groei :) Omdat ik zo nieuwsgierig was en toe aan leuk en luchtig nieuws heeft de dame van de echo voor me gekeken of ze kon zien wat het wordt. En ze denkt.... een 2e prinsesje!!!!! Ik ben er helemaal bij mee :D We moeten het wel nog een keer vragen want het was allemaal nog erg klein maar dat zei ze ook meer voor de zekerheid. Hebben we gister toch 2x goed nieuws gehad: een gezonde! meid zoals het er nu uitziet!!!

Het is hier trouwens heeeeeeel stil dus ik denk dat jullie verhuisd zijn.. de vraag is alleen waarheen?? Het lijkt me leuk om weer te lezen hoe het met jullie gaat:)

Liefs!

Geplaatst

Hey mama van roos, jeetje poeh he! Wat hedtig! Maar zo goed te elzen dat het wel goed gaat en dat je goed onder controle staat. Doe rustig aan en geniet van de kleine momenten zoals de echo. Dat je daarnaast nog bang bent, heel logisch. Dat heb ik ook en kan me voorstellen dat het bij jou nog heftiger is door de bloedingen. Wat kan de oorzaak van de bloedingen zijn?

En nog een meisje, leuk hoor! Wij weten sinds vandaag wat het wordt, maar schrijf t niet op t forum alleen via pb voor de niewsgierigen onder ons. Ik ben officieel 1-12 uitgerekend en schijf daar veel, dat is een actief bankje. Ik heb wel eens voorgesteld om november samen te voegen, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Dus leuk om hier ook weer te schrijven. Uiteindelijk schelen we maar een weekje!

Hoe voel je je verder?

Mari hoe is het met jou? Jij gaat vast opschieten met de dikke buik enonderweg naar de mooie 26 weken grens!

En de overige dames, ben ook benieuwd hoe het met jullie is!

Geplaatst

Hoi dames

Eindelijk weer wat leven in dit topic haha

Mamavan Roos jeetje wat heftig en wat zul je inderdaad onzeker zijn maar gelukkig gaat het helemaal goed met jullie kleine meisje.

Leuk hoor nog een meisje net als die van ons haha

Belladonna wat leuk dat jullie het nu ook weten bijzonder he het word steeds echter allemaal voel je het al?

Hier inderdaad een steeds dikker wordende buik haha heel erg leuk en een heel druk kindje hihi

Ja ik wou inderdaad dat we bij de 26 weken grens waren dan heb je toch iets meer kans maar goed ik moet daar niet te veel over nadenken anders word je gek. Verder gaat het redelijk ben nog steeds erg veel misselijk en geef ook nog wel regelmatig over maar ik heb gisteren sinds acupunctuur en hopelijk gaat dat wat voor mij doen. Ik heb wel voor het eerst deze zwangerschap afgelopen nacht een keer doorgeslapen en daar was ik echt aan toe want ik ben echt zo moe.

En dan ben ik al een paar weken/ dagen heel erg druk met een feest wat we vandaag gehad hebben ik zat in de organisatie en daar komt toch aardig wat bij kijken.

Het was net og niet helemaal afgelopen maar ik was er vanmorgen om 10 uur al dus ik was het zat

Verder weinig nieuws hier zo langzaam aan komen er steeds meer spulletjes bij de uitzet echt zo leuk al die kleine spulletjes en het kamertje moeten we alleen nog schilderen en dan kunnen we de meubeltjes erin zetten.

Fijn weekend allemaal morgen de laatste vaderdag zonder dat ons wondertje er is

Geplaatst

Hoi allemaal,

@mamavanroos: wat een heftig verhaal,zeg. Fijn dat alles toch goed bleek te zijn. Hopelijk kun je snel weer gaan genieten van je zwangerschap.

@belladona: dus jij weet het geslacht ook al? Ik heb vorige week de 20 wkn echo gehad en alles lijkt in orde te zijn. Het geslacht was goed te zien....yep, krijg voor de 2e keer een jongen. Erg leuk Nu druk bezig met de namen.Dat vind ik zo moeilijk.mari-83

@mari-83: lekker bezig met de uitzet.....goed,hoor.

Hier gaat alles zijn gangetje. De kleine van 2.5 gaat een moeilijke tijd,door, denk ik. Hij is van zijn speen af, maar wil niet meer direct gaan slapen. Hij is erg dwars: schreeuwt, slaat en is steeds boos.....moeilijk,hoor....

Gr, Gorgi

Geplaatst

Hoi gorgiWat leuk nog een kereltje en gelukkig was de echo goed Moeilijk hé jongensnamen ben blij dat wij al een naam voor ons. meisje hadden want voor een jongen kwamen wij niet uitWat lastig inderdaad met je zoontje dat had mijn oppaskindje ook totdat ze hem s middags niet meet naar bed deden dan is hij zo moe dat hij wel ging slapen

Geplaatst

Hoi gorgi

Wat leuk nog een kereltje en gelukkig was de echo goed

Moeilijk hé jongensnamen ben blij dat wij al een naam voor ons. meisje hadden want voor een jongen kwamen wij niet uit

Geplaatst

Hey wat gezellig hier weer wat geklets! Dat houden we erin!

We zijn niet met veel over en had ik klets ook in oktober mee aangezien ik 1 nov ben uitgerekend.!!

Mamavanroos: Wat een heftig verhaal en spannende tijden voor jullie. Onzekerheid allom. Gelukkig in goede handen en is alles helemaal goed met jullie ukkie. Een 2e prinsesje, wat gaaf!

Genieten is moeilijk als je dit eerst door moet maken,maar houd vertrouwen:-)

Belladonna: 1 dec mijn verjaardag. Topdag:-)

Hier alles redelijk, zware dag achter de rug. Een mooie en goede 20 weken echo. Heeel lang moeten wachten en wat gedoe met afspraken maken.

Zat er even doorheen en was thuis en hoppa daar kwamen de tranen.

Daarna zijn we lekker gaan "shoppen".

Ik vind het moeilijk,maar hebben verf en behang gekocht. Hopelijk kan ik ook wat meer gaan genieten.

Onze kleine is wel super druk! Liefff.

Gorgi een jongen wat leuk!! jongensnamen is idd lastiger!

Hoe heet jullie andere zoon(snap als je het liever niet op het forum zet hoor)

2,5 jaar leuke leeftijd,maar geloof zeker dat het soms lastig is. Druktemaker;-)

Ga me maar eens aankleden!:-) Voel me niet helemaal top, spierpijn,hoofdpijn. blehhh

Groetjesss

Geplaatst

Lieve Marlijnne, ik wil je hier even een dikke digiknuff geven. Juist in deze onzekere en moeilijke periode van je zwangerschap. Ik denk aan je!!!

Geplaatst

Hoi dames

Zo even uitrusten haha mijn vriend vroeg gisteren of ik even wou beginnen met de plinten af te plakken in de babykamer zodat hij vanavond kon beginnen met schilderen nou zo gezegd zo gedaan maar toen ik eenmaal klaar was dacht ik de verf staat er toch kan ik ook wel vast beginnen haha met als resultaat dat de grijze muur nu af is en mijn vriend dus alleen nog maar het witte hoeft te doen

Maar het is helemaal de kleur zoals ik wou ik vind het nu al mooi haha

Geplaatst

Haha foto's volgen als het af is nu is er nog niet veel te zien alleen een grijze muur maar ik vind het al mooi

Ik ben alleen nog bezig met een tekst uitzoeken voor op die muur maar weet nog niet goed wat wil er eigenlijk wel in hebben dat het een wonder is

Geplaatst

Dank je ik denk ook dat het heel mooi word haha

Ik weet niet eens of ik dat erin heb gezet als getuige van mijn vriend was ze heel blij maar als peettante hebben we nog niet gevraagd aangezien er wat tussen kwam op dat moment dus dat doen we binnenkort nog maar weet haast wel zeker dat ze ja zegt haha

Geplaatst

Ja het enige wat haar tegen zou houden kan zijn omdat ze net peettante is geworden van mijn neefje maar met hun heeft ze niet zoveel dus ze heeft dat alleen gedaan omdat ze het lullig vond om nee te zeggen, maar kreeg laatst al een sms dat ze zich meer verheugde op de komst van ons kindje in oktober.

Geplaatst

Haha nee ben ik ook niet zo bang voor moeten even kijken wanneer we er weer komen met z'n 2en dan vragen we het wel scheelt dat we nog even hebben.

Geplaatst

Wat een gezelligheid hier! Leuk!

Marlijnne, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! En nu op naar de 26 weken zodat je wat meer rust kunt vinden. Heel logisch dat je nog onzeker en bang bent. Wat jij en je partner mee hebben gemaakt met jullie mooie meisjes is zo vreselijk moeilijk, dat blijft bij je. Maar dit is een dapper beebje en die voelt jullie liefde, dat moet goed gaan! Dikke knuffel!

Mari, ik denk dat ze zeker blij zal zijn als je haar vraagt peettante te worden. Leuk hoor!

Gorgi, nog een boy! Leuk hoor. Tsja en een kindje van 2,5 is best pittig. Weet hij van de baby? Want dat kan best al in die hoofdjes zitten, een leuk nieu vriendje maar ook concurrentie om aandacht....

Mamavanroos, hoe is het met je?? Ik hoop zo dat het goed gaat met jou en je beebje!

Ik heb vandaag voor t eerst baby kleerjes gekocht! Een hele stap, maar voelt goed.

Gisteren voor t eerst de baby echt goed kunnen voelen, wauw! :-)

Geplaatst

Leuk he die kleine kleertjes haha dat daar straks iemand in past zo raar vind ik dat.

En wow wat gaaf dat je je jullie kanjer nu ook gevoeld hebt bijzonder he ik blijf dat vinden elke keer als ik haar voel en die van ons is druk heel druk haha dat zeiden de vlos en gyn ook al maar dat geeft niet is elke keer een bevestiging

Vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapszwemmen ben benieuwd ik ga samen met mijn vriendin

Geplaatst

Leuk Belladonna die kleertjes.

Vriendin kwam hier met een enorme zak kleertjes. Zoek maar uit. Ik kan mn lol op.

En ga ook zelf nog kopen. Wat een keus is er..

Maris hoe was het zwemmen,spierpijn;-)

Hier gaat mijn lief morgen een wandje behangen met een leuke gestreepte kleur. De rest wordt wit en dan gordijnen weer kleurtje.

Doen jullie verduisterende gordijnen/rolgordijnen?

Straks gaan we heel asociaal naar de mac donalds/snackbar, kreeg net een whats apje van vriendlief, EHMMMM zegt die even over nadenken.

Geen tegenspraak tegen zwangere vrouw hahaha!

Heb zo geen zin in koken, en echt zin in friet!

Jose:bedankt voor je knuffie:-)

Morgen weer naar het zh voor meting en injectie en een bezoek aan de kapper. Elke keer weinig puf,maar wil er zelf ook nog beetje leuk uitzien.

Meiden geniet van je beeb in je buik. Ik hou zoveel van dit ukkie.

Geplaatst

Haha wat herkenbaar ik had ook totaal geen zin in koken en wij hebben ook een patatje gehad ik ben ook zo moe in een keer sinds vanmiddag.

Eet smakelijk alvast wij hebben geen mac in de buurt dus komen er niet zo snel maar goed ook haha

Wat leuk he die inkopen en alles wat we krijgen van iedereen ik kan niet wachten totdat de meubeltjes erin staan en ik alles kan wassen en ordenen.

Het zwemmen was heerlijk alleen inderdaad erg veel spierpijn in de rug benen en buik haha en dan moet ik ook nog naar yoga straks maar goed gaat wel weer over ben allang blij weer wat beweging te hebben.

Wat leuk dat jullie ook bezig zijn met het kamertje hier is 1 muur af zaterdag doen we de rest ik heb ook besloten dat we 2 muren grijs doen de ene waar het bedje komt te staan en de andere achter de commode.

Mijn vriend is zelfs zo enthousiast over de kleur dat hij de woonkamer ook een muur in die kleur wil doen haha mag van mij ben deze zandkleur ook wel zat.

Wij doen inderdaad ook rolgordijntjes verduisterend moet alleen nog even op zoek naar leuke en naar leuke overgordijnen die gaat mijn moeder zelf maken dus dat scheelt weer.

Ja en genieten doe ik zeker van ons meisje soms als ik even lig beweegt mijn buik gewoon als ze schopt haha zo leuk om te zien

Ik moet ook wel lachen om iedereen in de omgeving tot nu toe denkt alleen mijn schoonmoeder nog maar dat we een meisje krijgen en de rest is er allemaal van overtuigd dat we een jongetje krijgen haha alleen mijn ouders, broer en zus weten het dus ik moet er zo om lachen.

MIjn nichtjes zeggen elke keer 'wij hopen dat je een meisje krijgt maar wij denken een jongetje' hihi en wij weten het lekker

Fijne avond allemaal

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden,

Hoe is het bij jullie?

Al op weg naar de 26 weken grens!?

ik kijk erg uit naar de 20 weken echo zaterdag 14-7. Dan ben ik precies 20 weken :-)

Liefs van mij

Geplaatst

Hoi hoi

Hier gaat het wel goed mag niet klagen als het zo blijft zoals het nu is blijf wel misselijk maar ach het is nu eenmaal zo ik doe gewoon lekker rustig aan

Ja nog 2 weekjes en dan eindelijk de 26 weken gehaald ben wel blij als het zover is hoor

En jij volgende week alweer 20 weken wat gaat dat hard he

Voelde jij je kindje ook al goed?

Hier wel een echt druktemakertje hoor voornamelijk als ik wil gaan slapen haha de schopjes worden ook steeds harder waardoor ik dan ewcht niet in slaap kom maar ach ik kan geen genoeg krijgen van dat gevoel.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Goed dat het goed gaat mari! En lekker hoor die 26 weken in zicht! Ik vind de 20 weken al heel wat haha. Wel weer toe aan een echo, heb ik nog wel nodig. En hopen natuurlijk dat alles goed is. Ik voel mn kindje wel, maar heel zachtjes en alleen als ik echt ontspannen ben. Mn placenta zit voor, dat schijnt t er niet makkelijker op te maken. Dus dadelijk misschien een voordeel als de schopjes harder worden ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden