Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Noor,

Ja 9 net als vorige keer zou te mooi zijn.

Maar dat gaat hem deze keer niet wrden denk ik hoor.

Ik denk zelf deze ronde 5 max 6 maar dan ben ik ook blij.

Ja als je pas na 3 maanden wat hoort terwijl iedereen het weet dat is keihard en niet fijn.

Hoe gaat het met jou verder?

• Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Morgen echo om te kijken of ik een eigen follikel heb zodat er een tp gepland kan worden van 2 cryootjes. Mits ze het ontdooien doorstaan. Je leest toch regelmatig van niet maar daar ga ik maar even niet van uit.

Verder alles goed, mijn mannetje krijgt kiezen en slaapt niet zo goed maar vannacht gelukkig maar 1 keer eruit. Hoera! Niet dat ik het heel erg vind want klagen doe je echt nooooooit meer als je er zo veel voor gedaan hebt, maar je leeft in een soort waas als je zo'n slaaptekort hebt. Zonde van de dag! Maar nu lekker wezen sporten en fit als een hoentje. Dus niets te klagen!

Ik denk toch dat je er wel meer gaat krijgen hoor, let maar op.

Groetjes

Noor

+

Geplaatst

@NOor

spannende dag ook voor jou voor morgen dus ik duim al.

Ahhh kiesjes die doorkomen ja dat doet pijn ja.

En wel of niet dit procces klagen mag af en toe heus wel hoor :-)

We zullen zien deze week hoeveel ik er zal hebben

Geplaatst

@amy,

Klop even aan om op je verhaal te reageren. Wat vreselijk voor je meid. Eerst heel blij, dan dagen onzekerheid, dan denk je dat over is, dan lijkt de menstruatie anders dan anders, krijg je weer hoop, etc.....heel herkenbaar! Ik heb het vorig jaar kerst gehad. Exact hetzelfde. Eerst de test cb met indicator, ook maar 1-2 weken. Vervolgens licht bruinverlies, dat na een paar dagen echt flink rood etc bloeverlies werd. Maar toch wel iets anders. ik voelde me vooral steeds erg duizelig, wel een duidelijk symptoom. Zh zei, als test positief blijft krijg je een echo, met 6,5 week. Weer een indicatortest gedaan en was 2-3. Dus steeg wel beetje. Toen weer hoop gekregen, dagen gewacht tot eindelijk de echo, helaas enkel een vruchtzakje met wat 'embryonale resten'. Toch moeten wachten, na oud en nieuw terugkomen, zou 99% zeker een mk worden maar ook deze verhalen bestaan dat er een week later tóch....nou ja, dat gebeurde dus niet, tweemaal pillen ingebracht om mk op te wekken, lukte niet, met 9w kwam de boel spontaan en voelde ik me eindelijk niet meer duizelig.....hoop tijd verspild, teleurstelling etc. toch zie ik het maar als een plusje, hoewel het qua innesteling schijnbaar echt nergens op leek.

Helaas geen positieve afloop meid, maar ik geloof zelf dat het beter is je te wapenen. Toch had een andere dame bij mij in het zh hetzelfde en wel een goede afloop!! Gyn verwarde mij nog met haar....;-). en dat je zussen dit ook hebben gehad is een grote 'plus'. Wens je heel veel sterkte!!!!

Lfs megan

Geplaatst

Lieve megan, dankjewel voor je verhaal... het is echt onzekerheid op onzekerheid he, pfff.... Inmiddels is het bij mij echt losgebarsten en weet ik nu dat het echt over is. Door jouw verhaal ben ik toch wel heel blij dat het nu al gelijk doorgezet heeft want zoals bij jouw lijkt mij echt emotioneel slopend... Wij gaan nu lekker genieten vd vakantie met een lekker wijntje, we gaan de adoptiebijeenkomsten in en weer proberen vh leven te genieten. Nogmaals dank voor je verhaal megan want gek genoeg troost het mij wel:-) Essie: wat een fijn bericht van je vriendin. Het is wat noor zegt: als iemand je meeneemt in zijn/ haar emoties van dit proces dan gun je het iemand zo enorm i.p.v dat het na 3 maanden spontaan een 'joehoe ik ben zwanger' bericht is! Succes deze week meid, duim, duim, duim!!!

Geplaatst

@Amy

Ik vind het zo sneu dat je poging nu echt over is,

Ik leef echt met je mee maar dat weet je ondertussen wel.

Je hebt gelijk lekker even alles een plekje geven genieten van de vakantie en een wijntje en jullie verder voorberieden op de adoptie.

Ik hou je op de hoogte van alles hier bij mij.

En ja ik waardeerde dit ook echt heel erg van mijn vriendin dat ze dit zo netjes heeft veteld en mij erin meenam vanaf de eerste dag.

Geplaatst

Hé Amy: wil nog even in dit topic op je reageren. Wat zwaar k.t dat het helemaal over is en wat goed dat je al schrijft dat jullie van de vakantie gaan genieten en met de adoptieprocedure verder gaan. Ik hoop dat de adoptieprocedure jullie wel het zo gewenste wondertje brengt! Een dikke knuffel voor jou!

liefs,

sissy

Geplaatst

Amy wat afschuwelijk dit mag toch niet waar zijn!!!!

Pff ben er sprakeloos door.

Een hele dikke knuffel en veel sterkte,

Noor jij morgen naar Brussel ben er vandaag geweest;)

Monitoring belde vroeg 13:30 de poging is echt mislukt.

Morgen begint de Ramadan en al moet ik wachten tot na mijn ongi met starten deze maand dus geen poging iui ;)

xxx

Geplaatst

Arzu toch rot zo'n telefoontje al weet je het zelf al... treurige dag hier.

Nou meid ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven allemaal

Ps ik weet niet of het vandaag al mag maar........ Ramadan Mubarak!!

Amy nogmaals heel veel sterkte meid. Hou je haaks.

Liefs

Noor

Geplaatst

@Arzu

Wat balen dat je dat telefoontje kreeg sterkte ermee.

Begint de ramadan weer dan moet je inderdaad even wachten.

Komt allemaal vast goed Arzu.

Succes met de ramadan en op naar de volgende ronde die moet groen zijn.

Geplaatst

Noor en Essie dank je wel.

Ik start met het vasten als mijn ongi weer weg is:)

Manlief is wel vandaag begonnen natuurlijk.

Het telefoontje ja zeker helemaal niet leuk maar daarom was ik al blij dat ik het al wist en niet vol hoop zat te wachten.

:)

Ik duim voor jullie dames!

Geplaatst

@All

Ik moet woensdag voor de 4e meting ben echt vet sjaggie nu.

Ze waren niet echt groter gegroeid dus ze wil nog even wachten.

Ik hoop vrijdag of zaterdag de punctie.

Ben gewoon teleurgesteld mijn eierstokken doen pijn ik ben moe zit midden in sollicitatie wat ik liever ook niet heb maar moet bah.

Geplaatst

essie: even doorzetten. Jammer genoeg laat moeder natuur zich wel in banen leiden maar niet plannen....... Hou vol!

En succes met je sollicitatie!

Geplaatst

He verdorie Essie, dat is jammer zeg dat je nog een keer moet. Laten ze een andere keer pauze gaan houden die follikels! Nou ja niets aan te doen ze zullen bij de volgende meting wel goed zijn maar ik snap dat je graag klaar wilt zijn met prikken. Het zijn geen hoeveelheden ook die jij naar binnen moet werken.

Sterkte en hou vol

Gr

Noor

Geplaatst

@lala en @Noor

ja inderdaad ik spuit het maximale wat je kan en mag spuiten.

Mijn man heeft voor mij de grootste reep gekocht die hij kon vinden zo lief chocolade daar wordt ik blij van.

Nog even volhouden dan maar.

Geplaatst

Ik kan mij voorstellen dat je er nu klaar mee bent Essie, het is voor het goeie doel maar met alles wat er nog om je heen speelt is het niet altijd makkelijk. Hopen maar dat je het weekend in ieder geval de punctie hebt dan kunnen we dan gewoon verder met duimen:-)

Arzu, even een maandje rust is ook niet verkeerd, heb je dubbel zoveel geluk de maand erop!

Hier alles goed, ik ben met momenten verdrietig maar ook met momenten aan het genieten van het mooie weer, lekker wisselend maar dat hoort er allemaal bij en laat ik allemaal toe.

Meiden, fijne dag, geniet ervan!!!

Geplaatst

eissie is het ver weg? om te reizen bedoel ik? echt klote dat je er weer heen moet joh.... weten ze een reden dat ze niet zo snel groeien?

amy nogmaals veel sterkte

ik ben er ff wat minder maar ik lees nog mee hoor, heb het even druk xx

Geplaatst

Hihi noor, denk t eerlijk gezegd niet. Hier is alles, vooral ikke, nog kalm. Heb nog niet de behoefte om te testen. Maar inderdaad, schiet al op! Wel lekker hoor!

Geplaatst

Och, verdoerie, vergeet ik t hier toch te zeggen!

Positieve test! Gisteren en vandaag!

Ik kan voor t eerst zeggen dat ik zwanger ben (en mocht t alsnog fout gaan, dit nemen ze me niet meer af! )

Zijn wel nog behoudend hoor! Ik ga DD pas bellen als ik zaterdagochtend nog steeds een posi-test heb. En daarna bedenken hoe nu verder hahahah

Het volgende hoofdstuk is begonnen! :D

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden