Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ellie, wat erg zeg. Sterkte. maar wel duidelijkheid.

Dames, heb op de weeschaal gestaan en het is neit goed. We gaan echt weer goed aan de bak met afvallen. Zit weer aan de thee en water. Net 3 boterhammen op. Vanaf volgende week 2x per week naar de sportschool.

Je moet er wat voor over hebben.

Geplaatst

Ellie, ik weet niet wat te zeggen. Denk dat alles al een keer gezegd is. Ik hoop dat je veel steun zult hebben aan Ellie-vriend.

Wil je wel veel sterkte wensen. En blijf vooral GENIETEN...

Vandaag heb ik de Intralipid besteld bij de apotheek...250 euri armer!

De prednisolon ook opgehaald.

Tja aan de ene kant heb ik geen zin om te beginnen aan de andere kant gaan met die banaan.

Geplaatst

Kreeg net een mailtje van de kliniek in DD: Ik was vorige week vrijdag met die positieve test dus echt wel zwanger want de pregnyl had er op woensdag - twee dagen eerder - al uit moeten zijn. Zat ik mezelf nog gek te maken met restjes pregnyl. Helemaal k- dat het dan niet heeft doorgezet. Ja, het is de natuur maar grrrr. Vandaag sowieso een rotdag want precies een jaar geleden is m'n moeder overleden. Ga thuis maar eens ontzettend aan de wijn. Komt niet meer goed vandaag xxx

Geplaatst (aangepast)

Ellie, kom eens ff dichterbij je beeldscherm.... Ja nog ietsjes meer......heel goed nu ff een dikke vette digitale knuffel voor JOU.

Ik vind het erg van je moeder. Extra veel sterkte en neem ook maar een een glaasje voor mij!

Liefs,

aangepast door Gabrie74
zin klopte niet.
Geplaatst

Ellie wat erg van je moeder dat ook nog eens vandaag en dan die stomme ongi. Heel erg dat het niet goed was.

Ben je dan toch niet geneigd nu om door te gaan?

Neem maar een flinke borrel, ben er ook wel aan toe moet ik toegeven!

Van mij ook een dikke knuffel.

Geplaatst

Zooooo wat een pokkedag... echt vreselijk.

Je mamsie Elliebellie..vrouwke toch wat erg! Een jaar geleden, dat is nog maar zo kort. Oe dat moet zeer doen alles bij elkaar.

Ben je al zo jong zonder je moesje, da's toch echt vet oneerlijk. Brr... ik weet niet wat dit voor stomme dag is maar wat mij betreft staat ie nummer 1 in het STOM lijstje.

Heel veel sterkte. Je hebt dat flesje wijn meer dan verdiend zeg!

Weet je wat: ik trek er ook 1 open. Een sauvignnoortje. Ben toch leeg vandaag. Ik ga er even flink het gas op gooien met die fles, leeg moet ie. Waar geluk niet thuis geeft, kan alcohol geen kwaad toch. Damn wat erg allemaal. Ben blij dat ik samen met jou een glaasje kan drinken al is het wat ver uit elkaar. Zum wohl! Nee weg dat stomme Duits trouwens! Saluti e prospati hangtie niet dan staatie, hupsakee daar gaatie!

Ego: ik had ook een f...nacht vannacht. Gisteren naar Brussel gereden want pickup vandaag. Kwamen zeer laat in het hotel aan want mijn moeder kon pas laat arriveren om op zoonlief te passen. Toen dacht ik: ik neem nog even een lijfdouchje in het hotel. Ga graag fris het bed in. Maar totaal niet gezien dat er een rainshower in de douche zat. Dus met het aanzetten van de kraan krijg ik me daar een plens koud water dwars over het hoofd heen, niet normaal! Zat niets anders op dan haren wassen (en te drogen). Inmiddels klaar wakker daardoor.

Is het in de kamer zo'n 30°C... Nu slapen man en ik altijd al apart... hij snurkt en ik draai om mijn as in bed... werkt niet echt. Maar op vakantie en dit soort gelegenheden nemen wij meestal 1 hotelkamer. Maar nu draaide manlief vanwege de snoeihitte ook 40 keer per 10 minuten om zijn as. Met zuchten. En af en toe toch een snurk.

Echter, omdat ons manneke de afgelopen week tig keer per nacht wakker wordt vanwege doorkomende kiezen, slaap ik zo licht als een hertje in een open veld. Bij het minste of geringste sta ik met adrenaline-ogen te spoken om te checken of het goed gaat met hem. Bij wijze van spreken word ik van blaadjes aan de boom op dit moment al wakker. Lig je naast iemand die én draait én snurkt én zucht..... niet te doen!!! Toen vroeg ik of hij stil wilde liggen tot ik in slaap was gevallen en dat probeerde hij ook, maar toen kreeg hij natuurlijk ineens overal jeuk. AAAAAAAAAAAARrRRRRRGggghhhhh....!!! Geen slaap meer te bekennen terwijl ik gemiddeld de afgelopen week 3 uur per nacht geslapen heb... dus best wel moe was. Maar mijn oren waren een meter groot en alles kwam te hard binnen.

Uiteindelijk om 1 uur 's nachts heb ik de receptie gebeld of zij nog een kamer op dezelfde verdieping hadden want ik dacht, voor een punctie die ik altijd zonder enige verdoving doe, wil ik wel een paar uur geslapen hebben. Zonder slaap doet zelfs het epileren van mijn wenkbrauwen zeer! Wat zeg ik, mijn haar borstelen doet zelfs zeer. Alles wat een wortel heeft doet zeer zonder slaap!

Dat kon gelukkig. Ik op mijn blote voeten in de badjas achter de meneer aan naar een nieuwe kamer. Lig ik eindelijk in bed.... zie ik ineens het lichtje van de airco echt super verlicht groen! Toen zag ik alleen nog maar dat. Heb ik drie inlegkruisjes overheen geplakt... oke.... . toen dacht ik in slaap te vallen. Wat denk je? Komt die knuppel nog een keer aankloppen om te vertellen hoeveel de kamer nog extra zou kosten!

Na..... niet meer geslapen tot 3 uur... en om 6.45 uur zouden we ontbijten...... al met al Night from hell. Heb je ontbeten, lees je Ellies bericht. Wat moet je dan nog?

Gelukkig was het in het zkhs allemaal weer prima geregeld. Pick up gehad, intralipid wilden ze ook nog voor me er in hangen per infuus, heel aardig. Vrijdag hoor ik of er een terugplaatsing is.

Nog 2 of 3 keer hierna. Dan is het voor ons ook klaar. Maar realiseer me terdege dat dit voor ons heel anders is dan voor jou Elliebellie.

Een hele dikke pakkerd meid.

Op jou.

En je hub.

hik.

Grtz

Noor

Geplaatst

Hoi Hoi Dames,

Hoe gaat het met jullie?

Ik zal mee eerst even voorstellen; Ik ben dus Sanaatje, 25 jaar en moet voor we met IUI/IVF kunnen gaan beginnen 14 kilo afvallen.

Dit was op 25 augustus en ben inmiddels 13 kilo kwijt...dus nog 1,1 kilo te gaan voor de afspraak in het Radboud op 21 oktober.

Ik begin best wel zenuwachtig te worden omdat de afspraak steeds dichterbij komt....

Groetjes Sanaatje

Geplaatst

Sanaatje wouw 13 kilo in een korte tijd????

Hoe doe je dat???

Goed hoor, vertel ons je geheim!!!

Noor wat een nacht voor jou en je schrijft alsof ik er bij was.

Jullie slapen ook apart, wij ook met een verdieping ertussen ;-). Maar alles verder goed verlopen en nu duimen voor een tp.

Meiden ik drink er ook een op jullie allemaal, zitten nog te eten met een nieuwe klant onverwacht, gaaaaap!!!!!

Geplaatst

Dumpen die klant... en iets gezelligs gaan doen!

hop hop weg er mee

Sanaatje... welkom! Wij vallen niet zo veel af alhoewel Sylvino wel... en Elliebellie ook binnenkort. Maar we doen ons best!

Geplaatst

Noor, moest weer zo om je lachen. Toppertje. Geniet van je fustje wijn. Ga duimen voor veel bevruchtingen.

Sylvinootje, hou vol tijdens het diner.

Sanaatje, welkom hier. Heb je nog tips? Xx

Geplaatst

Sanaatje welkom goh kun je ons wat tips geven. Ik ben hier wel vaak te vinden maar afvallen...wat is dat??? Knap hoor!

Noor wat maak jij nou weer mee.Whahahaha heb me suf gelachen. Ook hier een man die snurkt.. Ik gaf hem laatst de opmerking goh heb je het gelezen? Ehuhh nee wat. Alle bomen in Nederland zijn vannacht omgezaagd. Huh hoe dan,...wat dan..kwartje viel niet gelijk..... (ik haat snurkers).

En dan die inlegkruisjes van jou die heb je toch wel in de ochtend weg gehaald?>!! Of hangen ze daar nog als sier?

Fijn om te horen dat eea goed is gegaan in het zkhs. Nu een paar mooie bevruchtingen en gaan met die banaan.

Ellie hoop dat jij je vandaag wat prettiger voelt.

Syl hoe is het afgelopen met je klant? Hoe staat het met je buikje (dia..)?

Geplaatst

Jaaa die inlegkruisjes briljant, hihi.

Darmen redelijk, daar houden we het op.

Wel afgelopen teveel uit eten geweest en dat gaf de weegschaal aan natuurlijk, niet echt happy natuurlijk nu.

Ik vind het wel leuke humor hier :-)

Geplaatst

Hoi meiden! Ja Noor, die anekdote van de inlegkruisjes sloeg alles. Hilarisch. Heb 'm ook aan m'n vriend verteld. Je zag 'm kijken: Gekke wijven.

Met mij gaat het wel, hoor. Vannacht heel slecht geslapen, gebeurt helaas erg vaak maar kon het er nu echt niet bijhebben. Lag wakker van de menstruatiepijn tussen half 4 en half 7. Hoezo een trap na? Megapijnstillers, hete kruiken en kopjes thee en nog kreunen van de pijn. Ik kan geestelijk heel wat meer hebben dan lichamelijk, haha. Nou, jullie willen niet weten wat er allemaal uit kwam zetten. Ik hou het netjes op een openbaar forum maar getverderrie, wat een klontenbende was het. Yegh. Oh, zit op m'n werk, zo even verder.

Geplaatst

Net Surinaams gehaald als avondeten wel een klein portie met groente.

Zou dat lukken Gabrie? Hoop het.

Ellie pas wel goed op jezelf want je ongi zal toch wat heftiger dn anders zijn misschien.

Noor wanneer krijg je re horen voor de tp?

Gabrie ben jij nog aan get. Sporten? Buiten lopen met dit weer zit er niet in.

Geplaatst

Syl, geloof het of niet maar gisteren was ik een uurtje buiten ja in de regen wezen lopen.

Was lekkah nat toen ik weer thuis was. Maar ik kwam wel toevallig langs de AH en toen moest ik cakejes meenemen....zucht!

Vandaag weer een uurtje na het eten buiten lopen, weer of geen weer altijd !

Klinkt lekker Syl jammie! Ik zit net zo verlekkerd naar dit wokrestaurant te kijken: http://www.restaurantvandaag.nl/eten/all-in-dining

Zucht het ziet er zo lekker uit. Krijg spontaan trek!

Noortje is alles bevrucht??

Geplaatst

Dus Gabrie niet meer langs de AH lopen of geen geld meenemen. Hihi!

Weet je wat ik zoooo leuk vindt om te doen om menukaarten te bekijken en dan kwijlen bij de gedachte om heerlijk te eten, :-p

Is dat raar, nee toch, jij doet het gelukkig ook!

Misschien toch eens afspreken dn dan schandalig veel en lekker eten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden