Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Elliebellie heb je inderdaad niet getest vandaag? Ook niet ongesteld geworden toch? Hoe gaat het?

Gabrie heb je je koffie gevonden sloddervosje van me?

Sylvinoke... schijnt de zon weer een beetje? Figuurlijk gesproken dan want hier hoost het inmiddels.

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is het nog droog. Even snel tijdens reclameblok Het Blok.

Had nog gezocht naar plaatjes van vieze mevrouwen met morsige bovenkleding maar kon niets vinden...

Niet getest en geen bloed maar het broekloeren begint wel ernstige vormen aan te nemen. Als ik morgen doorkom... Nou ja. Ik zeg niets want dat is de goden verzoeken. Wel veel last van steken links en rechts in lies. Was soll den dass?

Vroeg naar bed, is er weer een dag voorbij.

Xx

Geplaatst

Ik heb nog niet getest, hoor... durf niet en ben bang dat het toch te snel is. Heb ook nog steeds geen zw. testen in huis. Ik wil die van het KV maar kom daar doordeweeks niet in de buurt en ik werk tot 17.45 uur. Dussss... Heb m'n oude agenda er nog eens bijgehaald en op dag 12 na TP ben ik tot drie keer toe gaan bloeden. Vandaag is het dag 12 na TP en hij is nog maar net begonnen. O, wat een ellende is dit toch altijd. Je krijgt toch weer hoop.

Geplaatst

Zal ik even een paar kruidvatters komen brengen? hahi! Die behoren bij mij tot mijn vaste boodschappen zo onderhand...

Net follikelmeting gehad.. heel weinig follikels. Gek heb ik nooit. 3 stuks en 2 kleintjes. Maar aan de andere kant... laatste poging in DD had ik er 13 en wat bleef daar van over? 1 embryo. Dus dan maar liever kwaliteit ipv kwantiteit. Maar ik dacht zelf een topmaand te hebben omdat ik totaal geen last had van de meds... nu weet ik waarom... ze doen gewoon bijna niets hihi!!

Maar heb er toch nog steeds een goed gevoel over. In elk geval een fijne punctie. Vorige keer was ik aardig lekgeprikt maar in mijn ogen komt dat doordat ik narcose heb genomen. Dan raggen ze toch net wat harder heb ik het idee.

Doe het nu weer zonder. Dan blijft the royal entrance in een beetje in takt hopelijk.

Groetjes en we willen vanaf nu ALLES weten Elliebellie. Het kleinste ongemak, een dwarsliggend darmpje, een puistje hier of daar, of wat dan ook: delen!!

Geplaatst

Ellie hou vol, wat zou het toch super zijn als je zw bent.

Ik duimen hoop ook mee!

Noor ja hoeveelheid zegt niets en er hoeft maar 1 topper tussen te zitten, wanneer fm 2?

Gabrie nog aan het sporten?

Hier weinig te melden, vanmorgen wel op de weegschaal en een halve kilo eraf, ben blij.

Geplaatst

Ohh Syl geweldig beter langzaam afvallen en aankomen toppie! Je klinkt ook wat positiever.

Elllie you are driving me nuts!!! Piesssssen over die pisstick!

Noor te veel is ook niet goed. Laatste keer had ik er 11 en nullll bevruchtingen.

We gaan voor de kwaliteit embryos.

Gisteren buiten wezen lopen. Vanavond weer een uurtje buiten lopen heerlijk!

LIefs

Geplaatst

Zag net een berichtje van Zara op FB: ze is er nog, iedereen de groeten (vroeg ze aan Fren maar ik ben haar voor) maar ze heeft het erg druk!

Ellie wat maak je het spannend!!

Geplaatst

Mwah. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Had nog wel ovu testen in huis en heb er net een gedaan. Ik zie een miniem streepje, maar had me al suf gegoogeld en als je echt zwanger bent, moet ie uitslaan als een tierelier, meer dan bij een hcg test. Tja, dat is echt niet zo, helaas....

Ik weet wel dat ik gewoon met een zw test moet testen maar het begint hier net heel hard te regenen. En ik ken mezelf. Op het moment dat ik afreken, gaan de sluizen daar beneden open.

N,oor mooie score hoor, maar volg je nu een ander protocool dat het er minder zijn? Moest erg lachen om je Royal Entrance, haha, gek mens.

Gabrie, jij klinkt ook goed en vrolijk. Jezelf weer bij elkaar aan het rapen voor een nieuwe poging, he?

Syl, jij ook weer wat opgewekter en fijn dat Zaartje zich gemeld heeft, bedankt Caro.

Ga eten koken, moppies. Kom later nog terug!

Geplaatst

Fren! Jou moest ik net hebben. Jij bent toch ook gaan voortesten met ovulatietesten? Had jij een dikke streep en zo ja, op welke wachtdag? Ben verder helemaal niet geobsedeerd of zo. Aaargh!

Geplaatst

sylvino das toch supergoed nieuws, een halve kilo eraf?! Zie je wel, je sluit je aan bij onze eetclub en het vliegt eraf! Na zonder gekheid... goed gedaan! Echt fijn.

Hoe is het met kayla?

Zaterdag weer een fm btw.

Gabrie.... ga jij ons dalijk ook zo in spanning houden nee toch zeker? Anders kom ik je persoonlijk over een stickie laten wateren hoor.

ben je nog buiten gaan lopen? Het is hier hondenweer. No offence Kayla! Echt herfst. brrr

Elliebellie meid heel fijn dat jij zo lekker nuchter bent maar ik sta strak van de hormonen en wil het Nu weten! :-) Wat een getob met ovu sticks.. aarrrgggh...

Geplaatst

oh ik was nog niet klaar... wanneer ga je naar het kruitvat?

Caro en Fren... bedankt hoor voor het fijne nieuws dat zaartje gewoon druk is! Groetjes terug!

Hier rode kool met appeltjes en kipfilet. Very exciting maar very snel en makkelijk... en heb een zwart vestje aan gedaan. Al was dat meer vanwege de temperatuur als ik heel eerlijk ben. Want rode kool met appeltjes dat krijg je er denk ik helemaal niet meer uit. Had ik weer een nieuwe poetsdoek.

Fijne avond

Geplaatst

Ellie, eerste keer was op maandag, dag 8 geloof ik. Ze werden duidelijker om de dag. Heb uiteindelijk op dag 13 echt getest en dus positief.

Ik ben da gaan doen omdat ik merkte bij t Temperaturen smorgens dat m'n temp hoog bleef.

Geplaatst

Hoi Fren, dank je wel voor je info. Ben dan toch bang dat het hier niet goed gaat.

Hormonoortje, ouwe poetsdoek van me, ik ga nooit meer naar het Kruitvat, haha. Het voelt nu echt of de ongi gaat doorbreken, die steekjes in m'n lies zijn ook weg, mijn lichaam komt weer op bekend terrein.

Braadworst met brocolli gegeten vanavond, was lekker. Ja, sinds ik jullie heb leren kennen vliegen de kilo's eraan. Eh, eraf.

Bis morgen, meisjes.

Geplaatst

He getver zit helemaal gedeprimeerd achter de koffie, ik had op een wonder gehoopt... weet je het zeker inmiddels?

ik blijf nog even hopen hoor...

Geplaatst

Noor ik was zo nieuwsgierig. En hier vind ik gelukkig het resultaat van de fm. Duim voor super kwaliteit op naar zaterdag. Doe je de fm in nl?

Geplaatst

Goedesmorgens allemaal,

Ellie skatje patatje, Geen bloed geeft de IVF dames MOED!

Noortje ik ga op dag 12 wateren ehhh ervan uitgaande dat er een emmie wordt terug geplaatst!!

Ik ben mezelf inderdaad een beetje hormoonproof aan het maken. Ach, zodra ik weer aan het snuiven en spuiten ben voelt het weer als vertrouwd haha.

Ohh fijn om te horen dat alles goed gaat met Zara een pak van mijn hart.

Noortje ik hoop dat er morgen toch nog een aantal andere follikels mee zijn groeien.

Helmuttieeee meine liebeling blijf plakken.

Geplaatst

Raba ja ik doe het in NL. Het is toch best een flink stukkie rijden voor die paar minuutjes gluren!

En normaal kan het in mijn plaatselijke ziekenhuisje op zaterdag niet, maar toevallig hebben ze morgen een punctie. Gelukkig maar.

Geplaatst

Gabrie hormoonproof!! Nog 6 daagjes dan mag je weer aan de bak! Gaat snel nu!

Ach ik hoef er niet zo veel bij hoor. Als de goede ertussen zit. Maar dat weten we volgende week.

Ik maak me er gelukkig niet druk om, steeds denk ik weer dat ik alles al een keer gehad heb maar steeds word ik weer verrast met iets wat ik nog nooit eerder gehad heb.

Que sera sera... what ever will be will be the future's not ours to see Que sera sera

Zo met dit lied neem ik even afscheid, ik ga zwemmen.

Ellie: keep us posted!!!

Liefs

Noor

Geplaatst

Durrr! Moest Gabrie's wateren-opmerking wel 3x lezen voor ik 'm doorhad.

Hier nog geen nieuws, moppies. Maar ik kan jullie verlichting brengen want morgenavond hebben we een verjaardag bij een stelletje zuiplappen dus ik moet van tevoren wel weten of ik mee mag doen.

Ben vrij vandaag, komt straks een vriendin lunchen, wij waren gelijk zwanger toen ik een miskraam kreeg en inmiddels is ze al zwanger van nr 2. Hmmm.

Noor, wat goed dat je zwemt, alleen of met je kleintje?

Gabrie, laatste dagje werken? Hoe gaat het met sporten? Hoor je er niet meer over, hoe zit dat, huh???

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden