Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Snoep is jou wijn!!!

Wel fijn dat P meedoet want dat is een extra motivatie.

Maar 21 kilo in totaal, pfff veel hoor, misschien opsplitsen in etappes. Beginnen met 5 kilo dan 10 enz...

Was een tip van de dietiste, ook de enig, dat motiveert ook weer als je tussendoelen hebt die eerder behaald zijn.

Ik woog 96 en mijn streven is 90, vanuit daar ga ik verder.

En ook al gaan jullie niet verder is het natuurlijk ook lekker als je wat beter in je vel zit.

Vindt het zo goed van Caro dat zij ook blijft zwemmen.

Geplaatst

Ja ik weet het met kleine stapjes, wat ook advies hier van de dietiste. Maar goed het einddoel is hopelijk 70 kg en we beginnen gewoon en zien wel waar het schip strand.

Geplaatst

Tool gezellig!!!

Hier op het menu vanavond, Gekookte aardappelen, wit vis en rode kool. P is geen liefhebber van gekookte aardappelen en vis dus heeft een slechte avond. Moet vanmiddag alleen nog even op pad voor toetje, zal wel yoghurt of kwark worden (halfvolle dan, want mager is niet te vr*ten vinden wij).

Geplaatst

San en voor P dan een stukje vlees? Of wordt dat teveel gedoe? Wij doen dat wel vaker, ik vis en A. dan een stukje vlees.

Toetje, mmm, lastig, wij hebben zelden een toetje. dus als wij een toetje hebben, dan is het meestal wel iets fouts, hahahaha. mousse ofzo.

Geplaatst

Oh Tool dat is idd fout hihi.

Nee P moet het maar leren, ik heb lekkere gemarineerd stukje vis meegenomen dus er zit al smaak aan.

Geplaatst

wij mogen ook geen toetje hoor. Ik heb net mijn cracker met kaas achter mijn kiezen. Straks op de weegschaal. Ben zo benieuwd. Heb het idee dat er niets af is. Terwijl ik me echt er aan heb gehouden. Enkelt de cortison prik en de bongi. We wachten wel af.

Vanavond een kant en klaar maaltijd. Geen tijd om naar huis te gaan. MAg weer lesgeven aan mijn 4 jonge leerlingen. Ben zo benieuwd.

En ik wordt gek van het plassen, Door de endo in mijn blaas ga ik zo vaak naar het toilet. ben er zo klaar mee.

Geplaatst

Rubster ik hoop dat er toch wat af is, anders demotiveerd het zo nietwaar???

Kunnen ze nuo echt niks meer doen aan je endo in je blaas????

Veel plezier met les geven straks

Geplaatst

San, dat kan wel, maar dat doen ze alleen in combinatie met een eventuele verwijdering van eierstokken/baarmoeder. Maar mijn darm zit ook aan de baarmoeder. Dat maakt het ingewikkeld. En ik heb pas over 2 weken de afspraak met de gyn.

Geplaatst

Ruby, dat is echt niet leuk en dan is het volgens mij nog een understatement.

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je er zo klaar mee bent. Hoop dat het gesprek over 2 weekjes wat oplevert!

enne, als er niets af is, niet zo erg. Je bent nu ongi, dus je zult ook wel vocht vasthouden. Maar je bent goed bezig, dus keep it up girl!

San, welk toetje hebben jullie gehad, hihihi.

Syl, wat heeft je schoonvader gekozen? Hoe gaat het eigenlijk nu met hem?

bij ons was het eten ook lekker: aardappelanders (bacon-ui smaak), kipfilet, worteltjes en sla...mmmmm...alleen die sla is niet meer zo mijn ding, toch maar kijken voor een magere dressing of zo.

vanaf december ben ik in elk geval nog een avondje extra in de sportschool te vinden ivm een operatie van een collegaatje en zij mag dan 6-8 weken niet sporten. Extra centjes en extra mogelijkheden om wat kilootjes kwijt te raken.

oja, en met de kerst (2e kerstdag) ben ik nog beter bezig: after-krismas-dinner-spinning. 1 of 2 uurtjes, dat is nog niet zeker.

Geplaatst

Uiteindelijk niet gekookt voor schoonvader en het gaat moeizaam van zkh opnames tot valpartijen nieuwe medicijnen, medicijnen bijstellen maar de stamceltranplantatie lijkt succesvol!

Ik heb friet gegeten, geen groentes maar niet veel gegeten. Uiteindelijk nog buiten bladeren geruimd en geen wijn.

Het afvallen is weer beginnen :-)

Geplaatst

Ohw Syl, bij jullie houdt het ook niet op.

tool, ik ga zo om het half uur naar het toilet als ik wakker ben. Even voor mij een heel genant moment. Heb vanmorgen in mijn broek geplast. Die k.. endometriose. Kon het echt niet meer ophouden. Dit gebeurt dus als ik ongesteld ben. Dan is die blaas helemaal de weg kwijt. Wat voel je je dan vies zeg.

Maar wel ruim 1,2 kilo kwijt.

Vanavond hebben we een receptie. van half 7 tot half 9. Dus echt weer een rot tijd. Misschien even een salade bij de mac.. eten. Wel weer nette kleren aan.

Ga straks een vergadering in en krijg broodjes van het werk. Dus al met al een slechte dag...

Succes allemaal.

Geplaatst

Ruby hier ook nog eens, top hoor, en met truitje uit was het bijna 2 kilo.

Wat vervelend van je blaas, lijkt mij heel erg meid. Zou er knettergek van worden.

Veel plezier bij de receptie en een slechte dag mag er bij zitten toch!

Geplaatst

He syl, mag een slechte week ook. Dat is de bongi week.

net 2 bruine pistoletjes op. 1 met filet american en een broodje gezond zonder tomaat. Erg van genoten.

Geplaatst

Jeetje Rubster wat vreselijk voor je. Daar valt toch zo amper mee te leven... heb zelf een zwakke blaas en moet al heel vaak plassen en altijd uitkienen waar ik kan etc maar elk half uur, meis toch.. echt heel ellendig. En een gecompliceerde operatie in het vooruitzicht, met ook nog eens een enorme impact. Als je hem al zou willen. Pfoe!

Wel goed van het gewicht!

Sylvino... hihi met het truitje uit... maar wat goed joh. Heeft al dat lopen is Sissytown toch effect gehad!

Wat naar van je schoonvader trouwens. Klinkt heel erg allemaal. Sterkte hoor.

Tool.... after X-mas spinning...... wat een goed idee!

En wat extra centjes is ook prettig. Gelukkig kan je het nuttige met het aangename combineren. Slank worden terwijl je betaald krijgt.

Elliebellie.. nog bedankt voor de uitleg van de stokjes. Vanochtend weer een dikke maar niet zo dik of donkerder dan de teststreep. Maar wel echt dik. Laten we het zo zeggen: als het een zwangerschapstest was geweest dan had je me in Noord-Holland kunnen horen juichen. Maar het is dus nog niet goed genoeg. Dan vanavond maar weer de rok omhoog voor de zekerheid. hihi.

Heb je al een trouwdatum?

Carolin eigenlijk is alle zoetstof yoghurt niet zo heel erg lekker vind ik. Of is dat spiegisch omdat mij verteld is dat zoetstof slecht is? Sindsdien lust ik het niet meer zo graag en geef het al helemaal niet aan hummel. Gisteren maar eens een ordi vla flip gemaakt. Lekker ouderwets maar best lekker. De rode saus doe ik dan maar heeeel weinig van.

Heb even niet op de weegschaal gestaan maar volgens mij is alles nog onder controle. Heb geen vreetbuien dat is al heel positief en de kasten zijn leeggeroofd. Doordeweeks laat ik het maar even een beetje leeg. Zeer ongezellig maar de enige manier om op dooie momenten niet te gaan snaaien.

Witje al afgevallen of kijk je eens per week?

Gaapje nog niet terug?

Groetjes en een fijne dag

Noor

Geplaatst

Alle "nieuwe" dames van harte welkom!

Ellie snap ik het nou goed.....je gaat trouwen??!!!! Jeemig de Peemig.

En wij de dames zijn allemaal van harte welkom (of verzin ik dat terplekke)??

Geplaatst

Ik heb het heerlijk gehad. En ik moet nu iets gaan bekennen.........................Ik ben 1.5 kilo aangekomen. Zucht. Dikke vette zucht!

Maar affijn ik ga nu weer opletten. Dus vanavond aan de soep met veel groenten.

Wat heb ik sommige hier gemist. Ben zelfs een paar keer ff komen kijken!

Geplaatst

Neeee is niet all but ik doe net of ik ook tussendoor werk. Hoop gezeik hier!

Sommige mensen doen alsof ze dom zijn. Gaat over werk wat ik had overgedragen. Domme muts@

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden