Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gaapie-apie joehoeeee!! Daar was je weer!! :laughing4: Ja, het is hier ineens druk, he? Al die afvallers ineens, zit het in de lucht of zo, ik heb nergens last van, hihihi.

Ja, ik ga trouwen maar is allemaal niet zo'n big deal hoor. Meer een kwestie van 'ophouwen met dat gemiemel en nu gaan we het doen ook". Ik tegen hem, dan. Eigen schuld, had hij me maar niet ten huwelijk moeten vragen, ANDERHALF JAAR GELEDEN.

Nog niets gepland want we wachten nog op officiele stukken uit z'n geboorteland en de M46 aanvraag loopt nog (via IND en Vreemdelingenpolitie). Pas als zij akkoord gaan, kunnen we iets plannen. Maar die vergunning is maar een half jaar geldig, dus we moeten ons nog haasten ook.

Maar hoe was het?!?!!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja al die serieuze afvallers .......knap hoor!

Weet iemand hoe het eigenlijk met Zara is? Lange tijd niets meer van haar gehoord.

M46 ik dacht wat is dat nou weer een soort van wapen of zo??!! Maar nee het is dus blijkbaar een aanvraag formulier......

IND wens je er veel succes mee!

Mogen we dan wel een stukje taart..........................................

Geplaatst

Ja hoor volgens mij mag dat wel. Ik wel in ieder geval. En wat zal ik daar een zin in hebben.

Vanavond receptie en daar zou ook wel een stukje taart bij zitten denk ik. We zien wel.

Geplaatst

Joepieeeeee Gaapje is weer terug met droge humor, leuk leuk leuk!!!

Hoe was het daar, lekker gegeten, helemaal uitgeleefd op alle lekkere dingen van het leven :-)

Nu weer dat stomme werk met die rare mensen, voel met je mee hoor. Ik heb ook stomme mensen om me heen vandaag.

Wil een wijntje :-(

Geplaatst

Ellie ik voel een afstand tussen ons sinds DB. Toen zaten we gezellig knus zij aan zij met een koel knisperend wijntje in onze handen. Lachend om het leven....en nu schrijven we langs elkaar.....

Lekker melodramatisch toch :-p

Geplaatst
Hahaha Syl, waar zijt gij, zo ver weg bij den zee...Laten wij dan in ieder geval afspreken voor een lunzjjj en misschien komen de matties ook wel mee.
Volgend jaa dan, zit volgeboekt, haha!
Geplaatst

Ook hier helemaal vol Bah,...........................en ik kan alleen in de week na kerst........ 27, 28, 29, en 30 december......

Syl, ik zal er vast over heen hebben gelezen hoest met je hondje? Hoe was het in Wenen? Januari komt al erg dichtbij voor jou.........

Wat gaan de dames vandaag eten? Ik ga denk ik ook maar eens een keer serieus afvallen. Voortaan eet ik van een ontbijtbord.

Wij eten bloemkool, platte gehaktbal (gegrild) en aardappelen.

Heeft iemand hier nog iets leuks meegemaakt???

Geplaatst

Wenen was superleuk, echt even weg en ontspannen. Met Kayla gaat het goed alhoewel ze vandaag een beetje ziekjes is. Maar verder is het hoesten bijna weg door de medicijnen.

Hoe was jou vakantie, weer nog lekker daar?

We moeten echt wat gaan afspreken hoor, zou leuk zijn als jullie ook kunnen.

Geplaatst

weten jullie wat ook goed helpt bij afvallen??? de buikgriep of eten dat niet goed valt. jeetje, heb werkelijk niks meer in mijn lijf gisteren. voorzichtig vandaag twee beschuitjes gegeten sofar so good.

Geplaatst

Fijne tip Tool. Lijkt me heerlijk!

Gekke meid.

Syl fijn dat Kayla wat beter gaat qua hoesten. Hoop toch zo dat ze beter wordt.

Gabrie waarom een platte bal. Komt dat doordat je m fijnperst in de grill of eten jullie gewoon liever platte gehaktballen.

Ai ja moeilijk zeg een datum..... week na Kerst ben ik weg maar misschien ook niet want volgens mij is het goed mogelijk dat de punctie dan plaatsvindt. Of zou ik Decapeptyl wat langer door mogen spuiten bijv 3 weken want het is traditie om met het voltallige gezin op vakantie te gaan. Ga ik meteen ff navragen. Ze zullen er zelf toch ook niet heel erg op zitten te wachten op puncties met feestdagen.

Dus.... moeilijk moeilijk moeilijk te zeggen nog. Dat is meteen ook het nare aan de behandelingen, je kunt nooit eens normaal wat afspreken! Maar als jullie wel allemaal kunnen de week na Kerst dan ga dan gewoon en kijk ik wel of het lukt of niet? Wil geen spelbreker zijn namelijk.

Gaapje wanneer ga jij weer starten? Had eerst ergens gelezen dat je niet in december wilde reizen ivm mogelijke sneeuw of gladheid. Ga je dan wel in januari beginnen? of wacht je echt tot het voorjaar.

Ellie weer je nou zeker dat je er echt geen big deal van wilt maken? Ook niet een klein beetje leuk maken? Je hoeft toch geen koets en witte jurk maar in hemelsnaam Vier het leven Fraulein! Maak je zelf mooi, nodig de mensen uit waar het echt om draait en maak het gezellig! Hoeft niet duur te worden maar wel even goed vieren hoor. Het is toch bijzonder en mooi dat jullie voor altijd samen willen zijn. Of je dat laatste uiteindelijk ook echt doet, dat moet de tijd nog leren, maar het is wel een goede reden voor een feestje hoor!

Rubster je zei nog iets over 4 jonge leerlingen. Wat doe je dan?

Groetjes

Noor

Geplaatst

Fijn om te horen Syl. Mijn vakantie was ook heerlijk. Ben weer terug in Nederland maar hier is het zo kouddd.

Vanochtend moest ik gelijk krabben.

Noor een platte bal ivm de grill! Hahaha moest wel ff om je lachen.

Tja afspreken is moeilijk.....januari en februari is voor mij erg moeilijk ivm werk. De drukste periode voor ons.

Gaapje gaat vanaf vrijdag weer starten.........goh wat kijk ik er naar uit. Kan niet wachten.

Ellie wel een feestje geven das leuk. Met wat leuke foto momenten. En ons hoef je echt niet uit te nodigen hoor! We komen zowiezo wel langs.

Geplaatst

noor, ik zit bij een muziekvereniging en geef fluitles. Picollo's zijn kleine dwarsfluitjes met die fijne hoge tonen. 4 kleintjes en dan ze wat bij kunnen brengen. Dat is fantastisch.

Geplaatst

Joehoe meisjes, ik ben niet vrij tussen kerst en oud en nieuw, maar als onze date in het weekend valt (en dan niet het kerstweekend) dan kan ik natuurlijk wel. Op vrijdag trouwens ook. Afijn, ik gooi maar weer een balletje (gehakt) op.

Weet je waar je ook van afvalt? Kip marineren in pokkehete Surinaamse Hot Hot Hot saus. Ik kreeg het niet weg zo heet, dus weinig gegeten gisteravond. Vanavond spaghetti uit de vriezer.

Gaap, ik heb niks leuks te vertellen. Gisteravond ruzie met mijn aanstaande omdat het een slome drol is. Nou, en dat dus.

Noortje: Tuurlijk wordt de bruiloft zoals wij het willen (lees: IK) maar het wordt beslist geen doorsnee bruiloft volgens de 'norm'. Feestje komt er wel als we maar een geschikte locatie konden vinden. Ik vind niets leuk en wil ook niet ergens in de bossen gaan zitten voor gasten die afhankelijk zijn van fiets of openbaar vervoer. Moeilijk, moeilijk.

Jij een Gaapje weer beginnen, las ik. Dat het nou maar eens echt de laatste keer hoefde te zijn, he?

Ik ben nog steeds opgelucht dat we het hebben afgesloten maar de euforie van die eerste paar dagen LEKKER LOS MET PLANNEN is er wel af, hoor. Oh well.

xx

Geplaatst

Moeilijk hoor dat afspreken!! 24-12 kan ik ook nog....... maar weet niet hoe jullie zitten ivm alle kerstboodschappen!

Welke hot hot hot saus was dat Ellie dat klinkt namelijk wel ok!

Ellie ga lekker in het buitenland trouwen op een prachtig mooi strand zwijmel zwijmel.........

Wat lees ik nou ruzie met je aanstaande??!! Dat kan je niet maken. Die arme lieve jongen die graag met jou wil trouwen. Laat ik dat niet meer lezen!

Ja we gaan weer beginnen.......Ik hoop inderdaad dat het de laatste keer mag zijn.

Ben wel erg moe. Heeft te maken met het weer. Kan niet zo heel goed tegen de kou. Brrrrrrr

Waar hangen die andere 2 bengels uit?? Noooorrrrrrtjeeeeeeeeeee en Sylvieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geplaatst

Heee Gaapje, de saus kwam van de Jumbo, daar hebben ze veel exotische hoekjes, en hij heet iets van 'Sweetie'. Er staat een tekening op van een guitige Surinaamse mama. Met kerst doen wij niks want ik ben een weesje en mijn vriends familie woont lekker ver weg dus geen gedoe, hahaha dus ik kan gewoon de 24e.

Grappig dat je het zegt want we zouden ook eerst op het strand gaan trouwen in het buitenland maar dat schoot ook niet op want wij konden niets plannen ivm de IVF. Maar dat is ook gedoe met papierwerk en het is makkelijker om het hier te doen.

Ja, ik had ruzie met hem want hij is zowat verkleefd aan de laptop. En niet een avondje of een weekje maar al maandenlang zit ie met dat ding op schoot urenlang naar auto's te kijken die hij toch nooit gaat kopen, ondertussen mij negerend. In plaats van dat ie z'n ex opjut om z'n scheidingsakte op te sturen zodat wij verder kunnen met de huwelijksaanvraag, of meehelpt zoeken naar locaties of een gastenlijst opstelt... Knap frustrerend.

Geplaatst

De 24ste kunnen wij dus in ieder geval. Denk vanaf een uur of 13:00 uur? Dan is het nu nog de vraag....waar gaan we afspreken?

Jumbo heb ik niet in de buurt maar ik ga er naar uit kijken.

Ach meid doe waar jij je lekker prettig bij voelt. Misschien gewoon lekker in de achtertuin.

Jeemig ja hij moet natuurlijk ook ff meewerken. Is hij van huis uit gewend dat zijn moeder of zussen alles regelen?

Ik heb een vriendin en haar man was voor enige tijd verslaafd aan zijn pc. Geloof het of niet ze heeft op een avond de monitor los gekoppeld

en zo de tuin in gegooid. Ik zat met ongeloof naar haar te kijken toen ze het vertelde. Ik zou dat dan weer niet gedurfd hebben.....ben een schijtkind!

Geplaatst

Noortje en Syl, kunnen jullie op de 24e?

Gaapje en ik zijn er klaar voor! Qua locatie maakt het mij niet uit, Rotterdam zou ik prima vinden. Als ik er maar redelijk simpel met de trein kan komen.

Ja, achtertuin zou perfect zijn maar die hebben we niet...

Hahaha, goeie stunt van je vriendin die de monitor naar buiten gooide. Ik speel ook met dat idee maar het is mijn laptop :-)

N,ee mijn vriend is niet verwend van huis uit met vrouwen die alles voor hem regelen, maar hij komt uit Nieuw Zeeland en daar gaat alles een tandje trager. En van nature is hij besluiteloos. Dodelijke combinatie. Zal mijn straf wel zijn omdat ik zelf zo rap en ongeduldig ben. Hoezo opposites attract?!

Geplaatst

Oh nee de 24 dec sla ik J met pannen om zijn oren, ben ik al teut voordat het avond is....

Weet ook niet waar ik ben en waarschijnlijk met familie, ik kan dan niet :-(

Geplaatst

Voor mij ook echt heel lastig... want wel familieding des avonds omdat we de volgende dag wegvliegen. Tenzij er punctie moet plaatsvinden.

Maar had wel even voor 1 drankje langsgekomen hoor. Maar als sylvino ook niet kan dan zal het een andere dag worden denk ik?

Geplaatst

Vanmorgen toch even op de weegschaal en 0,4 erbij, dat was te verwachten, denk ook dat ik er al wat af had met het opletten na Wenen.

Nu weer met frisse moed ertegen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden