Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hihi ik hoop dat je laat lichamelijke beweging plezier heeft gebracht en veel kcal heeft verbrand! En dat het niet kunnen koken niet voor een ritje mac heeft gezorgd.. of pizza of wat anders fouts

Mijn katten moeten ook met rust worden gelaten hoor! Maar het zijn angsthazen (zo heb ik ze gekregen hoor, het 'leg' niet aan mij!)

Ik snap het gevoel van syl, zou het ook hebben maar wij weten het net als ellie niet. Mijn gevoel zegt dat het aan mij ligt want manlief had al twee keer raakgeschoten bij iemand anders. Of aan de combi dat kan ook.

Hummel gaat wel weer vandaag maar heb nu zelf een snottekop en prikkende keel waterige ogen etc... fijn. Vliegen vandaag gezellig met manlief mee op zakenreis alhoewel de vlucht misschien niet zo heel gezellig wordt. Tis best ver en eerst deden we dat makkelijk maar nu is hummel geen zoet baby'tje meer maar een terror- dreumes! haha. Nee hoor op zich valt het erg mee maar weet niet hoe een wat langere vlucht zal gaan. Het is nog niet zo dat je echt kunt communiceren en liegen dat we er bijna zijn.

Na ja op hoop van zegen.

gabrie jij bent sinds vrijdag begonnen met prikken toch? Hoe gaat het met je?

Sandra morgen wegen he! Ben benieuwd!

Rubster hoe gaat het met jouw gewicht?

Fijne zondag allemaal!

Liefs

noor

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noor ik heb mijn weegdag op vrijdag dus ik heb nog ff. Als ik het op maandag doe wordt ik alleen maar gedemotiveerd. In het weekend wordt er toch wel eens wat gesnoept.

En gister heb ik heel gezond gesnoept bij Syl, gezonde saucijzenhapjes en boterham met kip, ruccola, bacon en truffelmayo..... HMMMM

's avonds hadden we bezoek bij mijn ouders, maar heb maar heel klein stukje appeltaart op en een handje stoute shipjes....

Vandaag vierd hij zijn verjaardag dus ook weer snoepen..... Vanaf morgen weer lekker streng.

Geplaatst

Noor veel plezier en succes met mini terror.

De lichamelijke beweging was schoonmaken bij schoonvader, echt qua hygiëne lig ik mijlenver bij schoonmoeder vandaan, bah!

Sandra jij hebt een snoep weekend, moet kunnen toch.

Geplaatst

schoonmaken? Laat ik nou toch denken dat je wat gezelligers ging doen! Wel lief van je zeg!

Hihi een handje stoute shipjes.. En wat een lekker broodje..mjam!

Morgen streng.. Oke ik doe mee! Vandaag in het vliegtuig paar wijntjes met nootjes dat hoort erbij. En traditie op schiphol een big mac, chicken nuggets currysaus en frietjes met mayo en grote cola light. Ter compensatie dan he light. Lust ook geen gewone dus dat is geen opgave.

Morgen nieuwe dag! Als ik niet neerstort of het anderszins begeef.

Groetjes

Geplaatst

Noor er is niets uit de lucht gevallen of ben je ingestort.

Gaapje hoe gaat het met jou?

Vanmorgen even op de weegschaal na een heel goed wc bezoek maar helaas nog op 91,1, dus niets eraf maar ook niets bij gelukkig na mijn eetweekend.

Gisteren weer de saucijzenbroodjes gemaakt Sandra en oud hollandse kippensoep (wat dat dan ook inhoud) en een kippastei voor schoonvader dus goed gegeten.

Ga nu de hele week inhouden voor zondag dan kan ik meer op bij wok, he EllieBellie??? :-)

Geplaatst

Noortje je gaat vliegen...waarheen? Naar verre oorden?

Ellie en Sylvie gaan zondag niet mokken maar heerlijk wokken.

Syl, hoe maak jij je saucijzenbroodjes, is dat van bladerdeeg? En ook graag je recept van kip pastei.

Hier gaat het wel oke. Ben heel erg druk met werk.

Het is koud, het is mistig maar thuis is het lekker gezellie met veel kaarsjes! Dat is wel het fijne van deze tijd. Dat knusse.

Syl, zolang er niets bijkomt is het oke.

Ellie wanneer ga je trouwen moet dan alvast ff vrij vragen.................................................................

Geplaatst

Die sausijsjes waren echt heel lekker Syl!!!!!

Hier vandaag natuurlijk weer gestart met "gezond" leven na een weekendje zondigen. Mijn pa was jarig dus teveel van de toastjes gesnoept. Dus veel drinken en een fikse wandeling vandaag. Ben benieuwd wat de weegschaal dan vrijdag aangeeft!

Ja ja Syl netjes gedragen van de week dan kan je met Elliebellie lekker smikkelen en smullen bij de Wok!

Geplaatst

Jaaaaa kippasteitjes die wil ik ook maken Mmmmmmm!!! saucijzenbroodjes ook heerlijk. Haalde ze eerst altijd bij de Turkse bakker maar kom daar nu niet meer langs nu ik niet meer in Rdam werk. Dus alsjeblieft het recept Syl, Heerlijk!

Jammer dat er niets af is maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Gaap wat doe je voor werk? Iets financieels dat je het jan feb zo druk hebt? Of maken jullie rookworsten ofzo dat je het in de winter zo druk hebt? Misschien heb je het al eens gezegd maar ik ben af en toe half dement door slaapgebrek, vergeef me. Ik ben nu tamelijk zuidelijk niet ver van noord afrika maar de naam laat ik ff weg want het is iets waar niet veel mensen heel vaak heen gaan maar ik toevallig wel en dat linken mensen die mij enigszins zouden kennen direct aan mij. Lekker weer dat wel alhoewel ik nu met een heel moe mannetje op de kamer ben voor de middagdut. dus echt veel buiten ben ik tot nu toe niet.

Sandra toastjes lekker... maar nu idd allemaal streng de week beginnen hoor. Ik heb ook nog een Mac te verbranden van gisteren. Laten we zorgen dat we vrijdag allemaal lichter zijn, deal?

Elliebellie weer druk aan het werk? Heb je nog een leuk verhaal?

Groetjes

Geplaatst

Recept van de sauszijzen zal ik straks geven, is wel op mijn manier, Sylzijzen worden ze al genoemd, haha.

Kippastei staat in de laatste Allerhande ;-) en met een soepje erbij genoeg vulling. Was ook mijn eerste pastei met makkelijk recept voor eigen deeg erbij met de parmezaan korst.

Noortje we horen het wel waar je zit bij onze bijeenkomst om te praten hoe we nog beter kunnen gaan afvallen.....

Sandra had niet in de gaten dat je vader jarig was, nog gefeliciteerd!

Geplaatst

ben ook maar weer begonnen vanochtend.

en ga na iedere maaltijd groene thee drinken. Stond als één van de vele tips in een boek dat ik onlangs gelezen heb.

wil die laatste 5 kilo echt wel kwijt. gaan het gewoon proberen.

Syl, ben ook wel geïnteresseerd in je sylcijzenbroodjes, hihihi

San, nog gefeliciteerd met je vader!!

Geplaatst

Ik maak vanavond flapjes (zo noemen wij ze), eigenlijk ook soort sauzijzenbroodje: gewoon een halve slavink of rundervink inpakken in een envelop van bladerdeeg, mmm! Eigenlijk moet je ze eerst op een bedje van spinazie of andijvie leggen maar sinds ik geen losse spinazie meer kan krijgen doe ik het vaak zonder en eten we er sla bij...

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties!!!

Klinkt lekker Caro.

Hier vanavond kop soep met veel groenten en een ham/kip loemia uit de oven.

Geplaatst

Dag meisjessss... Hehe, daar was ik weer. Gaapje, ik moet jou nog pb'en over as zondag. Ik zit weer op het werk dus kom weer nergens aan toe. Ik heb ook echt helemaal geen leuke verhalen, hoor. Vanochtend een nieuwe auto gekocht (nou ja, tweedehands) dus als mijn aanstaande vanavond weer achter de laptop gaat sla ik de monitor dicht met z'n handjes ertussen. Grrrr.

Ik gisteren de hele dag aan 't mieren met verzekeringen en wat moest nou eerst en gedoe, en wat doet meneer? Als een wijf naar rubberen matjes en dakdragers kijken. Het scheelt er nog maar aan of hij gaat een kleedje haken voor over het dashboard. Vanochtend nog voor m'n werk zoeken naar een postkantoor waar je het kenteken over kon laten schrijven, zit ie me op te jutten dat het snel genoeg gaat vanaf m'n foon. Toen zei ik: Zoek het lekker zelf uit en liep de deur uit. Blegghhh.

O ja, die bruiloft. Ja, die gaat heus wel door, hoor. Tuurlijk, maar we hebben nog geen datum geprikt zolang de stukken niet compleet zijn en er geen toestemming is.

Noortje zit in het zonnetje op een niet-nader-te-noemen locatie, okeeee....

Witje gaat lekker aan de soep + loempia, mmmmm, lekkere recepten allemaal, ook de creatie van Caro.

Ik heb gisteren al soep gemaakt voor vanavond, linzen en kikkererwten dus dat wordt weer een 'fart-fest' vanavond, hihihi.

Moet snel door, sorry meiden, liefs xx

Geplaatst

Over verzekering, ik hoorde dat onna onna heel goedkoop was voor vrouwen... of staat ie op naam van je aanstaande hub? Ik hoop wel dat ie het zo ver maakt, want volgens mij zit hij nu even op het strafbankje, is het niet?

ps ik heb geen zon gezien vandaag... na de middagdut was ie weg! stom!

Succes met je fartfest. Hoop dat jullie een beetje kunnen bonden hierdoor :-)

Ja sandra alsnog proficiat.

Geplaatst

Bonden my arse. Net een deurwaarder aan de deur wegens uitstaande parkeerboete. Oude auto staat op mijn naam, vandaar. S. heeft'm wel betaald, maar dacht dat mijn rek nr op de voorgedrukte acceptgiro het nummer van de gemeente was. Stom!!! Maar morgen gaat hij het uitleggen, uh huh.Honest mistake. Ja hoor, dan lachen ze erom en schelden ze 50 euro voor de deurwaarder kwijt. Sukkel.

Geplaatst

ai Ellie, das balen en zonde van het geld. Benieuwd of hij het voor elkaar krijgt.

Hier 0,7 eraf, wel door 2 x sporten gisteren en ondanks de witte boterham met stroop en kaas die ik me om half 11 nog naar binnen heb gewerkt.

vanavond tapas eten met collega's. Gaan natuurlijk ook een paar wijntjes naar binnen, hahahaha.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hai allemaal,

Noortje hoop dat je ook nog een beetje kunt genieten van waar je nu zit. Neem je nog wel wat leuks voor ons mee?

Ellie hoop dat hij de deurwaarderskosten eraf kan lullen maar ik heb er een hard hoofd in.

Hoe is het met het scheten afgelopen? Kunnen jullie daar trouwens mee stoppen het is al mistig genoeg....

Ben zelf ook naar verzekeringen aan het kijken maar dan naar zorgverzekeringen...... ff uitzoeken naar welk aanvullend pakket over te stappen.

Tja IVF wordt bij ons toch niet meer vergoed.

Syl jij bent je natuurlijk deze week aan het voorbereiden op as zondag. Heel veel plezier samen. Wokken is lekker alleen zit ik zo snel vol.

Tapas en vino vanavond voor Tool. Geniet er van!

Geplaatst

Huhhh waar is iedereen???

Ellie who bist du? Hoe is het met de bekeuring afgelopen?

Noortje is het er zonnig waar je nu zit??

Sylv, hoe is het met je hond?

Tool nog wat tappas naar binnen gewerkt?

Vandaag was ik naar DD voor een meting. Er zitten 5 follikels van 13/14mm en 2 kleinere.

As zaterdag weer terug voor een meting. Dat reizen is zo een @#$@#%$% zooi. Ben er nog moe van!

Dames nog een fijne avond allemaal!

Geplaatst

Joehoe, ik ben hier. Ik zit nog op mijn werk dus kan niet uitgebreid reageren maar ik leef nog, de boete werd niet kwijtgescholden maar voor de vorm mogen we wel bezwaar indienen, we hebben een van de benodigde stukken binnen van de andere kant van de wereld met stempels en al dus da's heel fijn, en verder ben ik moe en gaarrrrr.

Maar niet zo moe als Gaapje. Een D-R-A-M-A die treinreis naar DD. Maar wel een heel goed resultaat, dame! Komt dat doordat je Herrn Dr S' instroektionen an den Laarse hast gelappt? Ausgezeichnet.

Vanavond chili con carne en dan Masterchef kijken op de BBC. Er kan er maar een de echte zijn, vraag maar aan Caroline ;-)

Hoop dat alles goed is met de meisjessss?

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden