Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zojuist pizza hawaii gegeten, mmmmm, maar oh zo fout,hahahaha.

geen zin om dadelijk te sporten 2 uur. ben eeen beetje uitgesport geloof ik. Heb een grote stok achter de deur: het feit dat ik moet lesgeven zorgt ervoor dat ik toch ga sporten. Vandaag eigenlijk ook maar 1 uurtje dat ik moet geven, maar mijn collegaatje heeft veel last van de knie. ik weet het niet. wil het liefst thuis blijven vanavond. Vriend is ook weer logeren bij zijn moeder. dus weer gescheiden van tafel en bed.

Ik hou jullie nog op de hoogte.

Ellie en Syl, heel veel plezier zondag. geniet van de wok (het eten dan) en ook de wijntjes,hihih

liefs,

Tool

Geplaatst

Daat sluit ik me bij aan!

Jij morgen veel succes met meten vrouwke!

Gaat manlief gez mee naar dd?

Waarschijnlijk maandag punctie denk ik....?? ik hoop zo dat alles nu goed mag gaan!!

Liefs

noor tuter in dr oor..... pfff wat een pijn heeft mijn jongen... gemeen is het!!

Geplaatst

Bedankt Gaapje, jij veel succes en een fijn weekend.

Noortje succes met de kleine, is er niets aan te doen?

Tooltje, actief wijf, zet hem op vanavond en jammer dat vriend er niet is.

Hier net tjap tjoy gegeten, lekkerrrrrr.

Geplaatst

Stom!! Met je officiële stukken naar de burgerlijke stand en dan te horen krijgen dat ze toch echt de volledige scheidingsakte van vriend nodig hebben en niet alleen het getekende achterblad met de officiële stempel. De stoom kwam uit m'n oren. Grrrr. Terug bij af.

Gaapje, succes morgen, laat je wat weten?

Noortje, wat zul jij je machteloos voelen.

Syl is stilletjes vandaag want die kan niet lopen na haar trapsessie, wuhaha

Geplaatst

He Ellie dus vertraging voor jullie, waar moeten die papieren vandaan komen?

Wat vinden jullie van mijn afvalticker, weet niet hoelang die blijft staan maar vindt het voor nu wel leuk.

Gisteren een vreet en drink avond gehad alleenig op de bank....

Nu spijt :-(

Geplaatst

syl, geweldige ticker!!! hoop dat ie net zo lang blijft staan totdat je je doel hebt bereikt.

Ellie, grmbl, balen zeg. waarom is het zo moeilijk om alle stukken bij elkaar te krijgen??? jammer, nu duurt het dus nog langer, niet leuk.

gisteren na het sporten nog een halve zak chips opgegeten. Ja ja, het afvallen gaat de goeie kant op, hahahahaha...Not...

Geplaatst

Tool ik heb gisteren bovenop mijn avondeten nog een hele pizza op dn bijna een fles wijn.....

Niet zeuren met die halve zak chips ;-)

Gaapje hoe is de meeting???

Geplaatst

Haai dames,

Ahhh Noortje is baby boy nog niet in orde? Vervelend voor hem en voor jullie natuurlijk. Hoop dat zijn snel allemaal doorkomen en dat jij weer

aan je rust toe komt!

Spannende banner Syl...... nu kunnen we je op de kilo af volgen....big sister is watching you!! Tjap Tjoy ohhh lalala das ook lekker. En morgen

ook al weer wokken...en dan ook nog eens die pizza en en..en..en.. Je hebt gelijk, neem het ervan zolang het nog kan!

Mijn meeting was wel oke. 6 follikels tussen de 17 en 20mm. Manlief was natuurlijk ook mee. Maar ook met de auto blijft het een wereld reis.

Maandag de punctie. Ben nu heel erg aan het twijfelen over de embryoscope. Noor heb jij dat ook laten doen?

Tool meid die halve zak chips SPIN je er zo weer vanaf...Geniet er van!

Geplaatst

Gaapje, mooie meting! Ik heb er nooit zoveel gehad, hoor. En maandag de punctie en dan begint de ellende. Wij slepen je er wel doorheen.

Heb de hele middag staan koken voor doordeweeks. Meestal doe ik dat op zondag maar morgen gaan Syl en ik lossss dus ik zou die ticker nog even laten zitten, Syl.

Oja, die echtscheidingsakte moet letterlijk van de andere kant van de wereld komen en kan alleen telefonisch worden opgevraagd. Lastig door het tijdsverschil en de post is ook niet supersnel.

Ben moe van het koken. Kijken of ik opknap van een wijntje.

Gaapje: probeer positief te zijn, hè? Zes kansen op bevruchting is geen kattenpis.

Hoop dat Noortje je kan helpen met de embryono-dinges.

Xx

Geplaatst

Ja Gaap ben zeer benieuwd..!

Wat een gezeik el met die akte. Is het lastig om die nog boven water te krijgen cq in te sturen?

Levert t veel vertraging op?

Syl heb je een ticker? als ik thuis ben ga ik meteen kijken!

Maar dan wel rustig aan doen bij de wok morgen he. Gaan jullie maar jurken passen, daar val je van af. het zweet staat bij mij altijd tussen de billen in die ellendige paskamers..

Bijenkorf heeft ook veel jurken rond deze tijd trouwens. Als je nog 3 weken wacht zijn ze ook nog fijn afgeprijsd:-) Maar passen kan geen kwaad natuurlijk! Mijn trouwjurk was ook een avondjurk... eerst 699 toen voor de helft toen nog eens door de helft en toen mocht ik m voor 99 euro meenemen! En echt supermooi was ie. ik had voor het minste geld kleding aan van alle gasten! ook mijn schoenen in een bruidsschoenen zaak gekocht waar ze ze precies op kleur maken en die waren ook nog afgeprijsd naar de helft! hihi ik heb een deel van het oorspronkelijke budget toen overgemaakt naar brookes hospital voor afgebeulde ezels en paarden. Wat een goed gevoel gaf dat op mijn trouwdag. ha!

Tool ik laat me hier helemaal gaan dus die halve zak chips.... stop ik hier zo in mijn holle kies! Weet niet wat er aan de hand is maar ik eet alles wat ik zie. Ach ja, volgende week maar weer normaal doen thuis.

Groetjes en fijn weekend

Geplaatst

Lieve Ellie,

Bedankt voor je lieve en zeer bemoedigende woorden. Helaas heb ik de laatste keer al meer gemaakt....11 eicellen en noppes, nada, bevruchtingen.

Maar ik ga het zeer zeker een kans geven. Het kan alle kanten op.

Drink je morgen niet te veel......straks neem je de verkeerde trein!

Hoop dat de akte snel deze kant op komt!!!

Geplaatst

Ps Ellie al trek je een vuilniszak aan.....je zult alsnog gaan stralen op je trouwdag.... aahh gossie wat lief van mij zelf!

Ehh juist Noor een zak chips is bij mij ook niet veilig....heerlijk paprika chips. Pfff ik ga ff zoeken of hier nog iets ligt.

Geplaatst

Gabrie veel follikels geven helaas geen garantie maar dat weet jij ook. Wel maandag de punctie en dan weer spannende dagen. 1 mooie bevruchting is genoeg en het is je zo gegund!

Ellie wat goed van je de hele week koke :-)

Noor je bent op "zakenreis" dus moet kunnen een beetje zondigen.

Heb me net al laten gaan en heerlijk gegeten Japans, meteen het duurste, geld moet rollen ook al komt de hypo eraan :-)

Ellie we gaan wel op sjiek hè morgen.....

Geplaatst

zo he wat is er aan de hand alles is anders hier op de ipad. versie hoger zeker. ff wennen hoor.

ik ben iets te autistisch om makkelijk met wijzigingen om te gaan. Ben nog herstellende van de zwarte dag in de geschiedenis dat we van wordperfect 5.1 overgingen naar Word...

Gaap ik snap het zo goed dat je peuneveu bent voor bevruchtingen. Maar heel veel meer doen dan hopen kan je nu toch niet. inschallah meisje inschallah. ik duim en bid voor je mee dat hier je tweeling uitkomt. ja ik doe gelijk een tweeling dan ben je meteen klaar en hoef je het hele circus niet nogmaals te doorstaan :-))

Ik hou mijn adem in maar ga altijd van het beste uit. Anders zat ik me nu ook niet voor te bereiden op icsi f***king 12. Twaalf! Hoe belachelijk is dat?!

Dan moet je toch wel een oer positivo zijn of een plaat ter grootte van de Euromast voor je hoofd hebben. Ik ga voor het eerste. Dus ik geloof in jouw 6 tal Gaap. 4 embryo's. Minimaal! Twee toppers. Blijven allebei zitten. Dus.

Ellie en Sylvino gaan een gezellige dag maken. Mmmm in elk geval een lekkere dag!

Hier is het wat aan de beterende hand, hummel slaapt weer wat beter dus ik ook.

Tool hoe is het met je drankje? krijg je het nog weg?

Sandra en Rubster wat zijn jullie stil.... Stiekem veel aan het afvallen terwijl ik me hier tonnetje rond zit te schransen?

I hope so!

Fijne dag

groetjes

Geplaatst

Syl en Ellie veel plezier vandaag!!

Noor fijn dat de kleine zich weer beter voelt dus jij ook weer meer aan je nachtrust toekomt.

Gabie spannend morgen de punctie, zet hem op meis!!

Nee hier niet stiekum aan het afvallen, zit niet te schranzen maar wel te veel en te lekker te eten. Hopelijk vanaf morgen weer goed de knop om en meer bewegen. Het is al een hele vooruitgang dat we hier netjes elke dag nu fruit eten!! Syl ik zag dat jij ook nog 20 af wil vallen. Jammer dat we te ver van elkaar wonen om lekker wat te doen of zo een aantal x in de week, ik kan geen medestander hier in de buurt vinden om wat meer mee te gaan wandelen en alleen is het zo'n opstakel...... Ja Ruben gaat met me mee, maar zegt nog zo weinig...

Geplaatst

Dames, bedankt voor lieve woorden. Op hoop van zegen dan maar!

Ja want we vertrekken nu al naar DD. Lekker een hotel om morgen niet te veel te stressen.

Dames die aan het wokken zijn neem ook een portie garnalen voor mij!! En geniet er van met volle teugen!

Noortje fijn om te horen dat het frummel goed gaat. En nee je hebt geen plaat voor je kop!!!! Het is je eerder gelukt

dus je weet dat je het kan nu alleen nog ff de juiste maand!!

Witje het afvallen gaat vaak in een slakkegang maar je raakt echt wel een paar kilo kwijt. Misschien inderdaad elke dag een uurtje lopen.

Gezellie met Ruben wel een stevige pas erin houden. En ook fruit bevat veel suikers dus let daar een beetje op.

Dames nog een fijne zondag!

Geplaatst

Gabrie lekker nog even een avondje en nachtje met je mannetje genieten in het hotel en morgen relaxed de punctie in.

Bedankt voor de tip over het fruit!!

Geplaatst

Gabrie heel veel succes, gaat eeb kaarsje branden morgen voor jullie!!!

Noortje zwarte dag met wp, haha. Kan het alleen niet meer op iphone lezen terwijl hij op mobiel staat, stront ding.

Die ticker van mij klopt ook al niet want hij verspringt niet naar benenden, toch al een dag geleden geinstalleerd.....:-)

Geplaatst

Syl je moet wel een datum erbij invullen. Je krijgt per Email een link en als je via die link je gewicht dan aanpast dan gaat hij wel lopen als het goed is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden