Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ellie grappig rijmpje!! Was het gezellig met de stoelvullers gisteravond??

Iedereen netjes van de snoep afgebleven gister, wij hebben lekker warme choco gedronken (zonder slagroom) en wat kruidnootjes gegeten dus ons netjes gedragen.

Vandaar weer braaf doen want kerst is onderweg en dan zijn we 4á 5 dagen onder de pannen hier en daar.

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iew Gaap dat je daar meteen aan denkt! haha

Hier een oververmoeide vrouw aan de ipad. Hummel slaapt weer voor geen meter, keer of 5 uit mijn bed en vanaf half 5 niet meer willen slapen. Al weken nu. Op advies van CB moet ik hem laten huilen wat nu steeds resulteert in uiteindelijk overgeven zo druk maakt ie zich.. Koppig hij geeft niet op... hoe lang je het ook probeert hij gaat niet meer slapen. Sowieso slapen wij na anderhalf jaar nog steeds niet door, altijd 2 keer eruit minimaal maar de laatste tijd is het wel heul heftig. Op zich is het echt niet erg en hij is een vrselijk lief mannetje overdag maar zonder slaap gaat echt niet. Een afgetrokken koppie heb ik en de stemming wordt ook niet beter tussen manlief en mij. Gelukkig is de kleine man zelf vrolijk dus dan ga je vanzelf ook weer lachen maar zit toch wel tegen oververmoeid aan nu hoor. Bah! Wat word je lelijk van te weinig slaap zeg, ik kan me zelf gewoon niet zien in de spiegel.

Hij gaat een a twee keer per week naar het kdv voor 2 uurtjes maar dat heb ik maar weer afgebeld vanochtend. Hij is dan rond die tijd zelf ook inmiddels moe dus dan zit hij er ook maar een beetje wezenloos. Schiet niet echt op en ik doe het voor hem zodat ie met andere kindjes kan spelen. Zat bijna jankend aan de telefoon van uitgeputheid...

Maar ja er is geen kant en klare oplossing dus gewoon hopen dat t beter wordt. Als ie 18 is slaapt ie vast door!

Sorry normaal geen babygebabbel hier maar voel me zo waardeloos dan snappen jullie waarom mijn input hier niet zo hoog is de laatste tijd.

Aangezien het nu toch al zo slecht gaat snachts ga ik vannacht cold turkey ook maar meteen de twee flessen die hij nog steeds leeglurkt snachts afschaffen. Ben er helemaal klaar mee. Dan maar 8 uur niet slapen maakt ook niet meer uit. Hopelijk is dat dan in elk geval afgelopen hierna. ik ga nu ff doorzetten al slaap ik nog 2 weken niet!

Komen jullie me dan opvegen daarna? :-)

Het gewicht gaat goed, maar ja ik verbrand snachts ook calorieen met al dat heen en weer geloop.

Fijne avond verder, ik ga na t eten gelijk plattos.

sorry voor het ego bericht maak het snel weer goed lieve schatten.

doewie

Geplaatst

ellie, leuk gedichtje!!!

hier geen sinterklaas gevierd. ik heb gisteren lesgegeven. was gelukkig druk!

verder snoep ik me het laplazarus, niet meer leuk. chocoladeletter hier en daar, pfff, gisteren ook nog bonbons van een lid van het fitnesscentrum gekregen. had voor ons allemaal een doos belgische pralines meegenomen, lekker lekker lekker!!!

noor, balen dat je kleine uk niet doorslaapt en dat julkie ook zo moe hierdoor zijn. hoop dat het gauw anders zal worden!

liefs,

Tool

Geplaatst

Och Noortje, wat rot voor jullie allemaal. Zeur maar lekker van je af, hoor, ook hier. Ik wou dat ik kon zeggen dat wij kinderlozen slapen als roosjes maar ik werd vannacht wakker van een krijsend katje. Ze is al oud en als ze me niet ziet, gaat ze me 'roepen'. Kijk, dat doet jouw kindje niet meer als ie 15 is...

Net terug van fotocursus, nog een glaasje wijn en dan naar bed. Twee collega's vrij morgen maar geeft niets, hoorrr. Zetten we gewoon nog een tandje bij. Stom!!!

Geplaatst

Wat is het hier toch weer gezellie......

Noortje baby boy voor het slapen lekker in bad doen met lavendel toestanden. Inderdaad fles afschaffen is ook niet goed voor de tandjes!

Misschien nog voor het slapen gaan lekker masseren. Vervelend dat jullie niet lekker kunnen doorslapen.

Ik wil Syl van hier uit veel sterkte wensen!

Ellie een fotocursus spannend hoor!

Tool jammie die pralines waar je het over hebt als je ze niet gaat opeten dan houd ik mij aanbevolen. Moet ongi worden en snak naar jammie jammie iets lekkers!

Een mailtje van dr. S ontvangen de eicellen waren nog niet rijp bij de punctie vandaar dat de icsi niet door kon gaan. Bij de volgende poging moet ik synarel gaan gebruiken.

Dames werk ze, slaap ze, eet ze en val af!

Geplaatst

Nou ja zeg sliep vannacht ineens tot 6 uur door. Wat een ongekende luxe! Niet dat het zo veel slaaptekort goed maakt, maar ik kan in elk geval weer licht en geluid verdragen. Gisteren zag ik de wereld voor een oliebol aan. Een zompige massa zo voelde het.

Synarel.. wat is dat precies. ik zal het even googelen. En gewoon wat langer wachten tot ze echt rijp zijn. Ze hoeven er niet perse uit met 18 of 20 mm, wat groter mag ook best. Bij mij zijn sommige wel eens 30. Maar wel fijn dat dat de reden is, daar is tenminste iets aan te doen!! Goed nieuws toch?!

Syl een hele dikke knuffel. Ik heb even gespiekt bij D&D en lees dat het je niet goed gaat. Inderdaad die reclames... daar heb ik ook vaak met knipperende oogjes naar gekeken. Pampers reclames en idd die gelukkige grote gezinnen... bleh! Maar het zijn slechts acteurs die misschien zelf hier ook wel meeschrijven of andere doffe ellende hebben. Maar het plaatje maakt je hart wel koud... jij wilt ook zo graag.

Lieve schat kon ik maar wat zeggen wat helpt... het enige is dat jouw kaarten nog niet geschud zijn en er liggen nog goede kansen voor jullie... je mmm-cv is toch wat doktoren positief noemen.

Maar ik snap ook heel goed dat je hondje je erg aan je hart gaat en dat die twee dingen ff niet samen gaan. Bleh laat het maar snel januari zijn. Stomme feestdagen ook!!

Ellie hoeveelste les was het op je fotocursus? Is het leuk? Leer je echt veel? Het lijkt mij ook zo leuk om betere foto's te kunnen maken. Nu is het meer geluk dan wijsheid.

Hoe is het de wedding. Gaat het officieel door op de dag na Pinksteren (of Pasen)? Is het document al weer onderweg?

Heb je nog een goede wijntip? Hier nog steeds geen bongi dus ik tank nog even door.

Tool waarom ben je zo aan het snoepen? Gooi je alle goede voornemens overboord?

Ga je trouwens wel eens naar van die speciale workouts meestal op op zaterdag of zondag ergens in het land waar je heel veel lessen achter elkaar kunt volgen?

Mijn sportschool organiseert er namelijk vaak een (hele grote) was benieuwd of jij ook wel eens los gaat daar.

Rubster hoe gaat het met jou?

Sandra jij bent 4 of 5 dagen overal aan met meesnaaien... pas je wel op? Het is bijna vrijdag he haha

Liefs

Noor

Geplaatst

Noor, Yoeehoooeee lekker he doorslapen!

Ik weet het niet... of het goed nieuws is weet nog niet wat ik er bij moet voelen. We gaan in februari voor nog een poging.

Het gesprek in Gent is namelijk pas half maart!! En aangezien mijn klokje ivm mijn lage AMH heel snel doortikt waag ik mij aan een poging tussen door.

Sylvie, mis je best hier. En inderdaad deze feestdagen ook al vier ik ze niet zijn mij ook een doorn in het oog. Overal in de winkels zie je mensen cadeaus kopen

voor hun kroost ....bah!

Noor hoever ben je met het spuiten wanneer komt de menopur erbij?

Vanmiddag als lunch een salade gegeten. Voor vanavond een verse pizza met wederom sla. Morgen wil ik pasta met garnalen gaan maken.

Rubster is morgen jarig hiep hoi hiep hoi:occasion1::occasion1::occasion1:

Geplaatst

Ik ben niet begonnen; ik word gewoon NIET ongesteld. Begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen. Onze deadline nadert zo snel en manlief wil echt geen centimeter om wat dat betreft...

Niet dat ik dan heel verdrietig ben als het niet lukt hoor, want we hebben de mega jackpot al gewonnen, maar ik zo graag nog wel een eerlijke kans voor een broer/zus!

Mmmmmm pizza lekker hoor. En pasta met garnalen, goed idee! Ik heb nog geen plan voor vanavond namelijk.

Morgen gaan we zingen dus! Leuk!

Geplaatst

Noortje, wat zou het een bak zijn als je zwanger zou zijn. Daar al eens aan gedacht?

Gaap, kun je pas in maart terecht voor een intake? Wat laat, joh.

Syllie zit er eventjes doorheen, ook op dit topic een dikke hug voor jou.

Fotocursus is leuk, je leert eh, fotograferen. Duh. En hoe je handmatig foto's kunt instellen en wat zo'n camera allemaal kan. Hij zet nog net geen koffie.

Documenten uit Verweggistan zijn al een week onderweg maar nog niet aangekomen.

Vanavond heerlijk thuis. Zo pasta eten met worstjes en brocolli en heb nog een staartje wijn staan. Noortje, geen tips. Er gaat hier zo veel van dat vocht doorheen dat ik er alle aanbiedingen voor afloop :-)

Fijn dat de kleine man je beter heeft laten slapen. Een vriendin van ons, al wat ouder, loste dat met haar kind op met scheutje rum in haar fles maar ja, andere tijden hè. Overigens drinkt die nu 30 jarige als een tierelier dus misschien geen goed plan, haha.

Zou mijn moeder dat ook met mij hebben gedaan? Zou veel verklaren.

Geplaatst

Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria!!!!

Hieperdepiep hoera!!!!

Van harte gefeliciteerd!

Geplaatst

Ruby gefeliciteerd!

Vanmorgen op de weegschaal en niets eraf, nu ben ik wel overtijd met ongi dus zal wel vocht vasthouden.

Verder goed opgelet, weinig gedronken en 2x gesport.

Ben niet zo in mijn hummetje, lees mee maar ben te depri om vrolijk te zijn.

Ook druk, dadelijk naar Utrecht voor een productie en zaterdag weer terug.

Lees mee.

Geplaatst

Ben er even niet en de boel versloft meteen hier....zucht.

Nou gelukkig iets beter hier, erg druk met een productie dus veel beweging en goed voor de lijn. Goede cateraar maar te druk om te eten, dus geen frikadellen, kroketten of andere snacks voor mij maar een broodje.

Vandaag laatste dag opbouw voor mij en dan bijkomen.

Geplaatst

Joepie ik ben onder de 90kg grens!!!!!!! 89,7 dus het gaat gestaag naar beneden. Kon ook niet anders, weer gaan werken deze week dus ook meer beweging gehad.

Syl laatste dagje en dan lekker ff chillen!!!

Geplaatst

Sandra!! Wat goed joh! Gefeliciteerd! Echt heerlijk die magische grens over.

Nu op naar de volgende 5 kilo. Maar je hebt nu een waarschijnlijk superveel positieve zin om door te gaan. Binnenkort is al je kleding aan het slobberen, hoe zalig is dat!

Syl, ja we missen je hoor. En ik vind het ook hartstikke rot dat je je niet fijn voelt. Maar als je zo druk bent is dat wel een goed medicijn waarschijnlijk. Zeker omdat jullie echt ergens naar toe werken dat geeft ook weer een goed gevoel als het gelukt is.

Hier al weer vanaf 5 met een wakkere jongen aan het spelen dus ik ga zo lunchen haha.

Gaap en Ellie what's up?!

Ellie je stond er een paar dagen alleen voor op je werk deze week. Overleefd?

Geplaatst

O meid, ik ben zo noe. Nog nooit zo noe geweest, hahaha. Zit naar Ivo Nihil te kijken met docu over hulpaapjes. Te schattig.

Verder alles goed, maar wel noe. Stress op het werk, te weinig slaap, bleh. Niets leuks te melden.

Geplaatst

Hier ook erg druk en tevens weinig te melden. Drukke weken voor de boeg ivm werk.

Syl, zie ik wel eens snel voorbij komen. Fijn om je in ieder geval wel eens ff te zien reageren. Een goede cateraar las ik...jammie!

Witje die is goed bezig en al wat kilo's kwijt. Ga zo door!

Noor nog steeds niet ongi?? Hoe kan dat?

Ellie jij ook druk en weinig slaap.... maar jij hebt wel strakkies een megabruiloft!!

Liefs,

Geplaatst

God straft onmiddellijk.... in een zwak moment een zak grof geld drop opengemaakt in het mondje gepropt en jawel........... kroon eraf :-(((

Elke keer bij het inademen koude lucht auw auw auw

Gelukkig kon ik vanochtend terecht bij de tandarts om hem er weer op te laten plakken maar deed ook verrekte zeer. Ben een angstpatient dat helpt ook niet echt..

Maar mijn splaakgeblek is weer over hoor Ellie! Slaap je nog steeds zo slecht... waardeloos is dat...

Heb je onderhuidse stress.... of ben je gewoon altijd een slecht slaper...

Gaap ja je drukke weken komen er aan.. ook niet echt fijn. Maar dan vliegt de dag wel om. Ieder nadeel heb z'n voordeel :-)

Nee nog steeds niet ongie. Ik heb bloed laten prikken en aan de waarde te zien zit ik of net voor de eisprong of net erna. Het zal vanzelf wel een keer komen. Mocht wel alvast aan de Deca. Lekker hoor. Ik begon het net te missen. Heerlijk een spuitje bij het ontbijt; als ik mijn eitje uit de koelkast haal zie ik ze liggen en dan mag ik er weer een! Dat is toch een goed begin van de dag.

Ik ga de 31e bijspuiten met Menopur. Het houdt me nu allemaal totaal nog niet bezig; de kans dat het nog eens lukt is echt zooooo klein dat ik nu maar van NIETS meer uitga. Kijken hoe lang ik dat vol kan houden. Ik hoop lang.

Maar ja als we geen poging doen, lukt het zeker niet en nu is er nog een klein kansje.

Sylvino.......... een kater..... wat ellendig. Ik hoop dat ie snel vertrekt. Als ik een kleine tip mag geven: haal een broodje kroket met mayo en mosterd tussen de middag en het liefst nog een patatje oorlog erbij. Dan is ie hopla verdwenen.

Sterkte

Liefs

Noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden