Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dames, hoe vinden jullie deze: zelfs met kerst ga ik sporten/lesgeven: 2e kerstdag een after x-mas dinner spinning (en ik krijg er ook nog voor betaald, hahahahahahaha).

En daarna me weer lekker laten vollopen met eten en drank, hahahahahaha

Heb alle kaarten af, maar heb alleen ondertekend met A&N (namen voluit wel, maar niet hier, hihihi). en bij sommigen P&J erbij (onze katten). Geen zin om bij iedereen een tekst erbij te schrijven. Wat ik hun wens staat op de voorkant van de kaart, whoehahahaha.

Ellie, alcoholinfuus was dus een aanrader...ga het ook eens proberen.

Net geprobeerd DD te bellen, maar werd niet opgenomen. Zullen we al vrij hebben, hahahahaha

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve dames, de weegschaal staat ff stil dus weet niet hoe het met mijn gewicht is momenteel.

Ik heb het erg druk en ben erg moe, vandaar dat ik er niet veel ben. sorry, ben niet echt een steun voor jullie nu, hoop dat het snel weer wat rustiger wordt, maar denk het niet. We krijgen 19 jan de sleutel van onze nieuwbouw dus hebben het dan ook weer druk.

Ik ga mijn best doen lieven dames.

Voor nu heel veel plezier tijdens de kerst en jaarwisseling. Niet te veel (vr)eten. Doe ik ook niet :shower1:

Geplaatst

Rubster valt stiekem af! Goed hoor in deze tijd! Chapeau!

Lekker zo'n sloopklus...not. Dus je gaat in de tobbe voor een kattenwasje voorlopig of kun je wel blijven douchen?

Arme Ellie is te moe voor betrekkingen...je werkt te veel de laatste tijd hoor!

Gelukkig is het bij jou alleen maar moe, ik hang aan de deca nou dan hoef ik ook niet hoor. Ik heb t dorre plant gevoel van die spuitjes.

Heb je nog boodschappen kunnen doen? ik ben omgekeerd want bij de appie stonden per kassa zo'n 30 mensen in de rij.. pfoe!

Ik ga morgen mijn geluk beproeven. Heb niet veel meer nodig alleen nog sla, stokbroden en een biefstuk voor 1 iemand die geen vis eet. Wij eten traditiegetrouw zeetong op kerstavond. Dont ask why, echt geen flauw idee. Heb alleen de frietpan weggegeven dus ik zal mijn neefjes wel teleurstellen met aardappelschijfjes. Om het goed te maken heb ik ben& jerry's als toetje voor hen dat vinden ze lekker.

Ga je dan tv kijken in bed? of films kijken? want het lijkt me dat je on tv geen zin meer hebt nu of wel...

1e kerstdag halen we thai! hihi Dus echt heel ingewikkeld is het niet bij noor.

Tool wat voor vieze drankjes drink jij eigenlijk? Red bull ofzo?

Wel perfect after xmas lessen! heerlijk!

Gaap heel gek mijn super geleerde prof die altijd wars is van alles wat niet wetenschappelijk bewezen is, adviseerde zowaar dhea! nou ja zeg.. dus maar proberen al komt het voor deze ronde denk ik te laat. je moet het 6 8 weken gebruiken en ik ga volgende week al stimuleren.

Nog even een extra knuffel voor jou..ik hoop dat je je snel weer lekkerder voelt.

Syl ik hoop voor jou dat Kayla zich de aankomende dagen (en weken, nee maanden, wat zeg ik jaren!) goed houdt. En geen natte bedjes maakt. Las dat je zelf niet hoefde te koken... lekkerrrrr!!! aanschuiven!

ik ga maar weer douchen en alvast liggen... saaaaaai...that's me.. Maar vannacht sta ik weer paraat. ik zal aan je denken syl... hopelijk lig je net als gaap lekker opgekruld in je mandje. ellie probeert dan waarschijnlijk op de fiets haar huis te vinden na een avondje wijnen bij haar vriendin... i like... voel me zo saai elke avond half 10 erin...

Geplaatst

Haha, het was weer een gedenkwaardige avond, nu in trein nr huis voor afzakkertje en dan nr bed.

Arme Noortje weer aan de deca... Ik heb nog een potje dhea voor je, mag je zo hebben.

Ik ben alweer kwijt op welke cyclusdag het zit en meisjes, wat een bevrijding.

Wens jullie allemaal fijne dagen, maar ik ga niets doen dus meld me nog wel. O ja: Geen tv maar dvd vanuit bed. Ben klaar met die kerstshit, hahaha. Xxx

Geplaatst

Even een krabbel vanuit Noord Holland voordat ik mij zo de kerstdrukte in waag. Heb al een hele planning en ik vier geen eens KERST!!

Dames ik hoop dat jullie mooie en gezellige dagen tegemoet gaan. En dat ieder van ons dat op zijn eigen manier gaat beleven!

Eet niet te veel dat doe ik wel voor jullie! Kaasfondue, chocolodafontein, gourmetten dat moet ik nog allemaal gaan inslaan.

Ik zat inderdaad in een dip maar ..............tadaaaaaaaaaaaaaaaaa het leven is mooi en daar gaan we maximaal van genieten voor je het weet is het over!!

Ellie geniet ervan en neem nog een borrel van mij!

Syl, ik hoop dat Kayla de volgende kerst ook nog bij jullie is.

Noortje geniet van je hummel en knuffel hem extra!

Witje ik hoop dat je moeder ondanks de vreselijke ziekte toch nog jaren van haar kleinzoon mag en kan genieten.

Tool, jij bent onze sport die hard, heb zoveel respect voor jou al dat gesport! Ga lekker zo door.

Mocht ik iemand zijn vergeten....me so sorry!! Maar het is welgemeend!

Kissesssssss and a Merry Christman

Geplaatst

Elliebellie heb je lekker kunnen slapen na je afzakkertje??? Geniet van je vrije tijd komende dagen!!

Gabrie ik denk dat we stiekum allemaal wel te veel zullen eten helaas. Maar wat jij opnoemt is wel het toppunt van aanzetterij. Lijkt me toch heerlijk he een chocoladefontein en aan de kaasfondue heb ik me nog nooit gewaagd. Niemand in mijn directe omgeving houdt er van.

Gelukkig kan mijn moeder enorm van Ruben genieten en bloeit ze helemaal op als ze wat met hem kan doen als hij niet slaapt. Mijn vader ook trouwens.

Geplaatst

Oh, lieve Gaap bedankt voor je mooie wensen!

Net wakker hier en goed geslapen, nu in bed met koffie en tijdschrift en kat op schoot. Vriend nog in coma.

Meisjes, niet gek laten maken door de drukte xxx

Geplaatst

Gaapje wat een energie spat er uit je bericht, gelukkig dat je dip voorbij is meid.

Geniet lekker van alles en ondanks dat je geen kerst viert ben je nogal druk (met eten) zo te lezen, ;-0

Dikke knuffel.

Ellie jij ook lekker uitrusten en oefenen aan je huwelijkse verplichtingen!

Sandra geniet van elkaar en je familie, jammer dat jullie geen contact krijgen met de familie in Engeland, misschien is er niets aan de hand maar het frustreert. Concentreer je voor nu op de mensen die bij je zijn.

Tool onze sportchick even tijd voor jezelf en lekker eten, in het nieuwe jaar gaan we er weer met zijn allen tegenaan en pep jij ons op om te sporten.

Noortje geniet op je kasteel van hummel en hubby, laat je verwennen. Hopelijk kun je lekker doorslapen.

Ruby geen voorbeeld nemen aan de wijndames hier, een slippertje mag maar maak er geen gewoonte van, succes met slopen.

Fijne dagen, ook al hebben ze sommige een zwart randje.

X

Geplaatst

En toch wijst onderzoek uit dat uit doorslapen dik maakt en daar wijt ik alles aan.....:-)

Ondanks mijn slapeloze nachten door de zaak en nu Kayla muts ben ik zo blij dat ze er nog is die ouwe roeptoeter!!!

Geplaatst

Ja ik wijt het daar ook aan! Vroeger (froeoeoegher) toen de nachten nog lang en ononderbroken waren was ik veel slanker!

Maar Elliebellie mag ik het potje DHEA anders morgen niet bij je op halen, vliegen nl overmorgen weg. Maar het is wel Kerst en je wilt eigenlijk je bedje niet uitkomen. Na ja, als het niet uitkomt zou je dan miss op willen sturen? Ik heb een lekker flesje in return voor je.

Want ik kreeg het zelf ff niet meer geregeld zo vlak voor de Kerst, had recept nodig en mijn prof was te druk om me te kunnen helpen. Let me know,

syl heet je man dan jan ik dacht altijd johan als ik las J. hihi waarom geen idee. Zo veel Jannen zijn er niet meer tegenwoordig niet meer op die uit volendam na dan. Geniet lekker van je beestje, ik ben ook blij dat ze er nog is voor jou! Je bent altijd zo aardig hier voor nieuwkomers en iedereen die een vraag heeft, dan gun je jou juist helemaal geen enkel verdrietje!

Sandra ik ken het ouders die zo opfleuren van een kleintje een heerlijk gezicht. Geniet er van!

Gaapie, wat een positiviteit klinkt daar weer door. Fijn lieffie, ik maakte me al beetje zorgjes maar aan de andere kant... zonder dalen geen pieken.

Rust lekker uit aankomende dagen voor jou is het stilte voor de werkstorm!

Ik zit nog in mijn joggingpak ga zo ff omkleden voor de fam komt... wel en geen zin in. Geen zin in al die drukte en dat gezorg maar wel fijn dat ze er zijn!

Heb besloten dat ik me vandaag op alle fronten laat gaan. Koelkast gaat leeg!

Geplaatst

You go Noortje, trek die kast leeg en bedankt voor je aardige woorden.

Mijn man heet ook geen Jan dat maakte de iPhone ervan, hij heeft Jeroen, ik zeg altijd begint met een J en eindigend op OEN, oooh onaardig. Koosnaampje hoor!

Geplaatst

Noortje, effe snel, tuurlijk mag je het komen halen. Heb nog 50 capsules van 50 mg per stuk. Ik heb ze online besteld vanuit Engeland, biovea is het merk. Maar weet je zeker dat je er tijd voor hebt morgen? Ik woon wel een eindje bij je vandaan heb ik zo het idee. Ik woon in de tv stad van Nederland en het is niet Aalsmeer. Pb maar.

Geplaatst

Oh lekker Baileys, je zou zeker een dief van eigen portemonnee zijn als je dat niet gedaan zou hebben hihi ;))

Syl de eerste borrel en amuses binnen lekker hoor, nu de rest!!

Ik zit hier met een kopje thee en wat japanse mix achter de laptop, helemaal alleen te zijn bij mijn ouders in de woonkamer, de rest is van alles aan het doen en ik lekker niks hihi

Geplaatst

ik heb morgen voor morgen thai besteld dus geen kouwe drukte. Manlief moet wel nog werken dus kan helaas alleen bliksembezoek doen... na ja.. 1 drankje kan vast wel als je het zou vragen.... hihi

ik ga je pben..

enne.... skattie..... jij veel sterkte he....zo zonder je moesje....niet leuk!!!! ik had t je heel anders gegund..

Geplaatst

Och Noor, wat lief van je, maar ik heb niet zo'n last van een moederloze kerst, hoor. Zij werd altijd boos omdat ik nooit iets zei over de boom die ze had staan omdat ik niet van kerst hou, en dan werd zij chagrijnig en ik zat er toch alleen maar uit plichtsbesef de uren af te tellen tot ik met goed fatsoen naar m'n kerstvrije huisje kon dus...

Geplaatst

Slome drol en ik hangen beiden achter onze respectievelijke laptops. Eerste fles wijn bijna leeg en snel een hapje eten gemaakt (chorizo, kidneybonen en kikkererwten met gegrilde paprika). Straks nog even skypen met de schoonfamilie aan de andere kant van de wereld, vriends tante kennende is ze nu al katjelam van de advocaat met slagroom en het is daar net kerstochtend... Joy To The World! xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden