Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ToooooooL wat super goed!!

12 cm! Das niet veel ook! Goed beeeeeeezig!

Sylvino... is het vandaag voor jou een belangrijke dag? of volgende week woensdag? Als het vandaag is..... heel veel succes. Ik ga voor je duimen lieffie.

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Knap hoor Tool!!

Fijn om te horen dat je al weer "bijna" iets nieuws hebt Ellie. Hmm voedselpakket kan al weer van mijn lijstje af.

Syl, ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat er vandaag iets positiefs gaat gebeuren!! Dikke vette knuffel!

Noor houd jij je een beetje rustig vandaag......3 blastos zijn zich nu druk aan het innestelen!

Dames nog een fijne dag enjoy and have fun!

Geplaatst

Goed Tool 3 kilo, wauw!!!

Vonnis wordt 12 weken aangehouden, eigenlijk is het niet meer te doen.

Morgenochtend wegen hier, vanavond gesport, misschien toch maar eens gaan boxen om agressie kwijt te raken.

Geplaatst

ach Syl, wat rot!!!! en wat een ellende toch...dus over 12 weken een definitieve beslissing/uitspraak. als ik iets voor je kan doen, laat maar weten!!

Geplaatst

Syl wat een rotbericht voor jullie.

He getver.

Wou dat ik het kon veranderen. Waarom krijg je nou niet gewoon goed nieuws?!

Het zal veel te complex zijn om te helpen maar als je er over wilt praten of met me wilt boxen dan stap ik zo in mijn toet hoor!

Geplaatst

Noortje wat is je toet? Hihi auto....

We hebben een sugardaddy nodig!!!

Nou wel een halve kilo afgevallen, vindt het zelf een beetje tegenvallen maar die week ervoor was het bijna 2 kilo.

Zit nu op 88,7, pas mijn tikker nog niet aan, deze week er weer stevig tegenaan.

Nu schoonmaken, mis nog steeds mijn werkster maar het is een gratis workout.

Geplaatst

Lieve Syl,

Ik heb met je te doen. Wens je veel sterkte en mentale rust toe.

En onze zwangere Noor moet niet gaan boxen is niet goed voor de drieling!!

Ellie, jij nog 2 maandjes en dan heb je je "vrijheid"terug! Hoop dat je wel iets leuks gaat vinden.

Laterssss

Geplaatst

Meiden er is een keer geroepen om af te spreken op 28 januari, wie kan er wil nog.

Uiteindelijk heb ik de boot afgehouden ivm een lunch met de D&D meiden maar daar zijn we nu nog met zijn tweeën dus ben ik ook afgehaakt.

Wie wil er 28 jan afspreken....?

Geplaatst

Popjens!

Ik kan in principe iedere zaterdag maar wel pas in de middag want ik moet 's ochtends hardlopen. Don't ask. Ik heb me weer eens opgegeven voor een 5km loopje en ga miv as zaterdag in training.

Maar als Gaapje niet kan op de 28e en Tante Sno(o)r dan nog in de wachtweken zit (toch?) stel ik de 4e voor.

Gaapje, een locatie hebben we nog niet. Sno(o)r zei dat het bij haar thuis kon, maar het kan ook bij mij, of we zien elkaar weer in R'dam bij Syl...

Ik vind alles best maar vind het vooral erg leuk om elkaar (weer) te zien.

Later meer, zit op het werk en er lopen constant mensen langs GRGRRRR

Geplaatst

Syl.... lieve schat...heb je het moeilijk.... ik moet zowat elk uur wel aan je denken.... wat een zwaar weer verkeer je in, van alle kanten. Hou je tandjes op elkaar en je kin omhoog. Elke storm gaat weer liggen. Op een dag krijg je opeens de wind weer in de rug en schijnt de zon weer voor jou. Echt waar. Tot die tijd.... maak je klein en hobbel maar mee met de golven.

elliebellie... hardlopen! hoe goed is dat?! 5 km! Ben jaloers dat je zo veel ruggegraat hebt.

De 28e had voor mij heel goed uitgekomen want de 4 e ben ik er niet, en de drie weken erop ook niet! Wat nu. Bij mij lunchen staat hoor! Een boerenlunch met tomatengroentensoep en allerlei lekkers. Doordeweeks bij vrijdag kan wel altijd. Gaap kun je de 28e niet je agenda omgooien? Haal ik voor jou heerlijke halal saucijzenbroodjes mjammie!

Tool ga je mog steeds als de brandweer? Kijk je uit naar je volgende poging?

Rubster hoe is het met jouw gewicht? En je verbouwing?

Sandra ik weet dat je hier even niet zo veel komt maar ben toch benieuwd hoe het met jou en je gewicht gaat.

Liefs

noor

Geplaatst

Dames, ik wil geen spelbreekster zijn maar spreek gerust af op de 28ste.

Weet namelijk nu niet of ik 4e wel kan. Ivm de drukte op het werk heb ik de afgelopen 2 zaterdagen ook gewerkt.

Wat lees ik nou weer over hardlopen?! Ik ben momenteel zo lui..... kom met moeite mijn bed uit en duik er vaak al om 21:30 al in.

Ben wel trots op Ellie!

Noortje hoe gaat het met je kostbare vracht? Mammie van een drieling. Jeemig je zal ze allemaal maar borstvoeding gaan geven.....brrrrrr.

Noortje niets saucijzenbroodjes...Ehh het wordt een Weight Watchers lunch!

Dames spreek de 28ste af ik kom de volgende keer mee! 3 maart heb ik alvast vrij gehouden!!!

Sylvie ik hoop dat bij jou de donkere wolken snel zullen voorbij "vliegen".

Geplaatst

he dames,

heb in weekend gezondigd, hihihi....was ook meteen 1,2 kg erbij....wel jammer, maar goed. deze week er weer tegen aan...komt helemaal goed!!!

ik heb nog niet gereageerd op de afspraken, maar spreek gerust af zonder mij!!! Heb redelijk veel afspraken staan, dus ben wel blij als we in het weekend gewoon gezellig thuis op de bank kunnen blijven liggen/zitten...

Noor, hoe istie??

Ellie, aan het rennen geslagen, goed hoor!!! dat is echt niets voor mij, dat rennen...vind het al verschrikkelijk op de loopband staan, dan heb ik liever een spinningmarathon, hahahahaha...petje af in elk geval!!!

Geplaatst

1,2. kg Tool! What the heck have you done girl!! das best fors. Maar zo gewonnen, zo geronnen zeg ik altijd maar. Die gaan er vast weer snel af! Twee keer sporten en even goed naar het toilet hihi. Goedemorgen, lekker praatje tijdens het ontbijt.

Syl lieffie, zit je nog down under.... nog een dikke knuffel voor jou en je heb. Gemeen is het. en ook een voor kayla.

Gaap ik ben niet zo'n misselijk type. Dat zou betekenen dat ik niet zou kunnen eten en eten is wel echt mijn lust en mijn leven hoor!

Elliebellie.... ben je nou steeds.... je bent toch niet weggelopen? Hoe is het met de cursus? En met je katzie? En je lieve slome drol?

Ik kon het weer niet laten..... getest en een redelijk streepje. Dinsdag tp gehad en nu is het een week later. Heb dinsdag nog wel een spuitje pregnyl genomen. Zelf geknutseld van een spuit van 50000 een van 1500 gemaakt. Beetje door 3 gedeeld op het oog. Maar dat zaler nu wel uit zijn toch. Maar ben het van vorige keer nog niet vergeten toen ik ook een steeds dikker wordende streep had die vervolgens steeds dunner werd. Mag zondag bloedprikken maar ga denk ik vrijdag al als de streep er nog is.Te nieuwsgierig! Maar ook heeel voorzichtig dit keer. Niet te vroeg juichen.

grtz

Geplaatst

Noortje foei stiekum testen, maar nu duimen dat het streepje dikker wordt. Die 1500 Pregnyl is volgens mij al weg hoor.

Tool wat heb jij in hemelsnaam gedaan, wordt dat ook versterkt door de shakes omdat het toch anders eten is. Hetzelfde als alle koolhydraten laten staan, een boterham erin en er zit meteen een halve kilo bij.

Ellie jij ook aan de sport, doe ook hardlopen, 30 min en ik probeer 1 uur op de crosstrainer, vind ik fijner. En je bruiloftplanning loopt het?

Gaapje nog kroketten gegeten.

Afspreken kan voor mij weekend 11 en 18 februari en dan weer in maart behalve 17 maart, ook onder voorbehoud want er lopen veel deadlines, zowel zakelijk als privé

.

Verder ben ik idd down under maar mis jullie ook.

Afvallen en sporten gaat goed hier, ook door stress helaas.

Dikke knuf voor jullie.

Geplaatst

Ohhh men Noortje wat spannend. Ja die 1500 moet al weg zijn. That meansssssssssssssssss you are pregnant!!

Kan niet wachten tot dat de grote echte test dag aanbreekt!

Nope hier geen mora's meer. Geen tijd voor gehad. Erg druk op het werk.

Ik ga ook ff down under wezen naast Sylv op het bankie. Opschuiven!!

Ellie, al uit gerend?!

Dames sterkte allemaal.

Geplaatst

Gaap jij ook al down under..... Ellie ook al... Syl al.... Rubster ook al lang niet gehoord... Sandra op het verhuisbankje....

Straks zijn Tool en ik helemaal alleen! Of zullen we onze naam omdopen naar het down under bankje.

Syl, fijn dat je even wat hebt laten horen. Maak me altijd snel zorgen dus ben blij iets van je te horen eventjes. Hou je taai he meis.

Liefs

Noor

Geplaatst

He meiden,

ja, ben er wel hoor. Lees mee, maar heb even een dipje. Ontzettend veel bijwerkingen van de lucrin. En donderdag naar de gyn om daarover te praten.Ik vind het echt geen wondermiddel. Denk dat ik even tijdelijk aan de nuvaring ga. Even uitproberen.

Verder komt de thee en water mijn neus uit en heb ikontzettende trek. Ga zo maar een appel eten. Wie weet helpt dat. Vanavond ook al niet gezond eten. We gaan naar het EK waterpolo in Eindhoven. Pieter van den Hoogenband zwembad. Ben zo benieuwd. We gaan de wedstrijd van de dames kijken. Nederland tegen Italie.

We hebben de opdrdacht om alles wat je eet opte schrijven. Nou moet nog een hele dag schrijven, maar ook daar heb ik niet gezondigd. Was 1.3 kg aangekomen in 2 weken. Niet goed dus. We willen wel maar de motivatie is er niet.

Ook de badkamer loopt niet. Echt weer een verhaal apart. Ja 4 maanden zonder douche. En wie weet tot wanneer.

Nou noortje aan het vroegtesten geslagen en een positieve test. Nu op naar de dikkere streep. Succe

Syl, hou je haaks he!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden