Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@de wacht meisjes. Het is toch wat met die witte bollen ... ;-) Wat doen die "vieze" dingen toch allemaal met je he ... Nog even volhouden meiden. Lekker blijven broeden. Ik wil dolgraag meer groen zien! Ik blijf in ieder geval voor jullie duimen! Succes met het wachten, wachten en nog eens wachten ...

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sab...ik tempte echt elke ochtend en avond en normaal had ik een temp van 36.5 maar nu was het continue 37.5 tot 37.8 en was ik idd zwanger....dus het zegt toch wat (word ook op het inet geschreven, vandaar dat ik het deed, hahahaha...maar het blijft idd vooral hopen en zegt niet zo heel veel. ik heb 1x een verse tp gehad en 2x een cryo waarvan de laatste is blijven plakken. de bollen heb ik eigenlijk alleen maar gebruikt bij de verse tp. maar idd..de (.)(.) waren wel gevoelig...en uiteindelijk kan je lijf je giga in de zeik nemen (stom lijf) en nog veel frustrerender is dat zwanger wezen zoooooooo ontzettend lijkt op ongesteld wezen/worden in het begin, dat het zo onmogelijk is om het te zeggen en idd gewoon moet afwachten....gelukkig was ik een vroege tester en testte met 7 dagen al positief, maar had ook weer allerlei voeten in de aarde...ik hoop iig voor julie allen dat het hier wat groener word, want tis nu wel een beetje rood....maar in het mei bankje was de eerste helft vrij groen, de 2e helft vrij rood, mss is het nu omgedraaid, hoop het dan maar voor de wachtenen nog :)

Geplaatst

@Hilde

watg erg voor je dat je ongi bnent geworden.

Ik geef je een dikke knuffel neem eerst maar even de tijd dit weer een plekje te geven wat is het toch oneerlijk allemaal.

Geplaatst

Oh nee, Hilde, wat lees ik nu? Wat balen zeg!!! Had het zo gehoopt voor je! Sterkte, meid, met het verwerken van deze teleurstelling... Hoop dat je volgende keer inderdaad meer stimulatie krijgt.

Geplaatst

He meiden

Even kort teken van leven. Gestart met de puregon. Einde vd week terug. Ben ontzettend moe en geen puf, voor niks eigenlijk..

Voor de meiden met negatieve test heel veel sterkte!! Verder succes met wachten!! Knuffel voor iedereen!

Geplaatst

@daisydoo

dat moe zijn herken ik heel erg ook al spoot ik andere medicijnen.

Ik had ook geen puf meer en ben nu nog vrij moe .

Ik ben nu 3 dagen hormoonspuit vrij dus meestal knap je er iets van op.

Op naar mooie eitjes bij jou.

Geplaatst

hallo dames!

vandaag naar lab gebeld, er zijn 4 van de 5 eitjes bevrucht, donderdag half 3 mag ik komen voor de terug plaatsing.

ik zie jullie maar schrijven over witte proppen, en proppenschieters, moet elke keer wel om jullie lachen

heb het zelf niet,

en wist eers ook niet waar jullie t over hadden, maar wel grappig om te lezen allemaal.:icon_smile:

Geplaatst

@Jo

Wat een geweldig nieuws ik ben jaloers.

Ik kqan pas donderdag bellen of het gelukt is en ik hoor daar pas hoeveel.

Ik moet nog ruim 1 dag geduld hebben.

Gefeliciteerd

Gebruik jij geen bollen wees maar blij die zijn echt ieuwwwwwwwww

Geplaatst

@ essieislief

wat raar dat je niet gelijk hoort hoeveel eitjes er geoogst zijn!

zal per ziekenhuis dan wel verschillend zijn, spannend joh!

ik ga voor je duimen!

x

Geplaatst

@jose

Ja dat weet ik wel dat waren er 9 dat hoorde ik meteen na de punctie.

Ik weet alleen niet of ze bevrucht zijn en hoeveel er zijn bevrucht dat hoor ik donderdag pas.

Geplaatst

@jo.. top meis, t is zo donderdag dus dan krijg je mooi een toppertje aan boord of heb je voor 2 toppertjes gekozen...Die bollen heten bij elk ziekenhuis anders maar bevatten :

Progesteron, voor vrouwen die extra progesteron nodig hebben tijdens een kunstmatige voortplantingstechniek behandeling.

zou je misschien bij tp kunnen vragen of jij dat ook niet moet hebben.

Geplaatst

hoi dames,

ik lees nog steeds mee, en zit ook alweer te wachten op bankje september, al weet ik nog niet of ik mee mag doen. Voor alle dames die goed nieuws hebben gekregen, super fijn. En ook voor degene met minder goed nieuws, heel veel succes met het verwerken ervan. Voor alle wachtenden succes met geduld hebben. Dikke knuf van Mij

Geplaatst

Hilde klote!! We hebben op dezelfde dag de punctie gehad, het wordt hier nu ook weer spannend. Sterkte en ik duim voor jullie volgende ronde.

Meiden, ook in een natuurlijke cyclus stijgt je temp na de eisprong doordat je progesteron level stijgt. We krijgen nu een fikse dot progesteron dus daar kan je best wat verhoging van krijgen. As je een aantal dagen na de tp een tweede kleine verhoging merkt kan dat op zwangerschap wijzen. Maar ik zou zelf niet snel op tempen vertrouwen als je de vollen gebruikt.

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,12 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum
:myfignerscrossed:
:

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

24/25 augustus Essieislief

24/25 augustus Jo

Ik heb mezelf ook maar even rood gemaakt op het lijstje! :-(

Geplaatst

Hallo dames,

Nadag ik even een paar dagen afwezig ben geweest heb ik net weer even bijgelezen...wat is er hier weer veel gebeurd zeg! Sorry....heb helaas niet alles onthouden, maar Hilde...meid!! Wat een teleurstelling...had zo gehoopt dat jij het wél zou redden voor Zwolle en een mooie groene regel zou krijgen...! Maar helaas! Sterkte voor jou en je man gewenst met het verwerken van deze teleurstelling!

Hier gaat het na een paar dagen wel weer redelijk. Aan de buitenkant lijkt het alsof we "gewoon" weer doorgaan, aan de binnenkant zijn we erg verdrietig. Ik slaap slecht, ben sip en voel me leeg! Ik had zo gehoopt dat er met de eerste verjaardag van ons mooie mannetje weer een klein minimensje in me zou groeien, helaas is de werkelijkheid dat we nog steeds met lege handen staan! Volgende week woensdag gaan we met vakantie naar Italie en ik hoop dat we dan lekker kunnen genieten samen en een ontspannen vakantie tegemoet gaan. Als we dan terugkomen gaan we weer het cryotraject in, nog even niet aan denken!

Ik zal hier af en toe nog wel ff komen kijken, want ik hoop wel een mooie groene augustusbank te zien! Heel veel succes met spuiten, de puncties, de bollen en vooral met wachten...op naar een groene augustusbank! Ik schuif hopenlijk weer aan op de bank van september of oktober!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Jeetje, wat een gebeurtenissen hier... ben zelf erg passief geweest op het forum en heb het helemaal niet meer gevolgd, sorry. Ben vorige week met een nieuwe baan begonnen, is natuurlijk een prima afleiding. Maar wil toch even wat laten horen. Heb net wat zitten lezen, maar lukt me niet om alles te lezen, maar ik vind het altijd weer zo verdrietig voor degenen voor degenen die ongesteld zijn geworden, heel veel sterkte jullie.

Ook zag ik een aantal groene namen, wow! Gefeliciteerd!!

Zelf weet ik het niet. Heb de hele tijd wel een positief gevoel gehad, maar begin nu weer vanalles te voelen, dus ik word weer erg onzeker. Ik had hele gevoelige borsten, ineens is dat over. Testen probeer ik niet eerder te doen dan zaterdag als ik dan nog niet ongesteld ben.

Voor alle wachtenden: heel veel succes! hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij!

Groetjes Imar.

Geplaatst

Esly fijn om te horen dat t iets beter is met je en dat jullie alweer naaar de toekomst kijken.

Eer, fijn dat jij ook weer lekker positief klinkt.

Imar, hou vol ,t feit dat er bog gen bloed is, is toch best positief?

Jo,op naaar donderdag.

HildeVind het zoo ontzettend sneu voor jullie, dikke knuffel!

Geplaatst

Roos: heeeeeel veel succes vandaag!!

Esly: fijn om te zien dat het alweer ietsje beter met je gaat. Maar wat een lang slepend gebeuren is het toch hè........

Andere meiden: hoe is het met jullie? Ik heb gisteren tussendoor steeds wel even bijgelezen maar kan nu even niet op iedereen individueel reageren.

Gisterenochtend meldde ik al dat ik de moed aan het verliezen was... daardoor al lopen janken en vervolgens een enorme kutdag gehad op m'n werk met negatieve, onbeschofte en agressieve cliënten. Ppffffff. Heb nog net het gesprek 'professioneel' kunnen afsluiten en daarna, toen ik alleen was, heb ik keihard zitten janken en dat hield niet op. Snikkend in de auto en thuis m'n bed in gedoken, leidinggevende op de hoogte gesteld, ik trek zulk soort stress op dit moment gewoon ff niet.

Vandaag voel ik me wel ietsje beter, en ga nu (met enigszins dikke ogen nog maar dat valt misschien alleen mezelf maar op) weer naar afspraken voor m'n werk, hopelijk verlopen die niet zo negatief als gister.

Sorry voor de ego, maar wilde ook even verklaren waarom ik gisteren niet meer op jullie gereageerd had.

Ik kom straks na m'n afspraken wel weer even kijken hier.

Iedereen succes vandaag met wachten wachten wachten wachten wachten.............

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden