Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Tinneke, pfff, frustrerend zeg! Ik snap dat je zenuwachtig bent! Probeer de moed erin te houden en erin te geloven dat ze de beste beslissing zullen nemen...

dikke knuffel

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tineke,

Kunnen ze er geen escape Iui van maken?

Als je twijfelt, dan zou ik m laten schieten. Zonder punctie nog geen poging?

Maar aan de andere kant, het hoeft maar één te zijn met één geweldige zwemmer en je hebt een toppertje!

Moeilijk.....

Geplaatst

Sab,

Jup, extra boost hormoontjes en je hele lichaam van slag. Hoop dat het mee gaat vallen en een klysma niet nodig is.

Geplaatst

Roos, we hadden de laatste x vier stuks. Twee verse hebben niks gedaan en onze cryootjes zijn nu lekker verder aan t delen en hebben een lekker nestje gemaakt (daar ga ik tenminste van uit)

Kwaliteit boven kwantiteit. Eerste keer 20 geoogst, 7 bevrucht, twee matige teruggeplaatst. Rest niet goed om in te vriezen

Geplaatst

Lala ja zo zie je maar weer he 2 matige en die zorgen nu maar weer voor een wondertje.

Beste Tinke wat een gedoe het meid, ik heb vanochtend te horen gekrenen dat ze via je bloedwaardes wel te weten kunnen komen ofdat er misschien meer zitten dan 2.

Of weet je het al zeker dat het er maar 2 zijn?

Als het er echt maar 2 zijn zou ik voor een escape iui gaan.

In die 2 folikels moeten ook nog eitjes zitten en dan moeten die ook nog bevrucht raken.

Succes laat je het weten!

Geplaatst

Jee tineke en roos, ik had op betere uitslagen gehoopt voor jullie.laten weuitgaan van de kundigheid vam de artsen en hopen op een goed resultaat.

Geplaatst

Lala, geen klysma, wel lactulose siroop gekregen op recept via t zh.

Nu mar maar nig beter op op mijn vezels letten.ben er misselijk van zeg, tjonge...

Geplaatst

Hey roos, komt door de hormonen idd, maar voornamelijk die mijn eigen lijf aanmaakt.had t namelijk ook bij beide cryo pogingen en toen gebruikte ik geen hormonen.

Nu even lunch maken, lekker een ceasar salade.:)

Geplaatst

@Nikkie,

Ik voel ook altijd mijn eiersprong en als ik ongi ben ga ik door de grond van de pijn.

Dus ik ben wel wat gewend maar dit is zware rare pijn.

Bij jou komt het ook door de hormonen en je lichaam is gewoon helemaal van slag door alles merkte ik ook na de eerste punctie en TP.

Geplaatst

Pfffffffffffft, nou, vanmorgen naar de kerk geweest. Vraagt iemand: hoe is het, gaat het goed met je? Nou, de waterkraan werd gelijk open gedraaid... 't Is onderhand gewoon een beetje schraal onder mijn rechter oog.

Daar zeiden de dames ook: niet opgeven, het kan nog.

Thuis maar weer eens naar het toilet gegaan, een half uurtje geleden: nou, er is nog niet veel bij gekomen.... Maar het rommelt wel wat in mijn buik.

Ben hondsmoe.... Maar dat kan ook heel goed van de spanning komen. Kleine krullebol ligt op bed en als ik mijn boterham zo op heb, ik ook!

Sorry, effe ego berichtje... ben moe... de rest komt straks weer!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

wat een nieuws allemaal zeg! ik hoop dat jullie de kracht blijven vinden om door te gaan!!! het is en blijft erg moeilijk zeker als je net een tegenslag moet verwerken en iemand erom vraagt hoe het met je gaat! Het blijft rot!

ik wens iedereen s6 met wachten, puncties en prikken!!

Geplaatst

Hier nog even een update.

Heb net telefoontje gehad.

Omdat de grote folikel 20 mm is en de kleinste 13 mm , willen ze toch dat ik 1 dag langer doorspuit.

Ze hopen dat de kleintjes dan nog wat doorgroeien , zodat we misschie toch nog 1 of 2 extra hebben.

Woensdag de Punctie.

Kan iemand mij op het lijstje zetten heb geen idee hoe dat moet:)

Hilde voor jou een extra knuffel , is ook allemaal niet niks gelukkig heb je veel mensen die jou koesteren.

Geplaatst

roos je staat erop! s6 alvast!

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 12 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

5 augustus Tascha vroege test.

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

24/25 augustus Essieislief

Geplaatst

Nee roos, balen he?

Zit al helemaal in spanning ervoor! Helemaal niet zo leuk. Ik wil de deur niet uit omdat ik bang ben voor slecht nieuws en dan huil ik snel. anders had ik gewoon lekker de deur uitgegaan!

Het ligt nu bij het ziekenhuis. De nurse practioner dacht dat er meer uit te halen was, maar de mw die ik vandaag had zat niet ik haar vakgebied kwam het op neer.... Zij kon er geen uitspraak over doen. Zelf heb ik zoiets. Krijg je punctie voor 2 eicellen en dan moet je hopen dat er ook nog 2 uitkomen! Dus ja erg lastig! Ikzelf heb andere kant ook wel zoiets van ja op zich hebben we er maar 1 nodig! dus 2 is voldoende maar andere kant ligt ik over 2a3 maanden weer op de punctiebank en dat wil ik ook niet mijn hobby maken!!!

Hoop gewoon dat ze snel belt! Ik belde net moest ze nog overleggen met de 'hoofd'gyn en dan zou ze terug bellen. Dus ben benieuwd.... Maar hoor soms de ringtone van mijn foon al in mijn oren terwijl hij niet eens af gaat dus bellen met die handel!!!!

Geplaatst

Dan ken ik tineke , dat je denkt dat je de telefoon hoort.

Maar zijn er echt maar 2, of heb je ook nog kleintjes die nog wat groter kunnen worden , of zijn ze er zeker van dat er echt maar 2 was.

Geplaatst

@jo

Ik zag je niet op het lijstje staan nu sta je er ook gezellie op

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

8 aug Jo ,12 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, tp?

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

24/25 augustus Jo

De dames die groen of rood zijn moeten dat zelf maar doen als ze dat willen

Geplaatst

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 1 emmie

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

8 aug Jo ,12 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, tp?

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus eer

7 augustus Ymkeh

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

12 augustus Tascha

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

24/25 augustus Jo

ik heb mezelf rood gemaakt (ging wel héél moeilijk ik kan niet eens een andere kleur als zwart kiezen...moest nikkie kopieren om rood te worden...sorry nikkie)

vandaag ongi geworden zoals verwacht, dat geeft toch iets definitiefs aan de hele fase van negatieve tests. Ben er op zich blij mee, hoe raar klinkt dat zeg maar het is wel zo.....

essieislief..nog ff een tip voor morgen , ik weet niet of het AMC 2 paracetemol verplicht voorschrijft voor de punctie maar dat doen ze bij het emc wel ... die moest ik 2 uur van te voren innemen....zou ik zeker doen als ik jou was.

tineke ...wat een killing zondag zo he....wachten op telefoon.

meiden ik heb ongeveer 8 pagina's zitten lezen...damn what a stories ...ik voel me dan echt een kleuter, jullie hebben al zoveel meegemaakt en zoveel teleurstellingen voor je kiezen gekregen dat het gewoon bewonderenswaardig is dat jullie allemaal zo sterk zijn..... TOP WIJVEN zijn jullie , echt.

ik ga maar douchen (zit nog steeds in joggingpak op de bank)en straks naar buiten en boodschappen doen blehhh ...we hebben echt niks meer....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden