Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,:happydance:

Ik ben hier nieuw en ga proberen mijn best te doen overal op te reageren en het snel te begrijpen hoe de site en het forum werkt!

:icon_flower:Ik ben Tineke, 27 jaar jong. Ik ben bloemiste van beroep. Ik heb vanaf 2006 actieve kinderwens!:icon_flower:

In 2007 ben ik naar de huisarts gegaan, omdat ik het te lang vond duren.

Deze heeft mij eerst onderzocht en bloed afgenomen. Hij zei dat ik zo ie zo eerst goed moet afvallen daar ik toen nog 132 kilo woog. :eekout:Ik ben razend snel gaan afvallen en zat op een voor het ziekenhuis geaccepteerd gewicht. 117 kilo toen.

Ze hebben toen in het ziekenhuis een samenlevingstest gedaan en dat was goed we gingen starten met IUI 6 pogingen hebben we ondernomen. Alle zonder maar enig positief resultaat. We werden doorverwezen voor IVF en zijn bij verschillende te raden geweest wat het beste ziekenhuis en/of kliniek was. Uiteindelijk zitten we nu in Den Haag Westeinde. Daar gingen we eerst nog 3 pogingen IUI ondernemen, omdat ze de hoop niet snel wouden opgeven. Toen na de eerste IUI opwerking bleek dat het zaad van mijn vriend der mate slecht was hebben ze toch besloten te insemineren maar dat de kans gering was. Daara volgde onderzoek bij mijn vriend of er bij hem een oorzaak gevonden kon worden waarom zijn zaad slecht was van kwaliteit. Daar kwam niks uit.

Daarna inmiddels afgevallen tot 106.5 kilo en IVF/ICSI intake gehad en medcijnen voorgeschreven gekregen.

Omdat ikzelf tob met het onregelmatig ongesteld zijn door nog onbekende oorzaak en combinatie met het slechte zaad van mijn vriend gaan we starten met ICSI.