Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha leuk lijstje San! Goeiemorgen trouwens, rustig hier!

Onze Kangoo heeft inderdaad twee schuifdeuren, vooral handig voor ons in de smalle carport... Heb volgende week vrijdagmiddag om 5 uur afgesproken in Den Bosch om 'm op te halen maar onder voorbehoud dat m'n vriend eerder weg kan van z'n werk, moet wel om 4 uur wegrijden dan.

Vannacht ging redelijk: om half 10 gisteravond waren ze stil, om 1 uur kwam Kaat en Bram pas om 5 uur vanochtend! Helaas voor vriend kwam Kaat toen ook weer dus moest hij ook opstaan en dan gaat ie ook niet meer naar bed want zegt dat ie dan nog brakker is. Hij staat altijd het liefst om half 7 op ofzo, dat ie een uur voor zichzelf heeft 's ochtends om rustig koffie te drinken enzo, voordat wij opstaan. Maar nu is alles natuurlijk anders en moet hij mee met de flow... Ach ja, hij was niet heel erg chagrijnig, viel mee... Nu hoor ik kreetjes uit de kamer komen dus gauw even douchen denk ik...

Geplaatst

Ja het hele gezinsleven veranderd en nog meer met 2 tegelijk erbij. Hoewel je weet dat vooral het eerste jaar met een tweeling zwaar is weet je het pas echt als ze er eenmaal zijn. Hoe gaat het met zijn werk?? Heeft hij het daar nog naar zijn zin? Ik merk aan P dat hij het nodig heeft om te werken en dan even niet thuis te zijn zodat hij er weer helemaal voor kan gaan als ie thuis is.

Trouwens dat heb ik ook wel Ik denk dat ik doordat ik werk en hem dus niet de hele week hele dagen om me heen heb er ook helemaal voor hem ben als ik wel vrij ben en ook veel relaxter ben.

Gister kreeg ik het compliment dat ik nu ik mams ben ik milder geworden ben, had ik zelf ook al gemerkt maar toch leuk om te horen.

Geplaatst

Gelukkig gaat het nu beter. Er waren nogal wat misstanden, zoals eigenlijk overal in de zorg zoals je zelf wel weet, en hij heeft daar zijn kont tegen de krib gegooid en aangegeven wat hij er van vond. Kostte veel energie maar ze hebben uiteindelijk wel naar hem geluisterd! Terwijl hij een flexkracht is, die overigens meer dan fulltime werkt.

Hij werkt met verstandelijk beperkten met gedragsproblemen die de hele dag aan zijn hoofd tetteren en dan komt hij thuis en is het hier soms ook een dolle boel... Is deels de reden dat hij het zo zwaar vindt natuurlijk, de combinatie is niet bepaald ideaal. Tel daar nog zijn chronische rugpijn en slijmbeursontsteking in zijn schouder bij op en je ziet dat hij het niet makkelijk heeft momenteel... Maar goed, het gaat nu beter en hij vertelt ook wel eens vrolijke verhalen dus dat is een goed teken he...

Nou heb ik nog niet gedouched...

Geplaatst

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Spaatje:

Sab:

Henne: darmproblemen en allergie oplossenen, paar kilo aankomen en dan hopelijk in mei/juni icsi7

Guusje: Bij komen, 17 april afspraak ferti arts voor aller laatste cryo's.

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken, opstart april.

Wen72: 2 april een afspraak in gent om alle uitslagen van de onderzoeken te bespreken. Daarna hopelijk in april / mei starten. Ondertussen aan een hoop supplementen.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling:

Witje: 16-4 1e echo. Op naar een cryo tp, met hulp van otrivelle.

Tool: 9-4: bongi en gestart met syna. dag 8 (16-4) eerste fm.

Zwanger:

Miki: (uitger. datum 9-6-2012)

S€N: (uitger. datum 24-08-2012)

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Esther: Eerst verwerken en dan verder zien.

Zo ziet het lijstje er beter uit he??

Het is hier ineens heel mistig geworden. Nou hopelijk trekt het nog wel bij, wil wel graag beetje rond kunnen kijken onder het wandelen.

Hier is mijn suddervlees net klaar voor de goulash van vanavond. Het ruikt altijd zo lekker. Vanmiddag de groente nog aanbakken en de saus erdoor roeren, rijst koken, salader erbij en dan hebben we weer een lekkere gezonde maaltijd.

pff heb echt nergens zin in vandaag, maar ons bed moet toch een keer verschoont worden.

Geplaatst

muziekwaterbedsessie was dit keer gericht op groeien groeien groeien. Dus veel muziek gericht op baarmoeder en eierstokken. Ook moet ik gewoon toegeven aan de moeheid, ik moet erin gaan. Ze had dus een keer op me ingezoomd vorige week ergens en toen voelde zij zich ook een partij moe. en nadat ze eraan had toegegeven (paar minuutjes maar), ging het weer. Dus haar advies was om dan eventjes helemaal erin mee te gaan met die moeheid en daarna in beweging te komen. Zij kan dus dingen om me heen zien en ze zat opeens raar te kijken en toen bleek dus dat ze mijn follikels zag, hihihi. Ze kon alleen niet zien hoe groot ze waren (het waren er twee by the way) en ik had haar dat nog niet verteld dat bij de startecho nog twee follikels te zien waren. Dus toen zei ik dat en toen begreep ze het ook. wel grappig weer. Had ook nu weer mooie rustige kleuren om me heen. Ze had ook op een gegeven moment nog muziek op gezet om 'op te ruimen' en opeens vroeg ze of ik pijn aan mijn hoofd had of had gehad, ik heb idd zaterdag en zondag hoofdpijn gehad en dat kwam er nu dus nog eens uit en zij kreeg dat dus ook te voelen. Er was nog iets waarop ik me moest focussen deze weken, maar weet niet meer wat. Komt wel weer.

Ook moet ik goed blijven drinken, met name de nier moet gezuiverd worden. Drink op dit moment ook te weinig, merk ik aan mezelf. Neem een anderhalve liter fles mee naar het werk en kom met nog een liter ofzo erin weer thuis.

Hoofdpijn heb ik nog niet gehad, gelukkig. tenminste niet van de meds. Ben wel enorm moe sinds ik de MP gebruik.

Kaartje, interessant boek!!! en fijn dat je energiepeil ook weer in stijgende lijn is!!!

Caro, fijn dat het bij je vriend zn werk ook wat beter gaat! is een pittge baan die hij heeft en kan me ook wel iets erbij voorstellen dat het soms even te veel is. van de ene drukte in de andere drukte ;-). Maar voordat je het weet zijn ze groot ;-).

Wen, gelukkig op tijd bongi!! heb je last van de pil? of merk je er niet zoveel van??

Henne, bedankt voor de tip! visualiseren lukt bij mij niet altijd, maar met een plaatje moet het zeker lukken :-).

Jij ook een goeie en interessante avond achter de rug, mooi!!

We hebben overigens de trouwlocatie nu vast liggen. 22 april gaan we nog langs om een en ander nog te bekijken en de opties te bespreken.

nu weer snel verder met werken. Kom later terug!

Geplaatst

Tool bijzonder dat de watertherapie zo goed bij je werkt. Hopelijk helpt het bij de poging. Lekker aan toegeven die moeheid.

Hier is de mist opgetrokken, de bestrating is geleverd. Het heeft hier nu flink geregend en geonweerd. Flinke klappen en van die lage tonen gingen de deuren trillen hier in huis, of wat ik ook hoorde dan. Het moet zich nog helemaal zetten dus nu is alles weer een halve millimeter verschoven naar de definitieve plaats hihi. Hopelijk is het dalek droog als R wakker wordt, kunnen we nog even een frisse neus gaan halen.

Geplaatst

hihi Syl, jullie zijn van harte welkom en mogen rustig komen crashen, hihihi.

San, gelukkig dat het nog is opgeklaard. Hier heeft het alleen wat gehageld, geen onweer, maar er hangen wel een paar hele grote stapelwolken aan de horizon. En dus binnenkort aan de bestrating werken. Hoe is het eigenlijk met P's sollicitatie afgelopen? Heeft ie de baan gekregen? Geloof dat ik dat een beetje gemist heb, of niet?

hier trouwens op het bordje: nasi van gisteren en cordon bleu (we hadden met onze suffe kop vanochtend vlees uitgelegd, terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoefde, hahahaha), maar goed, was weer een lekker maaltijdje.

even naar MC Australië kijken.. vind het een heel leuk taaltje.

ivfsh, thank you for the heartwarming card!!! staat bij de geboortekaartjes op ons dressoir. die van jou trouwens ook Es!!

Es, hoe is het met jou??? gaat het beter met je enkel of nog steeds behelpen? En hoe gaat ie verder met jou? zit je alweer iets lekkerder in je vel?

Eef, had nog niet op jou gereageerd, heel fijn dat een aanpassing bij je schoenen al zoveel meer uitmaakt bij het lopen en dat je heuppijn hierdoor stukken minder is!!!

gisteren nog kinderatelier gehad???

mijn bongi is alweer bijna over, gelukkig. zal ook wel door de Syn. komen. dat legt ja mijn huishouding plat, zeg maar.

Zojuist bij de moeder van mijn vriend geweest, en ik werd me daar toch opeens een partij moe,hahahaha. Toen we daar waren met de kerst, had ik ook de man met de hamer op bezoek en dat vond ze geloof ik niet zo fijn, hihihi. Zat er bijna rechtop te slapen, hahahaha. nu dus thuis en dadelijk kan ik storten op de bank.

meiden, ik ben er even tussenuit. tot later!!!

Geplaatst

hey meiden, ben ik ook weer even

Tool, die synarel moet je toch snuiven? brrr moet er niet aan denken kan niet zo goed tegen snuiven. Binnenkort alweer de eerste FM, ik hoop dat de follies goed groeien meis. En je bent al lekker bezig met de planning van je bruiloft, leuk :-)

Eef, ik heb je schoenen gezien op FB. Ik vind ze ook helemaal niet stom hoor?! en als ze helpen, lekker dragen!

Wen, lekker dagje naar de sauna geweest. Ik zeg niet heerlijk want ik haat sauna's hahaha maar de rest van de wereld vind het heerlijk hihihi

San, ben ook benieuwd hoe het is afgelopen met de sollicitatie van P.

Caro, lijkt me zwaar hoor voor je man. Zo'n baan en dan thuis ook nog drukte aan je kop. Kan me voorstellen dat het dan soms too much is.

Henne, je begint weer een beetje de oude te worden. Je klinkt weer lekker enthousiast over vanalles. Toppie!

Ruby, er staat me bij dat er morgen iets gaat gebeuren m.b.t. de badkamer maar ben even kwijt wat dat was. Hopelijk gaat het lukken allemaal.

ik vergeet nu ongetwijfeld een paar meiden maar ben het weer even kwijt sorry...

hier trouwens geen regen of onweer gehad maar gewoon een heerlijk zonnetje

Geplaatst

S€n, ja, de syn. moet je idd snuiven, vind het ook helemaal niet fijn. vind het eigenlijk walgelijk om te doen. maar ik moet het blijven doen totdat ik de pregnyl ga spuiten. Deze keer dus alleen met Syn en MP. Benieuwd hoe ze groeien, ik voel (of denk) vanalles te voelen links...

Eef, ja, jullie waren naar de sauna geweest. mijn vriend vindt dat helemaal niet fijn, maar ik zou wel graag nog een keer willen. We hebben nog een bon van thermae hier in v'burg, dus daar gaan we nog een keertje naar toe. effe relaxen...

Geplaatst

Eigenlijk mag het nog niet verteld worden, maar P heeft de baan!!! Morgen zijn de afrondende gesprekken en het tekenen. Daarna mag het pas wereldkundig gemaakt worden, dus allemaal nog heel even mondje dicht!!

Lief dat jullie er naar vragen.

Tool natuurlijk voel je van alles, je bent ook volop aan het visualiseren dus je lijf volgt je gewoon ;)

Ivfsh ook langs deze weg bedankt voor je kaartje hoor!!!! Wordt altijd gewaardeerd zulke atenties. Jammer dat ik zelf niet zo attent ben.......

Eef ik vind je schoenen ook niet verkeerd hoor. Als ze maar helpen met beter te lopen, ik dacht dat aangepaste schoenen tegenwoordig helemaal naar eigen inzicht gemaakt kunnen worden? Of is dat weer onbetaalbaar??

Nou ik ga eens even aan de koffie.

Geplaatst

Gefeliciteerd! Ik ga het meteen tegen iedereen vertellen! :-) Uhm... ik ken niemand die hem kent, mmm... heeft geen zin dus. Geintje hoor, hartstikke mooi!

Geplaatst

Caro ik ben al weer helemaal aan het idee gewent hoor, met alle bijbehorende angsten, kriebels en onzekerheden die erbij horen. Het giert weer door mijn lijf.....

Fren hij gaat de functie onderhouds technicus vervullen. Hij was al jaren via zijn huidige werkgever uitgeleend aan de fabriek waar hij dus nu in dienst gaat. Vastigheid dus en vooral niet onbelangrijk ietsje meer verdienen, nog tredes omhoog kunnen, leuke secundaire voorwaarden en weer een uitdaging voor hem. Hij krijgt meer verantwoording.

Geplaatst

Klinkt goed die baan!!

Ik moest denken aan toen we in de auto zaten naar Den Bosch, toen zat je nog heel erg te twijfelen of jullie uberhaupt de cryo's wilden proberen, vandaar dat ik ook even moet wennen! Het zou toch wel heel mooi zijn, jullie verhaal is toch behoorlijk bijzonder!

Geplaatst

Thanks Caro, maar is ieder verhaal niet heel bijzonder?

Zo zie je maar hoe een mening kan veranderen. P zei dat hij op dat moment niet openstond voor mijn gevoel hierover en hij heeft ook aan het idee kunnen wennen nu. Maar hij heeft heel eerlijk gezegt dat hij het zo met zijn drietjes wel best vind, maar omdat hij weet dat we er heel veel spijt van zullen hebben hebben als we het niet proberen met wat we nog hebben. Heel eerlijk gezegt zou ik best nog een jaar of 2 willen wachten, maar ja die luxe hebben we nu eenmaal niet dus we gaan er weer voor.

R en ik gaan zo samen lekker vroeg boodschapjes doen. P wil biefstuk met champignons en friet eten vanavond, om te vieren dat zijn contract getekend gaat worden vanmiddag om 16 uur!! Gaat R voor het eerst in een winkelwagentje zitten. Ben benieuwd hoe hij zijn ogen uitkijkt dan. Heb net ook met verwondering naar hem zitten kijken hoe hij aan de rand van de box van de ene naar de andere kant stapt. Pff wat wordt ie groot...

Geplaatst

San, wat fijn!!! P, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! klinkt interessant en goed die functie!! veel succes, maar dat gaat wel lukken!!! En veel plezier vanmiddag bij het ondertekenen en vanavond met jullie feestdinertje!!

Fren, we gaan 12 oktober trouwen, dus gisteren was het over precies een half jaar. mijn moeder sponsort mijn jurk, en heb het idee dat ze binnenkort al wil gaan shoppen, maar dan moet ze toch echt nog even wachten totdat ik weet of deze poging gelukt is of niet, want dan kunnen we op groei gaan sjoppen, hahahaha.

nou, mijn collegaatje is net weer terug van een dikke week vrij en ze begint meteen te klagen over haar bureaustoel en dat het zo'n rommeltje op haar kamer is. Zei al dat een ander collegaatje daar gezeten heeft, maar dat had ze blijkbaar niet gehoord, pfff, meteen al zo'n negativiteit in de ochtend. Blij dat ze ook alleen nog maar volgende week daar is en dan ook 2 weekjes met vakantie is.

heb geen *piep* zin vandaag. Dacht vanochtend toen ik wakker werd, owjee, daar is de hoofdpijn, maar gelukkig toch niet. Begin wel steeds meer te hoesten, dus hoop niet dat ik verkouden aan het worden ben. maandag ook beginnen met de prednisolon. Gelukkig werk ik dan maar halve dagen.

ben het eventjes kwijt voor de rest, sorry. Moet weer aan het werk!

tot later!!!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

San gefeliciteerd met P. zn nieuwe baan. Wat leuk, R. Voor't eerst in een winkelwagentje. Die kijkt z'n ogen uit. Die foto op FB is trouwens echt zo cute. Wat een lekker scheetje is het toch

Tool, ook al last van zo'n negatieve collega. Lastig hè en energievretend. Je trouwdatum onthou ik wel, is precies een dag na mijn verjaardag

Ik ga zo maar eens beginnen met wat schoonmaakwerkzaamheden: stofzuigen en dweilen. Zo geen zin in maar moet gebeuren. Wel op m'n gemakje hoor. Daarna nog geen plannen, ik zie wel

Hier is het nu half bewolkt. Hopelijk komt de zon nog door

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Sandra: gefeliciteerd met doet contract van je lief!! Heel fijn dat zijn goede en harde werken beloond wordt op deze manier.

Tooltje: bijna weekend! Als die collega lastig blijft ga jij maar een hele mooie jurk visualiseren, waar uiteraard meer dan genoeg ruimte in is voor je dikke buik!

Sen: aan de schoonmaak: goed hoor!

Ik ga vandaag eens n poging wagen vacatures te zoeken in China :-)

Geplaatst

Goeiemorgen! Over negativiteit: straks exitgeprek op werk. Wilde het eerst niet door laten gaan nu er zoveel ontslagen zijn gevallen, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar wat ze te zeggen hebben ;-)

Tool wat voor een soort jurk wil je? Ik hoefde zelf niet perse wit en wilde geen echte 'trouw-trouwjurk' dus ben heel goed geslaagd door het in avondjurken te zoeken. Scheelt enorm in prijs en bovendien zijn die gewoon op voorraad. Veel trouwjurken moet je minimaal een half jaar van tevoren bestellen. Dus niet té lang wachten met shoppen he :-)

San vanavond lekker een feestmaaltje. Echt fijn een vaste baan, zeker in deze tijd. Hoewel er zeker in deze regio juist een schreeuwend tekort is aan technici. Maar bedrijven willen dan nog steeds wel het onderste uit de kan en iemand die exact in hun plaatje past met tonnen ervaring.... op die manier komen mensen zonder werk natuurlijk nooit aan de slag.

Ik ontdekte trouwens zelfs gisteren bij het aanvragen van WW dat ik geen 7, maar 12 maanden WW krijg! Ik heb voor ik studeerde een aantal jaar een Wajong uitkering gehad en die tellen blijkbaar mee als arbeidsverleden. Gaf me een enorm gevoel van rust. Niet dat ik niet aan de slag wil, maar het tempo kan iets omlaag.

Sen lekker rustig aan de schoonmaak. Hoe gaat het met werken? Bouw je nog op?

Eef wat enorm fijn dat de aanpassing aan je schoen zo'n goede effect heeft ook op je heup!! Heb geen foto's gezien, maar meestal vind je zoiets erger dan andere mensen het vinden. Je bent een veel te leuk mens ook om op je schoenen te letten, ik bedoel: ik heb geen seconde naar je schoenen gekeken omdat je gezicht juist alle aandacht trekt! Heb je nog hypno overwogen voor de darmklachten?

Geplaatst

Henne, spannend exit gesprek. Ben ook benieuwd wat ze te vertellen hebben. Zal wel een "mooi" praatje worden. Ik doe nog lekker rustig aan qua opbouwen van werk. Gisteren ong. 3,5 uur gewerkt en dat vind ik netjes. Afgelopen dinsdag was ik weer hondberoerd thuisgekomen en gelijk in bed gegaan tot de avond. Gisteren op het werk wel weer bij elkaar geroepen omdat er beter georganiseerd moet worden nu er opeens een paar weg zijn: 1 contract niet verlengd, 1 heeft plotsklaps een andere baan en is per direct weg, 1 is per 1 april met sabbatical en 1 gaat per 1 mei met sabbatical en dan ik nog die minder uren draait. Afgelopen maandag werd er in de groep het verzoek gedaan om over te werken, voelde me wel een beetje bezwaard maarja aan de andere kant mogen ze blij zijn dat ik uberhaupt die paar uurtjes kom want ik doe nog best veel dan al zeg ik het zelf. Ik denk dat ik daarom dinsdag ook zo beroerd was, omdat ik even was gaan knallen maar ik werd dus keihard door mn lichaam teruggefloten.

Ivfsh, succes met het zoeken naar een baan in China!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden