Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed zo Henne, even je energie op iemand anders richten ;)

Morgen ochtend voor 12 uur krijg ik telefoon of het ontdooien goed is gegan, en dan hoor ik ook gelijk hoe laat ik s'middags mag komen voor de TP.

Ik merk dat de spanning nu toch wel wat meer gaat komen, maar is nog goed onder controle te houden.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Verlies toch weer wat rozigs :-( Wil echt proberen het positief in te zien en hoop te houden, maar dit alles maakt dat niet heel makkelijk. Mijn gevoel zegt steeds meer dat dit niet goed gaat. En al hoop ik zo hard er ik er nu naast zit, meestal heeft m'n gevoel toch echt gelijk..... UPDATE: roze is rood aan het worden bij afvegen, kramp en misselijkheid is totaal weg. Ben alleen maar moe, zo moe van dit alles.

Geplaatst

Henne, liefje toch, je spanning spat van t scherm af en t is heel moeilijk om vertrouwen te blijven houden. Wilde dt ik je deze onzekerheid kon wegnemen, maar hier moet je helaas doorheen.

Hoop dat de uitslagen morgen goed zijn en dat de tijdelijke verhoging geholpen heeft en blijft helpen!

Guusje, morgen een spannende dag! Steek een kaarsje voor je aan!

Sen, goed dat men zo achter je staat! Jammer van je manager. Kop in t zand steken is volgens mij iets voor struisvogels, toch?

Heb vanmiddag telefoontje van buurtzorg gehad en zij kunnen mij t infuus zetten thuis. Moet alleen nog aan dr. Pf. Bevestiging krijgen dat hij t akkoord vindt dat t infuus ook thuis wordt gegeven en hoe snel alles moet doorlopen. En dan kan via de na een uitvoeringsverzoek worden ingediend.

Medio juni denk ik met T infuus aan de slag te kunnen. Wel blij dat t gewoon thuis kan! Nu hopen dat m'n cyclus meewerkt! Tot nu toe is ie altijd 25 dagen na een mislukte poging gedweesten bij de ma volgens mij ook. Dus daar gok ik nu ook op. Zl je zien dat ie nu net afwijkend gaat doen, hihihi

Geplaatst

He Lieverds...

Hier druk met van alles, en erg moe.

Sanne heeft besloten dat ze tussen 3.00 en 5.00 ergens voor de eerste keer wakker wordt en wil drinken. Om dan daarna om 6.00 mijn bed uit te moeten naar mijn werk, dat hakt er behoorlijk in.

Dat is wel een van de redenen dat ik er weinig ben. Ik lees wel mee, maar zodra ik weer bij ben, ben ik zo gaar dat ik de fut niet meer heb om te reageren...

Sorry...

We weten nog niet wanneer we voor een brusje starten. De afspraak moet nog gemaakt worden.

We zijn wel gestart met de voorbereidingen voor de doop van Sanne.

Verder heeft Sanne besloten om al haar boventanden (4 stuks) binnen anderhalve week te laten doorkomen...

Ik kunffel iedereen die het even nodig heeft..

Wen, Henne, San, Tool.....

Geplaatst

Henne, het liefst zou ik je een enorme knuffel willen geven en je toedekken met een dekentje en een kus geven, en een afspraak maken om, na de viering van een geweldig positieve echo met een kloppend hartje natuurlijk, een date te plannen om eens lekker creatief uit je dak te gaan met een groot doek en veel verf, en op deze manier eens op een andere manier bezig te zijn met al deze stress....als het doorzet dan biedt ik het evengoed aan, dan ook om niet met je hoofd bezig te zijn of je lijf, maar alleen maar de verf je gevoel jij en het doek, iets van troost en uitlaatklep tegelijk. Nou ja, je snapt wel wat ik wil zeggen: k wou dat k wat voor je kon doen!! Blijf hier hopen en hopen xxx je bent supersterk en je komt hier door heen!!

Hier effe doodmoe...baal even van werk, en wil vooral heel veel vrije tijd ; -) en bloemetjes verkopen!!! liefs van Eef

Geplaatst

Simba,wow vier tandjes in anderhalve week, das snel, toch? En dan snel de doop,van s. Leuk! Heb foto's op fb gezien, erg grappig hoe ze in de wagen aan het klimmen is om te zitten!

Geplaatst

Henne, Henne, Henne toch....wat kan ik het me goed voorstellen en herinneren hoe je je voelt. Ook ik hoop voor je op een positief vervolg. Knuffel

Geplaatst

Eigenlijk ben ik nu heel rustig. Heb voor mijn gevoel zekerheid. Wel murw, verdrietig, teleurgesteld...vraag me af wat we in vredesnaam nog kunnen doen om het wel te laten lukken. Net op een rijtje gezet dat er, incl de twee officiële zwangerschappen, zes of zeven keer van de elf terugplaatsingen (1 twijfelgeval) 'iets' gebeurd is. Van twee of drie keer hele lichte streepjes en gewoon ongesteld op m'n nod, tot twee duidelijke strepen rond of na mn nod en dus de twee 'echte' zwangerschappen. Dat is effect bij de helft van de terugplaatsingen en toch hebben we nog geen kindje, daar heb ik veel moeite mee. Als je een kind, of zelfs een hond of kat iets 'lekkers' voorhoudt en het dan weer weghaalt dan heet dat pesten en gemeen. En dat is hoe het nu ook voelt, heel erg gemeen. We hebben er alleen maar even weer aan mogen ruiken, zonder het zo gewenste eindresultaat.

J heeft nog wel hoop, ik voel me er rustiger bij om die hoop los te laten, al zit er natuurlijk echt nog wel een klein stemmetje in m'n hoofd....stel dat het toch...

Besloten morgen toch naar dd te rijden. Kijken hoe het er nu voorstaat met m'n immuun zodat we met de cryo's misschien nog weer iets anders kunnen doen. Die cryo's zijn nu wel mm houvast. En m'n allerliefste vent natuurlijk.

Geplaatst

Oh Henne, ik hoop zo dat het stiekem toch allemaal nog goed gaat komen. Ga je morgen ook je hcg laten bepalen? Lijkt mij wel prettig om te zien of het wel/niet 'klopt'. Ik had zo'n goed gevoel bij deze ronde van jullie. Ik ga gewoon nog door met duimen tot het tegendeel echt bewezen is...

Wen, balen ook voor jou. Ga je nog wel testen voor de zekerheid als je thuis bent?

Geplaatst

Maar je geeft de hoop voor nu toch nog niet op? Daar zijn nog niet genoeg aanwijzingen voor hoor. De streepjes worden iedere dag dikker en een beetje rozeverlies zegt nog niks....Moed houden hoor!

Geplaatst

Liz de duidelijkste aanwijzing is voor mij dat ik de piza lekker vond ruiken. Klinkt raar, maar dan kan ik haast niet meer zwanger zijn.... Ik ben inmiddels wel vaak genoeg (bijna) zwanger geweest om mezelf daarin te kennen. Maar goed, zeg nooit nooit natuurlijk...het zou mooi zijn als ik straks hartelijk om deze berichtjes kan lachen.

Geplaatst

Henne, niet de hoop al opgeven hoor! zegt niks dat je die pizza lekker vond ruiken. Voor't zelfde geld word je morgen weer kotsmisselijk als je die ruikt. Is toch geen pijl op te trekken. En er is geen helderrood bloedverlies, geen erge aanhoudende krampen. Ik blijf positief totdat het tegendeel bewezen is!

Geplaatst

Ik ook hoor henne, it aint over till the fat lady sings! (of, till THE lady is fat, haha!)

Maar zonder gekheid, ik denk echt dat je conclusies trekt uit feiten die weinig zeggen...

Iets heel anders: iemand draagmoeder gezocht gezien? Is toch idioot dat die vrouw me 3 kids nadat de IVF met de draagmoeder is mislukt een baarmoedertransplantatie wil?? Of ben ik de enige die dat ietwa overdreven vindt?

Geplaatst

Ik sta verbaasd over mezelf dat ik zon heftige reactie heb op het programma Fren. De haren rijzen me ten bergen bij alle ethische grenzen die voor mijn gevoel overschreden worden. Maar wat heb ik voor een recht van spreken... Want ik merk dat ik bij datbij dat stel dat al drie kinderen heeft dus zelfs hun kinderwens oor mij niet meer kan rechtvaardigen wat zij doen. De kinderwens kan ik begrijpen, bij alle Wellen. Ook dat je ver wilt gaan. Maar dit gaat mij dus te ver. Dit is voor min. Gevoel verwend bedrag, maar hoe durf ik dat te zeggen? Wat ik ook schokkend vond was om te zien dat in India het dus mogelijk is, daadwerkelijk gedaan wordt, om meerdere draagmoeders in te zetten om te kansen te verhogen. Alsof het idd een soort broedmachines zijn. En onvoorstelbaar dat iemand dan letterlijk in een paar maanden drie kinderen krijgt op die manier. Dat heeft toch niets meer met een kinderwens te maken??! Dat is haast mensenhandel met baby's. Maar oké, ik praat nu ook met m'n eigen verdriet nu... Betrapte me erop dat ik zelfs de site van die kliniek n Cyprus zat te bekijken, met hun 70% succespercentage... Voor je het weet zitten wij ook in India ;-)

Geplaatst

Een baarmoedertransplantatie????? Ja, dat vind ik overdreven....... Ik heb het niet gezien, maar als je al drie kids hebt, moet je je erbij neerleggen. Hoe zuur en hoe hard en hoe pijnlijk ook.

daar kan onze San alles over vertellen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden