Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Zit in de bus naar het werk. Moeten vandaag op de weegschaal. heb me er niet aan gehouden. daarna naar de sportschool. als we thuiskomen de badkamer stofvrij maken. morgen beton storten of donderdag.

A vind bbq erg leuk. dus komt allemaal wel goed.

Dikke knuffel.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kalimera meiden,

Slecht geslapen, vanavond toch maar wat vroeger m'n nest in.

Heb idd regelmatig via mail contact met sab, ik zal eens vragen of ze komt, maar mss weet henne dAt ook wel?

Simba, moet een nieuwe afspraak maken bij de hapto en t muziekwaterbed. Op een of andere manier op dit moment nog niet de puf ervoor, mentaal dan. Lichamelijk heb ik wel de energie, die volgens mij door de dhea komt. Ik voel continue mijn linker eierstok en .eileider (als da laatste al mogelijk is) en vanochtend ook misselijk. Nee, ben niet zwanger want ik had gistermiddag/avond getest en die was negatief. Owkee, nu ben ik ook wel nog heel erg vroeg, verwacht zondag of maandag pas m'n bongi, maar kiplekker voel ik me niet.dadelijk ook maar eens de huisarts bellen of het gelukt is met het uitvoeringsverzoek. Anders vraag i meteen m'n fitnesscollegaatje/verpleegkundige.

Verdomme, ik wil me ook nog misselijk voelen en pijn aan m'n (.)(.) hebben enz.

Geniet lekker van t zonnetje allemaal.

Geplaatst

:-(( Tooltje vind het zo rot voor je :-((

Sab kon niet de 23e, vond ze wel erg jammer. Heb af en toe contact met haar. Van Zara en Roestvlek nog niks gehoord, had ik beiden gemaild.

Hier...tja...hetzelfde. Blijf bang en onzeker, blijf elk moment een stortvloed aan bloed verwachten, vooral vanwege de voortdurende krampjes en zeurpijn in m'n buik, rug en benen. Maar blijf ook missuuuluuuk. Vanochtend die beruchte cracker in bed gegeten, toen weer in slaap gevallen. Werd redelijk 'fit' wakker dus toen vertrouwde ik het gelijk weer niet, stomme doos die ik ben. 'Gelukkig' kwam het alweer terug voor ik aan m'n ontbijt toe was. Nog drie dagen. Ze lijken steeds langer te worden. Maak me overigens gen illusies dat ik na de echo lekker rustig kan gaan genieten hoor, maar een stapje verder zouden we dan toch wel zijn als het allemaal goed zit.

Geplaatst

Babeth, je hebt gelijk, het zijn er 2 :-)

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: we gaan op eigen houtje verder met prednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Wen72:

Voortraject

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Behandeling

Ceeke: juni 2012 = start 7e IVF met prednisolon en intralipid.

Wachtweken

Henne: icsi7 met prednisolon, 19 mei tp twee 8-celligen, positief getest, 8 juni eerste echo uitsluiten bbz

Guusje: 1 juni TP 2 embryo's, 11 of 12 juni bloedtest

Zwanger:

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum eind december

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoed.

Spaatje:

Geplaatst

Mogguh,

Nou madam kwam mooi weer om 4.15. Ik kan er verdorie bijna de klok op gelijk zetten.

Ze heeft en haar warme hap goed gegeten, nog even bij mij gedronken en voor het slapen ook nog 200 ml pyjamapapje. Dan kan ze toch niet wakker worden van de honger???

Ik heb het tot half 5 volgehouden met toedekken en rustig proberen te maken. En daarna weer terug naar mijn eigen bed. Af en toe was ze wel stil, maar dan begon ze na 1 minuut ofzo weer vrolijk opnieuw. En zo hard dat als je ernaast stond je oren echt zeer doen...

Toen haar er maar uitgehaald en aangelegd. Ze dronk wel redelijk, en ging daarna vrolijk weer slapen.

Ach..... zal wel een periode zijn ;-)

Geplaatst

Poeh Simba, dat lijkt me wel zwaar.... Ik zeg tegen m'n schoonzusje wel vaak "als ze 18 zijn doen ze dit niet meer" maar hoop voor je dat dit eerder stopt hihi.

Geplaatst

komisch jullie! Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik geprobeerd heb heel bewust te genieten van onze nachtrust de afgelopen tien jaar. Als ik kijk hoe dat er af en toe inhakt bij mijn zussen...was ik nooit jaloers op :)

Geplaatst

Na elke oppasnacht zeiden we tegen elkaar "zullen we maar geen kinderen krijgen" hihi. En toch, als ik dan na een gebroken nacht met drie van die hummels aan het ontbijt zit, dat is zo genieten... Dan weet je weer waarom je het wilt.

Overigens blij: net veel bolletjesspul verloren en allemaal helemaal wit :-) hopen dat het zo blijft. Minder blij dat ik moe, duizelig en misselijk ben. Hoe heb ik hier in vredesnaam de vorige keer gewoon bij gewerkt? Ik doe echt geen drol op een dag! Moet eind vd dag nog wel naar Soest rijden ook, dus nu express erg rustig aan, maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet redden.

Echt respect voor alle dames die normaal doorwerken en gewerkt hebben, nog vaak met nachtdiensten ed ook!

Geplaatst

Henne de vorige keer was je ook hondsberoerd en had je ook dagen dat het echt niet ging. Weet je dat nog?

Geplaatst

Ik was toen wel blij dat ik maar vijf uur per dag werkte ja... En ik weet ook nog dat mijn moeder voor eten zorgde. Misschien komt het nu ook wel doordat ik niks hoef, dan geef je wel makkelijker toe aan moeheid en je let er Misshien ook meer op. Als je werkt moet je gewoon door, punt.

Geplaatst

Heb je trouwens al een leuk vakantiehuisje gevonden? Misschien dat wij in augustus ook wel een weg kunnen.... Dan ben ik als het goed is ruim drie maanden dus vat wel wat zekerder en fitter. Zou wat zijn, voor het eerst in jaren "onbezorgd" op vakantie samen..... Kan me er nog niks bij voorstellen.

Geplaatst

Ik merk het ook wel hoor dat, als ik thuis ben, ik lekker toegeef aan wat ik op dat moment voel. Als ik werk dan is het gewoon gaan...doorwerken. En ik zit natuurlijk tijdens het werk erg weinig en heb ook erg weinig tijd om stil te staan bij wat ik voel.

Maar ik kan me nog herinneren dat je een diepvries vol had liggen met maaltijden....:) Vond ik een briljant idee toen!

Wb vakantie zijn we er nog niet helemaal over uit. Gerard wil eigenlijk wel graag kamperen, ik wil wel graag 2 weken op 2 verschillende plekken doorbrengen. Heb vanmorgen dit gevonden...lijkt me wel leuk voor een weekje:

http://www.masblanc.nl/

Geplaatst

Ja dat was mijn lieve mams, die kwam daarmee aanzetten. En stom genoeg heb ik daarna bij elke icsi poging gezorgd voor een volle diepries 'voor als'. Alleen nu dus niet :-) Mijn ouders komen morgen terug uit Athene en dan ga ik m'n moeder maar eens lief aankijken haha. Vragen of ze wat soepen oid wil maken.

Leuk die link! Wij hadden toen ook een geweldig huisje via Gites.eu met eigen zwembad....helaas nooit gekomen vanwege die fijne darmen van me. Als we weggaan zal het ook wel dichtbij huis blijven. Zeeland of belgie ofzo. Ook leuk. Zon kan ik toch niet tegen deze zomer ;-)

Geplaatst

Zal ook nog eens neuzen op die site van jou! Leuke van dit plekje vind ik de prijs en combi s'avonds lekker eten voor een goeie prijs. Op zoover ook goeie recencies.

Ik hoop dat ik een beetje tegen de zon kan deze zomer :)

Zijn je ouders bij je broer geweest? Er was toch sprake van dat hij terug zou komen uit athene? Gaat dat nog door?

Geplaatst

Ja ze zijn twee weken bij m'n broer geweest. Hij is nog steeds op zoek naar werk in Nederland of Engeland. Vorige week is hij in Engeland geweest voor een sollicitatie, dus we duimen heel hard. Hij was een van de zes voor twee functies, maar het was wel hoog gegrepen zeg maar. Dus spannend. Hoop echt dat ze van het zomer uit Griekenland weg kunnen. Leuk vakantieland maar er nu wonen dat is echt uitzichtloos en deprimerend.

Geplaatst

ja dat lijkt me idd drama om daar nu te wonen!!!

Voor jullie ook gezellig als ze dichterbij wonen of niet?

Krijg net bevestiging binnen van die website die ik hier neer zetten. Ze hebben nog een appartement voor 2 personen vrij van 14-21 juli...lijkt me best wel wat!

Geplaatst

henne en esther, ik ben in mn 16e en 17e week op ibiza geweest. Gewoon goed smeren, hoedje op en meer schaduw pakken, dan kun je prima naar een warm en zonnig land. Je moet oppassen dat je geen zwangerschapsmasker krijgt namelijk.

Geplaatst

Fren ik kan nu met de prednisolon niet in de zon, zelfs met smeren niet. Maar idd als ik die niet meer slik is het een kwestie van goed smeren en een hoedje :-)

Es', ik zou zeggen lekker doen. Jezelf een weekje lagen verwennen daar :-)

Pfff, ben mezelf wakker aan het houden. Moet zo nog naar Soest rijden, slechte timing.

Geplaatst

Ik lees en leef mee maar ben ontzettend druk.

Alle emoties vliegen hier in het rond dus ben iig heel erg moe maar geen tijd om te rusten, denk dat ik het daar maar even bij laat!

X

Geplaatst

**ff inbreken**

Ohh Sylvieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ook als rust je niet uit...

Je ziet er uit om op te vreten!!

**Snel weer uitbreken**

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden