Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha Gaapje, lekker ding :-)

Vandaag zie ik er wel wat anders uit hoor, hihi.

Zondag heeft het afvalclubje gezellig met elkaar geluncht, zou bijna zeggen dat het een vloeibare lunch was!!!

Geplaatst

Je had vandaag misschien je haar anders of een andere broek aan....maar je bent errug veel afgevallen en dat staat je goed!

Queen of de afvallers.....kijk ik ben gewoon een wanna be afvaller.

Hmm vloeibaar........2 flessen he....... 2 hele flessen. Dat valt toch wel mee?

Geplaatst

En dan ook nog eens met zijn 3en.

Tja ik ben een leek weet nooit of het veel is geweest of wat dan ook.

Nu eerst de bruiloft........ ze zal wel in haar string op het strand liggen.......

Geplaatst

Gezelligheid!!! Leuk hoor! Wb die flessen...iedereen wel redelijk nuchter richting huis gegaan?

Syl ben erg benieuwd naar je! Je zag er de laatste x al super uit, is er nog meer af?

Je had vandaag misschien je haar anders of een andere broek aan....maar je bent errug veel afgevallen en dat staat je goed!

Queen of de afvallers.....kijk ik ben gewoon een wanna be afvaller.

Hmm vloeibaar........2 flessen he....... 2 hele flessen. Dat valt toch wel mee?

Geplaatst

Ja ongeveer 4 kilo Esther maar dat valt volgens mij niet zo op, blijf een beetje hangen nu.

Heel gestaag gaat het er vanaf, maar ik kan echt veel eten en "drinken" zolang ik maar blijf bewegen.

Geplaatst

Mijn ticker klopt niet, ik was gisteren 11 weken maar dat kan morgen zo weer veranderen, dan heb ik weer een echo, dus ik laat het maar zo...

Wel weer spannend morgen hoor!

Geplaatst

Sorry voor het vervuilen van jullie topic neem het mij vooral niet kwalijk.

Esther succes met de echo!

Ellie .......geniet vooral van elkaar want voor je het weet is het juli!

Geplaatst

Esther 11weken alweer! Succes morgen met de echo, ik las dat G niet mee kan?

Guusje hoe is het met jou? Nog steeds een goed gevoel?

Ik heb weer een goede EFT sessie achter de rug. En lekker nog 'maar' twee dagen tot de echo.

Syl knuffel, fijn dat het afvallen zo goed gaat ondanks alle andere ellende en tegenslagen. Als jullie weer aan IVF toe zijn, ben jij er in ieder geval fysiek klaar voor!

Geplaatst

Esther ik wens jullie veel kijkplezier morgen. Ik blijf heel positief voor jullie en dit wonder!

Henne jij ook alvast veel succes voor donderdag. Ik geloof er wel in dat het goed zit. Ik hoop het voor jullie.

Geplaatst

Succes otjes!!!

Gerard kan niet mee, heeft de hele week een interne opleiding op de bank en kan niet later komen. Ik heb mijn schoonmoeder meegevraagd...weet zeker dat ik haar daar een enorm plezier mee doe!

Ik ben vier jaar lang voorzitter geweest van het open jeugdwerk bij ons in de gemeente en ik heb een jaar geleden al aangegeven hiermee te willen stoppen. Na lang zoeken een vervanger gevonden en vanavond de laatste vergadering gehad. Heerlijk! Moest ook zo zijn hoor...kost me best veel tijd en na de zomer is dat helemaal afgelopen. Als ik bevallen ben dan ging dat niet meer werken (kost zaterdagavonden etc naast de weekenden dat ik al werk). Puzzelstukjes vallen op z'n plek!

Geplaatst

Hè girls, leuke verwenmiddag gehad op t werk, mooi laten opmaken, zal een foto op fb zetten en ben verder kapot als een moe mens. Net ook een heerlijk etentje gehad met m'n collega's en n paar roseetjes en nu thuis op de bank wachten op m'n lover.

Geen puf om op alles te reageren, maar geloof niet dat er al te veel is geschreven toch?

Alvast welterusten!

Geplaatst

klinkt als een ontspannen dagje Tool! Hoop dat je genoten hebt en je hoofd een beetje leeg hebt?

Trusten!

Geplaatst

Henne, ja eerst een weekje drinken, eten, zon, zee, strand, duiken en genieten van elkaar. Dan kan ik me als het goed is als we terugkomen gelijk melden in Hoorn voor uitgangsecho.

Jullie allemaal nog plannen of al geweest?

Groet Natas

Geplaatst

Hey meiden,

Hier gaat het nog steeds goed, op werk geen tijd om na te denken, maar sávond vind ik iets lastiger. Het is eigenlijk echt aftellen, of aftellen om het boek te sluiten, of aftellen naar een mooie positieve test, maar met een onzekere en angstige tijd. Jeetje, wat is het lastig allemaal zeg! Ik kan het gewoon niet goed uitleggen.

Maar ondanks alles voelt mijn BM erg positief, en dat ga ik proberen zo te houden. Misschien ga ik zondag testen, maar manlief is er alleen dan niet, is een weekend fietsen in Limburg. Maar komt wel die middag weer thuis.

Ik lees regelmatig mee hoor, maar ben even te veel met mezelf bezig dat ik het lastig vind om op iedereen te reageren.

Ik ga m'n bedje opzoeken, op naar de volgende dag ;)

Knuffel voor iedereen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden